Tell me what you're after {+Shrewstar}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me what you're after {+Shrewstar}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolftail
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 10:38

In zit stand keek hij toe hoe enkele katten zich aan het verzamelen waren voor de ochtend patrouilles. Hun nieuwe deputy, Innerghost, deed haar werk best goed, moest hij toegeven. Echter zou hij zich niet bij hen voegen vandaag gezien Shrewstar en hij samen de WindClan grens zouden controleren. Het nieuws dat Mistypaw geen krijger meer kon worden doordat ze aangevallen was geweest door een WindClan krijger gingen ze niet zomaar voorbij laten gaan. Dankzij die stomme konijnenvreters had de ShadowClan één krijger verloren, en dat zou hij nooit zomaar ongestraft laten. Als hij die kat ooit te pakken kreeg zou 'ie er nooit ongedeerd van af komen, dat was zeker.

Zijn cyaanblauwe blik ging iets vrolijker glimmen toen de zwart witte poes in zijn ogen verscheen. "Goedemorgen Shrewstar" Miauwde hij vriendelijk waarna hij opstond en al zijn poten één voor één uitstrekte. Hopelijk zouden ze tenminste toch wel één kat tegen komen waar ze tegen zouden moeten vechten of iets in die richting. Hij had echt zin om een kat te laten boeten voor wat er was gebeurd met Mistylake. Het was gewoon onacceptabel en onvolwassen om een leerling aan te vallen en diens leven ook nog eens te verpesten. Maar goed, ze zouden wel zien.


Tell me what you're after {+Shrewstar} CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 10:46

Het voelde wel weer goed om iets te gaan doen met Wolftail, zeker nu ze zich niet meer zo ziek voelde. De Clanleader verliet haar Den, keek met een kleine glimlach toe hoe haar Deputy de patrouilles verdeelde en gleed toen van de helling af en trippelde naar de Warrior waar ze mee naar de grens ging. "Goedemorgen Shrewstar" De poes knikte naar de tabby en zwiepte een keer met haar tweekleurige staart, waarna ze een kort knikje gaf aan Innerghost. Alleen wat ze gingen doen zou niet helemaal prettig zijn. Ze had speciaal aan de Deputy gevraagd om de WindClan grens onbemand te laten, zodat zij en Wolftail deze konden inspecteren. Deze grens had meer dan een korte blik nodig, deze moest goed gecontroleerd worden. "Goedemorgen Wolftail," Sprak ze met een kleine glimlach en deed rustig een paar passen naar de kampingang toe. "Zullen we maar gaan, dan?" Vroeg ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 10:57

"Goedemorgen Wolftail," Begroette de poes hem terug. Bij het horen van haar stem gingen zijn oortjes wat overeind staan en begon zijn staartpuntje licht nerveus op de grond tikken. Het was zeker nostalgie om weer wat tijd met de poes te spenderen, maar wat er gebeurd was tussen hen stond nog altijd als verse wonden op zijn netvlies gebrand. Echter was het fijn dat ze weer met elkaar om konden gaan zonder elkaar's vacht er af te scheuren. Maar of het ooit terug zoals vroeger ging worden wist hij niet, en hij had ook geen zin om naar antwoorden te liggen gokken. De kater zou wel zien wat de toekomst voor hen in petto had. "Zullen we maar gaan, dan?" Vroeg de poes vriendelijk. Hij keek op met een rustige blik in zijn ogen en mauwde eveneens een vriendelijk antwoord terug. "Oké,"

Hij wisselde nog even een blik met de poes uit en trippelde nadien naar de uitgang van het kamp toe. Eenmaal daar aangekomen hield hij weer halt en richtte hij zijn aandacht weer op de Clanleader. "Na u." Sprak hij vriendelijk. Hij nam hun missie natuurlijk wel serieus, maar wat humor in het spel brengen kon nooit kwaad. En daarbij had hij ook weer geen zin om de hele ochtend door te brengen met een zure uitdrukking op zijn gelaat. Misschien dat dat enkele weken geleden nog wel het geval was geweest maar nu zeker niet meer.


Tell me what you're after {+Shrewstar} CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimeza 28 sep 2013 - 11:04

"Oké," Antwoordde Wolftail vriendelijk terug en liep naar de uitgang van het kamp, maar hij stopte voordat hij er doorheen ging. Shrew fronste wat, maar zag al snel in wat de grap was. "Na u." Ze grinnikte wat en ging naast hem staan waarbij ze hem wat plagerig op zijn schouder tikte. "Ik zie dat je een heuse gentleman bent geworden." Grijnsde ze en ging hem voor het kamp uit. Eenmaal buiten gekomen genoot ze even van het koele briesje dat teen haar snorharen aan kwam en de frisse lucht die ze binnen kreeg. Eindelijk kon ze weer eens wat gaan doen na die vreselijke ziekte die haar ook nog een leven had gekost. "Dan lijkt het me maar beter om meteen naar de grens te gaan, je weet maar nooit wat die WindClan mormels willen uithalen." Haar stem werd wat serieuzer aan het eind, maar ze wist de kater nog wel met een glimlach aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimema 30 sep 2013 - 9:29

Hij begon te grijnzen toen de poes hem aantikte op zijn schouder om hem nadien een geweldig compliment te geven. "Ik zie dat je een heuse gentleman bent geworden." Grijnsde ze. Hij knikte bloedserieus maar wist de speelse blik in zijn ogen niet te onderdrukken en maakte nog een buiging als perfecte afmaking. "Dan lijkt het me maar beter om meteen naar de grens te gaan, je weet maar nooit wat die WindClan mormels willen uithalen." Miauwde ze nadien toen hij achter haar aan was getrippeld. Hij knikte even instemmend en zwiepte met zijn staart in de lucht. "Ze zullen er voor moeten boeten," Sprak hij, zijn woede duidelijk gericht op de WindClan krijger die het had geflikt.


Tell me what you're after {+Shrewstar} CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimevr 25 okt 2013 - 21:29

Wolftail zag er nog wat serieus uit, maar gelukkig had hij wel een glimlach op zijn gelaat. "Ze zullen er voor moeten boeten," Voor een moment twijfelde ze over haar beslissing, maar al snel zag ze het moment voor zich met Mistylake. Nee! Een WindClan Warrior had haar Warriorschap afgenomen en daar zou hij of zij voor moeten boeten! Shrewstar knikte een beetje fel en merkte dat haar pas wat snel was geworden, dus verminderde ze haar vaart wat. "Ik snap niet dat Everstar haar Warrior niet eens onder controle kan houden." Begon ze terwijl ze haar groene blik strak naar voren had gericht. "Ja, ze is nog maar net een Leader, maar dit is wel een heel ernstig geval." Gromde ze nadien, was er zoiets gebeurd toen zij net Leader was geworden..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 10:04

De pas van Shrewstar begon ondertussen wel erg snel te worden, maar gezien hij geen zin had in bekvechten hield hij zijn mond wijselijk gesloten. Al kon hij het wel niet laten om een te grijnzen toen de poes na enkele minuten dan toch weer wat trager begon te lopen. Kon ze zijn gedachten lezen of zo? "Ik snap niet dat Everstar haar Warrior niet eens onder controle kan houden." Begon de zwart/witte kattin terwijl ze naar voren keek. Wolftail knikte instemmend en hield eveneens als de Clanleader zijn blik strak voor zich uit gericht. "Ja, ze is nog maar net een Leader, maar dit is wel een heel ernstig geval." Gromde ze nadien. Hij snapte d'r punt wel, maar natuurlijk bleef het voor hem anders aangezien hij geen deputy of Clanleader was. Hij wist niet hoe lastig het was om een gehele Clan te leiden, dus zou hij de rosse poes ook niet beoordelen. "Heeft Mistylake trouwens gezegd hoe de Warrior eruit zag?" Besloot hij maar te vragen, om van onderwerp te veranderen. Want als ze niet wisten met wie ze te maken hadden konden ze voor hetzelfde geld een totaal onschuldige krijger aanvallen.


Tell me what you're after {+Shrewstar} CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 11:28

"Heeft Mistylake trouwens gezegd hoe de Warrior eruit zag?" Shrew trok even met haar oortjes waarna ze kort haar blik op de kater wierp. Vervolgens richtte ze haar groene kijkers weer naar voren, zich weer concentrerend op de grens die dichterbij kwam. "Nee." Antwoordde ze en kon de WindClan geur al ruiken. Eens zien of die mormels iets hadden uitgehaald. "Dus dan moeten we de Clan in zijn algemeen maar aanpakken, of niet?" Ze keek weer achterom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 12:17

"Nee." Antwoordde de poes op zijn vraag. Hij zuchtte even en wierp een zijdelingse blik op Shrewstar. Als ze de krijger niet konden herkennen konden ze evengoed omdraaien en terugkeren naar het kamp. Hij was kwaad ja, maar je zou een gehele Clan niet straffen voor de daden die één kat heeft gedaan. "Dus dan moeten we de Clan in zijn algemeen maar aanpakken, of niet?" De poes keek achterom en ontmoette zijn blauwe ogen. Waarom stelde ze hem toch zo'n lastige vragen? Zij was de Clanleader, niet hij. "We zouden beter Everstar er persoonlijk over aanspreken, want als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet eerlijk om een totaal onschuldige kat te straffen voor iets dat 'ie niet heeft gedaan." Probeerde hij zo goed mogelijk te verwoorden.


Tell me what you're after {+Shrewstar} CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Tell me what you're after {+Shrewstar} DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Tell me what you're after {+Shrewstar}   Tell me what you're after {+Shrewstar} Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 13:09

"We zouden beter Everstar er persoonlijk over aanspreken, want als ik eerlijk moet zijn vind ik het niet eerlijk om een totaal onschuldige kat te straffen voor iets dat 'ie niet heeft gedaan." Ze haalde haar wenkbrauw even wat cynisch op. En wat als de Clan deze kat had gepusht dit te doen? "Dat kan." Zei ze wat kortaf en kreeg een vlaag van WindClan geur over zich heen. Ja, ze stonden bij de grens. "Laten we de grens maar controleren." Sprak ze vervolgens en begon langs haar kant van de grens te lopen. Nee, geen uitspattingen van WindClan op ShadowClan gebied. Misschien hadden de konijnenjagers zich gedeisd gehouden? Voor nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me what you're after {+Shrewstar}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: