Bet you don't see me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bet you don't see me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sagepaw
Member
Bet you don't see me Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Bet you don't see me   Bet you don't see me Icon_minitimevr 3 jan 2014 - 19:04

Wat gespannen slenterde het grijze poesje de den uit. Erg op haar gemak was ze niet. Ze was pas laat ingedompeld en dat haar kostbare tijd gekost. Kostbare tijd? Nee, helemaal niet! Ze had niets beter te doen. Geen trainingen dus het verzorgen van de oudsten stond vanboven op haar lijstje, alweer. Ze was zo klaar met al die taken, ze verlangde naar het trainen voor het bekomen van een warrior. Dan zou ze kunnen gaan en staan waar ze wou, dan mocht ze het kamp uit. Die haarbal van een Hollywood liet helemaal niets van zich horen. Ze kon haar wel wurgen. Haar verantwoordelijkheid was haar trainingen en als ze die niet kreeg, zou ze nooit warrior worden, door haar. Met een gezicht tot aan de grond, koos ze een plekje uit in de schaduw van het kamp. Wedden dat niemand haar zag.

{+Bumblekit}
Terug naar boven Ga naar beneden
Bumblebee
Member
Bet you don't see me DPKsfdL
Bo | Boterham | 2 Emma | Eminem | 1
92
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons heya!
Gender:
Rank:
Bumblebee
BerichtOnderwerp: Re: Bet you don't see me   Bet you don't see me Icon_minitimedo 9 jan 2014 - 20:58

Een kleine gestreepte silhout sloop door het Riverclan kamp heen. "De grote Bumbleclaw maakt zich klaar om de grootste clanleader in warriorgeschiedenis te bevechten. Hij zou zijn leven risceren, zijn vrienden moeten missen als hij faalde, maar de grote Bumbleclaw wist vrijwel zeker dat deze gemene clanleader geen partij voor zijn snelle klauwen was," grijnsde hij tegen zichzelf. Hij stapte steeds dichter naar een gigantisch geel blad. "Zijn naam was Yellowstar, de leider van een duistere clan en iedereen vreesde hem. Op één kat na," een grijns sierde zijn lippen. Hij zette nog een stapje en staarde met zijn groenblauwe ogen naar het blad. "Hij wist dat hij kosten wat kost deze leader moest doden en Starclan was het met zich eens," En toen schoot hij naar het blad toe en sloeg hij wild met zijn klauwen. Het blad werd aan stukken gescheurd en had geen kans zijn klauwtjes te ontsnappen. Zwaar hijgend kwam de kit overeind. "En zo overwon de machtige warrior, de meest gevreesde leader in warriorgeschiedenis..." Hij draaide zich om, een voldane grijns sierde zijn lippen. Maar opeens, zo uit het niks, lag een poes voor zijn neus. Zo springerig als hij was, vloog het katertje door de lucht. Zijn haren rezen en een klein gilletje ontsnapte uit zijn keel. Toen hij terug lande en zag dat het niet meer dan een apprentice was, probeerde hij zich te ontspannen. Langzaam gingen zijn haren liggen, maar toch ging zijn hartje als een wilde tekeer.


Bet you don't see me OYRr1S2
Tx Babs ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bet you don't see me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: