Rainbow of Colors [ o p e n ]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rainbow of Colors [ o p e n ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Milkyway
Elder
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 14:28

Met grote ogen keek ze rond opzoek naar katten. Maakte niet echt uit wie. Kittens om mee te spelen of te praten, apprentices die haar misschien iets konden leren, warriors die haar misschien het kamp mee uit wouden nemen of elders die prachtige verhalen konden vertellen. Iedereen was welkom op dit moment. Echter durfde ze niet echt op iemand af te stappen. Haar ogen gingen van de ene naar de andere kat, zonder dat ze ook maar iets zei. Was er nou niemand die gewoon op haar afstapte?

[ Iedereen mag meedoen n.n ]


Spread the looooove c:
Rainbow of Colors [ o p e n ] 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 15:08

Alweer een saaie dag in de ThunderClan, tenminste, dat was het voor Fisheye. De wit met bruin gevlekte poes zat in een hoekje van het kamp in de schaduwen en keek wat rond. Haar grootste droom was om een gewone warrior te kunnen zijn in plaats van zo'n stomme gehandicapte kat die bij de elders moest wonen. Niet dat de elders zo erg waren, maar ze wilde een leven dat voor de meeste katten normaal was. Haar blik bleef hangen op een kitten die in het kamp zat en ook rondkeek. Aan de ene kant wilde ze naar de kleine kat toe, maar aan de andere kant wilde ze hem, of haar, ze kon niet goed zien of het een kater of poes was, niet bang maken met haar opgezwollen oog... Na nog even in de schaduwen gezeten te hebben, besloot ze om toch een poging te wagen en stapte op de kitten af. Met, een beetje angstige, kleine stapjes liep ze naar de kit toe. "Hoi..." mauwde ze onzeker.


Rainbow of Colors [ o p e n ] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 15:19


Specklepaw schudde zich uit. Hij sprong opgewonden de Apprentice Den uit. De kater had zin om actief bezig te zijn. In het midden van het kamp zat een witte kitten waar hij de naam Milkykit op kon plakken. Plotseling verscheen een elder, Fisheye. Met grote sprongen hupte Specklepaw naar het tweetal toe. "Hey.", brulde hij opgewonden. Zijn oren stonden recht naar boven toen hij dat zei. Met twinkelende ogen keek hij de kitten en de elder aan.


Rainbow of Colors [ o p e n ] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 15:24

"Hoi..." klonk het plots onzeker, verbaasd keek ze op. Er stond een poes voor haar, nog niet zo heel oud, met een gezwollen oog. Even was ze toch wel geschrokken van de verschijning, maar al snel herstelde ze zich weer. Het was gewoon niet wat ze verwacht had. Niet dat ze het erg vond, helemaal niet! Echter voor ze nog antwoord kon geven kwam er een andere kat bij. Een apprentice. Ze kon er niet direct een naam opplakken, maar opgewonden was hij zeker, "Hey." brulde hij. ''Eehm hii'' miauwde ze met een lichte glimlach, ''Hoe heten jullie?'' Haar blik ging van de ene naar de andere en met een onschuldige glimlach keek ze hen beiden aan.


Spread the looooove c:
Rainbow of Colors [ o p e n ] 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 15:34



''Eehm hii, hoe heten jullie?'' Specklepaw keek naar de witte kitten. Hij schraapte zijn keel en antwoorde: "Ik heet Specklepaw. En jij dacht ik Milkykit?" Hij grinnikte en ging zitten. Het was moeilijk voor hem om te blijven zitten dus stond hij maar op en liep rondjes rond de twee katten.


Rainbow of Colors [ o p e n ] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 15:37

De kitten keek Fisheye even geschrokken aan. De elder wilde weglopen, maar er kwam een andere kat aangerend, een Apprentice om precies te zijn. "Hey." riep hij opgewonden en Fisheye kneep even haar niet-opgezwollen oog dicht van het harde geschreeuw. "Eehm... Hii" piepte de kit met een glimlach. "hoe heten jullie?" De wit met bruin gevlekte poes keek de twee andere katten even onzeker aan voordat ze antwoord gaf op de vraag. "Fisheye is mijn naam..." Maar dat was niet altijd zo. Voegde ze er in haar gedachten aan toe. "Ik heet Specklepaw. En jij dacht ik Milkykit?" miauwde de apprentice, die een poging deed om stil te blijven zitten, maar wat niet bepaald lukte.


Rainbow of Colors [ o p e n ] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 15:42


"Fisheye is mijn naam..." sprak de poes en even knikte ze, toen kwam de kater ertussendoor. "Ik heet Specklepaw. En jij dacht ik Milkykit?" grinnikte hij, de kater was duidelijk hyperactief. Hij ging zitten, om even later terug te gaan staan en cirkels om hen heen ging lopen. De kitten volgde hem met haar ogen. Kon hij nou echt niet stilzitten? Straks werd ze nog duizelig! ''Dat ben ik ja'' sprak ze glimlachend. Ze voelde haar hoofd al wat gek worden en richtte haar blik toen op de poes. Wat zou ze aan haar oog hebben? Zou ze dit altijd al hebben gehad of zou het ergens door gekomen zijn? En waardoor dan? Zou het eigenlijk wel nog te genezen zijn? Weer richtte ze haar aandacht op Specklepaw. ''Weten jullie iets leuks te doen?'' vroeg ze toen glimlachend. Ze hield de vragen voor zichzelf, bang dat ze de poes zou kwetsen.


Spread the looooove c:
Rainbow of Colors [ o p e n ] 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 15:49

"Weten jullie iets leuks om te doen?" vroeg de kitten, die blijkbaar Milkykit heette. Fisheye keek even met haar goede oog naar de grond, want haar andere, opgezwollen oog was blind. "Nee... Niet echt..." miauwde de jonge "elder". Ze hief haar hoofd weer en keek naar Specklepaw, die de hele tijd rondjes aan het lopen was.


Rainbow of Colors [ o p e n ] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:39



''Nee... Niet echt..." Specklepaw bekeek Fisheye schuin aan. "Mag ik iets vragen Fisheye?", vroeg hij zachtjes. Hij keek de poes met twinkelende ogen aan. "Hoe kom je aan dat oog?" Hij hupte heen en weer voor het tweetal.


Rainbow of Colors [ o p e n ] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:05

''Nee... Niet echt..." sprak de poes, waarna Speckle heel even haar met een schuin kopje aankeek, "Mag ik iets vragen Fisheye?", vroeg hij zachtjes, "Hoe kom je aan dat oog?" Dat was ook de vraag geweest die bij haar door haar gedachten had gespeeld, echter had zij hem niet durven uitspreken. Hij wel. Nieuwsgierig wachtte ze op antwoord, zonder ook maar iets te zeggen. Ze zou het wel horen. Toch?


Spread the looooove c:
Rainbow of Colors [ o p e n ] 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 8:44

Specklepaw keek Fisheye aan. "Mag ik iets vragen Fisheye?" miauwde hij zachtjes. De poes met het opgezwollen oog knikte. Ze had een voorgevoel dat de vraag over haar oog zou gaan. "Hoe kom je aan dat oog?" "Toen ik nog een kitten was, kreeg ik een ernstige oogontsteking aan mijn linkeroog en die is daardoor helemaal gaan opzwellen, zoals je nu kunt zien.." Miauwde ze ietwat verlegen. Ze liet het feit dat haar broers aan dezelfde oogontsteking overleden waren erbuiten.


Rainbow of Colors [ o p e n ] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimema 23 sep 2013 - 20:03



''Toen ik nog een kitten was, kreeg ik een ernstige oogontsteking aan mijn linkeroog en die is daardoor helemaal gaan opzwellen, zoals je nu kunt zien.." Specklepaw knikte en kreeg een krop in zijn keel. Wat erg! Hij trippelde verlegen naar voren en drukte zijn neus is de tabbyvacht. "Wat zullen we doen?", miauwde hij glimlachend. Zijn oren draaiden heen en weer. "Fisheye, weet jij iets over leuke tacktieken? Zijn stem galmde opgewonden de openplek over.


Rainbow of Colors [ o p e n ] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 16:55


"Toen ik nog een kitten was, kreeg ik een ernstige oogontsteking aan mijn linkeroog en die is daardoor helemaal gaan opzwellen, zoals je nu kunt zien.." Een oogontsteking? Dat leek haar niet fijn... Zou het nu nog steeds pijn doen? Waarschijnlijk niet, toch? "Wat zullen we doen?", miauwde de kater toen glimlachend. "Fisheye, weet jij iets over leuke tactieken?" Direct spitste het poesje haar oren en keek de warrior verwachtingsvol aan. Misschien kon ze al wat leren voor haar apprenticetijd! Zou leuk zijn, misschien nam ze hen wel mee het territorium in en leerde ze hen wat dingen aan!

~ Ik heb expres warrior geplaatst, omdat Milky niet door heeft dat ze een elder is xD


Spread the looooove c:
Rainbow of Colors [ o p e n ] 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 19:46

Verlegen trippelde Specklepaw naar haar toe en drukte zijn neus in haar vacht. "Wat zullen we doen?" vroeg hij daarna en draaide wat met zijn oren. "Fisheye, weet jij iets over leuke tactieken?" Fisheye staarde even naar de grond voordat ze daar antwoord op gaf. "Nee," mompelde ze. "Ik ben nooit een apprentice geweest en heb dus nooit leren jagen of vechten..."

{OOC: Sorry voor de late reactie ^^"}


Rainbow of Colors [ o p e n ] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 20:24



"Nee. Ik ben nooit een apprentice geweest en heb dus nooit leren jagen of vechten..." Specklepaw schrok zich te pletter. "Nooit?", miauwde hij ademloos. "Je kunt toch iets hebben opgepikt ofzo. Je kan toch niet niet..." De kater kwam niet uit zijn woorden. Zuchttend schudde hij zijn kop en keek naar Milkykit. Hoe zou die dat vinden?
-Flut-


Rainbow of Colors [ o p e n ] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 20:28

"Nee," was het antwoord, "Ik ben nooit een apprentice geweest en heb dus nooit leren jagen of vechten..." Toen was de kater weer aan het woord, "Nooit?", miauwde hij ademloos. "Je kunt toch iets hebben opgepikt ofzo. Je kan toch niet niet..." Wacht, nooit apprentice geweest? Maar... Hoe kon ze dan... Was ze een elder? Kon ze neit gewoon alles met het andere oog? Maar... ''Wacht, ben jij geen warrior?'' vroeg ze voorzichtig, ze had het al die tijd gedacht en toch, dit had ze niet verwacht! Ze had werkelijk de hele tijd gedacht dat deze poes nog gewoon warrior was. Warrior Fisheye!


Spread the looooove c:
Rainbow of Colors [ o p e n ] 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimema 30 sep 2013 - 20:39



"Wacht, ben jij geen warrior?'' Specklepaw deelde de kitten haar voorzichtigheid en verbazing. De jonge kater verzette zich even en keek naar Fisheye. "Je hebt toch niet altijd Fisheye geheten of wel?", vroeg hij nieuwsgierig. "En heb je eigenlijk al een parnter gehad?" Zijn ogen waren wijd open van nieuwsgierigheid. "Sorry dat ik zo... eh onbeleefd ben maar... eh... Als je een parnter had heeft die dan ook echt van je gehouden of was hij meteen bang? Want... eh... ik... eh heb hem nooit gezien."


Rainbow of Colors [ o p e n ] Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 12:45

"Wacht, ben jij geen warrior?" vroeg Milkykit voorzichtig. Fisheye schudde haar hoofd, ze was geen warrior, hoewel dat iets was wat ze graag wilde. Deenige rang waar ze nu nog geschikt voor was was elder, of heel misschien medicine cat, maar zou wat onhandig zijn aangezien ze totaal geen kruiden kende. Specklepaws stem doorbrak haar gedachtes. "Je hebt toch niet altijd Fisheye geheten of wel?" vroeg hij nieuwsgierig. "En heb je eigenlijk al een parnter gehad?" De gevlekte poes slikte even voordat ze antwoord gaf, ze wilde niet speciaal of opvallend zijn. "Klopt, mijn naam is niet altijd Fisheye of iets anders dat met fish begint geweest." miauwde ze om de eerste vraag va de apprentice te beantwoorden. "Bij mijn geboorte werd ik Tabbykit genoemd en deze naam heb ik gehad tot na de oogontsteking. Mijn moeder vond het blijkbaar leuker om mij toen Fishkit te noemen." "Sorry dat ik zo... eh onbeleefd ben maar... eh... Als je een parnter had heeft die dan ook echt van je gehouden of was hij meteen bang? Want... eh... ik... eh heb hem nooit gezien." zei Specklepaw. Fisheye keek hem even aan. "Ik heb een partner gehad, zijn naam was Honeytongue en ik ben ongeveer twee of drie manen terug van zijn kittens bevallen, maar... Haar stem sloeg wat over. "Maar... Maar zij waren allemaal doodgeboren. En niet lang daarna is ook Honeytongue overleden, aangevallen door een hond..." Fisheye slikte even moeizaam, al die herinneringen die omhoog kwamen... Al die pijnlijke herinneringen...


Rainbow of Colors [ o p e n ] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Rainbow of Colors [ o p e n ] DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 13:27

Zonder dat ze het door had, had ze met haar mond open naar het verhaal geluisterd. Toen ze dit echter ontdekte, klapte ze hem maar snel dicht. ''Dat is afschuwelijk! Het spijt me zo erg voor je!'' piepte ze meelevend, ''Maar kan je echt geen warrior worden door dat oog? Is je zicht dan slechter?'' Direct klapte ze haar mond dicht. Stelde ze niet wat teveel vragen? Die arme poes moest er onder lijden en dan ging zij haar helemaal uitvragen... Misschien moest ze wat minder vragen of... Eehm... Iets voorstellen te gaan doen! Maar wat? Ze mocht het kamp niet uit en Fish en Speckle waren ook niet echt een hulp in het verzinnen...


Spread the looooove c:
Rainbow of Colors [ o p e n ] 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 20:41

Milkykit had met open mond naar Fisheyes geluisterd, maar klapte deze snel dicht toen de 'elder' klaar was met haar verhaal. "Dat is afschuwelijk! Het spijt me zo erg voor je!"[/b] piepte de kit. "Maar kan je echt geen warrior worden door dat oog? Is je zicht dan slechter?" Fisheye schudde haar hoofd "Nee, ik zal geen warrior kunnen worden. Ik ben blind aan mijn enge oog..." zuchtte ze, dit was niet waar ze om gevraagd had, maarja, met zo'n vreemd, afwijkend uiterlijk verwachtte ze de vragen wel...
[/b]


Rainbow of Colors [ o p e n ] JXzosG

stuff:


Laatst aangepast door Fisheye op za 12 okt 2013 - 17:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rainbow of Colors [ o p e n ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: