Clan-events



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clan-events

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawberry
Member
Clan-events DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Clan-events   Clan-events Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 21:44

Ik wil eventjes jullie mening over dit fenomeen weten, clan-events.

Dit zijn eigenlijk hele grote topics met zoveel mogelijk katten erin, grote (of minder grotere) gebeurtenissen in een clan. Ikzelf vind deze heel erg leuk, omdat ik dan nieuwe mensen leer kennen met mijn katten en met nieuwe mensen RPG.

Nu wilde ik een aantal dingen in de groep gooien om meningen te vergaren, omdat ze toch wel dood vallen of dat zelfs mensen nooit reageren.

Voordelen van clan-events:
x Je leert nieuwe katten kennen
x Je rpg'ed eens met wat andere mensen
x Het is realistisch, een clan doet dingen samen

Nadelen (Hoe zijn deze op te lossen)
x Ze vallen stil als sommige mensen niet reageren
x Ze kunnen erg druk en snel gaan.

Nu heb ik wel een aantal suggesties om die nadelen op te lossen. Gewoon verder te spelen eigenlijk. Als iemand een paar dagen niet reageert, gewoon door te gaan. Diegene kan dan uiteindelijk zelf weer inspringen en gewoon wat anders met z'n kat gaan doen. Hierdoor kan het topic gewoon verder vloeien. Verder kan drukte doormiddel van Tags (Onderaan zetten met wie je kat praat) en korte postjes te overzien worden, denk ik dan.

Verder, hoe krijg je het bij veel mensen dat er een clan-event is? Waar zet je het neer? Moet je een award geven zodat mensen mee gaan doen? In de nieuws slider zetten? Misschien zelfs een hele nieuwsbrief?

Natuurlijk zijn clantopics niet iedereen zijn ding en als je het niet leuk vindt, hoeft dat ook niet. (: Ik vroeg me deze dingen gewoon af. Want de Gathering en Schaatsen met de Skyclan waren beiden wel heel leuk, waarna de nabespreek topics van de gatherings allebei stil liepen. Apprentice Ghost Stories bij de Windclan is ook ietwat stillig geworden.

Mijn mening is in ieder geval dat dat soort clantopics een clan dichter bij elkaar kunnen brengen en actiever kunnen maken.

Ik hoor het wel in ieder geval~!

-Babs


Clan-events T4W3e3N
Stamps
Clan-events PS18GM0Clan-events W0qAlxRClan-events EjrsROFClan-events FWu1gsfClan-events D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Alfasoul
Member
Clan-events DPKsfdL
Stijn.
35

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Alfasoul
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 22:07

Het lijkt mij een leuk idee om te doen!


Clan-events 9unjtt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Clan-events DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 22:13



Clan-events T4W3e3N
Stamps
Clan-events PS18GM0Clan-events W0qAlxRClan-events EjrsROFClan-events FWu1gsfClan-events D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clan-events Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimedi 8 okt 2013 - 23:31

Probleem dat ik geen katten heb in die Clans. Althans, even nog niet xD

But to the point. Ik vind het wel een goed punt dat je gewoon verder moet gaan als iemand al te lang niet gereageerd heeft. Dan loopt het gewoon en als je dat even in je post zet (onderaan), dan begrijpt diegene dat ook wel denk ik. Zo hou je het topic dan wel actief, want ik merk zelf wel dat ik heel vaak lang wacht op anderen of dat, door omstandigheden, mensen soms lang moeten wachten op mij. Zou zonde zijn als iets leuks daardoor helemaal zou doodlopen.


Clan-events RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Psychevoice
StarClan
Clan-events DPKsfdL
Daan <3
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever young.
Gender:
Rank:
Psychevoice
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 7:18

Ik vind dat doorlopen van topics indd een goed idee. Maybe ook wat om een speciaal topic hiervoor te maken in de acc markt?


Clan-events 24o387m
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Clan-events V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 8:11

Ik was al van plan om dit soort topics vaak in windclam te plaatsen, zoals sharing tongues.
Dus ik vindt dit aeker een goed idee


Clan-events DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Clan-events Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Clan-events BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 12:37

Ik kwam ook nog met een idee. Misschien kunnen we in plaats van of ter toevoeging van een activiteitschecks in het clanboard waarin iedereen gewoon '... meldt zich' hoeft neer te zetten, af en toe clan-events als activiteitschecks houden? Bv. dat in een bepaald topic alle apprentices moeten posten, of de hele clan? (zoals ik heb gedaan met skyclan verhaallijn) Want eigenlijk kan iedereen zich gewoon melden en dan alsnog niet actief zijn. Op deze manier stimuleer je het rpgen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clan-events Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 12:44

Heb je eigenlijk hetzelfde probleem denk ik. Iedereen kan even snel 5 regels typen, of minder, het posten en vervolgens niet meer reageren etc. Ik denk ook dat het een beetje chaotisch is om bij te houden, vooral als mensen er ook echt gaan rpgen.


Clan-events RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Clan-events BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 12:54

Ja dat is waar, maar het is nog altijd beter dan alleen 'meldt zich' te plaatsen denk ik. En chaotisch valt wel mee, niet als we gewoon een activiteitschecktopic openen en dat mensen dan daarin zeggen dat ze zich melden en een link geven naar t clan-events topic. Tis gewoon om een beetje te stimuleren dat meer mensen in dat soort topic gaan posten. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Clan-events DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Clan-events   Clan-events Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 13:46

Silverfang schreef:
Ja dat is waar, maar het is nog altijd beter dan alleen 'meldt zich' te plaatsen denk ik. En chaotisch valt wel mee, niet als we gewoon een activiteitschecktopic openen en dat mensen dan daarin zeggen dat ze zich melden en een link geven naar t clan-events topic. Tis gewoon om een beetje te stimuleren dat meer mensen in dat soort topic gaan posten. c:
Of anders laat je mensen onderaan hun post in de rpg vetgedrukt " meld zich" zetten? :3
---
Die clan events zijn een goed idee, maar als je met allemaal verlegen katten een topic hebt loopt dat niet altijd zo goed :3



Clan-events Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clan-events
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: