Still alive, but barely breathing.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Still alive, but barely breathing.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blossompaw
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 19:36

Hey iedereen,

Ik denk dat jullie door de plaats waar dit topic staat, wel kunnen raden waar het over gaat. Het nummer wat je kunt horen als je je geluid aan hebt staan heet Hope, en dat is precies de emotie die ik nu voel.

Eerlijk gezegd had ik nooit verwacht dat dit topic zo snel zou komen. Ik had verwacht nog vele jaren op Warrior Cats te blijven, een of meerdere karakters van geboorte tot dood te spelen, en op een gegeven moment zelf de keuze maken er een einde aan te maken. Ik heb nu niet het gevoel dat ik de keuze zelf maak, maar ik heb ook niet het gevoel dat ik er iets aan kan veranderen. Ik heb het namelijk zo ontzettend druk! Het nieuwe schooljaar is pas net begonnen en ik al regelmatig hele middagen bezig met mijn huiswerk. Nou weet ik dat er mensen zijn die in hetzelfde jaar of hoger zitten en het wel weten te combineren met WC, maar huiswerk is niet het enige waardoor ik geen tijd heb. Ik heb namelijk, anders dan vorig jaar, een ontzettend leuke klas. We spreken vaak af, wat natuurlijk ontzettend leuk is en waar ik ook ontzettend blij mee ben, maar ook dat kost veel tijd. Daarnaast gaat het niet zo goed met mijn paard en ben ik heel fanatiek bezig met piano. Dit bij elkaar zorgt dat ik te weinig tijd heb om al mijn topics actief te houden. Posten wordt voor mij een verplichting; ik raak al in de stress als ik het webadres intyp. Ik heb zo veel plannen met mijn accounts, maar zo weinig inspiratie en zo weinig tijd, dat ik het voor nu even hierbij laat. Mijn accounts gaan in principe niet weg, maar als er eentje is die je heel graag wilt, kun je een pm sturen, dan zal ik erover nadenken. Blossompaw hoef je trouwens niet te proberen, en ik moet nog eventjes nadenken over wat ik met Cinnamonpaw ga doen.

Dit is eigenlijk het eerste afscheidstopic wat ik ooit heb gemaakt. Op andere websites raakte ik eerst steeds inactiever, om op een gegeven moment gewoon niet meer online te komen. Deze site is echter speciaal voor mij, ik heb veel meer contact met de leden en heb een paar zelfs ontmoet, wat geheel nieuw voor mij was. Ik ga jullie allemaal zo ontzettend missen, en ik wil jullie allemaal bedanken. Natuurlijk zijn er een paar mensen die extra veel voor me betekenen, ik hoop dat zij dat ook weten. Toch is er 1 persoon die ik extra wil bedanken.

Daan.

Ik wil jou bedanken voor het eerste verhaallijntje. Je was de eerste die tegen me sprak, de eerste die aanbood om een topic met mij te doen. Dankzij jou heb ik het zo gezellig gekregen op deze website en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor. «3

Jullie kunnen me het beste bereiken via Facebook, Instagram of Whatsapp, als je die wilt hebben kun je me gerust een PM sturen naar Blossom of Cinnamon. Wat ik met de FanClans ga doen ben ik nog niet helemaal uit.

Ik hoop dat dit gewoon een opwelling is en dat ik mezelf morgen voor mijn kop sla, omdat ik mezelf aan iedereen moet verontschuldigen. Ik hoop dat ik het morgen, volgende week of volgende maand een stuk minder druk heb of toch een oplossing kan vinden om gewoon te blijven, maar voor nu drukt het me alleen maar naar beneden. Ik wil niet in het AOT posten met het gevoel dat ik nog van alles moet doen in de RPG, ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Goh, dit topic is nog een stuk langer geworden dan gepland. Ik hoop dat jullie me vergeven. Ik ben jullie allemaal zo dankbaar voor het luisteren naar mijn problemen en alle rare dingen die ik meemaakte. Ik ben jullie zo dankbaar voor jullie steun en begrip. Ik ga jullie allemaal zo erg missen!

Ik zit hier nu te huilen en mijn broertje kijkt me heel raar aan, haha. Ik heb hier zo'n geweldige tijd gehad, echt, bedankt. I love you all to the moon and back ♡

With a thousand hugs and kisses, Cato



Still alive, but barely breathing. 32znv9f
Still alive, but barely breathing. 34xhx6s


Laatst aangepast door Blossompaw op zo 8 sep 2013 - 19:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Still alive, but barely breathing. UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 19:44

Omg Cato moet nu echt janken door die speach en dan nog die muziek D:
Ik ga jou ook echt missen meid, en daarom ben ik niet vanplan je los te laten, ik ga je op facebook nemen!
Omg ik moet nu serieus echt janken D:

Xxxxx Daan


Still alive, but barely breathing. SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 19:45

Aw Daan toch <3
Ik heb je geaccepteerd net, we blijven contact houden, dat sowieso <3


Still alive, but barely breathing. 32znv9f
Still alive, but barely breathing. 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
Still alive, but barely breathing. RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Age: 32 мonths
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 19:46

They have called you the love, my dear
It's the sweetest thing inside a person
And it still alives when you feel it
But make no mistake
When you are hurting it
It's hurting you ~


Nee Catootje, nee toch, nee, alsjeblieft niet, please nee D:
Gonna miss you so much girl! Ik ga dit tekstje hierboven forevah in mijn sig zetten als herinnering aan jou. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Dit lijkt zo onwerkelijk, en tegelijk zo echt. Ya have to know dat iedereen je hier gaat missen, really. Ik wens je heel veel, heel erg veel succes verder D:

Xxxx Esmee


Tʀᴜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴋɴᴏᴡs ɴᴏ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀɪᴇs
Still alive, but barely breathing. 2afwhm8
Iᴛ ᴅᴏᴇsɴ·ᴛ ʟᴀsᴛ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ, ɪᴛ·s ᴛɪᴍᴇʟᴇss
Terug naar boven Ga naar beneden
Minnowleaf
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 75 мσσηѕ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 19:47

Cato<3
Ik weet nog goed hoe wij als noobies met elkaar chatte via MSN.
Ook op de meeting konden we het goed vinden Rain & Spirit >D, om nu het besef te krijgen dat je het misschien niet minder druk zult krijgen en dus ook wegblijven raakt me echt. Jij bent één van m'n beste vrienden hier op WC, en zal dat ook altijd blijven <3

Ik ben blij dat je nu in een betere klas zit en dat ze nu eindelijk wel zien wat voor toffe meid jij wel niet bent, want serieus, dat ben je écht! Ik weet niet waarom ze je vroeger lelijk of dik noemde, je bent juist 'n mega knap iemand.

Nog veel succes verder, en tja, May Starclan light your path I guess <3

xo Chi


Still alive, but barely breathing. K4zhmhX
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 19:52

Jezus mensen, wat zijn jullie toch schatten.

Esmee, dat is zo ontzettend lief <3 Ontzettend bedankt, ik ga jou ook echt missen meis <33

En Chi.. Chi. Ik weet alles nog. Alle gesprekken, alle ups and downs. We zijn beiden gegroeid denk ik, but I still love you, I really do <3
Ontzettend bedankt voor je begrip en steun, ik.. Speechless gewoon. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Dankje dankje dankje dankje, voor alles gewoon <3. Jij bent zeker een van de mensen die ik nog ga spreken, dat moet gewoon >:c


Still alive, but barely breathing. 32znv9f
Still alive, but barely breathing. 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Still alive, but barely breathing. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 19:57

Omg Cato D:
Ik merkte al een beetje dat je minder online kwam, en ik accepteer je keuze.
School is belangrijker dan deze site, het gaat om je toekomst.
Echt fijn dat je een leuke klas hebt dat scheelt echt al de helft van de druk in de klas die je dan hebt.
Een pauze af en toe is fijn, ik hoop wel dat je ooit terug komt, zoniet, het was leuk dat je hier was. Jammer dat we Jay x Sun niet echt meer hadden kunnen uitwerken, maar het was een fijne tijd samen <3 Ik heb je op wapp, dus we houden contact, oke? <3

Xxx Bo


Sucks don't it?
Still alive, but barely breathing. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:01

Dank je wel Haribootje <3
De weinige topics die we hadden met Sun x Jay waren ontzettend schattig en leuk, ik heb er echt van genoten <3
Yeahh, vooral met die groepen wordt er lekker veel gepraat, dus ik spreek je idd nog wel!


Still alive, but barely breathing. 32znv9f
Still alive, but barely breathing. 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Gasai Yuno
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Tαzz ♥
59
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 мσηтнѕ
Gender:
Rank:
Gasai Yuno
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:04

I have no words ;.; Just no words ;.;

Cato, je was like een superawensomemegasweet member op WC, ik heb je nog op FB, maar zonder jou is er iets weg op WC.

Ik accepteer je keuze, ik hoop dat je ooit nog een keer terugkomt. Wij komen je allemaal met open armen ontvangen <'3

XxX Natasja
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnedpaw
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Age: .: 9 Moons :.
Gender:
Rank:
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:05

Neee! Catooooo! Niet weggaan! ;'c Ik denk dat we zelfs nog geen topic gehad hebben?! D'= Maar ik heb je te vriend op Facebook, dus ik laat je toch lekker niet gaan! >'D Ik ga je echt zo hard missen hier! ;'c
Maar ik heb wel alle begrip voor je situatie en zo! Piano is gewoon super leuk, een paard heb ik zelf ook dus begrijp ik je volkomen, en vrienden zijn gewoon ook heel belangrijk, en aan je vrienden in real besteed je toch nog wel net iets meer tijd dan je vrienden op een forum^^"
Als ik hier alleen zat, zou ik aan het huilen zijn... ;'d
Ik hoop je hier ooit nog eens terug te zien hé! En anders ga ik je gewoon stalken op facebook^^" Bereid je maar voor c';
Je bent gewoon een geweldig mooi en lief meisje, dus onthoud dat goed en verander nooit hé! Voor niemand! Ik ga je ontzettend missen... Blijf gewoon onthouden dat je geweldig bent! Echt waar!
Ik zit ook al aan wat meer tekst dan ik verwacht ik trouwens x'D
Maar, ik denk dat je de boodschap wel begrepen hebt^^"
Dag dag... Doei... Bye... ;'c See you <'33333


||Burnedpaw||
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Still alive, but barely breathing. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:07

Blossompaw schreef:
Dank je wel Haribootje <3
De weinige topics die we hadden met Sun x Jay waren ontzettend schattig en leuk, ik heb er echt van genoten <3
Yeahh, vooral met die groepen wordt er lekker veel gepraat, dus ik spreek je idd nog wel!
Idd, die waren echt schattig <3 Ik heb er ook echt van genoten, en 'tis echt jammer dat ze niet meer tegen elkaar hebben kunnen zeggen dat ze op elkaar waren. Misschien ooit nog eens <3 En idd, ik spreek je echt wel in de Chat groep <3


Sucks don't it?
Still alive, but barely breathing. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:10

@Tas; Thankyou <3 Ik ga jou ook echt super erg missen, maar ik spreek je idd nog wel op Facebook <3
@Liese; Een super korte met Winterfrost en Minnowbrook, beide 1 post als ik het goed heb :'3 Maar ik ga jou ook ontzettend missen, ik hoop je nog veel te spreken op Facebook, want je bent gewoon echt heel aardig enzo <3
@Bo; Daar houden we het op. Misschien ooit n.n


Still alive, but barely breathing. 32znv9f
Still alive, but barely breathing. 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Still alive, but barely breathing. V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:11

Ik weet niet precies wat ik moet zeggen, Cato.. Ik vind het echt jammer dat je weggaat, want je bent echt een aanwinst voor Wc. Ik ga je hier zeker missen <'3 Ik wens je veel succes op je school en met je nieuwe, leuke klas <'3 En ik hoop dat je na een tijdje weer zin krijgt in Wc en terug komt om je fantastische karakters weer te bespelen <3


Still alive, but barely breathing. DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Still alive, but barely breathing. Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerkit~
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Cris.
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Pass tha kitten rules~♥
Gender:
Rank:
Tigerkit~
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:11

Ik ben zo slecht in afscheid nemen van mensen ;-;

I'm just crying over here but ik zal jou topics op 1D en op Wc nooit meer vergeten en ik zal jou ook niet vergeten.

I'm gonna miss u <'3

xxxChrissos


Still alive, but barely breathing. ORuruq3
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Still alive, but barely breathing. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:13

Can't believe i'm actually crying. It's not normal. Maar hopelijk spreken we snel een super-cool logeerpartijtje af en gaat het allemaal over


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Still alive, but barely breathing. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:19

Ik kende nog niet zo lang, maar toch vind ik het jammer dat je weggaat. Ik vond je altijd bij WC passen D:
Veel geluk verder met alles <3

-Thessa


Still alive, but barely breathing. Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 20:51

Aawh, Cato D:
Yeah i know, we praatte niet veel want ik praat sowieso niet zo veel tegen andere op de AOT, meestal praat ik gewoon onzin D:
Back to topic, je was en blijft een belangrijke aanwinst voor Warrior cats en ik denk iedereen gaat je missen. Je was gewoon zo'n gezellige meid, iedereen mocht jou denk ik wel. Ik vond je ook erg aardig ondanks dat we weinig praatte dus ik denk, iedereen gaat je wel missen D:

Bye~ Hopelijk kom je terug ;D


Still alive, but barely breathing. 15q3x4x
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 22:48

OWIJFOWIJFOIWJFOWIEJFWOEFIJL Cato
*cries*
Don't go, nu kunnen mensjes me niet meer verwarren met jou! D=
Ik hoop dat je snel de tijd weer terug vindt voor posten...
May StarClan light your path

~Cato


Still alive, but barely breathing. 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.


Laatst aangepast door Daykit* op di 10 sep 2013 - 17:28; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 9:10

Ah noes, Cato ;-;
Het is altijd heel erg als iemand weggaat van WC, maar jij nu ook al D:

Ik snap de reden eigenlijk wel, het wordt natuurlijk steeds drukker en dan moet je niet deze druk nog hebben. Ik hoop je nog wel eens terug te zien hoor!

xx Soof
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
Still alive, but barely breathing. DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Still alive, but barely breathing.   Still alive, but barely breathing. Icon_minitimema 9 sep 2013 - 20:24

Catootje D:
Mehh, I will miss you ;-;
Ik had wel door dat je minder online kwam, maar had dit eigenlijk niet verwacht. Veel plezier in real life in ieder geval. Hopelijk kom ik je nog eens tegen <3 Het was altijd erg leuk met jou n.n
May Starclan Light Your Path <3


Still alive, but barely breathing. T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Still alive, but barely breathing.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: