{Ceremonie '09} From this day forward..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Ceremonie '09} From this day forward..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
{Ceremonie '09} From this day forward..  Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 1:36

F I R E H E A R T
         The fire that saved our Clan




Na een laatste blik te hebben geworpen op de door de maan verlichtte steen draaide hij zich om en begon aan zijn weg terug door de smalle gang. Het zien van al zijn dierbaren had hem met wirwar van emoties achter gelaten. Aan de ene kant had hij geen idee hoe hij het ooit zou moeten redden, vooral zonder Icestorm in zijn dagelijkse leven. Aan de andere kant had ze hem moed ingepraat, zijn hart verlicht van de zorgen die er voorheen zo zwaar op drukten. Het voelde alsof hij totaal de weg kwijt was, maar aan de andere kant wist waar hij heen ging. Voor nu besloot hij zich met alle macht vast te klampen aan het kalme gevoel dat zijn partner hem had gegeven. Hoewel hij haar warme aanraking miste, wist hij dat ze hem vanuit StarClan volgde. Firestar wist dat hij zich daarop moest focussen, evenals het feit dat Bluestar hem voor geen enkel moment met enige wrok aan had gekeken. Het was haar keuze geweest en daar moest hij vrede mee hebben.

Het moment dat hij uit mothermouth verscheen en zijn patrouille zag zitten, verscheen er een lichte glimlach op zijn lippen. Firestar hief zijn kop wat op en tuurde naar de nog donkere lucht. Je bent daar en je bent daar gelukkig. Wacht op me.. Zijn blik gleed terug naar Strawberry, Graystripe en Maskpaw. “StarClan heeft me mijn naam gegeven. Vanaf nu heet ik Firestar” deelde hij heen mee, voor hij een stap naar voren zette en hen wenkte mee te komen. Zijn stem had een klein beetje van zijn opluchting door laten schemeren. Het zou nog een hele reis worden om terug te komen, maar deze keer zou het hem makkelijker afgaan. Zijn angsten waren hem ontnomen en zijn ceremonie had hem zekerheid gegeven. Natuurlijk was zijn twijfel niet helemaal verdwenen, maar hij wist in ieder geval dat de katten in Silverpelt hem als leider zagen. Ondanks zijn achtergrond, ondanks al zijn gefaalde pogingen anderen te redden. Icestorm hield hem niet verantwoordelijk. Ze zag er goed uit, zo vol van leven. Zijn passen waren niet langer vermoeid, maar stevig. Ondanks het conflict dat nog steeds voortging in zijn hoofd, wist hij zich voor dit moment te focussen op de dingen die hem overeind hielden.

De terugweg leek lang niet zo eindeloos te zijn als de heenweg. Terwijl hij door de bekende bossen in zijn territorium stapte was de lucht boven hen al licht, ondanks de ietwat grijze wolken die de zon aan hun zicht onttrok. Aan de kale bomen begonnen zich frisse groene blaadjes te vormen. Newleaf zorgde ervoor dat het bos zich weer vulde met allerlei tinten groen. Zijn ogen waren gericht op de weg voor hem, waar na een tijdje wandelen de bekende kampwand verscheen. Even stond hij stil voor de ingang, om vervolgens door de tunnel in de braamstruiken door te stappen. Bekende geuren drongen door in zijn neus. Het was nu of nooit. Hij mocht de twijfel die hij voelde niet laten zien aan de Clan, ze moesten zien dat ze hem konden vertrouwen met alle zaken die een Clanleider behoorde te doen.

Zijn houding en expressie waren volledig onder controle toen hij de ingang uit stapte. De zon stond bijna recht boven hen, nog altijd achter de wolken. Het kamp was levendig, zoals altijd rond deze periode van de dag. Enkele katten keken direct op toen zij de kleine patrouille hoorden aankomen. Firestar knikte hen vriendelijk toe, maar week niet af van zijn pad richting de highrock. Vanaf de plaats waar zijn voorgangers hadden gestaan, zou hij de Clan moeten meedelen dat hij zijn negen levens had ontvangen. Na een laatste hap lucht te hebben genomen, zonder het te laten merken natuurlijk, sprong hij omhoog. Zo gauw als zijn poten de rots leken te raken, brak de zon door de wolken. Felle, gouden stralen daalde op hem neer, terwijl hij zijn positie innam, zijn vacht oplaaiend als vuur. Firestar richtte zijn groene ogen op de lucht boven hem. De wolken die eerst nog grijs hadden geleken waren nu wit en wisten de zon niet meer tegen te houden. Het zachte wit van de wolken deed hem denken aan Icestorm, waardoor er onvrijwillig een traan uit zijn ogen wist te glijden. Was dit StarClan's manier om te laten zien dat ze hem steunden? De jonge leider liet zijn blik weer op het kamp onder hem vallen, waarna zijn stem door de open plek galmde. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!”

De ThunderClan katten kwamen vanuit allerlei hoeken in het camp aanstromen. Eens iedereen was gaan zitten en verscheidene katten hem verwachtingsvol aankeken, deed hij zijn mond open om hen het nieuws te delen. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Firestar verbaasde zich lichtelijk over de kalme manier waarop hij sprak. Alsof er een knop om was gegaan voor dit moment. Hij wilde hen zo graag geven wat ze nodig hadden, daar hoorde geen onzekerheid bij. Al was het voor nu een masker, misschien zou het ooit echt verdwijnen. Tot dan moest hij maar volhouden, doorgaan.

Eens de stemmen van zijn Clanleden ietwat waren weggestorven maakte hij zich klaar voor het volgende deel van zijn toespraak. Dit was de eerste keer dat hij een ceremonie zou doen, dus het was hopen dat het allemaal goed ging en iedereen aan het eind tevreden zou zijn. “ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken” sprak hij kalm. De aandacht lag meteen weer volledig bij hem. In de ogen van enkele kittens en apprentices was een verwachtingsvolle twinkeling te zien.

“Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen.” hij pauzeerde even terwijl hij wachtte tot de opgenoemde apprentices naar voren stapten. “Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?” Nadat ieder van hen had geknikt ging hij verder. “Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal,” hij zweeg heel even, voor hij verder ging. “Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots. Glidingpaw, jij hebt een grote loyaliteit naar je vrienden laten zien, vanaf nu is jouw naam Glidingspear. Minnowpaw, mijn apprentice. Ondanks je onzekerheden in het begin ben je volgroeid tot een prima warrior. Vanaf nu zal je Minnowspots heten. Ik ben trots op je.” Firestar glimlachte iets en knikte even naar haar. “Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen.” De kater pauzeerde even, kijkend naar de vrolijke blikken van de katten onder hem. “Moonpaw, ook jij bent nu klaar met je training en zal vanaf nu bekend staan als Moon??. Skypaw, ook jij hebt je training voltooid, jouw naam zal vanaf nu Skysoul zijn. Zebrapaw, je weet nu alles wat een warrior moet weten, jij zal vanaf nu bekend staan als Zebrachase. Cherrypaw, ik ben er zeker van dat je de technieken prima onder controle hebt, jouw naam zal Cherrypelt worden. We verwelkomen jullie allemaal als warriors van ThunderClan”

Nadat de Clan weer stil was gevallen, na het roepen van de nieuwe warriors hun namen, nam Firestar opnieuw het woord. “We hebben ook nog enkele kittens die oud genoeg zijn om apprentice te worden. Willen Adderkit, Oakkit en Pinekit naar voren komen?” De drie schoten zo'n beetje naar voren en de jonge leader glimlachte hen vriendelijk toe. “Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen.” Dat was echter niet het enige. Er waren enkele apprentices die om allerlei redenen een nieuwe mentor nodig hadden. Het deed hem pijn om te zien hoe veel er soms veranderde in de Clan. Hoe veel katten er soms stierven of verdwenen. “Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe” sprak hij rustig, niet te snel zodat het te volgen bleef. Het was veel, door wat er gebeurd was met de hond.

“Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.” Na zijn woorden keek hij even naar de apprentice en knikte even naar haar ter bemoediging. Ze kon ervan maken wat ze wilde, natuurlijk betekende het niet dat ze elke dag in het kamp hoefde te blijven, zolang er maar goed voor haar gezorgd werd en ze niet aangevallen zou worden door wie of wat dan ook. “Hierbij is deze Clanmeeting geëindigd.” De kater sprong van de rots af en stapte naar de groepjes katten, om zich te mengen in de felicitaties en gesprekjes.


WORDS 1806 TAGS ThunderClan NOTES None



In het kort:
Nieuwe Apprentices:
Adderkit -> Adderpaw*
Oakkit -> Oakpaw*
Pinekit -> Pinepaw

Nieuwe Warriors:
Littlepaw -> Littlewish
Brightpaw -> Brightspots
Glidingpaw -> Glidingspear
Minnowpaw -> Minnowspots
Patchpaw -> Patchfrost
Wolfpaw' -> Wolfspot
Jaypaw -> Jaytail
Winterpaw -> Wintersong
Moonpaw -> Moon??
Skypaw -> Skysoul
Zebrapaw -> Zebrachase
Cherrypaw. -> Cherrypelt

Elder:
Frozenpaw -> Frozensoul

Apprentice - Mentor:
x Maskpaw ---- Jayfeather
x Hopepaw ----- Lightningrush
x Specklepaw ---- Sunflower
x Thornpaw ---- Cherrypelt
x Breakpaw ---- Amberclaw
x Poppypaw ---- Zebrachase
x Coyotepaw ---- Ashdrop
x 'Winterpaw ---- Littleface
x Acornpaw* ---- Kestrelwing
x Droppaw ---- Lightmoon
x *Dawnpaw ---- Greentear
x Simplepaw ---- Roseheart
x Scarletpaw* ---- Softcream
x Tigerpaw. ---- Graystripe
x Adderpaw* ---- Raindance
x Oakpaw* ---- Strawberry
x Pinepaw ---- Gleampool

Sta je er nog niet bij, maar ben je wel actief? Meld het even, dan kan ik je er nog tussen zetten.


{Ceremonie '09} From this day forward..  RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:


Laatst aangepast door Firestar op za 7 sep 2013 - 15:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Graystripe
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 9:30

De tijd dat Fireheart weg was leek wel een eeuwigheid te duren. Echter had hij nog altijd niet de fut om een gesprek te starten met de anderen. Bang dat de vermoeidheid zou doorklinken in zijn stem. Hij zuchtte luidop en wierp zijn amberen blik op de grijs gekleurde hemel en liet deze pas weer zakken toen hij beweging hoorde in de tunnel die voor hem uit heerste. Na enkele keren zijn ogen vernauwd te hebben in de hoop te kunnen zien wie het was gaf hij het op en wachtte hij maar geduldig af tot de persoon zichtbaar was. En algauw werd zijn vraag beantwoord door de felle rode vacht waar een schaduw werd op geworpen door de rotswanden naast en boven hem. Een begroetende glimlach sierde Graystripe's gezicht. “StarClan heeft me mijn naam gegeven. Vanaf nu heet ik Firestar” De grijze kater maakte een respectvolle knik met zijn kop en keek zijn nieuwe leader met nieuw respect aan. "Gefeliciteerd, Firestar." Sprak hij toch uiteindelijk uit, om aan te tonen dat hij hem niet zou argwanen nu hij leader was zoals hij voorheen deed. Zonder nadien nog iets te zeggen volgde hij de rosse kater. Hij vroeg zich af of er vanaf nu veel zou veranderen of niet.

Vermoeidheid trok aan zijn pezige poten en maakte de terugreis veel zwaarder dan toen ze onderweg waren naar de Moonstone. Alsof tientallen katten hun ijzige klauwen in zijn poten hadden geslagen en dat ze hun gewicht op hem wierpen. Hij schudde zijn brede kop en nieuwe hoop verscheen in zijn amberkleurige ogen toen het bekende territorium van zijn Clan in zijn zicht verscheen. Eindelijk! Nieuwe energie stapelde op in zijn lichaam bij het zien van de bekende bomen en struiken. Het was niet de eerste keer dat hij deze reis had gemaakt maar telkens leek het wel of de reis zwaarder was en moeilijker dan de vorige keren. Ach ja, hij was blij geweest dat hij aan Firestar's zijde mocht staan toen ze naar de maansteen gingen. Na een tijdje spitste ook zijn oortjes zich naar voren toen de bekende doorntunnel in zijn ogen verscheen. Enkele katten hadden hun komst al gehoord of geroken en hadden zich verzameld in het midden van het kamp. Even keek Graystripe naar Firestar, maar toen deze naar de grotesteen wandelde ging hij zich maar neerzetten bij de rest van de Clan.

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!” Hij was nog niet uitgesproken of letterlijk alle katten hadden zich onder de steen gezet. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Sprak Firestar. “ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken” Ietwat verbaasd begon het puntje van zijn staart tegen de grond te tikken. Dat had hij eerlijk gezegd niet verwacht. Maar hij dwong zichzelf kalm te blijven, wat eigenlijk ook weer niet zo moeilijk was afgezien de vermoeidheid nog altijd zichtbaar was in zijn ogen. “Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen.” hij pauzeerde even terwijl hij wachtte tot de opgenoemde apprentices naar voren stapten. “Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?” Nadat ieder van hen had geknikt ging hij verder. “Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal,” hij zweeg heel even, voor hij verder ging. “Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots. Glidingpaw, jij hebt een grote loyaliteit naar je vrienden laten zien, vanaf nu is jouw naam Glidingspear. Minnowpaw, mijn apprentice. Ondanks je onzekerheden in het begin ben je volgroeid tot een prima warrior. Vanaf nu zal je Minnowspots heten. Ik ben trots op je.” Firestar glimlachte iets en knikte even naar haar. “Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen.” De kater pauzeerde even, kijkend naar de vrolijke blikken van de katten onder hem. “Moonpaw, ook jij bent nu klaar met je training en zal vanaf nu bekend staan als Moon??. Skypaw, ook jij hebt je training voltooid, jouw naam zal vanaf nu Skysoul zijn. Zebrapaw, je weet nu alles wat een warrior moet weten, jij zal vanaf nu bekend staan als Zebrachase. Cherrypaw, ik ben er zeker van dat je de technieken prima onder controle hebt, jouw naam zal Cherrypelt worden. We verwelkomen jullie allemaal als warriors van ThunderClan” Hij riep even samen met de rest van de katten de nieuwe namen uit en glimlachte iedere nieuwe warrior toe. Ze hadden het allemaal stuk voor stuk verdient. “We hebben ook nog enkele kittens die oud genoeg zijn om apprentice te worden. Willen Adderkit, Oakkit en Pinekit naar voren komen?” Hij keek opzij en zag het drietal naar voren trippelen, richting hun nieuwe leader. “Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen.” Hij greens even toen hij de uitdrukkingen van de katten bekeek. Hij wist zelf nog heel goed hoe opgewonden hij was toen hij zijn mentor en leerlingen naam kreeg.

Net toen de kater dacht dat de Ceremonie afgelopen was en hij zich al kwartslag had omgedraaid ging de rode kater verder. “Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Morningpath jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe” Hij verstarde even toen hij zijn eigen naam hoorde voorkomen. Hij? Mentor? Eerst dacht hij dat er een misverstand was, maar nadien besefte hij dat dat gewoon niet kon. Adrenaline gierde door zijn aderen heen toen hij naar zijn nieuwe leerling toe stapte. "Hallo Tigerpaw." Hij glimlachte even naar haar en ging nadien verder. "Je trainingen zullen morgenochtend beginnen in de zandkuil, zie dat je er op tijd bent." Hij knikte even en keek nadien weer richting Firestar welke blijkbaar nog altijd niet uitgepraat was. “Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.” Hij keek naar de kattin die zich vanaf vandaag bij de Elders zou aansluiten en glimlachte haar respectvol toe. Hierna keek hij nog even naar zijn nieuwe leerling, denkende dat ze misschien nog iets ging zeggen.


{Ceremonie '09} From this day forward..  8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrop
StarClan
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Daan
67

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Ashdrop
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 11:02

Ashdrop kwam net terug van een jaagpatrouille en zette zich neer in een hoekje van het kamp. Het was wel een succesvolle jacht geweest, en hij zelf had twee muizen gevangen, die alweer dikker waren. Zijn amber kleurige ogen gleden over het kamp, Fireheart was nog op weg met zijn patrouille, om zijn negen levens te ontvangen. Hij greens even. Die kater had het maar ver geschopt, maar hij vertrouwde er wel op dat deze kater hun Clan goed zou leiden. Opeens werd de rode gedaante zichtbaar in de kamp ingang. Het was Fireheart, nu misschien wel Firestar. Hij keek nieuwsgierig toe en knikte toen naar de kater. Hij zag de rode gedaante op de highrock springen, en zorgde dat hij bijna vooraan zat. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!” Galmde de stem van Fireheart door het kamp.“Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Ashdrop joelde mee met de Clan om hun nieuwe leider te eren. “ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken” Sprak de kater kalm. “Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen.” De kater pauzeerde eventjes, dat waren inderdaad aardig wat apprentices die warrior konden worden. “Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?” De jonge katten knikte en toen ging hun nieuwe leider verder. “Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal,” De kater was even stil en ging toen weer verder. “Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots. Glidingpaw, jij hebt een grote loyaliteit naar je vrienden laten zien, vanaf nu is jouw naam Glidingspear. Minnowpaw, mijn apprentice. Ondanks je onzekerheden in het begin ben je volgroeid tot een prima warrior. Vanaf nu zal je Minnowspots heten. Ik ben trots op je.” Firestar glimlachte en knikte naar de poes. “Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen.” De Clan kon trots zijn op al die nieuwe Warriors. “Moonpaw, ook jij bent nu klaar met je training en zal vanaf nu bekend staan als Moon??. Skypaw, ook jij hebt je training voltooid, jouw naam zal vanaf nu Skysoul zijn. Zebrapaw, je weet nu alles wat een warrior moet weten, jij zal vanaf nu bekend staan als Zebrachase. Cherrypaw, ik ben er zeker van dat je de technieken prima onder controle hebt, jouw naam zal Cherrypelt worden. We verwelkomen jullie allemaal als warriors van ThunderClan” Ashdrop joelde weer mee met de Clan om de nieuwe Warriors. Hierna viel de Clan stil, nu kwamen de mentoren en apprentices. “We hebben ook nog enkele kittens die oud genoeg zijn om apprentice te worden. Willen Adderkit, Oakkit en Pinekit naar voren komen?” De drie kleine kittens schoten naar voren en Ashdrop greens. “Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen.” Ashdrop zuchtte, hij had er geen gekregen, maar hij had ook al een tijdje geleden de hoop op een apprentice opgegeven, zo lomp en onhandig als hij was.. “Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Morningpath jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe” Ashdrops mond viel open, hij mocht Coyotepaw trainen. Hij! Hij kwam naar voren en raakte de neus van de andere kater aan. Hij knikte toen naar deze. ''Morgen ochtend beginnen de trainingen, succes.'' Miauwde hij en knikte naar de kater, waarna hij zich weer naar achteren bewoog. “Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.” Ashdrop knikte eventjes, hij had respect voor de jonge kat. “Hierbij is deze Clanmeeting geëindigd.” Sprak Firestar en verliet de highrock, hij mengde zich in de katten en ging op zoek naar zijn apprentice, wie hij al snel had gevonden.


{Ceremonie '09} From this day forward..  Swsg93
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 15:18

Raindance was al vlak bij het camp toe ze de stem van hun nieuwe leader hoorde. Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!” Met een beetje tegenzin rende ze naar de camp ingang, om vervolgens rustig en stil naar binnen te gaan. Ze legde haar twee muizen neer op de prooistapel en ging ergens in haar eentje zitten. In de hoop dat niemand haar aansprak, keek ze op naar Firestar. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Hij was dus net terug. Raindance deed niet mee met het opgewonden gepraat en wachtte net als haar nieuwe Leader totdat het geroezemoes afgelopen was. Hopelijk was dit het.“ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken” Dat was het al. Raindance verstopte zich achter twee katten, in de hoop dat Firestar haar over het hoofd zag. Ze wou geen Apprentice! Ze zal toch de slechtste mentor ooit zijn. Eerst werden de nieuwe Warriors bekend gemaakt. Omdat Raindance niet al te veel wou opvallen, juichte ze ook maar mee. Maar zachtjes. Na een tijdje waren alle nieuwe Warriors bekend en toen de felicitaties waren afgelopen, ging Firestar weer verder.“We hebben ook nog enkele kittens die oud genoeg zijn om apprentice te worden. Willen Adderkit, Oakkit en Pinekit naar voren komen?” nu kwam het. Hopelijk zat zij er niet bij.“Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen.” Elke Warrior die een Apprentice kreeg zal zich trots hebben gevoeld, Raindance voelde zich juist ellendig. Daarna kregen de Mentorloze apprentices een mentor toegewezen. Toen dat was afgelopen, had Firestar nog een ding. “Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.” Raindance slikte, arme Frozensoul. Daarna was het afgelopen. Raindance zocht Adderpaw op.


{Ceremonie '09} From this day forward..  Imw

I want to be your friend.
               But I don't dare...

               I want to be your company.
               But I never can.

              I want to find you.
              But I'm too afraid to lose you.
               
               
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 16:37


Het was koud 's nachts. Het was moeilijk om maar stil te zitten en te wachten tot de clanleader naar buiten zou komen. Zou alles goed gaan? Zou de Starclan hem accepteren als een clanleader? Natuurlijk wel... Ze moest vertrouwen hebben en deze niet verliezen. Maar toch knaagde de lichte twijfel aan haar, de twijfel vanwege zijn Kittypet roots. Ze was zelf nog maar heel erg klein toen Firestar in de clan was gekomen, nog net geen apprentice, maar ze wist het nog wel. De kater had zijn loyaliteit zeer zeker moeten bewijzen, over en over. Maar zou het genoeg geweest zijn? Ze wilde niet twijfelen... Maar ze kon het niet helpen. Toch verdween alle twijfel als sneeuw voor de zon toen de clanleader met zijn vlammenkleurige pels verscheen. “StarClan heeft me mijn naam gegeven. Vanaf nu heet ik Firestar” Miauwde de kater kalm. Strawberry glimlachte en boog haar kop. "Welkom, Firestar," Miauwde ze, ietwat plechtig. Maar al snel werd ze meegewenkt samen met de rest van de patrouille en begon de vermoeiende trip terug naar het kamp.

Eenmaal aangekomen in het kamp, plofte Strawberry vermoeid neer. Ze kon haar blauwe ogen nauwelijks openhouden. Ze was moe, dat zeer zeker. Het was dan ook een vermoeiende trip geweest naar de Moonstone en ook weer terug. En dan ook nog eens wakker blijven om te waken. Dat was niet niets. Zeker niet zelfs. Daarom doezelde ze ook half door de ceremonie heen, half meeluisterend, half duttend. Ze juichte wanneer ze moest juichen, maar echt registreren wat er gezegd werd, deed ze niet. Tenminste, tot haar naam ineens in haar oren rinkelde. "Huh? wat?" Fluisterde ze naar een warrior die naast haar zat. Pas toen deze haar toesiste dat ze de mentor was geworden van een apprentice genaamd Oakpaw, verspreidde een trotse glimlach zich over haar lippen. Ze was een mentor. Na de ceremonie stapte ze dan ook meteen op Oakpaw af. "Vanavond gaan we trainen, goed?" Miauwde ze met een beetje excuserende glimlach, "Ik zou graag vanmorgen al met je op stap, maar ik moet nog even uitrusten van de reis naar de moonstone," Ze hoopte dat de kater het zou begrijpen. En anders had hij eerlijk gezegd pech gehad.


{Ceremonie '09} From this day forward..  T4W3e3N
Stamps
{Ceremonie '09} From this day forward..  PS18GM0{Ceremonie '09} From this day forward..  W0qAlxR{Ceremonie '09} From this day forward..  EjrsROF{Ceremonie '09} From this day forward..  FWu1gsf{Ceremonie '09} From this day forward..  D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 17:03


Poppypaw hief haar kop toen er geritsel tussen de struiken vandaan kwam. Kwam de patrouille terug van de Moonstone? Haar glimlach werd wat breder toen ze inderdaad de clanleader zag. Toch bleef ze nog even liggen. Ze was nog niet helemaal genezen en dat maakte dat ze toch nog wel redelijk snel moe werd van vanalles wat ze deed. Pas toen Firestar de ceremonie startte kwam ze voorzichtig overeind en keek ze omhoog naar de clanleader. De vlammenkleurige kater leek wel te schijnen in het zonlicht als een brandend vuur. Het was geen wonder waarom haar moeder de kater Firepaw had genoemd destijds.

“Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Miauwde de kater. Poppypaw glimlachte breder en hief zichzelf omhoog. "Firestar! Firestar!" Juichte ze de vlammenkleurige kater toe. Hij had het verdiend. Haar moeder had hem uitgekozen als deputy, dus hij zou het ook vast en zeker goed doen als leader. Maar toen kwam er iets... Wat toch wat minder was. Een steek van verdriet ging door haar hart heen en ze moest even slikken. Het was niet dat ze het haar zusjes niet gunde... Maar ze wilde ook zo graag. Als ze niet ziek was geworden tijdens haar apprentice tijd, was dit nooit gebeurt en was ze ook een warrior geworden vandaag. Toch liet Poppypaw zich niet kisten en bleef ze vrolijk glimlachen, hoe erg ze zich stiekem van binnen toch verscheurd voelde door deze hele gebeurtenis. Hoe erg ze ook graag een warrior wilde worden... Ze was oud genoeg, maar liep te erg achter op haar training. Eventjes beet ze kort op haar lip, maar daarna glimlachte ze weer.

Voor de rest van de ceremonie hield ze zich toch een beetje afwezig. Totdat ze haar eigen naam hoorde. Wat verbaasd spitste ze haar oren. Mentor? Oh, natuurlijk, ze moest nog een mentor hebben. Wat haar meer verbaasde was dat het een jonge Warrior was. Oftewel, iemand van haar leeftijd, misschien net een weekje of twee ouder. Wat weifelend glimlachend liep ze naar de kater toe. "Euh... Hallo," Miauwde ze, licht ongemakkelijk. Ergens was het ietwat beschamend... Maar goed, ze zou het wel redden. En hij vast ook.


{Ceremonie '09} From this day forward..  Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 17:07



Droppaw werd wakker en kon een geeuw niet onderdrukken. Ze had erg lang geslapen en zag dat bijna alle Apprentices al weg waren. Ze strekte zich uit en kwam uit de Apprentice's den. Droppaw spitste haar oortjes toen ze Fireheart iets hoorde zeggen. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!” Zei hij. Droppaw trippelde naar de voet van de highrock en ging zitten. Ze had gehoord dat Fireheart op weg was gegaan om zijn negen levens te ontvangen. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Zei Firestar vervolgens. Droppaw riep samen met haar clangenootjes Firestar's naam. “ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken”  Zei de nieuwe leider van de Thunderclan. Droppaw was opgewonden omdat ze wist dat ze een mentor zou krijgen. Firestar begon met de nieuwe Warriors bekend te maken. Nadat dat gedaan was juichte Droppaw vrolijk en ze riep luid de namen van de nieuwe warriors.  Droppaw kon amper stil blijven zitten en haar geduld was al bijna op. Daarna werden de nieuwe apprentices bekend gemaakt en zij kregen ook al hun mentor toe gewezen. Weer juichte Droppaw mee met de andere clankatten. Nu krijg ik vast en zeker mijn mentor. dacht de grijze poes vrolijk. “Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe” sprak Firestar vervolgens. Droppaw was zo vrolijk. Eindelijk had ze een mentor. Ze wou direct naar Lightmoon gaan maar Firestar had nog iets te zeggen. “Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.” Zei Firestar. Droppaw vond het zo erg voor Frozenpaw. Ze was er zelf bij geweest toen het ongeval gebeurde en ze had echt medelijden met haar. Iedereen begon elkaar te feliciteren. Droppaw zocht naar haar nieuwe mentor tussen de menigte katten.



{Ceremonie '09} From this day forward..  Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Adderpaw*
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Hear me roar
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8/9 manen
Gender:
Rank:
Adderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 17:28

Zo opgewonden en gespannen als een veer stond Adderkit naast zijn broer. Zijn groene ogen waren zo rond als schoteltjes en hij was er verbaasd over dat zijn vacht niet staties was van de spanning die op hem stond. Hij zou vandaag leerling worden! Iets waar hij al naar had uitgekeken sinds hij anderhalve maan was. Nu ging het gebeuren. Adderkit stapte naar voren bij het horen van zijn naam en voelde een steek van zelfgenoegzaamheid. Hij stapte naar Firestar toe en keek verwachtingsvol omhoog. ‘Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn.’ Hij knikte en deed wat hem gezegd werd. Hij draaide na zijn kleine buiging om naar de groep katten en ging opzoek naar Raindance. Hij hoorde vaag wat er nog meer ging gebeuren terwijl hij tussen alle katten doorspeurde naar de cyperse poes. Hij sprong naar voren en landde voor haar met een grote grijns. “Ik meldt me!” Zei Adderpaw gewichtig en hij keek verwachtingsvol omhoog terwijl hij haar neus snel aanraakte met de zijne. “Gaan we al iets doen?” Vroeg hij hoopvol en hij keek met rechtschapen verlangen haar in de ogen.


So now I say goodbye and this to you, I pledge:
Take your final step and plummet over the edge


{Ceremonie '09} From this day forward..  2zggtue
You listened to the snake! I won't take any blame!
Now here's my breath in your face, I leave you up in flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 18:23

Alles was in een flits voorbij gegaan en de Apprentice had het niet allemaal kunnen vatten. Het moment dat er was gemeld dat Bluestar was gestorven had hij het niet kunnen geloven. De grootse ThunderClan Leader was.. weg. Wat nu? Had hij toen gedacht, maar natuurlijk, Fireheart had zijn plaatsje opgeëist en straks zou alles weer als van ouds zijn, toch? Nee, natuurlijk niet, maar dat was altijd zou als er een kat stierf in de Clan. Zoals de dag waarop zijn moeder was gestorven..

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!” Een rode schim was het kamp ingekomen, Firestar was teruggekeerd van zijn tocht naar de Moonstone. Zebrapaw keek meteen op, zijn blauwe ogen richtten zich op de nieuwe Clanleader. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Zebrapaw had zich bij een ander groepje Apprentices gevestigd en knikte even. “ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken” De kater spitste zijn oren en leunde wat naar voren. Zou hij dan vandaag..? De kater schudde direct zijn kop, nee, hij mocht niet gaan hopen op dingen die nog lang niet zouden komen. “Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen.” Zijn ogen werden groot. Ja..? Zijn naam was echt genoemd! De kater volgde de andere de andere Apprentices, waaronder Brightpaw zijn zusje. “Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?” Zebrapaw keek even wat ongemakkelijk naar zijn poten en gaf een bescheiden knikje. De kater snorde toen zijn zusje naar voren mocht stoppen. "Gefeliciteerd, Brightspots." En vervolgens gaf hij haar een por. Na een paar andere neiuwe Warriors was hij dan ook echt aan de beurt. “Zebrapaw, je weet nu alles wat een warrior moet weten, jij zal vanaf nu bekend staan als Zebrachase.” De kater hief zijn kopje wat trots op nadat hij naar voren was gestapt. Zebrachase.. Ja, het paste wel bij hem. De nieuwe Warrior voegde zich weer bij de menigte en bekeek de ceremonie vanaf zijn plekje. “Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden.” Met verbazing stond hij op en drong zich door tot de voorste rij van katten en keek zijn Apprentice aan. Het grappige was, was dat ze eigenlijk wel even oud waren. Misschien een klein verschil? Maar goed, hij was nu de Mentor en zij de Apprentice. "Euh... Hallo," Zebrachase glimlachte naar haar, een vrolijke glans in zijn ogen, maar toch, het voelde zo.. vreemd. "Uhm, goed, zie ik je morgen voor een training?"


{Ceremonie '09} From this day forward..  Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 18:50


Een grimas verscheen over Poppypaw's gezicht toen ze naar haar 'mentor' keek. Toch keek ze nog wel vrolijk en bleef ze glimlachen. "Uhm, goed, zie ik je morgen voor een training?" Miauwde de warrior naar haar. Poppypaw hield haar kop even wat scheef en glimlachte gewoon verder. "Dat zullen we maar doen eh?" Miauwde ze. Het was zo vreemd, een kater als mentor met wie je nog in de nursery gespeeld had. "Denk maar niet dat ik je de baas laat spelen hoor," Plaagde ze hem vervolgens, met een warme toon in haar stem. Ze wilde het hem niet moeilijker maken dan wat nodig was. Ze streefde ervoor om net zo wijs en dapper te worden als haar moeder. Maar het leven zat alleen niet altijd mee op dat vlak.


{Ceremonie '09} From this day forward..  Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 18:58

De grijns die verscheen op haar gezicht stond hem op het eerste gezicht niet aan, maar ach, zij zag de ironie hiervan ook wel in. "Dat zullen we maar doen eh?" Zebrachase haalde zijn schouders gemakkelijk op en nam een paar keer diep adem. "Denk maar niet dat ik je de baas laat spelen hoor," Hij haalde zijn wenkbrauwen even op, een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht. Maar vervolgens verscheen zijn glimlach weer. "Meteen een grote uitdaging voor me, leuk!" Grinnikte hij en keek haar nu ook op een plagerige manier aan. "Maar denk maar niet dat je een lieve Mentor voor je hebt staan hoor." Grijnsde hij met een knipoog en draaide zich om. "Dan zie ik je morgen!" Besloot hij uiteindelijk toch te zeggen en verliet het kamp om zijn eerste jacht als Warrior te volbrengen. Eigenlijk was hij wel blij met Poppypaw als Apprentice, hij hoefde dan niet meteen vanaf het begin te beginnen en kon gewoon zijn eigen dingen aanvullen.


{Ceremonie '09} From this day forward..  Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 19:14


Poppypaw giechelde eventjes vrolijk over de verbaasde uitdrukking op zijn gezicht. Dit kon op zich nog wel lollig worden. Misschien was een leeftijdsverschil dat zo nihiel was nog niet eens zo slecht. "Meteen een grote uitdaging voor me, leuk!" Grinnikte haar mentor. Poppypaw hield glimlachend haar kopje wat scheef, "En een uitdaging zal het worden," beloofde ze hem met een brede, plagerige glimlach. "Maar denk maar niet dat je een lieve Mentor voor je hebt staan hoor." Grijnsde hij met een knipoog en draaide zich om. "Dan zie ik je morgen!" Hierna ging hij ervandoor. "Dat zullen we nog wel eens zien, mijn grote mentor," Miauwde ze hem na, terwijl ze plagerig terug knipoogde. "Maar goed, daar houd ik je aan." Hierna liep ze met een glimlach terug naar de apprentice den.


{Ceremonie '09} From this day forward..  Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimeza 7 sep 2013 - 22:42

Specklepaw trippelde ongeduldig de openplek op. Firesheart, nee Firestar had een ceremonie opgeroepen. Hij wist dat hij nu een mentor zou krijgen. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Specklepaw liet zijn stem meevoeren door de andere katten. "Firestar, Firestar!" Enthousiasme liet hem stotteren. Hopelijk kwam het snel.

“Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen. Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten? Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal, Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots. Glidingpaw, jij hebt een grote loyaliteit naar je vrienden laten zien, vanaf nu is jouw naam Glidingspear. Minnowpaw, mijn apprentice. Ondanks je onzekerheden in het begin ben je volgroeid tot een prima warrior. Vanaf nu zal je Minnowspots heten. Ik ben trots op je. Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen. Moonpaw, ook jij bent nu klaar met je training en zal vanaf nu bekend staan als Moon??. Skypaw, ook jij hebt je training voltooid, jouw naam zal vanaf nu Skysoul zijn. Zebrapaw, je weet nu alles wat een warrior moet weten, jij zal vanaf nu bekend staan als Zebrachase. Cherrypaw, ik ben er zeker van dat je de technieken prima onder controle hebt, jouw naam zal Cherrypelt worden. We verwelkomen jullie allemaal als warriors van ThunderClan”

Specklepaw fluisterde opgewonden de namen van de nieuwe Warriors: "Cherrypelt, Skysoul, Moon??, Jaytail, Wintersong... Hij pauzeerde even om op adem te komen. "Patchfrost, Minnowspots, Glidingspear, Littlewish, Brightspots, Zebrachase." De tabby kater zag de trots in de ogen van de katten. Nieuwsgierig keek hij terug naar boven. Wachtend op een mentor benaming.

“We hebben ook nog enkele kittens die oud genoeg zijn om apprentice te worden. Willen Adderkit, Oakkit en Pinekit naar voren komen? Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen.” Specklepaw knikte gelukkig. Goede mentoren. "Adderpaw, Oakpaw, Pinepaw.", miauwde hij zachtjes.

“Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn...” De rest hoorde hij niet meer. Gelukkig zochten zijn ogen naar Sunflower. Hij had haar nog niet vaak gezien, maar wist met zekerheid dat ze een goede mentor zou zijn. Een beetje te enthousiast sprong in het rond. Hij plofte neer en spon van innige gelukkig heid. Ik heb een mentor!


{Ceremonie '09} From this day forward..  Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 9:56

Gleampool keek verrast op toen hij zijn naam hoorde, Firestar, hun nieuwe clanleader had iedereen samen geroepen voor een Clanmeeting. Als Gleampool eerlijk zou zijn, zou hij zeggen dat hij niet had opgelet. Hij was meer met de restjes modder tussen zijn tenen bezig geweesd, dan met met de Clanmeeting,. Uit alles wat de grijze kater verstaan had, kon hij opmaken dat hij Pinepaws mentor zou worden. Na de ceremonie, toen iedereen de nieuwe warriors en apprentices ging feliciteren, trippelde Gleampool rustig naar zij eigen apprentice. "Dag Pinepaw", zei hij vriendelijk.

-out of inspiration



{Ceremonie '09} From this day forward..  Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 10:03

Winterpaw keek op van de plek waar ze lag toen ze geluid bij de tunnel hoorde. Het kon zijn dat het een patrouille was die terugkwam, maar het kon ook zijn dat het hun nieuwe leider was die terug kwam en het laatste was het geval. Ze zag hoe de kater richting Highrock ging en erop sprong. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!" Ze stond op en liep naar de plek toe waar al een aantal katten zich hadden verzameld en zocht een plekje uit om te gaan zitten. "Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan." Samen met haar clangenoten riep ze de naam van Firestar. "ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken" Dit wekte haar nieuwsgierigheid wel op. Ze wist dat het inderdaad een tijdje geleden was en was daarom wel benieuwd naar de ceremonie. "Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen." Toen ze haar naam hoorde liep ze naar voren. Ze had misschien niet helemaal verwacht dat ze zelf voor zou komen in de ceremonie, maar toch misschien ook weer wel. "Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?" Ze knikte toen Firestar de vraag stelde. Nadat er een aantal apprentices voor haar hun warriornaam hadden gekregen, was het eindelijk haar beurt. "Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen." Ze kon het nog even niet geloven, maar ze was nu echt een warrior. Langzaam begon het besef toch wel bij haar door te dringen en voegde ze zich bij de andere katten van de clan om naar de rest van de ceremonie te luisteren.


{Ceremonie '09} From this day forward..  Z0IYPct

{Ceremonie '09} From this day forward..  W0qAlxR{Ceremonie '09} From this day forward..  MKN7vHE{Ceremonie '09} From this day forward..  7iLZ7FI{Ceremonie '09} From this day forward..  PS18GM0

{Ceremonie '09} From this day forward..  Xs4

{Ceremonie '09} From this day forward..  AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowspots
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Babs
393

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowspots
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 11:33

Minnowpaw/-spotsDe kleine calico kattin zat zich te wassen, in een hoekje van het territorium. Telkens gleden haar ambere ogen in de richting van de ingang van het kamp, waar ze geduldig wachtte op de terug komst van de nieuwe clanleader. Het feit dat haar moeder dood was, viel haar nog steeds zwaar, maar Minnowpaw begon zichzelf er eindelijk overheen te zetten. Vanuit haar ooghoek zag ze uiteindelijk de vuurrode vacht van Fireheart terugkeren en maakte haar hart een sprongetje. Haar mentor was terug! Ze staarde hem na, terwijl hij op de highrock sprong en de clan bijeen riep. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” "Firestar, Firestar!" riep Minnowpaw vrolijk mee. Ze vond het geweldig om nu de apprentice van de clanleader te zijn, al bleef het verlies van Bluestar haar steken.
“Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen.” De kattin keek op. Ze werd naar voren geroepen? Voorzichtig stond ze op en liep in de richting van de vuurrode kater. "Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?” Ze knikte Firestar toe en wachtte op wat er ging komen. “Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal,” hij zweeg heel even, voor hij verder ging. “Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots. Glidingpaw, jij hebt een grote loyaliteit naar je vrienden laten zien, vanaf nu is jouw naam Glidingspear. Minnowpaw, mijn apprentice. Ondanks je onzekerheden in het begin ben je volgroeid tot een prima warrior. Vanaf nu zal je Minnowspots heten. Ik ben trots op je.” Een warm gevoel gleed door haar lichaam heen. Ze was warrior. Firestar, haar leader, was trots op haar. Even schoten haar ambere ogen naar de lucht, mama zou vast ook trots op haar zijn. Ze glimlachte, tikte Firestar aan en draaide zich daarna om. Minnowspots sprong van de highrock af en vestigde zich bij de andere warriors.

Patchpaw/-frost
Zijn zwart/witte oortjes gingen overeind staan toen Patchpaw de stem van Fireheart hoorde. Was hij nu al weer terug naar zijn reis naar moonstone? Niet dat het hem veel uitmaakte, want hij wist dat dat moest beteken dat hij nu warrior zou worden. Rustig wandelde de kater uit de apprentice den, en had daarbij het eerste gedeelte van de ceremonie gemist. Oeps. Hij plante zichzelf neer en luisterde naar wat zijn nieuwe leader te zeggen heeft. “Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen.” Patchfrost, aye? Goede naam, hij kon er mee leven. Toch sierde zijn mond een grote grijns, hij was warrior geworden! Datgene waarvoor hij zolang had getraind was eindelijk waarheid geworden. Patchfrost herhaalde hij telkens in zijn kop. Ja, aan die naam kon hij wel wennen.

Wolfpaw/-spot
Wolfpaw's blauwe ogen waren gericht op Dotpaw, telkens weer betrapte hij zichzelf erop dat hij als een idioot zat te glimlachen als ze in de buurt was. De jonge kater zuchtte eventjes. Zou het hem ooit echt lukken? Zou hij ooit de moed kunnen verzamelen om haar te vragen?
Zijn gedachten werden abrupt onderbroken door de stem van de nieuwe clanleader. Wolfpaw keek op en ging bij Fireheart onder de highrock zitten. Zou ook hij vandaag warrior worden gemaakt? De hele ceremonie ging als een waas aan hem voorbij, waarbij hij wel op verschillende momenten mee zat te roepen. Totdat hij opeens zijn eigen naam hoorde. “Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen.” Een volleerd warrior? Hmpf, niet dankzij Bravetear, die kater had hem in de steek gelaten. Maar goed, hij was nu warrior en noemde nu Wolfspot. Die naam stond hem wel, het paste bij zijn uiterlijk. Hij draaide zich om, opzoek naar een bekende kattin, maar zag haar zo snel niet. Wolfspot zuchtte zachtjes en maakte aanstalte om naar de warriors den te lopen, hier was verder toch niets meer te doen.

Oakkit/-paw
Oakkit lag nog lekker te slapen in de nursery, het zou een van zijn laatste dutjes zijn hier, daarna zou hij naar de apprenticeden verhuizen. Waarschijnlijk zouden alle queens daar blij mee zijn, hij en zijn broertje waren immers erg aan de drukke kant. Opeens werd hij wakker gemaakt door een neus die tegen zijn rug aanwreef. "Kom op Oakkit, Firestar heeft de clan bij elkaar geroepen." Oakkit keek slaperig op, maar had wel direct door waar het over ging. Fireheart was terug!
Snel racete de kitten uit de nursery en knalde daarbij bijna tegen een paar apprentices aan. Terwijl hij over zijn schouder een verontschuldiging riep, nam hij plaats naast Adderkit, zijn broertje. Hij keek de kater met een glimlach aan, vandaag was de grote dag! Hij juichte met de andere katten mee. "Firestar, Firestar!" Hij had er het volste vertrouwen in dat Firestar het goed ging doen, ondanks dat hij zelf nog maar een kitten was.
Daarna waren de apprentices, die warrior werden, aan de beurt. "Littlewish, Brightspots, Glidingspear, Minnowspots, Patchfrost, Wolfspot, Jaytail, Wintersong, Moon??, Skysoul, Zebrachase, Cherrypelt!" riep hij vrolijk, waarna hij weer in stilte verzweeg. “We hebben ook nog enkele kittens die oud genoeg zijn om apprentice te worden. Willen Adderkit, Oakkit en Pinekit naar voren komen?” Yes! Nu ging het gebeuren. Oakkit liep naar Firestar toe en ging zitten. “Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen.” Oakkit, nee Oakpaw, knikte en tikte Firestar aan. Hij was nu een apprentice en Strawberry zou hem gaan trainen! Zijn licht groene oogjes zochten de kattin die hij onder die naam kon. Al had ze hem sneller gevonden dan hij haar. "Vanavond gaan we trainen, goed?" Hij keek omhoog naar de kattin en knikte. "Ik zou graag vanmorgen al met je op stap, maar ik moet nog even uitrusten van de reis naar de moonstone," Nogmaals knikte de apprentice. "Ik snap het Strawberry, mag ik nu naar m'n broer toe?" vroeg hij daarna, niet zeker wetend of het brutaal was. Hij wilde niet brutaal overkomen, maar hij wilde zo graag naar Adderpaw toe nu. Die had zijn eigen mentor inmiddels ook al gevonden.


{Ceremonie '09} From this day forward..  RZKevkJT_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 13:14

Jaytail


Zijn ogen gingen even dicht, om te genieten van het zonnetje dat er eindelijk weer was, tenminste die wat warmer was dan in het vorige seizoen. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!” Jaypaw schoot overeind. Het was Fireheart! Eh, Firestar nu, geloofde hij. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” zei de kater kalm. "Firestar! Firestar!" riep hij met de Clan mee. Wel met een brok in zijn keel, omdat het zijn schuld was. “ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken” Bij Jaypaw gingen zijn ogen meteen nog meer open, Hij was namelijk 12 moons! “Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen.” Jaypaw wurmde zich door de katten, hij keek omhoog naar de nieuwe leader. Zijn hart bonkte in zijn keel, wat zou zijn warrior naam worden? “Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?” Jaypaw knikte, "Ja dat doe ik.." fluisterde hij tegen zichzelf. “Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal,” “Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots. Glidingpaw, jij hebt een grote loyaliteit naar je vrienden laten zien, vanaf nu is jouw naam Glidingspear. Minnowpaw, mijn apprentice. Ondanks je onzekerheden in het begin ben je volgroeid tot een prima warrior. Vanaf nu zal je Minnowspots heten. Ik ben trots op je.” Er waren al vele apprentices met hun nieuwe naam, hij riep ze even voor ze, dat was wel zo eerlijk voor ze. “Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen.” Hij knikte naar de leader, Jaytail ging er door zijn hoofd, niet luisterend meer naar de rest van de ceremony. Hij hoorde zijn naam nog wel geroepen door de Clan. Hij zag de rest naar achter gaan, dus hij liep maar mee. Wow, hij was eindelijk warrior! Toen hij eindelijk weer zijn concentratie er weer bij kreeg, hoorde hij het laatste. “Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.” Er was geen apprentice naar hem toegelopen, dus hij zou wel geen apprentice gekregen hebben. "Hierbij is deze Clanmeeting geëindigd" Jaytail ging zoeken voor Sunpaw, was ze ergens?












OOC & WORDSFEELINGS & COMPANY
JAYTAIL <3
Happy
624 Words
& the Whole Clan


Sucks don't it?
{Ceremonie '09} From this day forward..  Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarletpaw*
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Dagmar
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Scarletpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 14:32

Scarletpaw lag nog in de apprentice den te slapen. Toen ze Firestar hoorde. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!”zei hij. Scarletpaw stond op en ging nog steeds slaperig naar buiten. Ze keek naar de highrock en zag Firestar staan. De vuurrode kater wachtte tot alle katten er waren. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.”zei hij kalm. "Firestar;Firestar!"riep ze enthousiast. De kater wachtte tot het weer stil werd voor hij voortging met de ceremonie. “ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken. “Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen. Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten? Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal,Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots. Glidingpaw, jij hebt een grote loyaliteit naar je vrienden laten zien, vanaf nu is jouw naam Glidingspear. Minnowpaw, mijn apprentice. Ondanks je onzekerheden in het begin ben je volgroeid tot een prima warrior. Vanaf nu zal je Minnowspots heten. Ik ben trots op je. Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen.” De kater pauzeerde even, kijkend naar de vrolijke blikken van de katten onder hem. Moonpaw, ook jij bent nu klaar met je training en zal vanaf nu bekend staan als Moon??. Skypaw, ook jij hebt je training voltooid, jouw naam zal vanaf nu Skysoul zijn. Zebrapaw, je weet nu alles wat een warrior moet weten, jij zal vanaf nu bekend staan als Zebrachase. Cherrypaw, ik ben er zeker van dat je de technieken prima onder controle hebt, jouw naam zal Cherrypelt worden. We verwelkomen jullie allemaal als warriors van ThunderClan”vervolgde hij. Scarletpaw juichde mee met de andere katten. Firestar ging weer verder. “We hebben ook nog enkele kittens die oud genoeg zijn om apprentice te worden. Willen Adderkit, Oakkit en Pinekit naar voren komen?” De drie kittens schoten naar voren. “Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen.” De poes haar aandacht werd afgeleid. De ceremonie duurde heel erg lang. “Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe”zei hij rustig. Scarletpaw was blij dat ze een nieuwe mentor had. “Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.”zei hij als latste. Scarletpaw stond op en ging op zoek naar Softcream.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:24

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!” Direct schoten de oren van de kater omhoog bij het horen van die woorden. Fireheart was net naar de Moonstone gereisd, dat wist hij. Waarschijnlijk was het dan ook Firestar. Maar ook de Ceremonie had wat lang op zich laten wachten, dus dat kon nog interessant worden. Echter had hij geen zin in een apprentice. Hij was net Deputy en alhoewel het hem wel zou lukken om er een apprentice bij te nemen, leek het hem geen goed idee. Rustig liep hij richting de Highrock en ging zitten. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” De rust die de jonge leader uitstraalde, stelde Thunderclan vast gerust en glimlachend keek hij naar de kater. Hij zou het zeker aankunnen. “ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken” sprak hij kalm. “Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen.” hij pauzeerde even terwijl hij wachtte tot de opgenoemde apprentices naar voren stapten. “Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten? Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal, Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots. Glidingpaw, jij hebt een grote loyaliteit naar je vrienden laten zien, vanaf nu is jouw naam Glidingspear. Minnowpaw, mijn apprentice. Ondanks je onzekerheden in het begin ben je volgroeid tot een prima warrior. Vanaf nu zal je Minnowspots heten. Ik ben trots op je. Patchpaw, je hebt je training goed volbracht en vanaf vandaag zal je de naam Patchfrost dragen. Wolfpaw, ook jij bent een volleerd warrior geworden en zal vanaf nu Wolfspot heten. Jaypaw, ik ben blij dat de wond aan je poot is genezen. Je bent een dappere kat, vergeet dat niet. Vanaf nu zal je bekend staan als Jaytail. Winterpaw, ook jij hebt je training voltooid en zal vanaf nu de naam Wintersong dragen. Moonpaw, ook jij bent nu klaar met je training en zal vanaf nu bekend staan als Moon??. Skypaw, ook jij hebt je training voltooid, jouw naam zal vanaf nu Skysoul zijn. Zebrapaw, je weet nu alles wat een warrior moet weten, jij zal vanaf nu bekend staan als Zebrachase. Cherrypaw, ik ben er zeker van dat je de technieken prima onder controle hebt, jouw naam zal Cherrypelt worden. We verwelkomen jullie allemaal als warriors van ThunderClan” Deze katten hadden het zeker verdiend om warrior te worden, zonder enige twijfel. Het waren er een hele hoop. Maar Thunderclan kon ze goed gebruiken. “We hebben ook nog enkele kittens die oud genoeg zijn om apprentice te worden. Willen Adderkit, Oakkit en Pinekit naar voren komen?” De drie schoten zo'n beetje naar voren en de jonge leader glimlachte hen vriendelijk toe. “Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen. Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe” Het was altijd zonde als mentoren hun apprentices in de steek lieten en hij kon maar niet begrijpen waarom ze dat deden. Een apprentice horode je te trainen van het begin tot het eind. Het moest iets zijn, waar je trots op was. Maar dat zou wel weer aan hem liggen. “Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.” Arme Frozenpaw, ze zou het er niet makkelijk op krijgen. Die elders waren niet altijd de leukste om bij te blijven in je apprenticetijd.


{Ceremonie '09} From this day forward..  T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindance
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  DPKsfdL
169
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Raindance
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:39

Lang had ze niet nodig om Adderpaw te kunnen vinden, want opeens sprong hij voor haar. Geschrokken keek ze hem aan. Dit was niet goed! De kersverse Apprentice was duidelijk opgewonden, wat Raindance niet aanstond. “Ik meldt me!” Zei Adderpaw gewichtig en hij keek verwachtingsvol omhoog terwijl hij haar neus snel aanraakte met de zijne. “Gaan we al iets doen?” Desondanks had Raindance toch gebukt, omdat ze niet wou laten zien dat ze hem weigerde. Toen dacht ze na...Wat moest ze nou antwoorden? Hoe maakte ze hem tevreden. Zij vond het spannende dan Adderpaw, voelde ze ergens. Dit was haar eerste Apprentice, en ze wist niet wat ze moest doen. ''Morgen...Ik wek je wel''zei ze, het kwam toonloos uit haar en ze draaide zich om. Toen verdween ze in de drukte en liet Adderpaw achter. Om vervolgens weer alleen te gaan zitten.


{Ceremonie '09} From this day forward..  Imw

I want to be your friend.
               But I don't dare...

               I want to be your company.
               But I never can.

              I want to find you.
              But I'm too afraid to lose you.
               
               
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Ceremonie '09} From this day forward..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: