Ganzenopdracht. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ganzenopdracht.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Strawberry
Member
Ganzenopdracht. - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 16:06

Zoveel is 1500 niet, als je bedenkt dat de gouden postaward op 5000 woorden staat xD


Ganzenopdracht. - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
Ganzenopdracht. - Pagina 2 PS18GM0Ganzenopdracht. - Pagina 2 W0qAlxRGanzenopdracht. - Pagina 2 EjrsROFGanzenopdracht. - Pagina 2 FWu1gsfGanzenopdracht. - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
Ganzenopdracht. - Pagina 2 DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 16:10

Vroeger 5000, het is verlaagt naar 4000 xD
In ieder geval, vind ik wel een goed idee c:


Ganzenopdracht. - Pagina 2 T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Ganzenopdracht. - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 17:52

Als ik eerlijk ben, vind ik dat er allemaal gewoon een beetje moeilijk over word gedaan >.< Het is toch maar een spel? En hoe erg kan het zijn dat het misschien heel veel pagina's heeft? Ik bedoel, als je gewoon geen inspiratie hebt dan kan je dat krijgen door zo'n opdracht. Daar is het ook immers voor bedoelt. Dat is toch gewoon goed? Waarom zou je dan maar één opdracht per dag mogen? het geeft toch lekker veel inspiratie? Ik begrijp dat als één persoon het hele topic onder spamt om zo vele mogelijk uitdagingen/opdrachten te krijgen dat het dan erg irritant kan zijn. Maar ik zelf heb dit nog niet zien gebeuren.
En ook over spt, je kan een eeuwig lange post schrijven met wat je doet als opdracht, maar ook gewoon even uitleggen wat je kat doet, en dat dan misschien wat uitgebreider dan normaal. Maar als ik zelf een super lange post zie, ontmoedigt het me een beetje om daar op terug te posten, aangezien ik zelf gewoon niet zo'n lange poster ben.


Ganzenopdracht. - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Ganzenopdracht. - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 17:59

Ben het eens met Kip. Dit is iets voor de lol. Ik vind eigenlijk dat je daar geen regels etc. aan vast moet gaan binden. Enkel even ingrijpen als iemand het hele topic onder spamt of iets in die richting. Iemand beslist zelf wel of hij/zij er een ellenlange post aan besteed of niet. Misschien komt er wel een heel lang topic uit een simpele SPT post. You never know.


Ganzenopdracht. - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Ganzenopdracht. - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 18:02

De regel geldt per account, dus als je zou willen zou je met al je accounts een ganzenopdracht per dag kunnen doen. Das nog best veel, right? (stimuleert ook weer een beetje om met al je accounts te posten c:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dappledrop
Member
Ganzenopdracht. - Pagina 2 DPKsfdL
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 18:04

Ik vind dat Jinx gelijk heeft. Het is maar een spel en het is dan ook niet leuk dat je zo een lange post moet schrijven. Anders begint het een beetje te lijken op een postaward. De meeste zetten er gwn SPT bij ookal is het geen SPT. Zeg dan gwn dat het minstens vijf regels moeten zijn maar dat je wel SPT in de titel mag zetten. En dat met die bronzen gans enzo vind ik wel een leuk idee maar dan moet het mss niet al te hoog zijn en je kunt het mss zo doen: -Bronzen gans:5 regels -zilveren gans:15 regels -gouden gans:25 regels (-diamanten gans: 35 regels) het is maar een voorstel^^


Ganzenopdracht. - Pagina 2 28jgyom
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Ganzenopdracht. - Pagina 2 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. - Pagina 2 Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 18:07

Ik denk eigenlijk ook niet dat het probleem is hoe lang de posts zijn of hoe veel het er zijn, maar meer dat sommige overkomen alsof ze afgeraffeld zijn (wat natuurlijk niet per definitie waar hoeft te zijn, maar sommige komen gewoon over alsof er weinig tijd in zit: zowel de posts als de opdrachten).

Maar ik ben het met je (=Jinx) eens dat je, juist als je weinig inspiratie hebt, inspiratie kan/moet halen uit de opdrachten. (maar, no offence to anyone, ik denk dat dat niet echt werkt met opdrachten als "laat je kat een bakje water leegdrinken", om maar wat te noemen.)

btw, correct me if I'm wrong, maar betekent "SPT" in een topictitel niet dat er zowel lange, als korte posts mogen worden neergezet?


(edit: wilde ik nog even toevoegen dat ik persoonlijk denk dat het niet veel zin heeft om de lengte van de post te stimuleren (want lang is niet per se goed), maar eerder de originaliteit van de opdracht en de post die daaruit komt.)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ganzenopdracht.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: