Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rainbow of Colors [ o p e n ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Specklestem
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 17:35



Specklepaw werd de vragen een beetje moe dus stelde hij maar iets voor. "Zullen we verstoppertje spelen?" Hij keek verwachtingsvol naar de Elder en de kit.


Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Milkyway
Elder
Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Age: The twinkling diamonds are what I still live for
Gender:
Rank:
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 11:06

"Nee, ik zal geen warrior kunnen worden. Ik ben blind aan mijn enge oog..." zuchtte ze. Eng oog, het was dat ze het zelf zei... "Zullen we verstoppertje spelen?" stelde Specklepaw plots voor. Verstoppertje? Dat klonk eigenlijk best wel als een goed idee! Direct sprong ze recht, ''Ja!'' riep ze vrolijk, waarna ze haar blik vragend op Fisheye richtte. Zij moest ook meedoen, anders was het niet leuk.

~ Short and late, I'm sorryyyy D:


Spread the looooove c:
Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 2ibcn4l
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Rainbow of Colors [ o p e n ]   Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 16:29

"zullen we verstoppertje spelen?" stelde Specklepaw voor en meteen reageerde Milkykit met een enthousiaste "Ja!" Fisheye voelde hoe Milkykit en Specklepaw naar haar keken in de hoop dat ze mee wilde doen. "Ik doe niet mee, sorry..." Mompelde ze en liep weg van de twee jongere katten, richting de elders den. Nog een reden waarom ik liever in de schaduwen van het kamp blijf. Dacht ze. Om alle vragen en nieuwsgierigheid te ontlopen... Ze nestelde zich in haar nest achter in de schaduwen van de elders den en sloot haar normale oog om alle moeilijkheden van die dag te vergeten.

Fisheye is het topic uit ^^


Rainbow of Colors [ o p e n ] - Pagina 2 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rainbow of Colors [ o p e n ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: