Handleiding voor nieuwelingen?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Handleiding voor nieuwelingen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Een handleiding voor nieuwelingen in het Guidebook plaatsen?
Ja goed idee!
Handleiding voor nieuwelingen? I_vote_lcap100%Handleiding voor nieuwelingen? I_vote_rcap
 100% [ 41 ]
Lijkt me onnodig
Handleiding voor nieuwelingen? I_vote_lcap0%Handleiding voor nieuwelingen? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 41
 

Littlewish
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 11:33


HANDLEIDING VOOR NIEUWELINGEN

WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?
Beste leden,

Ik merk dat sommige nieuwelingen nog een beetje moeite hebben met het starten op Warrior Cats en dat deed mij afvragen of het misschien een goed idee is om een handleiding voor nieuwelingen te maken. Jullie hebben vast al eens in het guidebook gekeken (sterker nog, dat is verplicht xD), en we hebben ons best gedaan om er een zo duidelijk mogelijke uitleg in te plaatsen. Maar, misschien is het slim om er ook een uitgebreide stappenplan in te doen voor de nieuwe leden onder ons. Ik zit dan te denken aan een stappenplan vanaf het moment dat je je registreert, tot je eerste post in de RPG (met afbeeldingen die duidelijk aangeven waar je moet zijn). Lijkt dat jullie wat? En hebben jullie eventueel nog aanvullende ideeën/opmerkingen?

Mvg,
Het Team




What do you wish for at night?



Laatst aangepast door Littlewish op do 19 dec 2013 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 11:35

Dat lijkt me een goed plan! Ik zie het ook wel vaker voorkomen dat nieuwelingen niet weten hoe ze in een Clan moeten komen en ook niet weten waar ze precies moeten posten. Dus het lijk me sws handig als er hier een handboek voor komt. ^^


Handleiding voor nieuwelingen? 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Owlpaw
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Anna/Duckface
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons .x
Gender:
Rank:
.Owlpaw
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 11:37

Ik vind het wel goed. Het is handig voor nieuwe mensen en zo kunnen ze sneller starten :]


Handleiding voor nieuwelingen? 97taac
~Fly, little owl
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 11:55

dat lijkt me een goed idee^^
voor nieuwelingen is het guidebook waarschijnlijk wel wat moeilijker te vinden


Handleiding voor nieuwelingen? 25jw4cj
Handleiding voor nieuwelingen? ZZu0jir Handleiding voor nieuwelingen? LcrIgCQHandleiding voor nieuwelingen? MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 12:29

Ik vind het een goed idee Very Happy
Waar komt het stappenplan dan, bij het guidebook of ergens bij de regels?


Handleiding voor nieuwelingen? 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

Handleiding voor nieuwelingen? MKN7vHE Handleiding voor nieuwelingen? LcrIgCQHandleiding voor nieuwelingen? W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 14:20

Het lijkt mij een erg goed idee ^^ zelf had ik niet zo veel moeite om hier op te starten omdat een vriendin van mij me geholpen heeft :3 Misschien dat je dat dan kunt bijvoegen in de welkomst-pb? (of het linkje ernaartoe)



Handleiding voor nieuwelingen? Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 15:51

Mee eens!


Handleiding voor nieuwelingen? Izvwn7
Handleiding voor nieuwelingen? 161kz1s
Melonkit ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Avalanche Demon
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons went by as fast as the wind
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 16:19

Ik ben het er helemaal mee eens!
Zelf heb ik al op meerdere dieren rpg's gezeten dus wist ik wel hoe ik in een clan moest komen.
Maar nu weet ik eigenlijk niet zo heel goed meer wat ik verder moet doen....
Dus al met al is het een erg goed idee.


Handleiding voor nieuwelingen? Avalan10
A cold wind is blowing:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 16:19

Lijkt me een heel goed idee! Warrior Cats bevat heel veel informatie (dat moet ook wel) en ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om daar wegwijs in te worden, al helemaal als je nog nooit eerder geRP't hebt.

Dyingpaw schreef:
Misschien dat je dat dan kunt bijvoegen in de welkomst-pb? (of het linkje ernaartoe)

+1!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepelt
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Mireille
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Flamepelt
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 15:40

Lijkt me een erg goed idee! Ik had het zelf niet echt nodig omdat ik altijd zelf goed rondkijk en ik de nodige vragen heb kunnen stellen aan een vriendin


I'll carry the warmth of life to those who are cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 16:19

Haha, oké, het is wel duidelijk dat er animo voor is. Ik zal er aan gaan werken. Bedankt! Very Happy



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 15:51

https://www.warriorcatsnl.com/h10-nieuwelingen-handleiding

Hij is af! Hebben jullie er nog op- of aanmerkingen over?



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Handleiding voor nieuwelingen? 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 15:58

Helemaal goed idee!
Leuk uitgelegd, en boven al duidelijk.


Handleiding voor nieuwelingen? YeIsY95
Handleiding voor nieuwelingen? PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Handleiding voor nieuwelingen? DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Handleiding voor nieuwelingen?   Handleiding voor nieuwelingen? Icon_minitimedi 11 feb 2014 - 16:11

Ziet er goed uit ^^
Ik heb er zelfs nog iets van geleerd :3



Handleiding voor nieuwelingen? Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Handleiding voor nieuwelingen?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: