» warm me up inside.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 » warm me up inside.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smokeberry
Member
» warm me up inside. DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 16 moons.
Gender:
Rank:
Smokeberry
BerichtOnderwerp: » warm me up inside.   » warm me up inside. Icon_minitimema 25 nov 2013 - 20:12

BRAMBLEPAW.
262 WORDS
THERE YA GO, I HOPE THIS IS OKAY ;w;

NAE | ATF | SHINE
de greenleaf sun stond hoog aan de blauwe hemel en gooide haar hete zonnestralen op de aarde af om de grassen, bladeren en vachten te verwarmen. met haar korte vacht had ze minder last van de hitte moeten hebben, maar helaas was die desbetreffende vacht pikzwart, op een paar witte vlekken op haar borst, buik, kaken en pootjes na. kortom, de kleine kattin had net zoveel last van de greenleaf hitte als alle andere katten in haar clan. en waarschijnlijk ook die daarbuiten.

het was om de hitte tegen te gaan dat ze naar de sunningrocks gegaan was. het water bleef koel en fris, hoe hard de zon het ook liet schitteren. ze had al gejaagd; twee muizen en een eekhoorn. ze zou later in de middag in de schaduwen van het pinewood nog wat jagen, maar nu, op het midden van de dag, wilde ze rusten. ze lag opgekruld op de vochtige, platte steen die lichtjes naar riverclan rook, maar waar de thunderclan geur toch overheersend was. het was nooit echt duidelijk geweest van die de rocks waren. het maakte smokeberry vrij weinig uit, maar dit was een prettige plek en in de winter, als het water hard was geworden, kon ze er heerlijk op heen en weer glijden.

de kleine poes keek op toen ze een bekende geur rook en een paar poten op de uitgedroogde takjes hoorde stappen. "bramblepaw," begroette ze de jongere kater met haar twinkelende stem toen ze hem herkende. ze hadden een keer of twee gepraat, maar dat was het ook wel geweest. "heb jij geen training?"


gravestone - timekit, - smokeberry
» warm me up inside. 140zton
So crawl on my belly 'til the sun goes down
I'll never wear your broken crown
I took the road and I took it all away
Now in this twilight how dare you speak of grace
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblethorn
Member
» warm me up inside. DPKsfdL
»Quinty«
683
Actief

CAT'S PROFILE
Age: . 45 Moons .
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bramblethorn
BerichtOnderwerp: Re: » warm me up inside.   » warm me up inside. Icon_minitimedo 28 nov 2013 - 10:29

Een breedgeschouderde jonge leerling stoof over het gras heen. Zijn gestreepte vacht glansde in het zonlicht en terwijl hij zijn spieren naar hartenlust liet werken gromde hij zacht toen hij in de buurt van Sunning Rocks kwam. Oplettend voor slangen of RivierClan krijgers sloop hij behoedzaam om een van de stenen heen. Hij had alleen de takjes niet gezien en stapte erop waardoor deze kraakten. Verschrikt sprong hij op en keek toen naar de takjes. Hij sprong bijna een tweede keer op toen hij een stem hoorde. Zijn neus vertelde hem dat het een ThunderClan krijger was maar toch was hij er niet erg gerust op. Hij draaide zich om en zag een zwart witte kattin zitten. Hij neeg zijn kop licht en ging bij haar zitten. "Hello Smokeberry. I don't have a training because I have no Mentor" zei hij waarna hij zijn kop liet zakken. Hij was er nog steeds niet achter waar hij dat aan had verdiend.


» warm me up inside. WJEsDRq
"One thorn of experience is worth a whole wilderness of warning"
Meet Bramblethorn
Bramble-Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
» warm me up inside.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: