Little one [Lightningkit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Little one [Lightningkit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
Little one [Lightningkit] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 16:27

Met drie dikke ratten in haar bek kwam ze het kamp binnen met haar patrouille, die bestond uit vier andere katten. Waarvan twee warriors en twee apprentices, ook zij hadden prooien gevangen. De twee apprentices hadden samen drie muizen gevangen en een kraai. De twee andere warriors hadden een raaf weten te vangen en twee ratten. Innerghost legde haar ratten op de prooi stapel, en nam een oudere prooi, een dikke muis van de prooi stapel af waarmee ze naar de nursery toe liep. Daar sliep Shrewstar met haar kittens. Ze wist niet zeker of Shrewstar er was, maar het viel te proberen, zeker weten dat de kittens daar waren. Innerghost stapte de nursery naar binnen waar ze eerst rond keek. Het was lang geleden dat zij hier was geweest. En daar zag ze dan, de kitten, Lightningkit. “Hey, Lightningkit,” miauwde ze terwijl ze de muis liet vallen. Zelf had ze honger, maar als Lightningkit wou proberen ook te eten van de muis, dan mocht dat van haar.


Little one [Lightningkit] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Little one [Lightningkit] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimedi 21 jan 2014 - 18:00

Een hele maan in de Nursery blijven leek eerst niks te zijn, maar nu hij hier enkele dagen vast had gezeten voelde hij zich langzamerhand gek worden. Hij wilde naar buiten, waar de andere kittens ook heen gingen. Waarom was het verkeerd dat hij en zijn broer een boom in klommen? Hoe konden ze weten dat het niet mocht? “Hey, Lightningkit,” De stem van een onbekende onderbrak zijn gedachte en Lightningkit draaide zijn hoofd naar waar het geluid vandaan was gekomen. Daar stond een zwart gekleurde poes met lichtblauwe ogen. Lightningkit bekeek haar even, wie was dat ook alweer? Hij meende haar te herkennen.. "Hallo.." Miauwde hij, nog nadenkend over haar naam. Toen viel het hem opeens te binnen, ze was de deputy van de clan. Wat was haar naam ook alweer? Het begon met Inner.. "Inner.." Hij keek haar nadenkend aan. "Sorry, ik kan me de rest niet meer herinneren." Zei hij een beetje beschaamd.


{Lightninghowl}
Little one [Lightningkit] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Little one [Lightningkit] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimedo 23 jan 2014 - 16:24

Op een nadenkende toon begroette Lightningkit haar terug. Ze grinnikte, het was grappig hoe kittens altijd zo’n duidelijke uitdrukking op hun gezichtjes hadden. "Inner.." Ze bleef haar even nadenkend aan kijken. "Sorry, ik kan me de rest niet meer herinneren." Innerghost lachte binnensmonds. "Innerghost is de naam, kleine Lightningkit," miauwde ze vriendelijk terwijl ze haar een speels tikje gaf tegen haar flankje aan. De kitten was zo gelukkig, en het leek er op dat haar moeder, Shrewstar, goed voor haar zorgde. Ze moest aan Littlestream denken, zelf had ze Littlestream nooit zo gelukkig gemaakt. Was Littlestream eigenlijk wel gelukkig? Innerghost boog haar kop om een klein stukje van de muis af te bijten om op te eten.


Little one [Lightningkit] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Little one [Lightningkit] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 11:24

Ergens van binnen vervloekte hij zichzelf dat hij de naam van deze poes niet onthouden had. Ze was zo belangrijk voor de clan, een deputy zelfs. Hij onderschatte haar enorm, ze leek hem niet zo heel eng namelijk. Als hij warrior was zou hij haar vast met gemak verslaan. De poes antwoordde op hem en meteen toen ze haar naam zei sloeg hij het op in zijn hoofd. Innerghost, niet meer vergeten Lightning! Hij knikte koeltjes. "Wat kom je hier doen, Innerghost?" Miauwde hij, met de naam erachter om de poes te laten merken dat hij het zal onthouden.


{Lightninghowl}
Little one [Lightningkit] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Little one [Lightningkit] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 16:30

"Wat kom je hier doen, Innerghost?"[/i] Vroeg Lightningkit. "Nou, Lightningkit, ik dacht laat ik de nursery maar even bezoeken," miauwde ze. Ze sloeg haar staart over haar poten en wiebelde met het puntje van haar staart. Ze kitten was nog jong, een moon. Dus betwijfelde ze dat de jonge kitten al normaal prooi at. Ze legde de prooi aan de kant toen ze besefte dat ze die ook aan de queens kon geven, en dat leek haar logischer. Dus legde ze het prooi diertje neer bij de nest van Shrewstar. "En, heb je al veel geleerd over de clans?" Vroeg ze aan Lightningkit terwijl ze ging liggen zodat ze op ooghoogte zat van de kitten, tot zo ver dat lukte. De kitten periode was de periode waar je veel leerde over de clans zelf, en veel naar verhalen luisterde over de geschiedenis van de clans, en grootse gebeurtenissen.


Little one [Lightningkit] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Little one [Lightningkit] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 16:48

Zijn broertje stond nu al een tijdje te praten, met wie kon Tallkit niet zien, maar daar zou hij snel genoeg achterkomen. Nadat de twee andere katten elkaar begroet hadden kwam de naam van de grote onbekende, en het deed Tallkit's hart overslaan. De deputy? Wat deed die hier? Grappig genoeg bleek zijn broertje precies dezelfde vraag te hebben, en het antwoord was duidelijk. "Nou, Lightningkit, ik dacht laat ik de nursery maar even bezoeken," Tallkit knikte alsof hij erbij stond, maar kwam er al snel achter dat het er waarschijnlijkk best vreemd uitzag. Hij stond achter een grote moshoop, waardoor hij niet te zien was, maar zo kon hij dus ook niet zien hoe Innerghost eruit zag. "En, heb je al veel geleerd over de clans?" Hoorde hij de poes vragen, en al snel won zijn nieuwsgierigheid het van zijn spionnen-kunsten, dus kwam hij achter de molshoop vandaan. Heel casual, alsof hij net aan kwam lopen. "Hallo Innerghost," Begroette hij de deputy, om zijn broertje maar te laten denken dat hij de naam van de deputy wél wist. Daarna vervolgde hij met een uitgestreken gezicht, "Wilde u de nursery eens bezoeken?"


~ Toestemming van Nath om te posten ~


Little one [Lightningkit] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Little one [Lightningkit] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimeza 8 feb 2014 - 23:54

De kitten keek de deputy vragend aan. Waarom kwam ze hier? Was ze hier om op te passen op hem en Tallkit, want dat zou echt iets zijn wat Shrewstar voor elkaar zou krijgen. Ze mochten er niet uit, maar een babysitter sturen? Nee, dat zou pas echt laag zijn! "Nou, Lightningkit, ik dacht laat ik de nursery maar even bezoeken," Hij knikte, alsof hij haar daadwerkelijk geloofde, maar ergens probeerde hij te ontdekken of dit een leugen was. Al reageerde hij er verder helemaal niet meer op. "En, heb je al veel geleerd over de clans?" Nieuwsgierig schudde hij zijn hoofd. "Nee, nog niets." Miauwde hij, waarna hij opmerkte dat Tallkit er ook bij kwam staan. Het deed hem wel even pijn toen de kater wél de naam wist van de poes, maar dat liet hij natuurlijk niet merken.


{Lightninghowl}
Little one [Lightningkit] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Little one [Lightningkit] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 12:31

Innerghost glimlachte toen Lightningkit nieuwsgierig zijn kopje heen en weer schudde, en aangaf dat hij nog niks wist. Er viel zo veel te vertellen over de clans, de andere clans, de geschiedenis van de clan, grootse gebeurtenissen uit andere clans. Toen zag Innerghost Tallkit heel casual hun kant op lopen. "Hallo Innerghost," begroette Tallkit haar. "Gegroet, Tallkit," miauwde Innerghost formeel, overdreven formeel. Tallkit keek haar met een uitgestreken gezicht aan, "Wilde u de nursery eens bezoeken?" Innerghost glimlachte. "Daar heb je gelijk ik, Tallkit," miauwde ze. "Ik neem aan dat je al hoorde dat ik Lightningkit over de clans wou vertellen? Dus kom maar op met jullie vragen," miauwde ze Lightningkit en Tallkit aankijkend.


Little one [Lightningkit] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Little one [Lightningkit] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Little one [Lightningkit]   Little one [Lightningkit] Icon_minitimema 10 feb 2014 - 14:55

Ze groette hem terug, en prees hem, soort van omdat hij -zoals gewoonlijk- weer eens gelijk had. Trots richtte het katertje zich op, en glimlachte naar zijn broer, hij zou hem later wel uitleggen hoe hij de naam van de deputy wist. Maar nu zou hij even luisteren, luisteren naar de poes die zo goed vertrouwt werd door zijn moeder, om haar rechterpoot te zijn. "Ik neem aan dat je al hoorde dat ik Lightningkit over de clans wou vertellen? Dus kom maar op met jullie vragen," Hij knikte snel toen ze hem de vraag stelde, en begon meteen diep na te denken over een vraag. Wel eentje die later van pas zou komen, want dat had hij van Nevermind geleerd. "Waarom heeft Thunderclan een Kittycat als Leider?" De vraag was oprecht, en hij wilde het graag weten. "Die kunnen toch helemaal niet leven als een clancat?"


Little one [Lightningkit] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little one [Lightningkit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: