ϟ It Stings ϟ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ϟ It Stings ϟ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightninghowl
Member
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 17:42


Nieuwsgierig en met grote ogen keek hij naar de buitenkant van de Nursery. Hij had er eerder niet veel interesse aan gegeven, maar nu hij het goed had bekeken zag hij iets wat hem nieuwsgierig maakte. Er zaten allemaal stengels in, kleine, maar ook lange stengels. Hij wist niet wat het was, of ze scherp waren en pijn deden, of dat ze gewoon leuk waren om mee te spelen. Daarom ging hij het uitproberen, waarom ook niet toch? Hij tilde zijn pootje op en zette die tegen de struik aan, een helse pijn schoot door hem heen en meteen trok hij zijn pootje terug. De struik bewoog even en toen hij zijn poot op de grond wilde zetten, kwam hij erachter dat de pijn nog steeds niet weg was. Het was alsof iets in zijn pootje vast was blijven haken, hij probeerde ernaar te kijken, maar kon het niet zo goed zien. Een beetje jammerend stond de kitten op. Wat was hij ook weer dom geweest, hij had het gewoon moeten vragen aan zijn moeder of iemand in de buurt; niet zelf uit proberen. Nu zou hij dom overkomen.. en.. onschuldig? Ja, misschien wel. Hij liep een beetje mank en moeizaam richting de Medicine den, want hij wist dat als hij hulp nodig had dat hij daar terecht kon komen. Daar zou hij of Smokebreath of Littlepaw aantreffen, of misschien zelfs allebei. Hij hoopte dat alleen Littlepaw aanwezig was, want Smokebreath leek hem niet zo'n hele vriendelijke kater. Daar kon hij misschien niet vriendelijk tegen zijn.. en hij moest vriendelijk blijven! Hij bleef voor de Medicine den staan en staarde naar binnen. "H-hallo? Smokebreath? Littlepaw?" Miauwde hij zachtjes, maar hard genoeg om het te horen.


{Lightninghowl}
ϟ It Stings ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:20

Zwijgend verwijderde hij de laatste zandkorreltjes van de bladeren die plotseling een zandbad hadden gekregen door een onbekende kat. Hij had er enorm van gebaald en in zichzelf ook enorm op gescholden. Maar voor nu had hij andere zaken aan zijn kop. Wat hem betrof moest hij Littlepaw maar eens meenemen naar de maansteen. Het werd tijd dat ze er eens heen gingen. Maar zijn stroom der gedachten werd onderbroken door een jonge kittenstem. Met een ruwe blik keek hij over zijn schouder heen en boorde hij zijn amberkleurige ogen in de groene van Lightningkit. Als hij het goed had, was dit één van de mormels van Shrewstar. Oppassen dus, want als deze ging klagen bij zijn mama dan had hij wéér een boze Shrewstar op z'n nek. Ze zaten nu eindelijk een beetje op de goede poot en dat wilde hij graag zo houden. Zolang de kitten maar niet te ver ging. Hij zou aardig genoeg doen, maar ook maar net. Stiekem was hij immers vreselijk met kittens. "Ja? Wat is er?" Bromde de kater, terwijl hij zichzelf overeind hief en zichzelf onthulde door de schaduwen uit te stappen.


ϟ It Stings ϟ JtCOU2C
Fun stuff:


ϟ It Stings ϟ J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimezo 5 jan 2014 - 19:44

"Ja? Wat is er?" Toen hij de stem van Smokebreath hoorde stapte hij de Medicine Den in, terwijl hij zijn linkerpoot een beetje omhoog hield. "M-mijn pootje doet pijn.. ik .. ben ergens in getrapt." Besloot hij maar te zeggen. Dat hij zelf had 'gevoeld', ging hij heus niet aan deze kater zeggen. Dan zou hij hem voor dom uitmaken, of wie weet voor wat deze kater hem dan zou uitmaken. Lightningkit wachtte op een antwoord van de medicine cat, hopend dat die hem kon helpen.


{Lightninghowl}
ϟ It Stings ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimedi 7 jan 2014 - 21:10

Langzaam, met logge passen van zijn poten liep Smokebreath naar de kitten toe. De massieve kater torende hoog boven de kleine, bruine tabby kitten uit. Hij leek duidelijk op z'n vader, maar de groene ogen kwamen zekerste weten ook van zijn moeder. "Laat die poot maar eens zien dan." Bromde de kater, naar voren buigende naar de kitten.


ϟ It Stings ϟ JtCOU2C
Fun stuff:


ϟ It Stings ϟ J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimewo 8 jan 2014 - 20:22


Oei, Smokebreath was wel erg groot. Hij torende zo boven hem uit en Lightningkit moest omhoog kijken om hem aan te kijken. "Laat die poot maar eens zien dan." Meteen stak hij de poot naar voren die pijn deed, hopend dat Smokebreath hem wel kon helpen. "Ehm.. z-zou u niets tegen mijn moeder willen zeggen hierover?" Miauwde hij vervolgens wat zachter dan normaal. Het was duidelijk dat hij zich hiervoor schaamde en dat hij zijn moeder niet wilde teleurstellen. Hij voelde zich dom dat hij de buitenkant van de nursery had aangeraakt en van zijn moeder mocht hij nog eigenlijk niet naar buiten.


{Lightninghowl}
ϟ It Stings ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 21:26

(Had beloofd aan Linn deze nog af te maken)

"Ehm.. z-zou u niets tegen mijn moeder willen zeggen hierover?" Vroeg de kitten aan hem en Smokebreath trok even z'n wenkbrauw wat op. "Hoezo dat dan?" Bromde hij, waarna hij zijn tanden om de doorn sloot en deze zonder waarschuwing er met één ferme ruk uittrok. Het beste was immers om kittens niet te zeggen dat het pijn ging doen, dan zouden ze zich alleen maar gaan opwinden en wie had daar nou nog wat aan?



ϟ It Stings ϟ JtCOU2C
Fun stuff:


ϟ It Stings ϟ J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 21:32

Nee, zijn moeder mocht echt niet weten dat hij een doorn in zijn pootkussen gekregen had. Ze zou nog meer gaan opletten wat hij deed en daar had hij dus echt geen zin in. "Hoezo dat dan?" Die vraag had hij ergens wel verwacht en voordat hij kon antwoorden werd de doorn uit zijn poot getrokken. Een pijnlijke auw verliet zijn mond waarna hij even naar zijn poot keek. "I-is het nu weg?" Miauwde hij zachtjes, waarna hij zich herstelde en op de vraag van Smokebreath antwoordde. "Nou.." Begon hij mompelend. "Ze is heel erg zorgzaam en ze let altijd op mij en mijn siblings.. Als ze hier achter komt zal ze zich nog meer zorgen gaan maken over ons." Miauwde hij. "Straks mag ik de Nursery niet eens meer uit omdat ik me anders aan de rand kan prikken." Mompelde hij vervolgens.


{Lightninghowl}
ϟ It Stings ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 18:32


Met een wat verafschuwende blik in zijn ogen, spuwde Smokebreath de doorn uit en schoof deze de struik in met een zwiep van z'n staart. Terug waar hij hoorde en weg van de pootjes van nieuwsgierige kittens. "I-is het nu weg?" Miauwde de zoon van Shrewstar zachtjes. "Hmm-hmm.." Bromde Smokebreath, waarna hij op antwoord wachtte in verband met zijn volgende vraag. "Nou.." Begon hij mompelend. "Ze is heel erg zorgzaam en ze let altijd op mij en mijn siblings.. Als ze hier achter komt zal ze zich nog meer zorgen gaan maken over ons." Miauwde hij. "Straks mag ik de Nursery niet eens meer uit omdat ik me anders aan de rand kan prikken." Smokebreath haalde zijn schouders op. "Ik zal het toch aan je mama moeten vertellen." Bromde Smokebreath. "Omdat ze in de gaten moet houden dat je poot niet gaat ontsteken. Maar ik zal ervoor zorgen dat ze je niet weer 'gevangen'" zet dan.[ Miauwde de kater op rustige toon.


ϟ It Stings ϟ JtCOU2C
Fun stuff:


ϟ It Stings ϟ J9XRHNfo_o


Laatst aangepast door Smokebreath op zo 9 feb 2014 - 22:57; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
ϟ It Stings ϟ DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: ϟ It Stings ϟ   ϟ It Stings ϟ Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 23:42

"Ik zal het toch aan je mama moeten vertellen." De moed zakte hem in zijn schoenen toen Smokebreath deze woorden uitsprak. Dan werd ze weer helemaal bezorgd over hem en ging ze nog meer op hem letten! Wie wist mocht hij dan niet eens meer zijn eigen nest uit en moest hij bij haar blijven liggen. De andere kittens zouden hem uitlachen! "Omdat ze in de gaten moet houden dat je poot niet gaat ontsteken. Maar ik zal ervoor zorgen dat ze je niet weer 'gevangen'" zet dan." Gerustgesteld wist de kitten te knikken. Als Smokebreath dat voor hem wilde doen, dan zou hij dat heel fijn vinden. "Bedankt, Smokebreath." Miauwde hij. "Mag ik nu gaan?"


{Lightninghowl}
ϟ It Stings ϟ QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ϟ It Stings ϟ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: