{Ceremonie '09} From this day forward.. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Ceremonie '09} From this day forward..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Frozensoul
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 DPKsfdL
101
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender:
Rank:
Frozensoul
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 16:38

Frozenpaw keek verdrietig toen ze Specklepaw's nam hoorde, die een nieuwe mentor kreeg. Ze vond het zó jammer dat ze zat met haar vreselijke poot, en ze kon dus geen leerling worden. Het zou haar tijd geweest zijn, als ze niet zo onvoorzichtig geweest was. Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie." Frozenpaw keek verwonderd, en ze keek wat om zich heen. Ze zag meelevende blikken, en ze zag er flink tegenop om nu bij de elders te moeten slapen. Frozensoul, want zo heette ze nu, stond op en liep een eindje van de opgewonden stemmen vandaan. ze had altijd gedroomd van haar naam, maar ze had er liever langer op willen wachten.


{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 2hnxbfl
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberclaw
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amberclaw
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 17:50

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!" Bij die woorden stond Amberclaw rustig op en liep naar de plek toe waar er al een aantal katten zich hadden verzameld. Ze zocht rustig een plekje uit waar ze kon zitten en richtte haar blik omhoog naar waar de rode kater stond. "Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan." Ze riep zijn naam samen met de rest van de clan en hoorde toen hoe Firestar zei dat het al een tijdje geleden was sinds de laatste ceremonie en dat was inderdaad waar. Eerst kwamen de apprentices die klaar waren om warrior te worden en ook haar twee broers en zus zaten er tussen. Ze was blij dat ze een warrior werden, ze hadden het echt verdiend. "Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw." Toen ze haar naam hoorde stapte ze naar voren en duwde haar neus tegen die van Breakpaw aan. Na dit gedaan te hebben liep ze weer terug naar de menigte met katten om te wachten tot de ceremonie over was. Zodra de ceremonie over was zocht ze Breakpaw weer op en liep naar hem toe. "Morgen beginnen we met de training." Vertelde ze de apprentice.


{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 2a91mhs

{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 W0qAlxR{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 MKN7vHE{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 18:04



{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Littlewish



Don't know where to turn, I've been stuck in this routine
I need to change my ways, instead of always being weak

   
   
   
Het was niet dat ze niet blij was voor Firestar. Ze voelde simpelweg niet dezelfde vreugde als de rest toen hij met zijn patrouille door de doorntunnel stapte. Eigenlijk voelde ze vrij weinig. Al haar emoties leken te worden weggezogen door een hol gevoel in haar maag, dat was ontstaan sinds ze zichzelf gedwongen had de draad weer op te pakken. Het was nu enkele dagen geleden dat de elders haar moeder hadden weggebracht om haar respectvol te begraven. Het kamp was begonnen met het restaureren van de wanden en Fireheart was naar de Moonstone vertrokken. Littlepaw wist dat ook zij niet kon blijven treuren. Het lege gevoel was in ieder geval beter dan scheurende verdriet.. Met een zacht zuchtje kwam Littlepaw overeind en voegde ze zich bij de grote steen om Firestar te verwelkomen als nieuwe leider. Ze wist dat hij het bijna net zo zwaar had als zij met het verlies van Bluestar, misschien zelfs wel meer omdat hij onderweg ook nog zijn partner was verloren. En hij stond nog. Dan moest zij dat ook kunnen. Dus riep ze net als iedereen zijn nieuwe naam toen hij aankondigde dat hij zijn levens had ontvangen. Haar stem ging mee in het geluid van de opgewekte kreten om haar heen en voor even voelde ze de hoop die iedereen voelde. Er was een nieuw begin voor Thunderclan aangebroken.

Echter stokte de adem in haar keel toen Firestar haar naam zei, en dook ze ineen alsof ze betrapt werd op het overtreden van de warrior code. Angstvallig probeerde ze te bedenken waarom ze voor de leider moest komen. Had ze iets verkeerds gedaan? Of zou ze de schuld krijgen van haar moeders dood? Ze wist dat dit rechtvaardig zou zijn, maar toch beangstigde het idee haar zo erg dat haart hart meteen 3 slagen sneller begon te kloppen. Voorzichtig stapte ze met de rest mee naar voren, haar oren lichtjes naar beneden gedrukt. Ze durfde Firestar niet onder ogen te komen, dus keek ze in plaats hiervan naar haar bruine voorpootjes op de grond. 'Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn,' begon hij en de woorden sijpelde langzaam haar geest binnen. Verbaasd keek ze op. Warriors? 'Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?' Littlepaw knikte afwezig, haar nieuwe leider nog altijd met diepe ongeloof aankijkend. 'Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal.' De oranje kater zweeg en Littlepaw kon aan zijn afwachtende blik voelen dat het nu haar beurt was om te reageren. Maar, ze kon alleen maar ongelovig voor zich uit staren, terwijl ze de woorden van Firestar één voor één in haar gedachtestroom herhaalde. Haar moeder... was trots? Het besef dat Bluestar één van de katten had moeten zijn die Firestar zijn levens geschonken hadden, sloeg bij haar in in een plotselinge opklaring. Haar moeder was trots! Ze vonden dat ze klaar was om warrior te worden! Ze was een warrior! Voor het eerst in tijden leken de helderblauwe ogen van de jonge poes hun oorspronkelijke glans terug te krijgen. Zowaar vormde haar lippen zich in een kleine glimlach. "Littlewish," prevelde ze zachtjes. Ze zou die naam voor altijd koesteren.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Adderpaw*
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 DPKsfdL
Hear me roar
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8/9 manen
Gender:
Rank:
Adderpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:08

Adderpaw wachtte gespannen af terwijl hij haar verwachtingsvol aankeek. 'Morgen, ik wek je wel' Antwoordde ze. Toen zijn mentor zich omdraaide staarde hij haar beteuterd na. Had hij iets verkeerd gezegd? Een beetje teleurgesteld dat hij er niet op uit ging en hij geen warm welkom kreeg keerde hij zich om en ging hij maar opzoek naar zijn broer. Hij duwde zich tussen alle katten door en voelde hoe een stijgende teleurstelling zich verdraaide in lichte woede. Als hij nu al iets verkeerd deed ging dat leuk worden .. Toen hij zijn broer vond verloor hij het kopje van zijn woede en toverde hij een glimlach op zijn gezicht. "Hey Bro!" Joelde hij een beetje te luid naast Strawberry's oor. Hij wierp een verontschuldigende blik op haar en wendde zich tot Oakpaw. "Gaaf hé!? We zijn nu leerlingen!" Riep hij uit met grote ogen van de nog steeds aanwezige blijdschap. Hij wierp toen een blik op Strawberry. "Zouden Oakpaw en ik een keertje samen mogen trainen?" Onduidelijk of Strawberry in tegenstelling tot zijn eigen mentor wel enige vorm van blijdschap of zelfs maar erkenning gaf bleef hij haar onafgebroken aanstaren.


So now I say goodbye and this to you, I pledge:
Take your final step and plummet over the edge


{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 2zggtue
You listened to the snake! I won't take any blame!
Now here's my breath in your face, I leave you up in flames.
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 21:11

Lightmoon haastte zich tussen de bomen door. Ze was al bijna te laat. Met grotere sprongen liep ze terug naar het kamp. Toen de bruine poes op de open plek kwam werden haar ogen groot. Al die katten! Even kreeg ze het benauwd haar achtervolgingswaanzin speelde haar nog altijd parten. Toen ze het door kreeg dat het een ceremonie was werd ze rustiger. Daarna kwam de spanning. Ze wou heel graag een leerling, al vertrouwde ze de meeste katten niet, ze zou haar best doen. Beveriger haalde ze adem. Ze richtte haar ogen op de grond zodat niemand haar gespannen blik zou zien, ze had al een deel van de ceremonie niet gehoord. Met een rood hoofd mengde ze zich tussen de menigte. Haar blik gleed over de kittens, misschien werd ze van een daarvan wel mentor! haar hart maakte een sprongetje van de gedachte alleen al. Eindelijk zou ze haarzelf kunnen bewijzen, ze wou niet de kat zijn die niet durfde te spreken. Een zwakke glimlach sierde haar gezicht, wie weet, wie weet.  Ze schrok op uit haar droom toen ze de stem van Firestar had gehoord. Lightmoon wipte van de ene poot op het andere toen ze besefte dat ze weer een deel niet had gehoord. Ze rechtte haar rug en begon aandachtig te luisteren. 'Adderkit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Adderpaw. Raindance zal jouw mentor zijn. Oakkit, vanaf nu tot je klaar bent om een warrior te worden, zal jouw naam Oakpaw zijn. Strawberry wordt jouw mentor. Pinekit, vanaf nu tot je jouw warrior naam hebt verdient, zal je bekend staan als Pinepaw. Gleampool zal jouw trainen.' zei hij. Lightmoon knikte korten feliciteerde de ze in haar gedachten. Tot haar verrassing kwam er nog een deel.  ''enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe'' was het deel. Lightmoon schrok op, ze had haar naam gehoord, ze was mentor! Een warm gevoel spreidde zich door haar lichaam dit zou fantastisch worden. Met een grijns die ze niet kon verbergen keek ze tevreden rond, op zoek naar haar leerling. “Naast deze mededelingen heb ik ook nog wat minder vrolijk nieuws. Vanwege een verwonding aan haar poot, die helaas niet meer zal genezen, zal Frozenpaw zich vanaf vandaag bij de elders voegen. Haar naam zal Frozensoul worden en ik vraag heel de Clan respect te hebben voor haar situatie.'' Lightmoon haar glimlach verslapte wat bij dat nieuws, natuurlijk zou ze respect hebben, dat had ze zeker. De bruine poes ging weer verder op zoek naar de poes. Ondertussen spookten er allerlei vragen en twijfels door haar hoofd. Zou ze streng moeten zijn? Of juist vriendelijk? Was het normaal dat ze al die vragen had? Tussen de menigte dacht ze een glimp te ontwaren van de poes die ze zocht. Haar twijfels verdwenen voor even en ze drong zich een weg tussen de katten heen.


yes, it's me...

{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 21:17

Greentear
Met kleine passen liep een Bengaalse kater over de open plek van het Camp. Zijn ogen op afwezig, maar zijn oren constant gespitst op geluiden, wandelde hij wat doelloos rond. 'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!' Klonk de stem van voorheen Fireheart, en de kater kwam snel dichterbij. 'Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.' De bruine kater riep vrolijk mee, met de rest van de katten. 'ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken.' Greentear knikte goedkeurend, deze kater wist waar hij het over had. Er werden kittens Apprentice gemaakt, er werden Apprentices tot Warriors benoemd, tot het voor de kater zelf echt interessant werd. 'Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe.' Dawnpaw! De kater kwam snel naar voren om de neus van de rode Tabby aan te raken, en glimlachte breed. 'Ik zal je morgen wekken Dawnpaw, en dan beginnen we met je training.' Klonk zijn stem vrolijk.


Simplepaw
Onmiddelijk verscheen de Apprentice, terwijl de stem van zijn nieuwe Clanleader door het Camp galmde. Een verwachtingsvolle twinkeling verscheen in de ogen, terwijl hij zo ver mogelijk naar voren ging staan, verwachtingsvol opkijkende. De rode kater stond boven hem op de rots, en keek uit over de bijeengekomen Clan. Hij straalde al een bepaald soort gezag uit, een soort zekerheid... de Apprentice kon het niet benoemen. Maar het was er absoluut. Er volgde vanalles, en het katertje luisterde geduldig. 'Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe.' Met een grote grijns kwam de Apprentice naar voren, om zijn eerste woorden uit te wisselen met Roseheart, zijn nieuwe mentor.



{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 16:57

“Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe” Littleface stapte uit de menigte, op naar haar leerling. Ze wist dat Winterpaw goeie kat was, die graag wilde leren. Ze raakte de neus van haar leerling aan. "Ik kom je morgen wekken. Je hebt dan geen tijd om je langzaam uit te staan rekken. Je gaat dan meteen met mij mee, naar de Sandy Hollow. Daar zullen al jouw trainingen beginnen." Ze hief haar kop weer en ging zitten. Ze gaf een zwiep met haar staart, om te laten weten dat de nieuwe apprentice kon gaan. "En wees niet te laat!" riep ze hem nog na, maar ze wist dat het moeilijk voor hem zou zijn om te laat te komen, want als hij te laat kwam zou Littleface hem hardhandig naar buiten meenemen.


{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 18:56

Dawnpaw
De roep van Firestar schalde door het kamp. Nieuwsgierig kwam Dawnpaw overeind. De laatste paar dagen had hij besloten weer in het kamp door te brengen. Hij hoopte zo ene glimp van Lovelypaw op te vangen. En de 2e reden was de aankomende ceremonie. En deze was nu aangebroken. Met ene ietwat afwachtende trek op zijn gelaat liep hij met de nadere katten mee en verzamelde hij zich onder de grote rots. Zijn nieuwe leider aandachtig aankijken. Nog steeds had hij vrij weinig respect voor hem. Zelfs al had hij de vreselijke honden verjaagt. Hij was nog altijd een kittypet. Maar inmiddels boeide het Dawnpaw al niet meer. Het enige wat hem nu boeide was wie zijn mentor zou worden. Hij hoopte dat het Greentear werd. Zijn enige vriend.
Zijn vuur rode leider benoemde wat apprentices tot warriors en wat kits tot apprentices. Maar dat boeide Dawnpaw weinig tot niks. Het was het stuk waarbij hij de katten benoemde die een nieuwe mentor nodig hadden dat hij zijn oren spitste. “Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe” Dawnnpaw sprong bijna in d elucht van vreugde. Greentear! Greentear was zijn mentor! Voor het eerst sinds een lange tijd was er een glimlach van puur vreugde te zijn op zijn gezicht. Niet van Sarcasme of spot. Greentear kwam naar hem toe en raakte zijn neus aan. 'Ik zal je morgen wekken Dawnpaw, en dan beginnen we met je training.'zei zijn nieuwe mentor, Dawnpaw grijnsde. "Ik zal er zijn, sir"

Coyotepaw
Opgewonden sprong Coyotepaw op toen hij de stem van zijn leider hoorde. Hij sprong haast naar de hoge rots toe en wachtte ongeduldig af totdat de rest ook was gekomen. Hij zou zijn nieuwe mentor leren kennen! Hij zou een nieuwe mentor krijgen! Onrustig wiebelde de kater op zijn poten en hij keek met een mengeling van respect en nieuwsgierigheid naar Firestar. Toen alle katten zich hadden verzameld begon de vuur rode kater te spreken. Hij vertelde over dat hij naar de Moonstone was gereisd, en Coyotepaw deed uitbundig mee toen de rest van zijn clan Firestar riep. De rest van de ceremonie was niet erg belangrijk voor hem. Maar hij deed zijn best dat niet te merken. En toen kwam het stuk waar hij op had gewacht. “Enkele apprentices hebben door verschillende omstandigheden hun mentor verloren. Hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Specklepaw, jouw nieuwe mentor zal Sunflower zijn. Thornpaw, vanaf nu zal Cherrypelt jou trainen. Breakpaw zal vanaf nu getraind worden door Amberclaw. Poppypaw's nieuwe mentor zal Zebrachase worden. Coyotepaw zal worden getraind door Ashdrop. Winterpaw, jouw nieuwe mentor zal Littleface worden. Acornpaw, jij zal worden getraind door Kestrelwing. Dropppaw's nieuwe mentor zal Lightmoon zijn. Dawnpaw zal vanaf nu worden getraind door Greentear. Simplepaw door Roseheart. Scarletpaw's nieuwe mentor zal Softcream worden. Tigerpaw, jij zal vanaf nu worden getraind door Graystripe” Ashdrop zou hem trainen. Hij keke met een mengeling van zenuwen en opwinding naar de as grijze kater. Deze knikte hem toe. ''Morgen ochtend beginnen de trainingen, succes.'miauwde deze. Coyotepa keek hem blij aan. Firestar meldde nog dat Frozenpaw een nieuwe naam had gekregen en zich bij de elders voegen. Coyotepaw keek treurig naar de apprentice die nu oudste was. Hij had medelijden met het katje.
Toen de ceremonie was afgelopen zocht hij snel zijn mentor op. 'I-ik zal er zijn!' miauwde hij zo overtuigend als hij kon


{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Ip5qvp
>>Topic search<<>>Everything search
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Xxmindoxx
Je mag altijd in mijn topics inspringen! Als ik het echt speciaal voor één iemand heb geopend, zet ik dat er wel bij! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {Ceremonie '09} From this day forward..    {Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 18:05

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!” Brightpaw keek op van haar eekhoorn. Ze had net een jacht achter de rug gehad, had nu een eigen prooi voor zich zelf uit gekozen om te eten. voor haar gevoel heerste er nog steeds spanning en bedroefdheid in het kamp na het verlies van Bluestar. Er was zo veel gebeurd afgelopen moons.
Bij het horen van naderende pootstappen keek Brightpaw op. Al snel kwam een vlammende rode pels het kamp binnen. Fireheart was gearriveerd, of was het nu Firestar? Ze twijfelde er niet aan. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de highrock voor een Clanmeeting!”
Al snel sprong Brightpaw op en liep naar de open plek. Haar groen/gele ogen keken op naar de gespierde rode kater. “Zoals jullie weten ben ik naar de Moonstone gereisd om daar mijn negen levens en mijn nieuwe naam te halen bij StarClan. Zij hebben mij deze negen levens geschonken en mij mijn nieuwe naam gegeven. Vanaf nu zal ik bekend staan als Firestar, leider van ThunderClan.” Brightpaw aarzelde niet en trok haar bek open. "Firestar! Firestar!"
“ThunderClan heeft door omstandigheden al een tijdje geen echte ceremonie meer gehad. Daar wil ik vandaag tijd voor maken.” Brightpaw voelde dat ze gegrepen werd door zenuwen. Was dan nu eindelijk haar tijd gekomen om warrior te worden? Of moest ze nog meer trainingen gaan volgen. Zenuwachtig beet ze op haar onderlip. “Allereerst heb ik graag dat Littlepaw, Brightpaw, Glidingpaw, Minnowpaw, Patchpaw, Wolfpaw, Jaypaw, Winterpaw, Moonpaw, Skypaw, Zebrapaw en Cherrypaw naar voren stappen.” Brightpaw wierp een opgewonden blik op haar beste vriendin, Littlepaw, en vervolgens naar haar broer, Patchpaw. Ze grijnsde, de dag was dus wél aan gebroken.
Was je er maar bij, mama... Brightpaw sloeg haar ogen naar de hemel en sloot kort haar ogen. Daarna opende ze haar ogen en stapte ze naar voren, samen met haar andere den genoten.
“Jullie hebben stuk voor stuk bewezen wat het inhoudt een echte warrior te zijn. Ik, Firestar, leider van ThunderClan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben hard getraind om jullie code te leren en zijn klaar om de Clan te dienen als echte warriors. Beloven jullie je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen ook al kan het je leven kosten?” Brightpaw boog haar kop. "Dat beloof ik!" Miauwde ze.
“Littlepaw, je hebt jezelf meer dan bewezen in het gevecht met de hond, maar ook daarvoor. Vanaf nu zal je bekend staan als Littlewish. En weet dat je moeder trots op je is, op jullie allemaal.” Brightpaw wierp een glimlach op haar beste vriendin. Nu was zij aan de buurt. “Brightpaw, je hebt veel moeten ondergaan, maar ondanks alles sta je hier nu. Vanaf nu zal je bekend staan als Brightspots.” Ze hoorde haar naam echoën door het kamp heen, en ze werd gevuld met warmte. Ik ben Brightspots.
De ceremonie ging verder, Glidingpaw kreeg de naam Glidingspear, Minnowpaw werd Minnowspots genoemd, en Patchpaw werd Patchfrost.
De ceremonie ging verder, en er kwamen nog meer nieuwe warriors, en apprentices, en jammer genoeg moest een andere kat verhuizen naar de elders den wegens verwondingen.
Maar ondanks dat heette ze nu Brightspots!


::"Bright's::

{Ceremonie '09} From this day forward..  - Pagina 2 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Ceremonie '09} From this day forward..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: