ϟ I am Sorry ϟ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ϟ I am Sorry ϟ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightninghowl
Member
ϟ I am Sorry ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: ϟ I am Sorry ϟ   ϟ I am Sorry ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 11:04


Het werd tijd dat hij tegen de katten waar hij de afgelopen dagen ruzie mee had gemaakt te zeggen dat het hem speet. Natuurlijk speet het hem niet, maar hij deed het om weer een schone lei te krijgen. Niemand mocht denken dat hij slecht was, hij was een vriendelijke en hypere kitten; althans die indruk moesten ze van hem krijgen. Nu was een apprentice aan de beurt, wiens naam hij nog steeds niet wist. Hij had de hele ochtend voor de Nursery gezeten, wachtend tot hij de apprentice in zicht zou krijgen. Toen hij hem eindelijk zag sprong Lightningkit op. "Wacht!" Miauwde hij, hopend dat de apprentice hem gehoord had en niet weg ging. "Ik wil je even spreken," Zei hij, waarna hij onhandig voor de kater stopte en bijna zijn evenwicht verloor.

& Sharppaw


{Lightninghowl}
ϟ I am Sorry ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ I am Sorry ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I am Sorry ϟ   ϟ I am Sorry ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 11:19

Langzaam opende twee groene ogen zich terwijl een apprentice wakker werd. Sharppaw was net wakker geworden van alweer een onrustige slaap en had zoals gewoonlijk geen zin om op te staan. Al was dit wel wat verbeterd sinds een week ofzo. Langzaam stond de zwart-witte apprentice op uit zijn warme nestje om zich vervolgens uit te rekken. Elke spier in zijn lichaam deed pijn en het was alsof zijn lichaam alleen nog maar wou liggen in een warm nestje en rusten. Toch liet de kater dat niet toe en begon hij met een zwaar, protesterend lichaam naar de uitgang van de apprenticeden te lopen. Maar nog voordat hij in het lichte daglicht stapte schudde de kater zijn kop om wat wakkerder te worden en schudde hij de rest va zijn lichaam om wat losser te worden zodat niet bij elke stap zijn spieren het zouden uitschreeuwen van de pijn. Zodra de kater dat had gedaan liep hij de apprenticeden uit. Rustig begon de kater zoals elke ochtend naar de prooistapel te lopen om wat te eten te pakken voordat hij begon te werken. Maar ineens stopte een arrogante kitten zijn stem hem. "Wacht!" Sharppaw wist niet of hij wel moest wachten maar ach, waarom niet? Sharppaw was wel benieuwd naar wat de kitten zou zeggen. Dus ging de apprentice stil staan en wachtte op de kitten. "Ik wil je even spreken," Klonk de stem van de kitten toen 'ie een onhandige stop voor hem bleef staan. Die kitten, zeggen dat hij je wilt spreken en niet zomaar bevelen? Wat was er aan de hand? Sharppaw wist het niet maar er klopte iets niet. Toch liet Sharppaw niets zien van zijn vermoede en knikte hij als teken dat de kitten door moest gaan. Sharppaw wou erachter komen wat deze kitten wou zeggen en wat er aan de hand was.


ϟ I am Sorry ϟ 333d3jk

ϟ I am Sorry ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I am Sorry ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I am Sorry ϟ   ϟ I am Sorry ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 14:03


In zijn ogen stond een geheel andere emotie dan wat de kater voor hem misschien gewend was van deze kitten. Hij zag er zenuwachtig uit, al wist Lightningkit vanbinnen dat het nep was, het zag er echt uit alsof hij ook echt zenuwachtig was. Zijn poten leken wel te trillen, konden het misschien zelfs ieder moment opgeven. Hij kwam even op adem voordat hij verder begon met praten. "I-ik wilde zeggen dat het me spijt van enkele dagen terug," Miauwde hij zachtjes, waarna hij zijn blik op zijn poten richtte. Alsof hij moed probeerde te verzamelen bleef hij daar zo even zitten, totdat hij zijn ogen weer op de apprentice voor hem richtte. "Ik kan nu wel allemaal smoesjes gaan verzinnen om mijn arrogantie van de afgelopen dagen goed te spreken, maar dat ga ik niet doen. Ik was gewoon niet mezelf die dag.. denk ik." Miauwde hij, waarna hij een zucht slaakte. "Ik heb vannacht niet zo goed geslapen, ik moest de hele tijd denken aan hoe gemeen ik ben geweest.." Miauwde hij, waarna een duidelijk rilling over zijn rug gleed; alsof hij het koud had. "Het spijt me echt.." Hij wendde zijn blik nu naar zijn poten en liet zijn oortjes een beetje zakken. Zou de apprentice hem geloven en vergeven?


{Lightninghowl}
ϟ I am Sorry ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ I am Sorry ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I am Sorry ϟ   ϟ I am Sorry ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 14:15

"I-ik wilde zeggen dat het me spijt van enkele dagen terug," Sharppaw was verbaast over wat de kitten zei. Maar hij bleef stil en wachtte af wat er nu zou komen. "Ik kan nu wel allemaal smoesjes gaan verzinnen om mijn arrogantie van de afgelopen dagen goed te spreken, maar dat ga ik niet doen. Ik was gewoon niet mezelf die dag.. denk ik. Ik heb vannacht niet zo goed geslapen, ik moest de hele tijd denken aan hoe gemeen ik ben geweest.." Als Sharppaw niet zo veel controle had over zijn acties zouden zijn groene ogen vier keer groter zijn geworden. Deze kitten, een kater die hem probeerde uit te dagen zonder te pauzeren was zijn excuses aan het aanbieden. Waren egels soms beginnen te vliegen? Ergens maakte Sharppaw zich zorgen, misschien was de kitten wel ziek. Echter liet de apprentice dit niet zien. "Het spijt me echt.." Sharppaw werd wakker gemaakt uit zijn gedachten door de kitten zijn woorden. "Oke, ik vergeef je." Zei de apprentice ene beetje twijfelend, het was duidelijk dat hij het raar vond hoe de kitten van de ene eer op de andere ineens heel anders was. Maar Sharppaw liet zijn verdenkingen gaan. Of het leek tenminste zo, eigenlijk deed hij gewoon alsof. "Iedereen heeft zen slechte dagen." Vervolgde de kater normaal, alsof hij de kitten niet meer verdacht vond.


ϟ I am Sorry ϟ 333d3jk

ϟ I am Sorry ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I am Sorry ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I am Sorry ϟ   ϟ I am Sorry ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 14:21


Hij bleef in zo'n positie zitten; zijn hoofd een beetje gebogen en zijn ogen gericht op zijn poten, wachtend op een reactie van de kater voor hem. "Oke, ik vergeef je." Het klonk twijfelend, alsof deze kater hem niet echt geloofde. Lightningkit keek op, zijn blik ving de ogen van de apprentice op en hij keek deze recht aan. "Eerlijk?" Miauwde hij. De eens zo arrogante blik in zijn ogen was geheel verdwenen en had plaats genomen voor een onzekere en vooral onschuldige blik. "Je hoeft niet te liegen hoor, ik begrijp het wel als je me niet meer wilt vertrouwen," Hij draaide zijn hoofd weg van de kater en sloot zijn ogen. "Iedereen heeft zen slechte dagen." Hij reageerde er niet meer op en bleef zo een lange tijd zitten alsof hij zich verslagen voelde.


{Lightninghowl}
ϟ I am Sorry ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
ϟ I am Sorry ϟ DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I am Sorry ϟ   ϟ I am Sorry ϟ Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 14:28

"Eerlijk?" Vroeg de kitten. Sharppaw knikte alsof hij het zeker wist. Maar eigenlijk wist Sharppaw niet zeker wat hij ervan moest denken. "Je hoeft niet te liegen hoor, ik begrijp het wel als je me niet meer wilt vertrouwen," De kitten had gelijk, Sharppaw vertrouwde hem niet en zal dat waarschijnlijk niet snel doen, misschien zelfs nooit. Maar elke kitten verdiende het om te denken dat anderen hun vertrouwen en wie was hij om dat af te pakken? Dus knikte de kater maar als gebaar dat hij de kitten echt vertrouwde ook al was dat eigenlijk niet zo. Even keek de kater over de kitten naar de prooistapel. Eigenlijk moest hij wat eten en dan gaan jagen maar de kater wou niet onbeleefd lijken ook al wist hij niet zeker hoe het met deze kitten zat en hij de kitten eigenlijk toch niet vertrouwde. Maar Sharppaw was de zoon van een leader dus zou hij hoe beleefd mogelijk zijn tegen de katten van zijn clan en katten van een andere clan die geen bedreiging zijn.


ϟ I am Sorry ϟ 333d3jk

ϟ I am Sorry ϟ 25guzco
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ I am Sorry ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ I am Sorry ϟ   ϟ I am Sorry ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 11:18

Oh, het was wel duidelijk dat de Apprentice hem niet had vergeven. Dat hij het liefst gewoon weg wou van hem, Lightningkit. Hij liet zijn oortjes wat hangen toen hij opkeek. Hij deed alsof hij het wel begreep en knikte. "D-dan zal ik maar gaan," Mompelde hij zachtjes, terwijl hij al opstond. "Ik bedoel.. je hebt nog zoveel taken te doen, ik wil je niet tegenhouden." Het was alsof hij zich een last voelde waar de apprentice graag van af zou zijn. "Doei," Miauwde hij weer, waarna hij zijn pas versnelde en in de Nursery verdween.

{Topic uit}


{Lightninghowl}
ϟ I am Sorry ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϟ I am Sorry ϟ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: