ϟ Watching the stars ϟ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ϟ Watching the stars ϟ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightninghowl
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 20:22


Zachtjes, zonder opgemerkt te worden door zijn nogal oplettende moeder, stapte hij uit het nest en sloop hij naar de uitgang. Hij was nog een beetje onhandig, wankelde enkele keren en viel zelfs een keer met een smak op de grond. Oh, wat haatte hij het dat hij niet fatsoenlijk kon lopen. Het liefst zou hij dag en nacht oefenen tot het goed ging, maar als jonge kitten werd hij snel moe en had hij veel rust nodig. Bovendien moest hij van zijn moeder ook genoeg slapen. Hij bleef staan bij de uitgang van de Nursery en staarde naar buiten. Het was donker en boven aan de hemel zag hij kleine, lichtgevende stippen. Hij keek er naar, vroeg zich af wat het was. Rustig bleef hij daar zo zitten. Het kamp was stil, waarschijnlijk lag iedereen al te slapen. Normaal zou hij ook al slapen, maar vannacht wilde dat maar niet lukken.

& Sharppaw


{Lightninghowl}
ϟ Watching the stars ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 20:38

Gefascineerd door de honderden sterren die zilverpelt versierde zat een gespierde kater naar boven te kijken. De zwart-witte kater had niet kunnen slapen dus was hij een tijdje terug opgestaan en naar buiten gelopen. De kater was in de war en wist niet wat te doen dus hoopte hij dat de stille nacht hem wat zou helpen om zijn hoofd heler te maken. "Oh grote warriors, leaders, medicijn katten en al de anderen die zich tot jullie hebben gevoegd help me alsjeblieft. Ik ben zo in de war en ik weet het allemaal niet meer. Ik voel me niet meer verdrietig of blij. Ik voel me leeg ofzo," Even liet de kater een zucht horen voordat hij verder begon met het praten tegen de hemel. "Ik weet niet eens hoe ik me voel. Nadat de kater klaar was met preken hield hij de hemel strak in de gaten. Maar zoals hij al had verwacht veranderde er niks. Niet dat er iets zou moeten veranderen. Starclan maakte alleen maar contact met de leaders en medicijn katten, maar toch ergens diep vanbinnen had de kater gehoopt op een antwoord. Maar sinds die natuurlijk niet kwam en de kater uitgesproken was bleef het stil om hem heen met af en toe het geluid van een uil. Pas na een tijd hoorde de kater een geluid. Een geluid dat hij maar al te goed kende. Het geluid van kitten pootstapjes als ze de nursery uitliepen. Sharppaw draaide zijn kop richting de nursery en zag daar ene kleine kitten staan, niet erg oud. De kitten bracht herinneringen op in Sharppaw van hoe hij zelf zonder toestemming de nursery uit was geslopen zelfs l was hij daar veel te jong voor geweest.


ϟ Watching the stars ϟ 333d3jk

ϟ Watching the stars ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 22:21


"Oh grote warriors, leaders, medicijn katten en al de anderen die zich tot jullie hebben gevoegd help me alsjeblieft. Ik ben zo in de war en ik weet het allemaal niet meer. Ik voel me niet meer verdrietig of blij. Ik voel me leeg ofzo," Nu pas merkte hij de apprentice op, wiens blik op de lucht gericht was. Hoe kon je je nou leeg voelen? Een arrogant gezucht verliet Lightningkit's bek, waarna hij zijn schouders ophaalde en weg keek van de kater. Pas toen hij ogen in zich voelde branden, keek hij de kater weer aan. Waarom keek hij nou naar hem? Was hij zo interessant dan? "Waar kijk je naar?" Miauwde hij een beetje bot. Hij was van karakter snel kwaad en zijn ogen leken al sinds hij ze open had wel kil te staan. Hij sloeg zijn korte staartje langs zijn poten en tikte er een beetje geërgerd mee. Geen geduld.


{Lightninghowl}
ϟ Watching the stars ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:43

Zodra de kater een kleine kitten opmerkte aan de uitgang van de nursery kon de kater zijn groene ogen niet van hem afhouden. Deels omdat de kitten hem een beetje aan zijn vroegere zelf deed denken omdat hij duidelijk nog erg jong was maar toch naar buiten was gekomen en deels omdat de kitten hem bekend voorkwam, alsof hij hem al een keer eerder had gezien. Dit was natuurlijk onmogelijk omdat de kitten duidelijk nog erg jong was maar toch.....Even moest de kater heel erg diep nadenken tot hij zich bedacht dat de kitten hem deed denken aan 1 van zijn broers en aan Wolftail zijn....vader. Maar Sharppaw wist dat het onmogelijk was dat dit een kitten was van Wolftail, toch? Ja natuurlijk was dat onmogelijk! Hield de kater zich voor. Ineens wekte een kittenstem hem uit zijn gedachten. "Waar kijk je naar?" Sharppaw was verbaast over de botte manier waarop de kitten sprak en eerlijk gezegd was de kater er een beetje stil van geworden. Hij had nooit gedacht dat een kitten zo jong toch zo bot en gemeen kon zijn. Toch herpakte de kater zich snel en keek hij weer weg van de kitten maar niet zonder eerst nog iets te mompelen. "Naar een arrogante pluizenbol" Zijn stem was zacht dus hij was niet zeker of de kitten het had gehoord maar het maakte hem niet uit. Sharppaw was de laatste tijd niet in stemming om aardig te doen tegen een gemene kat ook al was het maar ene kitten.

-Ja ja, Sharp is ook een beetje gemeen nu dat hij heel erg in de war is over zichzelf ^-^


ϟ Watching the stars ϟ 333d3jk

ϟ Watching the stars ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:49

Zonder zich te verroeren, of ook maar enige aanstalten te maken om naar de kat toe te gaan, bleef hij daar zo zitten. Hij wachtte duidelijk op een antwoord, en die kreeg hij dan ook na een tijdje. "Naar een arrogante pluizenbol" De kater sprak het zo zacht uit dat Lightningkit het maar nét kon horen. Hij deed alsof hij het niet gehoord had en keek de apprentice verontwaardigd aan. "Pardon?" Miauwde hij, zo luid als mogelijk zodat de apprentice hem duidelijk kon horen. "Ik heb je niet verstaan.. durf je dat nog eens te zeggen?" De 'durf' die hij uitsprak klonk heel uitdagend, terwijl hij de kater met een lichtelijk geamuseerde, maar toch kille, blik aanstaarde. Eens kijken hoe snel deze apprentice kwaad zou worden.


{Lightninghowl}
ϟ Watching the stars ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 23:56

"Pardon?" Hoorde hij de kitten luid spreken. "Ik heb je niet verstaan.. durf je dat nog eens te zeggen?" Sharppaw kon horen dat de kitten hem uitdaagde Maar Sharppaw zou er niet voor vallen. Rustig draaide de kater zijn hoofd weer richting de kitten om zijn woorden te herhalen al zag de kater al snel in de kitten zijn ogen dat hij hem wel had gehoord maar gewoon aan het uitdagen was. "Ik zei dat ik naar een arrogante pluizenbol keek." Sprak de kater iets luider dit keer waardoor hij zeker verstaan zou worden. Sharppaw wist dat dat het gemeenste was dat hij ooit had gezegd en al zeker tegen ene kitten maar op dit moment was hij gewoon verward waardoor hij veel harder kon reageren. Toch zou hij deze kitten zijn zin niet geven en rustig blijven.


ϟ Watching the stars ϟ 333d3jk

ϟ Watching the stars ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 0:23

Hij staarde de kater uitdagend aan, maar toch was er iets van een geamuseerde blik in zijn ogen te vinden. Hij hield wel van dit soort spelletjes. De ander zou boos worden en uit flippen. En wie gaf een kitten nou de schuld voor uitdagen? Niemand. "Ik zei dat ik naar een arrogante pluizenbol keek." Zijn blik keek Sharppaw nu echt aan alsof hij 'oh echt?' wilde zeggen. Maar hij deed het niet, want blikken konden meer zeggen dan gewoon woorden. "Dat zie ik als een compliment," Miauwde hij, waarna een lichtelijk arrogante grijns op zijn snuit verscheen.


{Lightninghowl}
ϟ Watching the stars ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 0:32

Stil bleef de kater naar de kitten kijken, wachtend op zijn antwoord. Maar eigenlijk maakte het de kater niet echt uit hoe de kitten zou reageren. Waarom zou het hem uit moeten maken, het was maar een kitten. "Dat zie ik als een compliment," Sharppaw haalde zijn schouders op. "Zie het maar op welke manier je maar wilt, het maakt mij toch niets uit." Zei de kater voordat hij alweer wegkeek van de kitten alsof hij niet eens de restjes waren van een opgegeten prooi. Alweer richtte de kater zijn blik op de sterrenhemel. Zou Timesong daar ergens zitten? Vast wel. Ook al had hij nooit echt een band met de kater hij vond het spijtig dat de warrior dood was. Geen 1 goede kat verdiende het om te sterven. Gelukkig leefde de warrior voort in Starclan.


ϟ Watching the stars ϟ 333d3jk

ϟ Watching the stars ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 0:37


"Zie het maar op welke manier je maar wilt, het maakt mij toch niets uit." De apprentice wendde zijn blik weer van hem af, iets wat Lightningkit was opgevallen was dat de apprentice wel vaak weg keek. Was dat onzekerheid? Of iets anders? "Oh nee?" Miauwde hij luid. "Het maakt je niks uit?" Zei hij lachend. "Je kijkt de hele tijd weg, bang om een kitten aan te kijken?" Zijn stem klonk weer uitdagend. Als de apprentice zou uit flippen, zou hij zo zijn moeder roepen of misschien wel zijn vader. Die zouden hem wel beschermen!


{Lightninghowl}
ϟ Watching the stars ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 0:43

"Oh nee?" Hoorde hij de kitten miauwen. "Het maakt je niks uit?" Vervolgde hij lachend. "Je kijkt de hele tijd weg, bang om een kitten aan te kijken?" Sharppaw rolde zijn ogen voordat hij weer naar de kitten keek. "Nee, waarom zou ik bang zijn van zo een kleine snotaap als jij? Ik vind je het gewoon niet waard om aangekeken te worden." De kitten was irritant en best gemeen dat moest Sharppaw toegeven maar ondanks dat raakte het hem niet eens wat de kitten zei en Sharppaw vond dat raar. Hij vond het niet leuk om zo gevoelloos te zijn, kwam het omdat hij niet weet hoe hij zich voelt? Of begint hij de echte Sharppaw te ontdekken? Sharppaw hoopte van niet, hij wou niet gemeen en harteloos zijn. Dus trok de kater de conclusie dat het hem niet raakte omdat hij moe was en gewoon niet wist hoe hij voelde.


ϟ Watching the stars ϟ 333d3jk

ϟ Watching the stars ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 0:45


"Nee, waarom zou ik bang zijn van zo een kleine snotaap als jij? Ik vind je het gewoon niet waard om aangekeken te worden." Hij grinnikte. "Nope, je bent gewoon bang." Miauwde hij, volhoudend aan zijn eigen mening. Hij hief zijn hoofd iets omhoog. "Bangerik." Stootte hij er weer uit, terwijl hij de kater nu nuchter aanstaarde. "Wat is een snotaap?" Daar had hij nog nooit van gehoord, maar hij sprak het niet nieuwsgierig uit maar gewoon bevelend.


{Lightninghowl}
ϟ Watching the stars ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 0:55

"Nope, je bent gewoon bang." Alweer rolde de kater zijn groene ogen. Hoe zou hij van deze vervelende kitten afkomen? Hij was naar buiten gegaan om zijn hart te luchten tegen de Starclan, niet om uit gedaagd te worden door een kitten. "Bangerik." Hoorde hij de kater verder uitdagen. Maar toch bleef Sharppaw rustig, hij zou zo een kleine pluizenbol hem niet boos laten worden. Sharppaw werd eigenlijk niet snel boos, behalve als je zijn familie beledigde maar tot nu toe was dat nog niet echt vaak gebeurt. "Wat is een snotaap?" Vroeg de kitten toen bevelend. Zuchtend stond Sharppaw op. Maar voordat hij begon te stappen keek hij weg van de kater en keek hij naar de sterren die zilverpelt versierde. "Bedankt voor het luisteren." Mompelde de kater stil voordat hij richting de apprentice den liep. Maar halverwege stopte hij en draaide zijn kop naar de kitten. "Vraag dat maar aan de volgende kat die je tegenkomt. Ik heb geen zin in ene gesprek met een kleine, arrogante kitten." Toen draaide de kater zijn hoofd weer weg van de kater en richting de apprenticeden en begon weer te lopen

-hij is het topic nog niet uit hoor


ϟ Watching the stars ϟ 333d3jk

ϟ Watching the stars ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 10:21


Met een tikkeltje arrogantie keek hij de zwart met witte kater strak aan. Hij wilde dat hij deze apprentice bang zou maken, maar het leek maar niet te lukken. Kon de apprentice zijn woede goed inhouden? Of barstte hij vanbinnen nu van woede? "Bedankt voor het luisteren." Zachtjes kneedde hij de grond onder zijn pootjes fijn. "Nee, jij bedankt voor het verspillen van mijn tijd!" Miauwde hij, met een brede, bijna vriendelijke, grijns op zijn gezicht. "Vraag dat maar aan de volgende kat die je tegenkomt. Ik heb geen zin in ene gesprek met een kleine, arrogante kitten." Hij keek toe hoe de kater richting de apprentice den ging. "Ben je moe? Of ga je nu gewoon weg om van mij te vluchten?" Klonk zijn stem weer door het kamp.


{Lightninghowl}
ϟ Watching the stars ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 10:49

"Nee, jij bedankt voor het verspillen van mijn tijd!" Hoorde hij de kleine kitten roepen maar Sharppaw besloot dit te negeren, het was maar een kitten. "Ben je moe? Of ga je nu gewoon weg om van mij te vluchten?" Nu wou Sharppaw echter wel antwoorden omdat als hij niet zou antwoorden zou de kitten waarschijnlijk blijven zeggen dat hij bang is en daar had Sharppaw geen zin in. "Ik ben moe en in tegendeel tot jou moet ik morgen wel verschillende taken doen en trainen." Antwoordde Sharppaw zonder zijn kop om te draaien en vervolgens liep hij weer richting de apprenticeden. En op een rustige pas verdween hij in het donker van de apprenticeden

-Sharppaw is het topic uit ^-^


ϟ Watching the stars ϟ 333d3jk

ϟ Watching the stars ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ Watching the stars ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ Watching the stars ϟ   ϟ Watching the stars ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 10:51

Hij vernauwde zijn ogen toen de kater hem gewoon negeerde. Waarom zou je een kitten zoals hem durven te negeren? "Ik ben moe en in tegendeel tot jou moet ik morgen wel verschillende taken doen en trainen." Antwoordde apprentice, waarna hij op een rustige pas verdween in het donker van de apprentice den. Lightningkit's ogen werden groot. Was hun gesprek nu al over?! "Nou.. doei apprentice wiens naam niet belangrijk genoeg is om te weten!" Probeerde hij nog tegen de kater te schreeuwen, waarna hij zich omdraaide en een tikkeltje beledigd de Nursery weer in liep om zich vervolgens bij zijn broertjes en zusjes naast zijn moeder te voegen en in slaap te vallen.

{Topic uit}


{Lightninghowl}
ϟ Watching the stars ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϟ Watching the stars ϟ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: