SkyClan Ceremonie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SkyClan Ceremonie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
SkyClan Ceremonie Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 16:44

F I R E S T A R
The fire that saved our Clan




Iedereen was de nacht doorgekomen. Firestar keerde rond zonhoog terug naar het kamp. Hij was ondanks de vermoeidheid al vroeg opgestaan en had een wandelingetje gemaakt door het territorium. Het was voornamelijk geweest om zijn hoofd even leeg te maken. Hij was immers degene die had voorgesteld om SkyClan op te delen en hij wist dat niet iedereen hem dat in dank afnam. Daarnaast was er nog het feit dat het ook fout kon gaan, dat dit helemaal niet de goede oplossing zou kunnen zijn. Dan lag alle schuld volledig op zijn schouders.

De rode kater liet er geen gras over groeien en sprong direct op de grote rots toen hij in het kamp aankwam. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" Zijn stem galmde als vertrouwd over de open plek, maar een aantal paar onbekenden oren zouden deze maal ook op zijn roep reageren. Eens iedereen zich had verzameld, zowel ThunderClan als SkyClan, ging hij rustig zitten op zijn plaats. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Hij wachtte geduldig af tot iedereen die hij had gevraagd naar voren te stappen dit ook gedaan had. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Het was een hele hoop om te zeggen en dus volgde er een korte stilte, waarna hij zijn ceremonie vervolgde. "De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken." Met die woorden sprong hij van zijn rots en stapte op de zilveren kater af die hij had gekozen als zijn 'apprentice'. Het had hem het beste geleken, gezien Silverfang de deputy van SkyClan was geweest.


WORDS ### TAGS None NOTES None




In het kort:


SkyClan Ceremonie RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowstorm
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
Chi
204

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender:
Rank:
Snowstorm
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 17:04

Zijn sneeuwwitte oren spitsten zich in de richting van de grote rots zodra hij de rode kater er zag opspringen. Ook tilde hij zijn kopje op en keek hij met een vragende blik in zijn ijsblauwe ogen naar de plek waar zijn leader zich bevond. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" Firestar had dat zinnetje nog niet eens hoeven uit te spreken want nog voordat hij gedaan was met praten had meer dan de helft van de Clan zich al onder de grote steen verzameld, Snowstorm inbegrepen. Een Ceremonie? Of ging de kater een toespraak houden? Hij besloot zich maar stil te houden totdat het antwoord op zijn vraag vanzelf uit de rode kater zijn mond kwam te rollen. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Meteen vielen zijn blauwe ogen op Dogdance, de poes die hij het best kende van alle ex- Skyclan katten. Maar ook Silverfang kreeg een blik van zijn ongewoon blauwe ogen toegeworpen. Hij wist nog goed dat de zilveren kater hem vertelde dat zijn mentor wel beters had te doen dan hem de weg wijs maken. Kwam er nu dan eindelijk opheldering voor Snowstorm? Waarom had de oud deputy dat gezegd? De witte kater keerde zich terug tot de Clanleader en keek hem aan met verwachtingsvolle kijkers. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Alles ging zo snel, maar natuurlijk had hij maar al te goed verstaan dat hij de mentor zou worden van Dogdance. Hij wist niet of het vreugde was dat in hem opkwam, maar hij voelde zich in ieder geval goed door dat feit. Echter nadien besefte hij ook dat Firestar Silverfang zou gaan 'trainen'. Dus dat had de grijze kater bedoelt. Wel, fijn voor hem dat hij de Clanleader als mentor toegewezen had gekregen. Al had hij al wel zo'n gevoel dat daar wel een reden voor was. Afgezien het feit dat Silverfang voor dit hele gebeuren deputy was geweest zag Firestar vast meer potentie in hem dan in zijn eigen warriors, schandalig. Maar haat jegens de leader voelde hij niet, hij had tenslotte Dogdance aan hem toegewezen. "De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken." Sprak de leader nog, waarna hij de grote rots verliet. Snowstorm trippelde gelijk naar Dogdance toe en keek haar aan met een vriendelijke grijns. "Ik zei toch dat ik je zou leren jagen, Dogpaw." Mauwde hij plagerig, niet gemeen bedoelt. Tuurlijk wist hij dat de poes grapjes niet al te gauw als 'grap' beschouwde, maar Snowstorm hielt er nu eenmaal van om met vuur te spelen.


“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart.
Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”


SkyClan Ceremonie TR5zpUh
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies.
Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypelt
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
ϾHŁ ღ
486
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 79 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cherrypelt
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 17:30

De gevlekte poes trippelde naar de grote rots toe toen haar amberkleurige ogen de rode kater erop hadden zien springen. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" Sprak hij zijn Clan toe, waarna katten in verschillende groepjes naar de rots toe kwamen getrippeld, de kater gehoorzamende. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Begon hij, waardoor Cherrypelt zachtjes knikte. Ze snapte zijn punt wel. Sommige ex- Skyclan katten waren al aan haar komen vragen waar ze bijvoorbeeld het beste konden jagen, of waar de grenzen met de andere Clans lagen. Maar ze had nooit gedacht dat de kater hen mentors zou geven, vanwege hun eer. Als zij ooit in een andere Clan terecht zou komen te zitten zou het eerder aanvoelen als verwoesting van haar eer. Ze kon alles al, en het was een totale vernedering om als krijger opnieuw een mentor te krijgen. Zo zou het tenminste aanvoelen voor haar, hoe het was voor anderen wist ze niet. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Haar bekje viel wat open toen ze haar eigen naam hoorde voorkomen tussen die van de anderen. Zij? Kreeg ze er nog een kat bij om te trainen? Maar ze had Thornpaw al! Ze had haar poten al vol aan hem. "De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken." Vervolgde de kater. Dat klonk inderdaad logischer, alleen de apprentice's een Thunderclan mentor geven. Toen ze wat rondkeek en een tortoiseshell poes opmerkte liep ze wat onzeker naar haar toe. Deze kattin was ouder dan haar... Nee, dit voelde niet goed aan. Dit leek niets op de krijgscode die Lostpath haar geleerd had. "Jij bent Charcoalflare, neem ik aan?" Vroeg ze dus maar, niet zeker wetend wat ze zou moeten doen zou de poes weigeren om door Cherrypelt getraind te worden.


SkyClan Ceremonie FRQIzcn

Cherry x Mask<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 17:35

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" Wintersong stond op nadat ze de oproep had gehoord. Ze wist al wel bijna zeker dat het een ceremonie zou zijn voor de Skyclan katten. Ze liep naar de plek toe waar zich al een aantal katten hadden verzameld en ging zitten waar er plek was. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Ze keek toe hoe de Skyclan warriors naar voren liepen en wachtte af op het volgende wat er zou gebeuren. "Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Het ging inderdaad vrij snel en ze luisterde aandachtig naar de namen die er werden genoemd. "De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken." Toen ze haar naam hoorde keek ze meteen of ze de apprentice zag en zodra Firestar klaar was met de ceremonie liep ze dan ook naar de apprentice toe. "Jij moet vast Lightpaw zijn." Begroette ze de apprentice. Ze wist niet helemaal hoe ze de apprentice anders had moeten begroeten, maar misschien klonk het wel een beetje raar.


SkyClan Ceremonie Z0IYPct

SkyClan Ceremonie W0qAlxRSkyClan Ceremonie MKN7vHESkyClan Ceremonie 7iLZ7FISkyClan Ceremonie PS18GM0

SkyClan Ceremonie Xs4

SkyClan Ceremonie AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 17:39

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" De kater spitste zijn oren bij het horen van de oproep en de lichtgekleurde kater voegde zich bij de langzaam groeiende menigte. Er hing nog een aardig sterke geur van SkyClan in het kamp rond, maar als ze hier voor altijd zouden blijven, zou die toch wel verdwijnen? Zebrachase wendde zijn kop weer naar Firestar en luisterde aandachtig. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Nieuwsgierig keek hij naar de aardig grote groep van SkyClan katten en toen weer naar de rossige Clanleader. Wie zouden zo'n abnormale taak krijgen? "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase." Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht bij het horen van zijn eigen naam, maar tegelijkertijd trok er ook een wat donkere schaduw over zijn gezicht. Hij was nu voor de tweede keer Mentor geworden, maar de vorige keer was finaal in elkaar gezakt. De jonge Warrior slikte en stapte wat naar voren. Was die Snakedance ouder dan hij? Wijzer dan hij? Straks zouden zij ook met een ruzie eindigen.. Zebrachase liet zijn blauwe blik over de SkyClan katten glijden en wachtte af totdat zijn Apprentice zou verschijnen.


SkyClan Ceremonie Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 17:46

Dogdance hief haar kop op toen de oproep van de clanleader door het kamp galmde en trok eventjes ietwat nerveus met haar snorharen. Ze was het niet gewend, andere oproepen te horen dan die van Duststar en het maakte haar automatisch ietsjes geïrriteerd. Toch voegde ze zich bij de Thunderclan katten, een beetje vanaf een afstandje toekijkende en achteraan plaatsnemende. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Dogdance schrok licht. Ze moest naar voren komen? Meteen draaiden haar oren naar achter en vernauwde ze haar ogen licht. Haar staart zwiepte heen en weer in agitatie en nervositeit. Dog hield er niet van als allemaal katten naar haar keken. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Dogdance kon de lichte schok die door haar lichaam heen ging als pure elektriciteit niet onderdrukken toen haar naam genoemd werd. Voor een moment leken alle ogen op haar gericht en ze moest haar best doen om haar poten op dezelfde plek te houden. Niet toegeven aan het instinct om te vluchten... Ze kreeg Snowstorm als mentor toegewezen en glimlachte toch licht opgelucht. Ze kende de kater tenminste al, al was hij gruwelijk irritant zo nu en dan. "De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken." Dogdance keek op toen Snowstorm gelijk naar haar toe trippelde. "Ik zei toch dat ik je zou leren jagen, Dogpaw." Miauwde Snowstorm. Dogdance's gezicht vertrok gelijk iets en ze vernauwde haar ogen. Hij zou haar niet lager in rang achten, dat zou nou eenmaal niet gebeuren. "Noem me nog één keer zo en ik zorg dat je geen tong meer overhebt om mee te spreken." Miauwde ze met een venijnige slag van haar staart.


We are siamese if you please <3
SkyClan Ceremonie SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shellblade
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
Cynthia
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Shellblade
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 17:54

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" Shellblade keek op naar zijn nieuwe leider toen de oproep werd gedaan. Hij voelde dat hij ietwat nerveus werd, omdat het waarschijnlijk over de Skyclan katten zou gaan. Hij zag dat al een aantal katten zich begonnen te verzamelen en besloot dat het beter was als hij zich maar bij hun zou voegen. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Zodra hij dit hoorde keek hij even om zich heen naar de andere Skyclan warriors voor hij naar voren stapte. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Hij slikte even, hij kreeg een Thunderclan mentor? Hij begreep wel waarom, maar hij had ergens ook geen idee wat hij ervan moest vinden. Nadat Firestar de laatste dingen had gezegd, keek hij om hem heen. Als hij eerlijk was had hij geen idee wie hij moest hebben. Hij hoopte maar dat Sandfur uit haarzelf naar hem toe zou komen, ook al had hij geen idee of de poes ook wel wist wie hij was.


SkyClan Ceremonie 2lwouq0

SkyClan Ceremonie W0qAlxRSkyClan Ceremonie MKN7vHESkyClan Ceremonie 7iLZ7FISkyClan Ceremonie BYQi8BZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberclaw
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
Cynthia
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amberclaw
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 18:23

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" Amberclaw keek op naar de grote rots. Het zou vast over de Skyclan katten gaan die gisteren waren gekomen. Ze kon ergens nog steeds niet begrijpen waarom Firestar had toegestaan dat ze bij de clan mochten, maar ze kon er ook niet echt tegenin gaan. Ze stond op en voegde zich bij de katten die al aan het verzamelen waren. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Ze keek toe hoe de katten naar voren liepen en bekeek ze allemaal even. Ze had nog geen idee welke kat wie was, maar dat zou ze hopelijk wel leren met de tijd. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Toen ze haar naam hoorde keek ze naar de Skyclan katten om te zien welke Crowheart zou moeten zijn. Ze wachtte alleen eerst even af tot Firestar klaar was met de cetemonie voor ze naar de kat toe liep waarvan ze dacht dat het Crowheart zou moeten zijn. "Als ik het goed heb ben jij toch Crowheart?" Vroeg ze aan de kater. Ze hoopte maar dat ze de goede had, het zou echt een slechte actie van haar zijn geweest als ze nu de verkeerde had.


SkyClan Ceremonie 2a91mhs

SkyClan Ceremonie W0qAlxRSkyClan Ceremonie MKN7vHESkyClan Ceremonie 7iLZ7FI
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 19:02

'Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!'galmde het. Lightpaw draaide haar hoofd naar de richting van de stem. Dus dat was haar nieuwe leider. Ze slikt en stapte mee in de grote groep katten naar de grote rots. Zenuwachtig keek ze om zich heen in de hoop een bekend gezicht te zien'Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen.' ging Firestar verder. Ondertussen worstelde ze met een beklemmend gevoel. Het was allemaal zo nieuw, zo onverwachts. Het was een grote klap voor haar geweest om alles in vlammen te zien opgaan. De kleine, bruine poes wist wel dat ze dankbaar zou moeten zijn voor de plaats die ze hier kreeg, toch was het wennen. 'Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn.'ging de stem van Firestar verder. Lightpaw besloot hem aardig te vinden, ze had zó veel van hem gehoord! 'De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken.' Er verscheen een glimlach op haar gezicht. Nieuwe vrienden? Dat hoopte ze maar. In het begin, dacht ze wel dat dat zou lukken. Lightpaw was nog redelijk sociaal, maar er waren hier zovéél katten! En wat er gebeurd was had een deel van haar oude Lightpaw meegenomen. Ze zag hoe een mooie witte poes naar haar toe stapte. Dat was waarschijnlijk Wintersong. 'jij moet vast Lightpaw zijn.'zei ze als begroeting. Lightpaw schonk haar een glimlach. 'Ja, dat ben ik.'zei ze vriendelijk. De bruine poes hoopte dat ze vrienden konden worden, dat was dan toch één iemand.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

SkyClan Ceremonie 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarrowpaw
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
» Chi «3
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 10 Moons
Gender:
Rank:
Yarrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 19:06

De kater zwiepte even met zijn staart toen de stem van Firestar hoorbaar werd. Zijn poten droegen hem richting de plek die de Clanleader bedoelde, om zich daar vervolgens weer neer te zetten en naar boven te kijken. De hele ceremonie gleed zijn ene oor in en het andere er weer uit. Alleen zijn eigen mentor had hij weten te onthouden. Applebloom was de naam dus van zijn nieuwe mentor. Hij wist nog goed dat in de tijd dat Skyclan nog bestond, Silentcry zijn mentor was geweest. Hij had geen idee waar de poes nu was, waarschijnlijk in één van de andere vier Clans, maar welke wist 'ie niet. Het was dan ook hart verscheurend voor hem om te weten dat hij haar ooit misschien zou tegenkomen in een gevecht. Dat was nog maar de vraag; wat zou iedereen doen als die tijd aanbrak? Dat ze mee zouden moeten vechten om hun eigen Clan te verdedigen en ze oog in oog zouden staan met hun ex- Clangenoten. Yarrowpaw schudde zijn kopje en probeerde die gedachte uit zijn hoofd te verbannen. Maar eens eerst Applebloom gaan zoeken. Want anders dan de andere oud Skyclan katten wist hij nog niet de namen van de anderen, alleen die van Firestar en Timefall.


SkyClan Ceremonie 2uzv7zm
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
SkyClan Ceremonie BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimeza 21 dec 2013 - 19:33


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Vanuit zijn ooghoeken zag hij de oranje pels de rots op sprongen. Silverfang draaide zijn kop om de toespraak te kunnen aanschouwen. Op het moment was hij al op de aangewezen plek en de rest van de clankatten kwamen vanuit alle kanten aanlopen. Vele ogen stonden nieuwsgierig, maar er mistte een gebruikelijke enthousiasme. Deze ceremonie zou anders zijn. Nog niet alle Skyclan katten hadden hun nieuwe lot geaccepteerd en ook Silverfang nam met pijn in zijn hart plaats bij de groep. Hij wist dat het nu definitief ging worden, ze zouden zich voorgoed bij een andere clan aansluiten. 'Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen,' sprak Firestar de clan toe. Silverfang stapte naar voren en blikte even schuin neer op Dogdance. Hij zag dat ze zich ongemakkelijk voelde zo in het midden van de aandacht, maar hij durfde haar niet gerust te stellen, bang dat ze hem weer zou aankijken met die woedende blik in haar ogen. Hij dwong zichzelf daarom maar weer naar Firestar te kijken, die zich verontschuldigde omdat het voor de volleerde warriors vreemd zou zijn weer in de voetsporen van een apprentice te treden. Silverfang draaide even instemmend met zijn oren. Hij wist dat het nodig was. Ze zouden de gebruiken van Thunderclan moeten leren en zich hier aan moeten aanpassen. Dit werd ten slotte hun nieuwe thuis. Maar, dat betekende niet dat het daardoor niet minder tegen zijn gevoel in ging.

Terwijl elke warrior een mentor kreeg toegewezen, voelde Silverfang een steek van jaloezie door zich heen gaan toen hij hoorde dat Snowstorm de mentor van Dogdance werd. Geweldig, kon hij nog meer tijd met haar gaan doorbrengen. De kater zwaaide even geïrriteerd met zijn staart en mistte bijna de woorden die op hem bedoeld waren. 'Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn.' Silverfang knikte, dat hadden ze al besproken, dus het was geen nieuws voor hem. Hij wachtte totdat de ceremonie was afgelopen en liep toen naar Firestar, waar hij de kater even respectvol toeknikte.

Deputy - 26 Moons - Thunderclan territory
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
SkyClan Ceremonie 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 19:14






"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" De stem van Firestar ging door het kamp heen, Jaytail liep naar de grote rots en ging zitten. Kijkend naar de kater. Het was niet meer een echt thuis voor hem, sinds die SkyClan katten hier ook woonden. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Jaytail hoopte dat hij zo'n oud-warrior zou krijgen, dat leek hem leuk. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Ergens vond hij het jammer dat hij geen oud SkyClan warrior kreeg. "De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken." Jaytail knikte naar de leader en liep naar zijn nieuwe apprentice toe om de ceremoniële neusje te geven. "Peachpaw, dit gaat waarschijnlijk heel snel voor je. Maar ik wil dat je morgenochtend klaar staat bij de ingang van het kamp" zei hij tegen haar. "Ga nu maar rusten" zei hij waarna hij een knikje gaf naar de apprentice.


Sucks don't it?
SkyClan Ceremonie Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderfeel
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
-
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Thunderfeel
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 19:34



De witte kater sliep net heerlijk, toen een irritante stem hem wakker maakte. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" Hij zuchtte en veronderstelde dat hij maar moest gaan. Hij ging zitten en zijn blauwe ogen keken verveeld naar de vuurrode kater. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Oh ja, gadverdamme. Hij was geen apprentice. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Leuk. Hij had ergens gehoopt dat de rode kater hem zou vergeten, maar nee hoor. Hij zuchtte geïrriteerd en hij wist nu al zeker dat het niet leuk zou worden. "De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken." Thunderfeel gaapte uit verveeldheid. Waarom was ThunderClan zo... Zo saai? Hij ging dus sowieso NIET naar Dustheart toelopen, die mocht wel naar hem toekomen.


SkyClan Ceremonie 7g0wbbS
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglewing
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 22:21

Eaglewing zag vanuit zijn ooghoek een rode kater het kamp binnenkomen en het rotsblok op springen. Hij was het niet gewend om iemand anders dan Duststar een toespraak te geven, maar alles was anders sinds hij was opgenomen in de Thunderclan. Firstar's stem luidde door het kamp.
"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!"
Eaglewing liep richting de grote rots, zijn motivatie voor alles was vervlogen. Hij voelde zich hier niet thuis zoals bij de Skyclan, zijn familie was door het noodlot uit elkaar getrokken. Firestar ging door met de ceremonie.
"Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Eaglewing snape wel waarom iedereen een mentor kreeg, maar hij geloofde niet dat iedereen daarop zat te wachten. Zowel de Thunderclan warriors als de vroegere Skyclan warriors. Firestar wachtte totdat een paar Thunderclan warriors naar voren waren gekomen. "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool. Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn." Lightningrush? Hij had echt geen idee naar wie hij moest zoeken. Hij stak zijn kop uit de menigte en zocht naar herkenning of een teken. Firestar gaf de vroegere Skyclan apprentices een mentor en beindigde daarna de ceremonie. Katten liepen door elkaar waardoor het nog moeilijker werd om zijn mentor te vinden.



“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Sandfur
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 very long moons
Gender:
Rank:
Sandfur
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimezo 22 dec 2013 - 23:29

Sandfur kwan net het kamp binnen stappen toen zij de stem van Firestar hoorde, waarschijnlijk voor de Sky clan katten. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!" Nieuwsgierig stapte ze op de grote rots af, misschien dat zij wel iemand door het territorium moest begeleiden! "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen." Vele pootstappen verplaatsen zich naar Firestar maar Sandfur dwong haarzelf te blijven zitten "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur." Dus zij mocht Shellblade gaan begeleiden, ze had werkelijk geen idee waar de kater was tussen de grote menigte ex-Sky Clan katten en ze probeerde nu vooral te zoeken aangezien als Firestar de ceremonie had beëindigt het nog drukker zal worden. Eerst kon ze hem niet vinden maar volgens haar later had ze hem toch gevonden, precies op het moment Firestar de ceremonie had beëindigt. Voordat ze hem helemaal uit het oog verloor riep zij zijn naam even "Shellblade" , Sandfur wurmde zich tussen de menigte en vond haar weg naar de kater terwijl ze vroeg "klaar voor de rondleiding?"


SkyClan Ceremonie 2qmnt6p
Accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimema 23 dec 2013 - 9:14

"Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de grote rots!", Gleampool hoorde hoe Firestars stem zoals gewoonlijk door het kamp weerklonk. De grijze kater rekte zich teen voor teen uit en trippelde naar de grote rots, waar zich al een paar katten hadden verzameld. "Zoals jullie weten hebben wij een boel nieuwe katten in onze Clan. Ik heb gisteren beloofd om iedere oud SkyClan kat een mentor te geven zodat zij bekend worden met onze gang van zaken. Ik ga mij hier ook aan houden en vraag daarom alle oud SkyClan warriors naar voren te komen.", Gleampool spitste geïnteresseerd zijn oren.  "Neem mij niet kwalijk dat ik hier redelijk snel doorheen ga. Jullie zijn natuurlijk eigenlijk al volleerde warriors. Dan nu.. Dogdance, Snowstorm zal jouw mentor zijn. Shellblade zal getraind worden door Sandfur. Dustheart zal Thunderfeel onder zijn hoedde nemen. Eaglewing wijs ik toe aan Lightningrush. Ghostcreek zal getraind worden door Littlewish. Snakedance door Zebrachase. Crowheart zal getraind worden door Amberclaw. Dangerdance's mentor wordt Gleampool.", De grijze kater keek even op toen hij zijn naam hoorde  "Burnedleaf wordt getraind door Roseheart en Charcoalflare door Cherrypelt. Silverfang, ik zal persoonlijk toezien op jouw vorderingen, ik zal jouw ThunderClan mentor zijn.", Gleampool bedacht zich hoe vreemd het zou zijn om een volwassen kat te moeten trainen. "De apprentices van SkyClan zullen echter een blijvende mentor krijgen, tot zij warriors zijn geworden. Apprentices, kom naar voren. Peachpaw, jij zal getraind worden door Jaytail. Iciclepaw, jouw mentor zal vanaf vandaag Brokenecho zijn. Yarrowpaw, jij krijgt Applebloom als mentor en Lightpaw. zal getraind worden door Wintersong. Hierbij eindig ik deze ceremonie en ik wens ieder hier succes om zijn plaats binnen de Clan te vinden en vooral om nieuwe vrienden te maken.", beëindigde Firestar de ceremonie. Gleampool trippelde naar de kater waarvan hij dacht dat het Dangerdance was, een best grote, donkere tabby. "Jij bent zeker Dangerdance?", vroeg hij, in de hoop dat hij niet de verkeerde kat voor zich had.



SkyClan Ceremonie Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shellblade
Member
SkyClan Ceremonie DPKsfdL
Cynthia
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Shellblade
BerichtOnderwerp: Re: SkyClan Ceremonie   SkyClan Ceremonie Icon_minitimema 23 dec 2013 - 18:13

Shellblade bleef staan waar hij was, alleen als het te lang zou duren, dan zou hij zelf op zoek gaan naar de poes. Ook al zou hij het dan waarschijnlijk aan iemand moeten vragen. "Shellblade" Hij draaide zich in de richting van waar de stem vandaan was gekomen en zag een poes die naar hem toe liep. Hij wist wel bijna zeker dat het Sandfur moest zijn. "klaar voor de rondleiding?" Gelukkig noemde ze het een rondleiding, want als ze het een training had genoemd wist hij niet echt wat hij ervan had moeten denken. Hij boog zijn hoofd even in begroeting voor hij zei: "Ik denk dat ik wel klaar ben voor de rondleiding." Het gaf hem namelijk nog steeds dubbele gevoelens. Hij wist dat hij vanaf nu bij de Thunderclan hoorde en daarom ook het territorium zou moeten leren kennen, maar straks begon hij nog te twijfelen aan zijn keuze als hij meer over het territorium te weten zou komen. Hij wist alleen dat hij die twijfeling opzij moest schuiven, want hij had de keuze nu eenmaal gemaakt. Hij richtte zijn blik weer op Sandfur en wachtte tot de poes iets zou zeggen over waar ze als eerste naartoe zouden gaan.


SkyClan Ceremonie 2lwouq0

SkyClan Ceremonie W0qAlxRSkyClan Ceremonie MKN7vHESkyClan Ceremonie 7iLZ7FISkyClan Ceremonie BYQi8BZ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SkyClan Ceremonie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: