I've failed miserably.. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I've failed miserably..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snowynight
StarClan
I've failed miserably..  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 21:18

"Dus..? Moet ik hier nu over gaan lachen?" De grinnikende stem van Ashdrizzle bereikte haar oren en voorzichtig opende Snowynight één van haar twee lichtblauwe ogen. "Ik ben bang voor grotten, dus niemand zal mij ooit in de Highstones krijgen." Grijnsde hij. "Eigenlijk voor alles waar ik mijn zicht totaal niet kan gebruiken, maar hé, niemand heeft daar erg aan." Miauwde de kater vervolgens. Wat verbaasd keek Snowynight op. "Ben jij bang voor grotten? Dat wist ik niet." Gaf ze eerlijk toe.


I've failed miserably..  - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I've failed miserably..  - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 okt 2013 - 21:21

"Ben jij bang voor grotten? Dat wist ik niet." Er werd een verbaasde blik op hem gericht en Ashdrizzle haalde zijn schouders op. "Nee, ik ben bang voor muizenkeutels." Grinnikte hij toen speels. "Het is gewoon zo, denk ik." Glimlachte hij toen en liet zijn staart van de tak afglijden, zodat deze in de lucht hing. "Dus.." Mompelde hij wat nadenkend. "Wat wilde je nu gaan doen, Mouse?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I've failed miserably..  - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
I've failed miserably..  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 15:54

Wat nieuwsgierig keek Snowynight naar haar maatje. "Nee, ik ben bang voor muizenkeutels." Grinnikte Ashdrizzle. "Het is gewoon zo, denk ik." Glimlachte hij toen en liet zijn staart van de tak afglijden, zodat deze in de lucht hing. "Dus.." Mompelde hij wat nadenkend. "Wat wilde je nu gaan doen, Mouse?" Vroeg Ashdrizzle. Snowynight keek hem onschuldig aan. Haar voorpoten waren nog steeds modderig, zelfs na de klim. Dus zonder twijfel zette ze haar voorpoot op zijn voorhoofd, een mooie afdruk in de vorm van haar pootkussentjes achterlatende. "Eventjes nog een schuld inlossen leek me een goed begin." Miauwde ze onschuldig. Maar hierna pakte ze geschrokken de tak weer beet toen deze iets begon te zwaaien in de wind.


I've failed miserably..  - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I've failed miserably..  - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 okt 2013 - 16:11

Plot hief ze haar pootje op en werd die tegen zijn voorhoofd gedrukt. Toen ze haar pootje weer terug nam, zag ze de modderige vlekken. Flauw keek hij haar aan. "Eventjes nog een schuld inlossen leek me een goed begin." Hij rolde met zijn ogen. "Flauw hoor," Hij stak zijn tong naar haar uit en keek naar zijn eigen pootjes die hij zowat onder haar neus drukte. "Ik heb ten minste schone poten!" Riep hij als een trotse kitten uit, ook al hadden zijn pootjes wel wat bruine vegen hier en daar.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I've failed miserably..  - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
I've failed miserably..  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 16:52

Met een tevreden grijns keek Snowynight naar de bijna perfect gevormde pootafdruk op zijn voorhoofd. Het zag er om eerlijk te zijn best komisch uit. Maar toen Ashdrizzle reageerde, legde ze toch haar oortjes iets achteruit. Nog een beetje uit haar doen door het hele gebeuren met haar apprentice, kon ze het niet zo goed aanvoelen als anders of hij boos was of niet. Maar toen ze zijn uitgestoken tong was, ontspande ze weer iets. "Ik nu ook." Verklaarde ze, ze had haar modder immers afgeveegd aan Ashdrizzle's voorhoofd.


I've failed miserably..  - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I've failed miserably..  - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimezo 13 okt 2013 - 20:50

De kater schrok toen zijn vriend haar oren wat meer naar beneden drukte na zijn sarcastische opmerking, maar gelukkig keerde haar vrolijke zelf weer wat terug. "Ik nu ook." Ashdrizzle rolde overduidelijk met zijn ogen en gaf haar een licht porretje, zodat de tak wat meer begon te zwaaien. "Ik zou maar oppassen met je 'grapjes', want straks breekt de tak af." Grijnsde hij en hief zich wat op zijn poten, zodat de tak nog meer begon te zwaaien en keerde weer terug in zijn vorige houding. "Ik doe het hoor!" Riep hij uit als een speelde kitten.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I've failed miserably..  - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
I've failed miserably..  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 10:25

De por, de zwaaiende tak. Snowynight slaakte een geschrokken gil en klampte zich nog wat meer vast. "Ik zou maar oppassen met je 'grapjes', want straks breekt de tak af." Hoorde ze Ashdrizzle zeggen en hij liet de tak nog meer zwiepen. Nou, dan onderschatte hij Snowynight's angst toch ten zeerste, want ze kneep haar ogen dicht en legde haar oren  plat in haar nek, zich zo stevig vastklampende als haar spieren toestonden. "Ik doe het hoor!" Riep Ashdrizzle vervolgens uit, als zout op de wond voor Snowy. "A-alsjeblieft.." Jammerde ze zachtjes, haar pels overeind, ze was zo bang om te vallen...


I've failed miserably..  - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I've failed miserably..  - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 18:57

De kater schrok zelf van zijn eigen daden en vooral toen hij Snowy's reactie zag. "A-alsjeblieft.." Hoorde hij haar jammeren en Ashdrizzle ging weer op zijn plaats zitten. "Hey," Mompelde hij en drukte zijn snuit kort tegen haar wang. "We kunnen ook naar beneden gaan, weet je?" Grinnikte hij vervolgens wat onschuldig en hield zijn blauwe blik gericht op Snowynight.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I've failed miserably..  - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
I've failed miserably..  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 19:09

Langzaam stopte de tak met zwiepen en kwam bijna tot stilstand. Toch bleef Snowy zichzelf wel vastklampen, haar ogen dichtgeknepen, totdat ze de snuit tegen haar wang voelde. Ze zwiepte wat nerveus met haar staart en opende haar blauwe ogen voorzichtig. Bevend hief ze haar hoofdje tot ze Ashdrizzle recht aan kon kijken. "O-oke.." Mompelde ze wat zachtjes, al maakte ze nog geen aanstalten om haar nagels los te haken van de boomschors.


I've failed miserably..  - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I've failed miserably..  - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 20:09

De kater begon wat breder te grijnzen toen hij weer in die blauwe ogen kon kijken. "O-oke.." Maar Snowynight bewoog zich verder niet. De Warrior haalde zijn schouders op. "Houd je dan nog maar goed vast," Grijnsde hij half waarschuwend voor wat hij van plan was te doen. De kater ging weer staan, zijn klauwen in de bast gehecht en ervoor zorgend de tak zo min mogelijk te laten schudden voor Snowy. Hij krabbelde dichterbij totdat zijn voorpoten haar witte vacht raakten en deed toen een stap over de witte poes. Toen zijn pootkussentje de tak raakte hechtte hij zijn klauwen vast. Uiteindelijk stond hij aan de andere kant. "Zo, nu kan je gaan wanneer je wilt!" Glimlachte hij.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I've failed miserably..  - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
I've failed miserably..  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 22:29

Hou je maar goed vast? Wat was hij in Starclan's naam dan van plan om te gaan doen? Snowynight zwiepte wat nerveus met haat staart en keek met bezorgde blauwe ogen op. "Wat.. Wat ga je doen...?" mompelde ze zachtjes en ietwat onzeker. Ze kneep nog wat steviger in de tak met haar doornscherpe nagels toen de kater zich over haar heen hief en wierp hem uiteindelijk een dankbare glimlach. "Dankjewel.." Miauwde ze, wat voorzichtig en ze maakte voorzichtig baan naar een wat lager hangende tak, waar ze met een opgeluchte zucht neerzakte. Hier voelde ze zich een stuk veiliger. Hierna ging haar blauwe blik omhoog naar Ashdrizzle. "Kom je ook?" vroeg ze.


I've failed miserably..  - Pagina 2 Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I've failed miserably..  - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I've failed miserably..    I've failed miserably..  - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 22:52

Snowy ging als eerste naar beneden en Ashdrizzle keek naar beneden en ontmoette haar blik. "Kom je ook?" De kater grijnsde en zwiepte een keer met zijn staart, waarna hij zijn klauwen losliet van de tak en langzaam naar beneden klom. Toen hij zijn poten op de tak voelde, was er een moment dat een van zijn voorpoten van de tak gleed en zijn kop neer neer viel en zijn blauwe ogen, vergroot door de schrik, naar beneden keken. "Whoa!" Zuchtte hij geschrokken toen hij zich weer op de tak had gehesen. Hij keek Snowynight even zonder een bepaalde uitdrukking aan en begon toen weer te grijnzen.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
I've failed miserably..  - Pagina 2 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I've failed miserably..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: