Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Invader [+Shrewstar&Clan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Innerstar
StarClan
Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Invader [+Shrewstar&Clan]   Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 17:06

Frostychill, één van de warriors liet duidelijk haar woede merken, wat Innerghost begreep. Innerghost wierp de warrior een waarschuwende blik toe dat ze zich gedeisd moest houden. Innerghost zag een stukje verder op hun Medicine cat zitten, haar dochter, Littlestream. Toen wende Shrewstar zich tot haar. Innerghost wierp een blik op Dogdance, daarna op de Thunderclan Deputy Silverfang. "Innerghost," begon Shrewstar. "Wat vind jij wat we moeten doen? Haar zomaar laten gaan? Of ..?" Innerghost keek naar Shrewstar en toen weer naar Dogdance. "Ik vind dat de warrior hier niet ongestraft vanaf mag komen..." begon Innerghost op een rustige, ijzige toon. "Ik ga er van uit dat Thunderclan zelf wel een goede consequentie voor haar kunnen verzinnen," ging ze verder. "Enkel vind ik wel dat we duidelijk naar Thunderclan moeten zijn en dat, wanneer we hun weer treffen op ons territorium dat ze er dan niet vanaf komen zonder een gevecht," vervolgde Innerghost, eerst Dogdance recht aan kijkend en daarna Silverfang.


Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Invader [+Shrewstar&Clan]   Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 20:59

De blikken waren alles behalve fijn om te zien. Er werd geropen en beschuldigd, maar het enigste waar Snowdrop zich mee bezig hield was de conversatie tussen Silverfang en Shrewstar. “Bespaar ons je praatjes, dief!” Hoorde de grijswitte kat uit de menigte komen. Snowdrop keek even even van waar het gessis kwam. Ze wilde net haar bek openen en iets terugroepen toen ze de woorden van Silverfang terug in haar hoofd draaide. "Innerghost," zei Shrewstar opeens. Snowdrop keek op van de nieuwe naam. Innerghost was de Deputy van Shadowclan, dat wist ze wel, maar hoe ze eruit zag was een ander verhaal. "Wat vind jij wat we moeten doen? Haar zomaar laten gaan? Of ..?" Snowdrop beet ongeduldig op haar onderlip. "Ik vind dat de warrior hier niet ongestraft vanaf mag komen..." Begon ze. De grijswitte poes hield even haar adem in. "Ik ga er van uit dat Thunderclan zelf wel een goede consequentie voor haar kunnen verzinnen," Even knikte Snowdrop. "Enkel vind ik wel dat we duidelijk naar Thunderclan moeten zijn en dat, wanneer we hun weer treffen op ons territorium dat ze er dan niet vanaf komen zonder een gevecht," ze slikte en keek even naar Siverfang. De grijswitte warrior sloeg daarna haar blik van hem af, om de grond aan te staren. Konden ze nu gaan? Of volgde er nog iets. Opnieuw keek ze op en gleed haar blik van Shrewstar naar Innerghost naar Dogdance om uiteindelijk naar Silverfang te kijken.


Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Invader [+Shrewstar&Clan]   Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 21:04

"Ik vind dat de warrior hier niet ongestraft vanaf mag komen..." Shrew bleef kijken naar Silverfang, hem totaal niet vertrouwend. "Ik ga er van uit dat Thunderclan zelf wel een goede consequentie voor haar kunnen verzinnen," Wat? Dus zij mochten haar niet straffen? "Enkel vind ik wel dat we duidelijk naar Thunderclan moeten zijn en dat, wanneer we hun weer treffen op ons territorium dat ze er dan niet vanaf komen zonder een gevecht," Shrew wierp een blik achterom en richtte zich toen weer tot de ThunderClan katten. "Jullie hebben geluk dat mijn Deputy er niets voor terug eist." Siste ze nog zo woedend als daarnet. "Maar als ThunderClan nog maar één poot op ons gebied zet hierna, zal mijn Clan deze kat aanvallen." Gromde ze. "Dus neem jullie dief maar mee, maar ik zal jullie met Wolftail vergezellen naar de grens." Vervolgde ze nog wat wantrouwend, want straks zouden deze ThunderClan mormels nog prooi stelen onderweg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Invader [+Shrewstar&Clan]   Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 22:29


SILVERFANG
no cause is lost if there is but one fool left to fight for it

Silverfang bleef Shrewstar aankeken en volgde gespannen de discussie die ze tussen haar en haar deputy begon. Zijn oren probeerden de verdere hatelijke opmerkingen te negeren. Hij begreep ook wel dat ze op dit moment indringers waren die de clan hadden beledigd met hun overtredingen en daar voelde hij zich al slecht genoeg over. 'Ik vind dat de warrior hier niet ongestraft vanaf mag komen... Ik ga er van uit dat Thunderclan zelf wel een goede consequentie voor haar kunnen verzinnen.' Het oordeel van Innerghost leek Shrewstar te helpen om tot een beslissing te komen. Ze richtte zich weer op hem en Snowdrop en siste, nog even kwaad als daarnet: 'jullie hebben geluk dat mijn Deputy er niets voor terug eist.' Silverfang wachtte zwijgend af wat dat voor hen zou betekenen. 'Maar als ThunderClan nog maar één poot op ons gebied zet hierna, zal mijn Clan deze kat aanvallen. Dus neem jullie dief maar mee, maar ik zal jullie met Wolftail vergezellen naar de grens.' Opluchting golfde over hem heen toen hij knikte en ondanks de dreigementen ontstond er een dankbare schemering in zijn bleke ogen. Hij was allang blij dat hij Dogdance en Snowdrop hier zonder krassen weer kon weghalen.

Deputy - 26 Moons - Shadowclan territory
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Invader [+Shrewstar&Clan]   Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jan 2014 - 17:01

Innerghost keek Silverfang recht aan, en af en toe schoot haar blik naar Dogdance en de andere Thunderclan warrior. Ze wist dat Shrewstar het niet helemaal eens was met haar beslissing. Maar wat ze wel wist dat die beslissing eerst het beste zou zijn. Want Silverfang had wel een punt gehad, als ze de warrior hier gevangen hadden gehouden, dan zouden ze nog een mond te voeden hebben, een andere optie was de warrior hier houden, en geen voedsel geven, maar Starclan zou hun daar niet voor op prijs stellen. Tenslotte zou dat een actie zijn geweest waar Rushstar toe in staat zou zijn geweest, en die indruk wou ze helemaal niet maken richting Shadowclan en de rest van de clan. Toestemming geven om Thunderclan aan te vallen, mochten ze weer komen, dat zou een goede deal zijn. En tot haar grote opluchting ging Shrewstar daar mee akkoord, wel op boze toon. "Jullie hebben geluk dat mijn Deputy er niets voor terug eist." Waarna Shrewstar vervolgde: "Maar als ThunderClan nog maar één poot op ons gebied zet hierna, zal mijn Clan deze kat aanvallen. Dus neem jullie dief maar mee, maar ik zal jullie met Wolftail vergezellen naar de grens." Innerghost keek naar Shrewstar, gevolgd door een knik, maar ze hield haar blik vast en boog haar kop naar haar oor. "Wanneer je terug bent, zie ik je dan in jouw den?" Murmelde ze, ze hield een zijdelingse blik vast op de Thunderclan katten.


Invader [+Shrewstar&Clan] - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Invader [+Shrewstar&Clan]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: