Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ha..ha..hatsju! ∞

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Wolfspirit
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 16:00

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

Adrenaline schoot door zijn lijfje heen toen hij de uitgang bereikte. Hij wierp nog één laatste blik op het kamp en schoot vervolgens naar buiten. Toen hij eenmaal buiten was overvielen allerlei geuren hem, terwijl hij zo snel mogelijk weg rende van het kamp. ”Kom Quiet! We moeten een stuk verder weg van het kamp gaan, anders ontdekken ze ons!” Miauwde hij, zijn stem schoot omhoog door de adrenaline die in hem zat. Toen hij vond dat ze ver en lang genoeg gerend hadden stopte hij hijgend en draaide zich naar Quietkit. ”En nu.. laat ik je zien hoe een echte kat jaagt!” Miauwde hij, waarna hij trots zijn borstje vooruit stak en de lucht in zich op snoof. Eerst een prooi vinden.. en dan erop jagen. Zo moeilijk kon dat toch niet zijn?

template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 16:30

De kitten voor haar schoot het kamp uit en omdat Quiet hem niet uit het oog wilde verliezen, volgde ze hem met een snelle pas. Nu had ze de grens overgestoken en kon ze niet meer terugkrabbelen. Oeps.. ”Kom Quiet! We moeten een stuk verder weg van het kamp gaan, anders ontdekken ze ons!” Hoorde ze Wolfkit schreeuwen en ze krijg weer wat van haar glimlach terug. ”En nu.. laat ik je zien hoe een echte kat jaagt!” Ze waren gestopt en Quietkit voelde de vermoeidheid in haar poten druipen. Waar zouden ze nu wel zien? Wolfkit was al ineengedoken en met grote ogen keek Quiet hem aan. "Wow! Hoe heb jij dat al geleerd?" Vroeg ze ongelovig. Hij was nog maar een kitten!


Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 5mwlqg
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 EjrsROFHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 PS18GM0Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 17:41

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

Wat een geluk had het katertje, hij merkte een klein muisje in de buurt op en zakte in zijn jaaghouding, die dankzij zijn moeder er al stukken beter uit zag dan eerst. "Wow! Hoe heb jij dat al geleerd?" Hij grinnikte zachtjes. ”Jaaa, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag.” Miauwde hij geheimzinnig, waarna hij haar een plagerige glimlach schonk. ”Nu moet je even stil zijn, anders jaag je de muis weg.” Fluisterde hij vervolgens, waarna hij zo stil mogelijk richting het diertje sloop. Hij was ervan overtuigd dat hij zo zacht mogelijk liep, maar helaas niet zacht genoeg. Zijn lompe loopje zorgde ervoor dat het muisje opkeek, schrok en wegrende. Hij sprong omhoog en probeerde erachter aan te rennen, maar na twee seconden was hij het diertje al weer kwijt. Een beetje verbaasd keek hij op naar Quietkit. ”Dat is gewoon ongeluk!” Miauwde hij. ”Normaal lukt het me wel!” Niet dat hij ooit in zijn leven had gejaagd, maar dat mocht Quietkit niet weten! Misschien zou ze hem dan weer gaan negeren of zoiets. ”Ik probeer het nog een keer!” Miauwde hij.

template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 17:59

Honeyspots pakte een vis van de prooistapel en wandelde terug naar de kraamkamer. Ze was pas net wakker geworden maar lang slapen was iets wat bijna natuurlijk voor haar was geworden na de geboorte van haar kits. Met rustige passen struinde ze terug naar de ingang van de kraamkamer waar ze de vis voor legde en haar kop naar binnen stak. Quietkit en Flowkit zouden vast honger hebben. "Quietkit? Flowkit?" Miauwde ze terwijl ze naar hun mosnest liep. Tot haar verbazing waren beide kits weg. Waar zijn ze heen? Ze kroop weer naar buiten en vond Flowkit eigenlijk meteen. De zwart witte kit zal enthousiast met de mede kits te spelen. Vertederd haalde ze haar blik van het tafereel. Één kit binnen, waar is de ander? Ze merkte al meteen dat Quietkit niet buiten een van de dens zat. Zich niet bewust van de mogelijke gevaren waar Quietkit op dit moment in kon zitten ging ze elke den af tot ze bij de Elders den kwam en met de zieke conclusie kwam dat ze niet hier was .. Nee.. dat kon niet. Ze had vast niet goed gekeken. "Quietkit?" Riep ze de elders den nogmaals binnen. Misschien lag ze ergens te slapen .. ja dat was  het! Paniek begon nu door haar aderen te stromen. Doodsbang keerde ze het hele kamp op zijn kop tot ze uiteindelijk tot de conclusie kwam dat Quietkit niet in het kamp was. O goden nee! Doodsbang rende ze het kamp uit, hartslag versneld. "Quietkit!?" Gilde ze angstig. Goden nee niet mijn kits! Er kwam geen antwoord .. Honeyspots viel bijna flauw van onvervalste doodsangst die door haar aderen gierde. Terwijl ze haar naam riep begonnen al flashbacks van Icy terug te keren die zich maniakaal lachend over het lijkje van haar dochter boog .. "QUIETKIT!!" Gilde ze met ogen vol tranen. Het gebulder van de waterval kwam haar oren binnen drijven en toen dichterbij kwam greep een ijskoude poot zich om haar hart. Bevend en jammerend keek ze naar beneden en zag niets. Misschien is ze in de rivier gevallen! Dacht ze paniekerig en ze keerde om en begon haar tocht opnieuw. Ze stopte abrupt toen een bekende geur haar neusvleugels binnen drong. Honeyspots viel bijna over haar eigen poten in haast om tot stilstand te komen. Ze spitste haar oren en luisterde. 'En nu.. laat ik je zien hoe een echte kat jaagt' In elkaar gedoken in de struiken met toegeknepen ogen zag Honeyspots Wolfkit in elkaar gedoken zitten met Quietkit naast hem. 'Wow! Hoe heb jij dat al geleerd?' Haar nekharen rezen overeind. Met een dreigende houding stapte ze de bosjes uit met haar oren plat naar achteren en haar ogen vernauwd. "Jij probeert helemaal niets" Riep ze streng, haar angst maakte plaats voor rechtschapen woede. Haar baby blauwe ogen gingen naar Quietkit en haar blik werd mogelijk nog donkerder maar ze zei niets. "Wil iemand mij uitleggen wat in godsnaam jullie hier aan het doen zijn, hm?" Siste ze tussen toegeknepen ogen door. Even voelde ze de aandrang om te gaan schreeuwen maar wonder boven wonder hield ze zichzelf in. Lichtelijk bevend van woede bleef ze Wolfkit scherp aankijken. "Hm? Heeft iemand hier een mogelijke verklaring voor of zijn jullie beide zulke goede Warriors dan de Warrior Code niet voor jullie geldt?" Blies ze.

- The Party Don't Start 'Till I Walk In B(


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:07

”Jaaa, dat is voor mij een weet en voor jou een vraag.” Quietkit glimlachte en keek nieuwsgierig naar wat Wolfkit ging doen. Maar voordat ze hem ook maar had zien bewegen, hoorde ze een stem. Eentje die ze op dit moment al helemaal niet wilde horen. "Jij probeert helemaal niets" Quietkit maakte een sprong van schrik en draaide zich direct om. Daar stond ze. Haar moeder. De Queen keek haar echt.. kwaad aan. Een blik die ze nog nooit in haar ogen had gezien. "Wil iemand mij uitleggen wat in godsnaam jullie hier aan het doen zijn, hm?" De calico kitten slikte beverig en keek naar haar witte pootjes en zei niets. "Hm? Heeft iemand hier een mogelijke verklaring voor of zijn jullie beide zulke goede Warriors dan de Warrior Code niet voor jullie geldt?" Ze begon te trillen en schudde haar kopje lichtjes. "Nee.." Klonk haar zachte stem nog zachter.


Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 5mwlqg
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 EjrsROFHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 PS18GM0Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:11

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

De jonge kitten zakte weer door zijn poten, terug in zijn jaaghouding. Maar voordat hij zich weer kon richten op zijn prooi, verscheen een andere kat in het spel. Deze kat was alles behalve blij en toen hij haar beter bekeek merkte hij dat het de moeder van Quietkit was; Honeyspots. Meteen ging hij rechtop zitten en keek hij de poes aan. "Wil iemand mij uitleggen wat in godsnaam jullie hier aan het doen zijn, hm?" Eigenlijk wilde hij zijn mond openen om iets te zeggen, maar de poes sprak weer verder. "Hm? Heeft iemand hier een mogelijke verklaring voor of zijn jullie beide zulke goede Warriors dan de Warrior Code niet voor jullie geldt?" Kort richtte hij zijn blik op de kitten naast hem; Quietkit. "Nee.." Miauwde zij. Hij keek kort naar zijn poten, niet wetende wat hij moest zeggen, totdat het in hem op kwam. Hij stond op en ging naast Quietkit staan. ”Sorry Honeysp- mevrouw.. het is mijn fout!” Miauwde hij. ”Ik heb haar over gehaald mee te gaan..” Eigenlijk probeerde hij nu alle schuld in zijn schoenen te gooien, maar hij moest zichzelf ook uit de brand helpen! ”M-maar .. ik heb nog nooit over de Warrior Code gehoord.” Miauwde hij, waarna hij de poes strak aankeek. Hopelijk geloofde ze hem..

template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:19

Honeyspots liet haar blik zo nu en dan over de twee kits glijden wachtend op antwoord. Quietkit prevelde een zwakke 'nee' maar Wolfkit zei niets. Ze deed haar mond al open om haar dochter te zeggen wat ze er van vond maar Wolfkit was haar voor. '”Sorry Honeysp- mevrouw.. het is mijn fout!” Begon hij. ”Ik heb haar over gehaald mee te gaan.'' Dat maakte Honeyspots niet veel blijer, sterker nog het maakte haar nog kwader ook. "Is dat zo?" Beet ze hem toe. Haar toon was angstaanjagend kalm geworden en ze wist dat elk moment het los kon barsten. In plaats daarvan haalde ze diep adem en gaf ze Quietkit een duw naar het kamp toe. "Waarom gaan we dat dan niet eventjes fijn uitleggen aan Stormstar? En beter nog, ook nog aan jouw moeder, Wolfkit?" Stelde ze neutraal voor en ze ging de twee kits voor. "Kom op" Gromde ze op een toon waar geen plek zou zijn voor tegenspraak.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:24

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

"Is dat zo?" Het liefst wilde hij zich geschrokken terug trekken, maar in plaats van dat hij dat deed, knikte hij vastberaden. Vanbinnen bonsde zijn hart als een gek en ook de adrenaline gonsde door hem heen. Ergens vond hij het een prettig gevoel. "Waarom gaan we dat dan niet eventjes fijn uitleggen aan Stormstar? En beter nog, ook nog aan jouw moeder, Wolfkit?" ”M-maar!” Miauwde hij. "Kom op" Gromde Honeyspots, waarna de jonge kitten maar besloot om te volgen. ”Alsof mij dat wat uitmaakt.” Mompelde hij, waarna hij de poes met gebogen hoofd volgde.

template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:27


Wolfkit kwam naast haar staan, maar Quietkit bleef naar haar pootjes kijken. Ze was te bang voor haar moeder's kwade blauwe blik. ”Sorry Honeysp- mevrouw.. het is mijn fout!” Ze trok wat verrast met haar oortjes, maar bewoog haar blik niet. ”Ik heb haar over gehaald mee te gaan..” Dit keer hief ze haar kopje op en keek Wolfkit verrast aan. Nam hij het nou voor haar op? "Is dat zo?" Zei haar moeder weer en vervolgens kreeg ze een duw in de richting van het kamp. Gehoorzaam begon Quietkit te lopen. "Waarom gaan we dat dan niet eventjes fijn uitleggen aan Stormstar? En beter nog, ook nog aan jouw moeder, Wolfkit?" Haar ogen werden groot. Wat?! Ze wierp een blik op Wolfkit, angst speelde in haar blik. De kitten prevelde een 'maar'. Stormstar? Die zou hen nog langer in de Nursery laten zitten! En straks zou hij ook boos worden! "Kom op" Quietkit liet haar kopje weer hangen. Oh nee.. ”Alsof mij dat wat uitmaakt.” Klonk Wolfkit nog, maar Quietkit durfde hem ook al niet meer aan te kijken. Straks mocht ze van haar moeder niet eens meer met hem omgaan!


Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 5mwlqg
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 EjrsROFHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 PS18GM0Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:34

Terwijl Honeyspots doorliep begon ze te overwegen wat ze in gods naam met deze situatie aanmoest. Sowieso ging ze hiermee naar Stormstar en met wat geluk zouden ze Wolfkit sterker straffen dan Quietkit. Ook al was ze alles behalve boos. Ze was doodsbang. Hoewel het in haar stem en ogen niet doorklonk. Met haar vacht overeind liep ze door zonder ook maar een woord te zeggen. Ze wilde veel zeggen maar kreeg niets over haar lippen. Ze wierp Quietkit een woedende blik toe en voor ze het wisten waren ze bij het kamp. "Quietkit, waarom loop jij alvast naar de den van Stormstar? Ga hem maar halen" stelde ze poeslief voor. "Dan houd ik nog even een gesprekje met Wolfkit hier" Zei ze op een iets mildere toon en ze keek neer op de kitten.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:40

Ze kwamen aan bij het kamp en Quietkit had alleen maar naar de weg gekeken die ze liepen en geen enkel woord over haar lippen gedrukt. Ze was gewoon bang dat haar moeder dan weer boos zou worden! "Quietkit, waarom loop jij alvast naar de den van Stormstar? Ga hem maar halen" Werd haar gevraagd en ze gaf een klein knikje en begon al te lopen. "Dan houd ik nog even een gesprekje met Wolfkit hier" Ze bleef voor een klein moment staan en draaide haar kopje zo dat ze Wolfkit even angstig kon aankijken. Wat ging haar moeder doen? Langzaam schuifelde ze verder. Al snel drukte ze zich tegen de muur en verschool zich in de lichte begroeiing. Hopelijk zou haar moeder het te druk hebben met Wolfkit, want ze wilde absoluut niet dat hij alle schuld over zich heen kreeg. Stormstar kon wel wachten!


Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 5mwlqg
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 EjrsROFHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 PS18GM0Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:44

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

Hij had geen moment omhoog gekeken op de weg terug naar het kamp. Het liefst zou hij tegen de poes ingaan, maar hij wist dat hij het dan zelfs nog erger voor zichzelf zou maken. Hij had zijn straf misschien al verergerd door het op te nemen voor Quietkit. Toen ze in het kamp waren en Honeyspots tegen Quietkit zei dat ze Stormstar maar alvast kon gaan halen, wilde hij eigenlijk met de kitten meelopen. "Dan houd ik nog even een gesprekje met Wolfkit hier" Verstard bleef hij nu staan, waarna hij kort naar Quietkit keek, en vervolgens zijn blik weer op Honeyspots richtte. Om zijn angst te verbergen ging hij zitten, terwijl hij de poes recht aanstaarde. ”Ik luister,” Miauwde hij, op een toon alsof iemand hem iets belangrijks ging vertellen.

template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 18:59

Honeyspots bereidde zich mentaal voor en ging naast Wolfkit zitten met uitzicht op het territorium voor hem. Wolfkit deed zijn naam eer aan want hij was inderdaad net zo avontuurlijk als een wolf. Dat bleek wel weer. Ze deed er niet te lang over om te wachten met praten. "Luister goed, jonge, dit vertel ik je maar één keer" Begon ze met een stem die droop van de ingehouden woede. "Er is een reden dat er een regel is dat je als kit het kamp nog niet uit mag. Die reden is dat je nog te jong en te zwak bent om jezelf te verweren tegen de gevaren die zich er schuilhouden. Je had in de rivier kunnen vallen en verdrinken, van de waterval kunnen storten,.. worden gegrepen door een das of een vos .. of door een BloodClan kater." zei ze met een stem die leek te stikken van verdriet. Het idee dat Quietkit misschien was gestorven door de klauw van Icy maakte haar duizelig en onvast op haar poten. "Elke actie geeft een reactie, net als dat elke actie een lot heeft om op een manier te eindigen. Wolfkit, jullie hadden wel dood kunnen gaan" Besloot ze zonder het te verbloemen. Ze stond op en ging recht voor hem staan. Ze keek hem in de ogen en liet al haar pijn er in doorkomen zo goed als ze maar kon. Ze hief haar kop toen weer op en keek hem langdurig aan zonder enige emotie. "Quietkit betekent alles voor me .. als ik haar ook nog verlies dan wijd ik dat aan jou, Wolfkit.. Ik zal jullie verder niets verbieden maar besef wel dat deze actie ook een reactie heeft en dit gaat niet zonder consequenties" Zei ze zacht weer iets autoritair dan voorheen. Toen legde ze een bevend neusje tegen Wolfkit aan en miauwde ze op een toon die alleen hij kon horen. "Hou haar veilig, Wolfkit, en neem haar nooit meer mee uit het kamp voor ze zes manen is" Ze stond op en liep ze het kamp binnen. Toen ze Quietkit zag wenkte ze haar en liep ze naar Stormstar zijn den.

- Oh, Q. wil ook nog posten~ Mag zij eerst na mijn post, s.v.p? :3


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostvoice
StarClan
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 19:20

De dagen ware best wel dull als je alleen maar in de Medicine Den mocht liggen en je verder geen taken meer had. Telkens weer kwam ze op het idee om aan Stormstar te vragen of ze haar eigen taken weer terug mocht oppakken, maar Nightstream vond dat ze mentaal nog te instabiel was om weer als warrior te functioneren. En daar had ze de witte poes geen ongelijk in gegeven, ze had nog steeds last van nachtmerries, black outs en enkele hallucinaties.

Vandaag had ze even goed uitgeslapen en was net de Medicine Den uitgekomen toen ze Honeyspots zag staan met haar kitten, Wolfkit. Wat was er aan de hand? Nieuwsgierig kwam ze dichterbij. "- . Die reden is dat je nog te jong en te zwak bent om jezelf te verweren tegen de gevaren die zich er schuilhouden. Je had in de rivier kunnen vallen en verdrinken, van de waterval kunnen storten,.. worden gegrepen door een das of een vos .. of door een BloodClan kater." Lostvoice's oren gingen naar achter toe. Wat was er in Starclans naam gebeurd? "Elke actie geeft een reactie, net als dat elke actie een lot heeft om op een manier te eindigen. Wolfkit, jullie hadden wel dood kunnen gaan." De witte poes voelde hoe haar poten begonnen te trillen toen ze opeens terug moest denken aan het moment dat Cinderfall op Applekit uitschoot omdat ze van planten had gegeten. Een gevoel van woede overwon het van haar angst en haar witte vacht ging overeind staan. "Honeyspots!" miauwde ze scherp achter de poes. "Volgens mij is het de taak van de moeder om de kit een lesje te leren! Mijn taak dus!" Lostvoice trilde van top tot teen, haar zicht werd wazig en daarna weer scherp. Voor haar ogen veranderde Wolfkit in Applekit en weer terug. "Mijn taak, Applekit, mag niet," kwam er moeizaam uit d'r bek, voordat het helemaal zwart werd voor haar ogen en ze tegen de vlakte sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 19:37

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

"Luister goed, jonge, dit vertel ik je maar één keer" Miauwde Honeyspots, met duidelijk ingehouden woede. Ze was naast hem gaan zitten en Wolfkit staarde strak voor zich uit, hij wilde haar boze blik nu niet ontmoeten. "Er is een reden dat er een regel is dat je als kit het kamp nog niet uit mag. Die reden is dat je nog te jong en te zwak bent om jezelf te verweren tegen de gevaren die zich er schuilhouden. Je had in de rivier kunnen vallen en verdrinken, van de waterval kunnen storten,.. worden gegrepen door een das of een vos .. of door een BloodClan kater." Even slikte hij. Nee, dat zou nooit gebeurd zijn! Hij had hem en Quietkit van alles kunnen redden, toch? "Elke actie geeft een reactie, net als dat elke actie een lot heeft om op een manier te eindigen. Wolfkit, jullie hadden wel dood kunnen gaan" Nu staarde hij naar zijn poten, dat was niet zijn bedoeling geweest. Maar dat was toch ook niet gebeurd? Hoe wist Honeyspots dat zo zeker? Misschien was het wel veiliger buiten het kamp dan erin! De poes stond op en ging voor hem staan en ze keek hem aan met veel pijn in haar ogen. Niet dat Wolfkit dat iets deed, hij had nog nooit pijn meegemaakt en nog nooit deze emotie ‘gevoeld’. "Quietkit betekent alles voor me .. als ik haar ook nog verlies dan wijd ik dat aan jou, Wolfkit.. Ik zal jullie verder niets verbieden maar besef wel dat deze actie ook een reactie heeft en dit gaat niet zonder consequenties" Hij knikte. "Hou haar veilig, Wolfkit, en neem haar nooit meer mee uit het kamp voor ze zes manen is" Hij slikte en toen Honeyspots terug stapte staarde hij naar zijn poten. Honeyspots had hem het zwijgen opgelegd. "Honeyspots!" Opeens schrok hij omhoog van een plotselinge stem. Nu keek hij weer om naar de poes, die hij oh zo goed herkende, maar wiens naam hij niet meer kon achterhalen. Wie was zij ook alweer? "Volgens mij is het de taak van de moeder om de kit een lesje te leren! Mijn taak dus!" Zijn ogen schoten geschrokken omhoog. Haar taak? HAAR TAAK?! Nee, zij was toch niet zijn moeder? Toch? Hij slikte en krabbelde wat naar achter, bijna had hij weer de neiging om weg te rennen van het kamp. Nu om een geheel andere reden. Loog deze poes.. of had zijn ‘andere’ moeder hem altijd voorgelogen dat zij.. zijn moeder was? "Mijn taak, Applekit, mag niet," Na deze zin zakte de poes door haar poten en viel bewusteloos op de grond. Verbaasd staarde hij naar de langharige, witte poes. Hoe kon dit? Droomde hij?

template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 20:32

Zonder adem te halen keek ze toe, straks zou haar moeder haar zien en dan had ze een nog groter probleem! Toch weigerde ze nu naar Stormstar te gaan. "Luister goed, jonge, dit vertel ik je maar één keer" Begon haar moeder en vervolgens volgde ze met een heel verhaal over de Warrior Code waar ze nieuwsgierig naar luisterde. "Quietkit betekent alles voor me .. als ik haar ook nog verlies dan wijd ik dat aan jou, Wolfkit.. Ik zal jullie verder niets verbieden maar besef wel dat deze actie ook een reactie heeft en dit gaat niet zonder consequenties" Quietkit keek haar moeder van een afstandje aan. Betekende ze dan echt zoveel voor haar? Schuldbewust begon ze de grond met haar pootjes te kneden. Als zij nou.. gegrepen was door een das.. Dan.. Quietkit slikte de gedachte snel weg. Honeyspots had haar opgemerkt en Quietkit krabbelde voorzichtig naar haar moeder toe en drukte haar kopje in haar calico vacht. "Ik ga nooit meer weg, mama, ik beloof het." Mompelde ze en gaf haar moeder zoveel mogelijk kopjes als dat ze kon. Plots stormde een andere poes de open plek op en richtte wat boze woorden op Honeyspots. Quietkit keek geschrokken op en Wolfkit zag er.. niet al te blij uit. Maar nadat de poes een paar woorden had gesproken viel deze neer op de grond. Geschrokken piepte Quietkit en sprong uit haar moeders vacht. "Mama!" Piepte ze angstig en haar haartjes gingen overeind staan. Voorzichtig stapte ze op de Warrior af en drukte haar snuitje een paar keer in de witte vacht. Wat was er gebeurd? Quietkit keek op naar Wolfkit die er wat geschrokken bij stond, maar richtte haar aandacht toen weer op de neergevallen poes.


Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 5mwlqg
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 EjrsROFHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 PS18GM0Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 11:08

Honeyspots voelde hoe de woede een beetje weer begon op te borrelen wat niet vreemd was aangezien de woede uit haar eigen angst voortkwam. ‘Ik ga nooit meer weg, mama, ik beloof het’ Hoorde ze Quietkit zeggen. Ze duwde haar neusje tegen de kitten aan maar zei verder niets. ‘Honeyspots!’ Toen Lostvoice op haar af kwam glimlachte ze. Het was goed om te zien dat haar vorige mentor zich wat beter leek te voelen. ”Hé Lostv-” Verder kwam ze niet want de woedende moederpoes voor haar keek haar zo woedend aan dat Honeyspots meteen haar woorden inslikte en een ongemakkelijk gevoel bekroop haar. ‘Volgens mij is het de taak van de moeder om de kit een lesje te leren! Mijn taak dus!’ Ze leek wel krankzinnig. Hoe ze daar stond, trillend. Honeyspots deed haar mond open om te reageren maar kwam niet verder dan een miezerig keelgeluidje. ‘Mijn taak, Applekit, mag niet,’ Begon Lostvoice en Honeyspots werd geraakt met een hernieuwde steek van schuld. O goden nee niet nu.. Toen Lostvoice compleet in elkaar zakte snakte Honeyspots naar adem. Ze keek naar Wolfkit die ongetwijfeld de hint had begrepen en nu dus wist wat de witte poes voor hem zijn echte moeder was. Idem dito voor Quietit. ”Quietkit ga snel hulp zoeken- neem Wolfkit met je mee” Miauwde ze er haastig achteraan terwijl ze vlug haar kop tegen Lostvoice haar neus aanduwde. Er kwam niet veel reactie uit. Ze is toch niet..!? Toen ze de flanken van de absurd magere poes omhoog zag deinen werd ze iets kalmer. Ze moet naar de medicine den.. Besefte ze. Moe in haar poten van alle emotionele wervelstorm die zich had afgespeeld het moment dat Cindersmoke haar verlaten had pakte ze de poes bij haar nekvel en begon ze haar heel onhandig naar de medicine den te slepen. Onderweg keek ze katten hulpzoekend aan. Haar hart ging tekeer als een opgejaagd konijn. Laat haar niet sterven vandaag .. ze verdiend zo veel beter.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 17:15

w o l f k i t
Sometimes you just have to take a risk

Vraag hem niet wat hem zojuist was overkomen en hoe hij dit moest uitleggen, want op dit moment stond hij daar; verstard van de schrik, zonder enige beweging naar zijn moeder te staren. De witte poes was op de grond gevallen, maar het leek erop dat Wolfkit dat niet eens doorhad. Alsof hij zich voor even in zijn eigen wereldje bevond. Alle puzzelstukjes waren nu op hun plaats gevallen. De stem van deze witte kattin kwam hem zo bekend voor, hij had hem vast gehoord toen hij nog in haar buik zat.. of toen ze van hem beviel. Honeykit leek wel erg veel op haar, behalve dan de blauwe ogen. Honeykit had gouden ogen, wie was hun vader eigenlijk? Was dat ook een geheim dat hij niet mocht weten en waar hij plotseling achter zou komen? Hij slikte en zijn blik gleed nu naar de calico poes; Honeyspots. Het leek net alsof hij haar aankeek met maar een vraag in zijn ogen; help. Hij wist niet wat hij moest doen of zeggen. Zijn lichaam leek te weigeren om te bewegen en het liefst wilde hij nu naar Duskcloud gaan om in haar vacht te kruipen en dit alles te vergeten. Maar hij wist.. dat hij dit niet meer kon vergeten. Duskcloud was zijn moeder niet.. deze poes was dat! Daarom deed ze zo raar tegen hem tijdens Sharing Tongues, daarom sprak ze zo stug tegen hem. Betekende dat niet.. dat Appleblossom zijn grote zus was? En dat Honeykit en Badgerkit ook haar kinderen waren? Waarom had ze hun eigenlijk opgegeven? Waarom? Zoveel vragen gonsden door zijn hoofd heen. Hij werd uit zijn gedachten wakker geschud toen hij de stem van Honeyspots hoorde. Nu pas drong het tot hem door dat zijn moeder daar op de grond lag, zonder enige beweging. Was ze dood?! Paniek schoot in hem op en hij sprong zo snel als hij kon omhoog. ”Nee!” Miauwde hij geschrokken uit. Zijn ogen vulden zich met tranen. ”Ik-“ Hij wilde iets tegen zijn moeder zeggen, maar hij was zichzelf ervan bewust dat ze hem waarschijnlijk niet meer kon horen. ”Nightstream!” Gilde hij door het kamp heen, waarna hij, zo snel als een kitten kon, richting de medicine den sprintte.


template by act appalled of shine.



AVE DEUS ANIMUS
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 DPKsfdL
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: Ha..ha..hatsju! ∞   Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 Icon_minitimema 18 nov 2013 - 18:12

Quietkit wierp even een blik op Wolfkit. Ging het wel goed met hem? De kitten slikte nerveus en wierp een blik op haar moeder. ”Quietkit ga snel hulp zoeken- neem Wolfkit met je mee” Vervolgens drukte ze haar neus tegen die van de oudere poes Quietkit krabbelde overeind. Maar Wolfkit was al weggestormd voordat ze hem ook maar een blik kon werpen. Ze wilde hem achterna gaan, maar durfde het niet. Voorzichtig krabbelde ze achteruit en drukte zich tegen de voorpoten van haar moeder aan. Had Wolfkit niet kunnen wachten? Zij moest toch ook mee gaan. Nerveus kneedde ze de grond met haar pootjes en begroef haar snuit in de lapjesvacht van haar moeder.


Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 5mwlqg
Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 EjrsROFHa..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 PS18GM0Ha..ha..hatsju! ∞ - Pagina 2 W0qAlxR
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ha..ha..hatsju! ∞
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: