Once again I was hurt by unthinking lies



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Once again I was hurt by unthinking lies

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionclaw
StarClan
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:32

Hey lieve, Gast.

Ja, je ziet het goed. Alweer zo'n topic, al kan ik beloven dat 't dit keer wel voor een langere tijd zal zijn.

Zoals jullie weten gaat het niet super goed met mij. Daar heb ik bepaalde redenen voor die ik liever niet online zet, voor vragen kan je me altijd een berichtje sturen.Tevens ben ik bang dat als ik het online zet ik reacties krijg als: ''Ik heb je nog gewaarschuwd!'' en ''Ík zei het toch! Eigen schuld.'' etc.

Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige tijd die ik hier heb mogen hebben. De oude leden, maar ook zeker de nieuwe leden. Met sommige mensen heb ik een super sterke band opgebouwd en ik heb aan WC ook superveel leuke vriendinnen overgehouden waar ik altijd bij terecht kan! Jullie weten niet half hoeveel deze site voor mij heeft betekend.

Een paar mensen hebben deze tijd voor mij extra bijzonder gemaakt, deze mensen wil ik gewoon even in het zonnetje zetten!

Als allereerst natuurlijk een van mijn liefste en beste vriendinnen Cato! Goh meid, wat heb ik een lol beleefd met jou, en wie weet wat voor lol we nog gaan maken volgend weekend en de jaren daarna? Meis, je weet niet half hoeveel je voor mij betekend!

Joos, bij jou kon ik altijd alles kwijt en ook wij hebben superveel plezier aan elkaar beleefd. Je bent echt een perfecte vriendin waar ik altijd alles aan kwijt kan zonder dat je boos op me word, hoe dom mijn fouten ook waren, ik kon en kan altijd op je rekenen!

Danii, ik kende je eerst niet zo heel goed, maar sinds het slaapfeestje van Cato zou ik jou ook zeker niet willen missen in mijn leven! De mooie workout van jou en Cath op Cath's feestje zal ik nooit vergeten, en onze prachtige fotoshoot in het donker.

Michelle, Ik weet nog dat we vroeger vaak ruzie maakte, maar dat is vanzelf overgewaaid. Jij bespeelde mijn eerste partner op WC, en gosh, die tijd van Flash x Red zal ik nooit vergeten! Je bent een erg bijzonder persoon geweest in mijn WC tijd, ik keek vroeger zo tegen je op! ;D

Moon en Tiny, twee geweldige meiden en vriendinnen. Moon, de tijd van Storm en Lion was geweldig, die twee hebben altijd een plekje in mijn hart! En Tiny, in de RPG hebben we niet zoveel samen gedaan, maar op meetings en feestjes was jij er altijd om de boel gezellig te maken.

Tessa, mijn liefste, grote zus. Zonder jou was ik waarschijnlijk niet ver gekomen. Je hebt me zoveel steun gegeven als ik het moeilijk had en god wat ben ik daar dankbaar voor. Vergeet niet hoe speciaal je bent meis!

Iró, of moet ik zeggen Tsubaki :p Ook met jou heb ik superveel lol gehad. Het zwembad, de '''Maka sprong'' xD, de boom waar ik uit flikkerde door de pissebedden, De mestkar die ik liet omvallen, en noem zo nog maar 1000 dingen op, en ik hoop er nog veel meer te beleven!

Maaike, Ik vond je altijd al een aardige meid, maar sinds de EFF ken ik je een stuk beter. Ook jij bent veel voor me gaan betekenen ookal hebben we elkaar nog niet zo vaak gezien.

Gail Zussie, wat heb jij veel voor mij gedaan. Je had altijd t beste met me voor en ik kom nogsteeds een keer naar zeeland voor je! Beloofd! c: Ook jij was gewoon een supervriendin, ik ben dankbaar voor een vriendin als jij!

En last but not least, Waz! Lieve Waz, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. 26 Maart 2011 registreerde ik me hier als klein, irritant noobje. We hadden echt een pesthekel aan elkaar xD, maar dat veranderde al snel op de eerste meeting piepschuim. In twee jaar ben je echt superveel voor me gaan betekenen. We zijn zelfs nog samen op vakantie geweest. Die week zal ik nooit vergeten, ik heb volgens mij nog nooit zoveel gelachen in één week. Maar ik kan niet alleen met je lachen, nee, ik kan ook altijd bij je terecht. En geloof me, ik ben je daar echt heel dankbaar voor. Ik weet dat je het af en toe niet eens was met mijn keuzes, maar toch bleef je altijd achter me staan. Deze zomervakantie was ook echt geweldig. Naast de week in Duitsland, ook bijna elke dag naar het Flevo bad met Merijn en Diederik. Ik ben echt zo dankbaar dat ik jou een vriendin mag noemen, en ik hoop dat ik dat altijd kan blijven doen.

Wees niet teleurgesteld als je er niet bij staat, want de rest van WC betekende ook gewoon superveel voor me, alleen waren dit de mensen die mijn leven gemaakt hebben zo als het nu is, en die me nogsteeds helpen het in stand te houden.

Met mijn accounts gebeurd niks, die hou ik lekker gewoon!

Nu ga ik maar eens verder. Ik zal dit weekend misschien nog te vinden zijn op WC, maar daarna vrees ik toch dat ik een tijdje wegblijf. Op skype en whapp ben ik meestal ook nog wel te vinden.

Goodbye my fellow warriors

- Juul



Once again I was hurt by unthinking lies Nyg0h1

Once again I was hurt by unthinking lies M9EKCDX  Once again I was hurt by unthinking lies MKN7vHE  Once again I was hurt by unthinking lies PgKKyjM  Once again I was hurt by unthinking lies EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Once again I was hurt by unthinking lies GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:49

de boom waar ik uit flikkerde door de pissebedden,

I CAN'T STOP LAUGHING

Oké, nu even serieus. We gaan je super erg missen want je betekent echt veel voor WC. Veel succes met je leven schat, en als je je ooit depressed voelt en wilt afspreken kan ik altijd tijd voor je vrij maken, maar dat weet je natuurlijk wel. JACK MIST JE Xx


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Once again I was hurt by unthinking lies 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:56

Owwwhhhh, Juuuuul... Zo spijtig dat je weggaat! D': Ik ken je misschien niet zo goed, maar ik weet wel dat je een hele belangrijke plaats had op warrior cats, net als iedereen... Ik zal je echt gaan missen, meid! Hopelijk kom je nog terug... Je hebt m'n skype hé? ;'D
~Bye x
<333


Once again I was hurt by unthinking lies 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:58

Hey juul,
Echt jammer dat je weggaat. Ik hoop dat ik je snel weer zie, en veel succes in real.
xxx


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Once again I was hurt by unthinking lies 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:59

Jammer dat je weggaat Juul :c
Ik hoop dat je het nog heel gezellig gaat hebben en hopelijk zien we elkaar snel weer! c:
xx Soof



Once again I was hurt by unthinking lies Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 11:15

Bedankt iedereen <3

Ben trouwens vergeten te melden dat ik nog wél naar meetings ga, die wil ik natuurlijk niet missen! c:



Once again I was hurt by unthinking lies Nyg0h1

Once again I was hurt by unthinking lies M9EKCDX  Once again I was hurt by unthinking lies MKN7vHE  Once again I was hurt by unthinking lies PgKKyjM  Once again I was hurt by unthinking lies EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthpatch
Member
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
Dani(beest)
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender:
Rank:
Earthpatch
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 11:19

Net nu ik terug kom. :C
Nouja het is je eigen keus natuurlijk. Ik ga je niet tegen houden.
xx, Dani.


Once again I was hurt by unthinking lies 2qtwdg2
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 11:27

Spijtig dat je gaat D=
We zullen het je erg gaan missen, maar niemand zal het je kwalijk nemen, hopelijk gaat het snel weer beter!
xx


Once again I was hurt by unthinking lies 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Once again I was hurt by unthinking lies Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 13:03

Nee Juul niet weggaan! D': Maar wie ben ik om je tegen te houden? Ik weet nog dat jij degene was die op mijn eerste meeting die samen met Mimi me een knuffel gaven en nu ga je weg :'c Echt heel jammer dat je weg gaat D= xx


Laatst aangepast door Sagepaw op za 2 nov 2013 - 19:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
Once again I was hurt by unthinking lies Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 13:11

Noo Juul :C
Meh, Gonna miss you :c

Ik spreek je nog wel op Wapp ofzo <3

Lyyyy <3

Xxx Bo
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodyeyes
Member
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
Iris en Annemeike
125

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Bloodyeyes
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimewo 4 dec 2013 - 21:20

JUUL NYOOO :C
Ik wil zeggen, ik heb ook fijne herinneringen aan jou van de meeting (fwiggin gay couple Otter X Thunder)
Ik hoop dat het verder goed gaat met je!

X Ann

(Je gaat wel naar de meeting ea? I bought you a chocolate letter!)


the heart and soul from a warrior,
but with two eyes full off blood

Klik klik klik!!!!!!
Once again I was hurt by unthinking lies IDuDzFZN5Fvr6DuTcGZD2
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostflare
Member
Once again I was hurt by unthinking lies DPKsfdL
Juul-chan
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 20 moons «
Gender:
Rank:
Frostflare
BerichtOnderwerp: Re: Once again I was hurt by unthinking lies   Once again I was hurt by unthinking lies Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 16:42

Psst, ik ben weer terug x'D Kon WC toch echt niet missen tho T_T En aw Ann dat is zo lief!! <3 Ik denk wel dat ik kom, ik doe iig mn best te komen! c:



Once again I was hurt by unthinking lies Ezimba14172731376000 × D R O P P I N G × Once again I was hurt by unthinking lies Ezimba14172719095500
Once again I was hurt by unthinking lies 30ubdc2

I want to see you, I want to see you, in a dream is fine
Hug me and whisper to me, ah, with that voice of yours
I’ll overcome the misery of the birds that can’t fly
and take off for the skies of StarClan


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Once again I was hurt by unthinking lies
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: