Ganzenopdracht.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ganzenopdracht.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Shrewstar
StarClan
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:01

Nee, ik ga niet zeggen dat ik ze irritant vindt, maar er is wel iets dat me irriteert/erg opvalt.

Er zijn al echt veel van deze opdrachten, die een uitzonderlijker dan de ander, maar als ik zie dat mensen de opdracht inleveren, merk ik op dat het best wel vaak SPT's zijn. Alsof je de opdracht afraffelt om weer een nieuwe te krijgen. Is dit niet iets tegen de opdracht zelf in?

Naja het is mijn mening en die kan verschillen van de anderen, maar ik vind SPT's voor zo'n ganzenopdracht een beetje zonde :/ Ik weet natuurlijk niet of de posts zelf ook SPT zijn, maar misschien dat er wat overna gedacht kan worden?

Just an idea ^^
- Soof
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:03

Ik ben het eens en ik vind dit eigenlijk jammer om te zien. Kom op mensen, op ganzenopdrachten moet je een beetje je best doen? D:


Ganzenopdracht. T4W3e3N
Stamps
Ganzenopdracht. PS18GM0Ganzenopdracht. W0qAlxRGanzenopdracht. EjrsROFGanzenopdracht. FWu1gsfGanzenopdracht. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:12

I second that Smile Ik zelf zie gansopdrachten als een uitdaging. Ik ken het spel van andere RPG's en daar wordt vaak lang nagedacht over een (zo origineel mogelijke) opdracht en wordt het erg gewaardeerd als de poster dan ook goed zijn best doet op de post (en er bij voorkeur zelf nog een originele draai aan geeft).

Nu heb ik eerlijk is eerlijk lang niet alle gansposts hier gelezen, maargoed... Ik wilde toch wel even op dit topic reageren. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:16

Het lijkt mij ook dat sommige opdracht een beetje, ja, normaal zijn? En het gaat ook echt héél erg snel, want gisteren is het geopend en nu zijn er, like, 5 pagina's bijgekomen. Misschien dat iemand niet twee keer per dag een opdracht mag doen, want ja, voor zo'n opdracht wil ik mijn best zeker gaan doen.
Misschien dat je met die pluspunten een andere award kan krijgen? Een speciaal eendje ofzo? xD
Maar ja, iedereen wilt natuurlijk zo'n opdracht, dus dat kan ik wel begrijpen ja ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:27

Wat mij eigenlijk dwarszit is dat het eigenlijk een spel is, en de spelletjes zone was hier toch gesloten een lange tijd terug?


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantompaw
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Phantompaw
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:34

Het punt lijkt mij dat dit een spelletje is wat mensen stimuleert om posts te maken in de rpg, niet een gewoon spel van geef een cijfer aan de avatar van je voorganger. Ik probeer aan mijn ganzentopics een bijzondere draai te geven, de opdracht van Phantom was om een verwonding op te lopen, en kijk nu eens wat voor een wending dat zijn topic met Strugglepaw was xp


Ganzenopdracht. Kdpfsm
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:36

Ik ben het wel met Daan eens over Chi's punt, er wordt nu wel daarover gepost in de RPG. Alleen lijkt het me nu ook dat er wel een beetje gespamd wordt, want sommige mensen hebben al meer dan drie opdrachten gehad :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantompaw
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Phantompaw
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:39

Ik ben het ook eens met Soof, misschien moet er een regel komen dat iedereen maar 1x mag posten per dag ofzo, dat zou ten eerste al de meeste spam tegengaan, en geeft ook weer wat meer tijd om een opdracht goed af te ronden. Of anders dat je pas weer gans mag zeggen als je je vorige opdracht geheel, netjes hebt afgerond, maar dan heb je ook weer kans dat mensen het af raffelen.. Misschien kan er een award komen voor iemand die zijn ganzentopic erg origineel maakt, zoals een gouden eend, zilveren eend, bronzen eend etc. Maar dat deze dan wel alleen gegeven worden door de admins etc.
-
Sorry, even brainstormen x'D


Ganzenopdracht. Kdpfsm
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:39

Shrewstar schreef:
Ik ben het wel met Daan eens over Chi's punt, er wordt nu wel daarover gepost in de RPG. Alleen lijkt het me nu ook dat er wel een beetje gespamd wordt, want sommige mensen hebben al meer dan drie opdrachten gehad :/
Dat probeerde ik duidelijk te maken, wat Daan zei klopt ook maar dat kan toch ook op andere manieren?
T is nie dat ik het idee niet leuk vind, ik vind om eerlijk te zijn dat het soortvan spam veroorzaakt ^^"


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:43

Met één post per keer wordt er niet gepost, want iedereen wel nou net 'de gans zijn', neem ik aan. Ik zou zeggen dat je gewoon per dag één opdracht mag krijgen en daarna misschien even uit het topic moet blijven. Dat zou sowieso veel posts bewaren en voorkomen dat het gesloten wordt door de oorzaak van spam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantompaw
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Phantompaw
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:45

Dat idee had ik ook al, maar misschien wel een goed idee over die bronzen eend, zilveren eend, gouden eend, misschien ook een bronzen gans, zilveren gans en gouden gans. Misschien gaan mensen zich dan ook écht focussen op z'n topic, en zijn ze daar wel even zoet mee.


Ganzenopdracht. Kdpfsm
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:46

Was er nie al zo'n award?
Dat had Maaike er toch geplaatst?
Wat Soof zei lijkt me trouwens wel realistisch, dat mensen het rustig aan doen en niet van de rap rap in dat topic posten gewoon om een opdracht te krijgen, dan zal de pret ook sneller weggaan denk ik.


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Phantompaw
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
80
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Phantompaw
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:49

Ja een normale eend was er, maar misschien is het leuk om eens per maand een bronzen eend, zilveren eend en gouden eend uit te delen voor de beste ganzentopics?


Ganzenopdracht. Kdpfsm
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 22:50

Wat Daan bedoelt is denk ik dat eendje maar dan nóg mooier, maar dat hoeft niet perse, want dan doet men het om awards.

Het is goed en al dat het populair is, maar ik blijf erbij dat een opdracht per dag genoeg is en vervolgens het Event met rust gelaten wordt. Er moet sowieso wel lang gedacht worden over de opdrachten zelf en af en toe heb ik het gevoel dat er alleen snel een afraffel dingetje wordt gepost om zelf een opdracht te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
Ganzenopdracht. RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 8:25

Waarschjnlijk zul je o.a mij hiermee bedoelen, en ik wil maar zeggen dat ik de tijd en inspi niet heb voor een heel nieuw topic of lange posts. En ik wilde toch graag zo'n opdracht doen. Dus wat is het probleem? Anders laat ik dat topic toch maar verwaarlozen, hoe hard ik mijn best ook zou doen.
-Esmee


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
Ganzenopdracht. 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
Ganzenopdracht. IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 9:10

Ik heb inderdaad ook een SPT topic aangemaakt voor de ganzenopdracht, maar de eerste post, speciaal vóór de ganzenopdracht, was wel geen SPT. Ik heb trouwens wat gebrek aan tijd en ik moet wat beginnen voorbereiden voor school, en dat heb ik zelf nog een best actief forum waar ik ook nog veel moet posten... Ik zit wat krap met tijd om ook de rest van dat topic dan nog helemaal lang te gaan maken, snap je?
Maar ik heb ook nog maar 1 keer een opdracht gehad, en voor de rest wil ik eerst verder gaan met m'n vorige opdracht...
Maar ik ben het eigenlijk wel met jullie eens ja. Het zou mensen moeten stimuleren om meer te posten, maar nu stimuleert het mensen om meer SPT te gaan gebruiken... ;3 Omgekeerde wereld eigenlijk... x3


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Ganzenopdracht. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 9:32

What the hell is wrong met spt. T betekent enkel dat je korter mag en niet moet. Ik doe t liefst al mijn topics spt, zodat k de vrijheid hebnom zelf te kiezen. En dan nog, dit is een spelletje, voor de leuk, iedereen mag het zo serieus nemen als hij zij zelf wil right..


Ganzenopdracht. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Ganzenopdracht. DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 11:48

@Esmee Ik denk dat ze vooral bedoelen dat er gewoon een hoop mensen zijn die Gans zeggen.
Dat er maar een stuk of 4 mensen zijn die opdrachten krijgen en de rest gewoon eend moet zeggen. Zelf heb ik ook zin in een ganzenopdracht. Maar ik zag dat Sarah er op de eerste 3 pagina`s al een stuk of 2 had. Ik neem haar dan even als voorbeeld. Er zijn natuurlijk meer mensen die dit hebben



Ganzenopdracht. X4hvs5
Ganzenopdracht. Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Ganzenopdracht. BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 13:06

Lol, tis wel grappig om te zien dat jullie er zo serieus mee bezig zijn. xD

Maar even zien, ik zal dan inderdaad een regel gaan instellen dat je maar één ganzenopdracht per dag mag en ook niet een nieuwe mag starten als je de ander nog niet af hebt. En het is inderdaad een soort spel, maar zoals ik ook al in de post heb geplaatst, motiveert het mensen om te posten en dan vind ik het acceptabel. Of mensen hun opdracht in een SPT topic willen doen of niet moeten ze zelf weten. (:

Dat van die bronzen, zilveren en gouden gans vind ik ook wel een leuk idee, maar dat betekend dat ik dat dan helemaal moet gaan bijhouden (om te zien welke ganzenopdracht het leukst is) en dat is een beetje teveel werk denk ik. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Ganzenopdracht. V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Ganzenopdracht.   Ganzenopdracht. Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 16:04

Misschien dat je er een woordenaantal op kunt gooien?
Het is maar een voorbeeld maar bijvoorbeeld zo: Bronzen gans = 500 woorden, Zilver gans = 1000 woorden, Gouden gans = 1500 woorden

Misschien een beetje veel woorden voor de gouden gans, maar oké, je weet wat ik bedoel (:


Ganzenopdracht. DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Ganzenopdracht. Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ganzenopdracht.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: