Distracting me [+open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Distracting me [+open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Runningvole
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 9:54

Nog steeds wat verward door de woorden die Lightningkit tegen haar had gezegd, kroop ze tegen haar moeder aan. De witte vacht, die zij overduidelijk had overgenomen, voelde plots niet meer zo warm aan. Zou haar mama dan nooit trots op haar zijn, omdat ze duidelijk niet beter kon doen dan zij? Haar maatje maakte een vervelend geluid en met oren tegen haar nek aan gedrukt kroop ze uit het mosnest. Misschien moest ze gewoon even wat afleiding zoeken en misschien zou ze ooit de moed bij elkaar rapen om het te vragen. Afwachtend ging ze op de rand zitten en keek de Den rond. Was er iemand die met haar wilde spelen?


Topics gezocht ~
Distracting me [+open] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 10:48


Hij werd gewekt door het getrappel van pootjes, waarschijnlijk van een andere kitten. Zijn groene ogen gleden door de den, totdat ze bleven haken bij een wit met zwart poesje; Runningkit. Hij had zijn zusje pas iets wijs gemaakt en volgens hem was het goed gelukt. Zachtjes, om niemand anders te wekken, stond hij op en sloop hij, nog steeds een beetje onhandig, op zijn zusje af. Hij wilde haar verrassen, maar ze zou hem vast al gehoord hebben. In sluipen was hij nog niet de beste, niet nu hij nog zo jong was natuurlijk. Het lopen verliep hem nog een beetje onhandig, maar dat zou nog veranderen later! Toen hij dicht genoeg bij Runningkit stond, sprong hij tegen haar aan en duwde hij haar lachend tegen de grond. "Hallo, zusje!" Miauwde hij lachend, waarna hij van haar afgleed en ging zitten, wachtend op een reactie van haar.

{Sorry, ik kon het niet laten~}


{Lightninghowl}
Distracting me [+open] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 16:56

Zonder het eigenlijk gemerkt te hebben was er iemand achter haar komen te staan en deze kitten duwde haar ook op de grond. Een angstige piep kwam uit haar mond en ze viel wat vervelend op de grond. Ze beet per ongeluk op haar lip en proefde al snel bloed in haar mond. "Au.." Piepte ze wat kleinzerig en hoorde de lachende stem van Lightingkit. Snel krabbelde ze overeind en ging met haar voorpootje over haar lip, deze kleurde rood. "Hey Lightingkit.." Mompelde ze terug als begroeting en keek wat verward naar de grond, ze was hun gesprek zeker niet vergeten.


Topics gezocht ~
Distracting me [+open] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 20:23

Aarzelend keek een zwart-witte apprentice richting de nursery. Daarbinnen ware de broers en zussen waarvan hij nog maar een dag geleden te weten was gekomen. Het liefst wou Sharppaw daar gewoon naar binnen gaan en zich voorstellen maar de kater wist niet goed hoe hij dat moest doen. Hij kon toch niet gewoon bij ze gaan staan en zeggen 'Hi ik be Sharppaw jullie oudere broer.' nee toch? Maar Sharppaw wou ze wel zo snel mogelijk leren kennen. Hij wou niet dat zijn jongere siblings hun kittentijd door moesten zonder te weten wie hun andere familie was. Toch was er een kitten die Sharppaw het liefst niet wou tegenkomen maar die uiteindelijk zijn broer bleek te zijn, Lightningkit. De kater snapte echt niets van de kitten. De ene keer is hij heel er gemeen en arrogant en de andere keer is 'ie aardig. Toch wist de apprentice dat hij zijn jongere broer vaak genoeg zou zien, ze waren namelijk nog steeds broers. Na nog even naar de nursery te hebben gekeken stond hij op en begon hij in die richting te lopen. Maar toen de kater bijna voor de nursery stond begonnen zijn benen te vertragen en kwam er steeds meer aarzelingen in zijn stappen. Maar de kater zou er niet aan toegeven dus bleef hij doorstappen. Sharppaw wist dat zijn moeder op dit moment niet in de nursery was maar dat kon hem even niets schelen. Misschien was dat zelfs wat handiger dan zou hij op zichzelf zich voorstellen en net zoals elke apprentice moest Sharppaw leren hoe hij zijn eigen dingen moet doen. Langzaam en stil stapte de kater de nursery binnen en keek hij rond. Al snel zag hij twee kittens die hij herkende van de dag daarvoor en een kitten die hij nog niet kende bij elkaar staan. Aarzelend begon de gespierde kater naar de 3 kittens toe te stappen. Hoe zou hij dit doen? Sharppaw wist het niet.

-Kon het niet laten :p
Sharppaw weet (zoals waarschijnlijk al duidelijk) dat hij jongere siblings heeft in deze post ^-^


Distracting me [+open] 333d3jk

Distracting me [+open] 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 1:32


Hij merkte dat hij zijn zusje pijn had gedaan, al vond hij dat eigenlijk niet erg, tot toverde hij een bezorgde blik in zijn ogen. "Gaat het wel?" Miauwde hij bezorgd en toen hij het bloed opmerkte wist hij dat hij haar pijn had gedaan. "Oh sorry Running! Dat was niet de bedoeling!" Miauwde hij geschrokken. "Hey Lightingkit.." Hij knikte rustig, terwijl hij haar wondje bekeek. "Moet ik je naar de medicine den dragen, zusje?" Miauwde hij lachend, als een soort grapje. Plots merkte hij een zwart witte kater op, een apprentice die hij al twee keer had ontmoet. De kater kwam hun kant opgelopen en Lightningkit ontweek zijn blik; alsof hij nerveus werd op het moment dat hij de kater zag lopen, alsof hij wist dat deze apprentice hem niet meer mocht.


{Lightninghowl}
Distracting me [+open] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Distracting me [+open] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 1:46

Even had hij Lightningkit alleen gelaten met Runningkit, zijn zusje. Maar natuurlijk was de sukkel meteen boven op haar gesprongen, puh, kon hij dan nooit normaal doen? Blijkbaar niet dus. Met een duidelijk hoorbare zucht liep Tallkit op zijn twee jongere siblings af, zich afvragend hoe Lightningkit ooit zo kon doen tegen een poes. Hij wist toch wel dat ze zwakker waren? Nog een reden waarom Innerghost geen deputy zou moeten zijn, maar daar kon de kleine kater nu nog niets aan doen, nu nog niet. Later wel, en hij zou ervoor zorgen dat er een sterke kater voor haar in de plaats kwam, misschien zijn vader wel. Dan kon die later het leiderschap overdragen aan hem, Tall... Tall wat?
Ineens viel het de kater op dat zijn broertje met een half-bezorgde blik naar een apprentice keek, terwijl diegene naderde. Snel liep hij naar zijn siblings toe, en wierp een boze blik op Lightning, hij was nog steeds boos dat hij Running belaagd had, en hij had haar duidelijk ook in de war gebracht, maar daar zouden ze het later over hebben. Nu eerst die apprentice. "Running," Miauwde hij, met zijn, nu al krachtige, stem. "Wie is dat?"

~'Big' brother is here :')


Distracting me [+open] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 10:52

"Gaat het wel?" Ze knikte wat beverig, de eerste keer dat ze bloedde.. Maar de bezorgdheid van haar broertje maakte het wel goed, zou haar moeder dit ook gedaan hebben..? "Oh sorry Running! Dat was niet de bedoeling!" Ze schudde haar kopje. Het was niet erg. "Moet ik je naar de medicine den dragen, zusje?" Haar mondhoeken trilden wat omhoog en ze schudde haar kopje, maar de glimlach was niet groots. Een bezoeker kwam de Nursery binnen en Runningkit keek die wat nerveus aan. Hij deed haar ergens aan denken, maar wat..? "Running," Ze wendde haar kopje naar Tallkit, die er bij was gekomen en net. Ze gaf een knikje en likte het vieze bloed van haar voorpoot. "Hey Tallkit.." Mompelde ze met haar zachte stem. "Wie is dat?" Ze haalde haar schouders wat op.


Topics gezocht ~
Distracting me [+open] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:30

Ook een van zijn broers mengde zich erbij. Kon hij dan nooit even rustig met Runningkit praten zonder dat anderen erbij kwamen? Hij wilde haar helpen, of eigenlijk niet. Hij wilde haar tegen hun moeder toekeren, maar haar ook niet depressief maken! Het was alsof ze in tweestrijd was en hij kon haar niet helpen omdat deze mousedungs in zijn weg kwamen. Natuurlijk liet hij hier niks van merken, hij toverde een 'gemeende' glimlach op en keek Tallkit aan. "Hallo, broer" Miauwde hij vriendelijk, waarna hij zijn blik weer op de apprentice vestigde.


{Lightninghowl}
Distracting me [+open] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 14:03

Wat onzeker kwam de zwart-witte apprentice steeds dichter bij de kittens. Sharppaw had nog helemaal niet bedacht hoe hij dit zou doen en dat maakte hem nog wat nerveuzer. Maar hij zou ter plekken wel verzinnen wat te zeggen, toch? Sharppaw hoopte het maar anders zou hij echt overkomen als een kluns en idioot en dat wou de apprentice niet. De apprentice zag hoe 1 van zijn broertjes zijn blik op hem had gevestigd en het maakte Sharppaw wat ongemakkelijk. Toch bleef de kater verder stappen. Toen hij wat dichter was kon hij de kitten die zich een paar tellen geleden bij de groep had gevestigd iets horen vragen. "Wie is dat?" Sharppaw had zo ene vraag wel verwacht en was dat ook van plan te beantwoorden. Toen de kater bij de kittens aankwam herkende hij de nieuwe kitten pas, het was 1 van de kittens die hij had gezien toen hij naar zijn moeder was gegaan. Wat betekende dat dit ook zijn broertje was. De kater merkte hoe veel groter hij was dan de kittens en wist niet hoe de kittens zouden reageren op een at die ze nog niet kende en die ook al direct duidelijk onder de spieren zat en veel groter was. "Euhm, hi...ik ben Sharppaw en ik eehm ben jullie grote broer." Zei de kater wat twijfelend en zo rustig mogelijk wachtte de kater op een antwoord terwijl zijn blik over de kittens dwaalde.


Distracting me [+open] 333d3jk

Distracting me [+open] 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Distracting me [+open] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 14:13

Zijn ogen bleven zich op de apprentice vestigen toen hij een begroetend knikje naar Lightningkit probeerde. Wie was het, en waarom kwam hij naar ze toe? "Lightning, jij bent toch zo sociaal," bromde hij naar zijn broertje, her katertje hield er niet van om een situatie niet onder controle te hebben. "Ken je hem?" De vraag was indringend gesteld, en hij keek Lightningkit even waarschuwend aan, hij wilde antwoord, nu. Dit was dan wel heel bazig, maar hij was toch de sterkste, en beste hier, dus iemand zoals hij moest het leiderschap op zich nemen.
Voordat zijn broertje antwoord kon geven was de apprentice er al, meteen stelde Tallkit zich verdedigend op, en ging voor Runningkit staan. Wachtend op het antwoord van de apprentice, die de vraag hoogstwaarschijnlijk had meegekregen. "Dus?" Zei hij stellig, "Wie?" Het antwoord verbaasde hem enigszins, broer? Hij was dus niet de oudste... Snel herstelde hij zich en keek argwanend naar de ander, die beweerde familie te zijn. "Oké, stel dat ik je geloof, hoezo zeg je dat nu dan pas tegen ons?" Katten met geheimen waren niet te vertrouwen, dat wist hij zeker. En deze kater had geheimen, en het beviel Tallkit niet. Helemaal niet.


Distracting me [+open] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 14:23

"Oké, stel dat ik je geloof, hoezo zeg je dat nu dan pas tegen ons?" Hoorde hij de kleine kater argwanend zeggen. Sharppaw snapte de kitten zijn vraag wel. En hij snapte ook wel dat het raar was dat hij zijn jongere siblings nog niet was komen opzoeken. Maar aan de andere hand was Sharppaw er nog maar gisteren achter gekomen dat er jongere katten bij de familie waren bijgekomen. "Omdat ik er gisteren pas ben achtergekomen dat ik jongere broertjes en zusjes had en het toen te laat was om tegen jullie te spreken sinds jullie sliepen." Antwoordde de kater kalm.

-flutje, sorry


Distracting me [+open] 333d3jk

Distracting me [+open] 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 14:28

Tallkit ging voor haar staan toen de Apprentice dichterbij kwam en de kitten keek nog steeds naar de grond. "Euhm, hi...ik ben Sharppaw en ik eehm ben jullie grote broer." Ze wierp een snelle blik op Sharppaw en zag zijn wat bekende vachtpatroon. "Oké, stel dat ik je geloof, hoezo zeg je dat nu dan pas tegen ons?" Ze wierp een wat vragende blik op Tallkit. Waarom zo argwanend? Ze waren toch allemaal Clangenoten? Maar Runningkit besloot haar mond maar te houden. "Omdat ik er gisteren pas ben achtergekomen dat ik jongere broertjes en zusjes had en het toen te laat was om tegen jullie te spreken sinds jullie sliepen." Was het antwoord van de Apprentice en Runningkit kroop langs Tallkit en ging naast haar oudere broer zitten. "Ik ben.. Runningkit."


Topics gezocht ~
Distracting me [+open] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 15:43

"Lightning, jij bent toch zo sociaal," Hij keek op naar zijn broer. Vond hij hem echt sociaal? Werkte zijn plannetje dan echt? Hij knikte een beetje onzeker, niet wetend of het een compliment was of juist een verwijt. "Ken je hem?" De vraag was bazig, maar hij negeerde het en deed gewoon alsof hij die bazige toon niet eens had gehoord. Vastberaden begon hij te knikken. "Ik heb hem twee keer ontmoet, maar nooit.. echt naar zijn naam gevraagd. Hij is gewoon een apprentice.. denk ik." Miauwde hij, net op het moment dat de kater bij hen kwam staan. Nu keek hij weer omhoog naar de kater, hoe heette deze kat eigenlijk? En vertrouwde deze apprentice hem nog steeds niet? "Euhm, hi...ik ben Sharppaw en ik eehm ben jullie grote broer." Verbaasd keek hij de kater aan, waarna hij opzij keek naar Runningkit en dan weer naar Sharppaw. Ze leken nog best wel veel op elkaar, waren ze echt familie? "Omdat ik er gisteren pas ben achtergekomen dat ik jongere broertjes en zusjes had en het toen te laat was om tegen jullie te spreken sinds jullie sliepen." Rustig knikte hij. "Dus nu weet ik eindelijk wie je precies bent," Zei hij met een vriendelijk lachje. "Ik ben Lightningkit." Sprak hij vervolgens uit.


{Lightninghowl}
Distracting me [+open] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Distracting me [+open] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:22

Een drogreden, Tallkit had geen oudere broer nodig, en dat wilde hij de kater net gaan uitleggen, toen Runningkit ineens anders besloot. Zichzelf meteen voorstellen, puh! Dat zag je dit katertje niet zo snel doen hoor, nee, eerst kijken wat de ander kon, en of hij doorhad dat Tallkit een gelijke, en later een betere zou zijn. Gelukkig had zijn broertje meer sense, dacht hij...
Als een soort antwoord op Tallkit's onuitgesproken gedachte stapte het katertje naar voren, en óók hij stelde zichzelf voor. Wat?! Nu moest Tallkit ook wel. Langzaam, niet bang, maar hooghartig en trots, stapte de kater naar voren, en bekeek de ander van top tot teen. Niets om rekening mee te houden. "Oké dan... Ik ben Tallkit," Zei hij uiteindelijk maar, met enige smaad in zijn stem alsof hij het dom vond om de ander zijn naam te moeten vertellen. Maar wat wilde 'ie dan? Respect moest je verdienen.


Distracting me [+open] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:45

Sharppaw zag hoe een klein zwart-witte poes zich lang de kater die zo wantrouwig was duwde om vervolgens naast hem te komen zitten. "Ik ben.. Runningkit." Hoorde hij de zachte stem van de kitten. "Aangenaam Runningkit en is leuk om je te ontmoeten." Zei de kater tegen de poes om vervolgens warm te glimlachen naar het kleine poesje. Sharppaw was verbaast, dit was de eerste keer dat hij glimlachte en zelfs een beetje vrolijkheid voelde in een lange tijd. De voorden van een andere kitten trok zijn aandacht weg van Runningkit. "Dus nu weet ik eindelijk wie je precies bent," Even moest Sharppaw denken over die woorden tot hij zich herinnerde dat hij zich nog niet had voorgesteld. "Ow jah, sorry dat ik mijn naam niet eerder zei." Verontschuldigde de kater zich met nog steeds die glimlach op zijn gezicht. Sharppaw was nog steeds niet zeker wat er was met de kitten en vertrouwde hem nog steeds niet helemaal maar daar liet de kater niets van merken. "Ik ben Lightningkit." Sharppaw knikte. Vervolgens richtte hij zijn blik op de derde kitten. Maar niet op een manier dat hij de naam vroeg maar meer op een manier om te zien of de kitten zich zou voorstellen of niet. En tot de apprentice zijn verbazing deed de kitten dat. "Oké dan... Ik ben Tallkit," Sharppaw knikte.


Distracting me [+open] 333d3jk

Distracting me [+open] 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Distracting me [+open] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Distracting me [+open]   Distracting me [+open] Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 20:00


Hij en zijn zusje leken er geen moeite mee te hebben om hun naam te zeggen tegen Sharppaw, maar Tallkit vond het echt wel wat moeilijker. Hij hield er blijkbaar niet zo heel veel van, om zijn naam tegen vreemden te zeggen. Al vond Lightningkit dat iedereen zijn naam wel mocht weten, namen maakten toch niet zoveel uit. Het waren tenslotte maar namen en wie kon nou iets doen met één naam? "Ow jah, sorry dat ik mijn naam niet eerder zei." Zei Sharppaw, nog voordat hij zich kon voorstellen. Lightningkit knikte kalm, als teken dat het oké was. Hij had zichzelf ook niet eerder voorgesteld aan deze kater.

Rustig keek de kater om zich heen. Het gesprek was een beetje stilgevallen en een doodse stilte was ontstaan. Geen vragen werden gesteld en nu Tallkit zich had voorgesteld, had die ook niet veel meer gezegd. Lightningkit stond op en rekte zich uit. Zijn spieren waren een beetje stroef geworden door het zitten en door de koude wind die tegen zijn lijfje aansloeg. "Ik ga terug naar mijn.. onze moeder." Miauwde hij met een glimlach, waarna hij de Nursery instapte en weg ging van de kou. Daar ging hij in het nest liggen waar ook zijn moeder in lag en besloot hij om even te slapen.

{Topic uit}


{Lightninghowl}
Distracting me [+open] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Distracting me [+open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: