This could really be a good life [&Innerghost]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This could really be a good life [&Innerghost]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrewstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimezo 26 jan 2014 - 0:26

Lui rekte ze zichzelf uit in haar mosnest en hield via haar ooghoeken haar kittens in de gaten. Vooral Lightningkit en Tallkit, omdat die nog steeds een straf moesten uitzitten. Runningkit en Timekit mochten eigenlijk wel doen wat ze wilden, zolang het niet gevaarlijk zou zijn. Shrew krabbelde overeind en schopte een klein mosballetje met haar voorpoot naar een kleine kitten die deze duidelijk was komen zoeken. Een Queen zijn.. ze had het niet bepaald gemist, maar de vrije tijd zou haar misschien wel wat goed doen. Natuurlijk kwam ze wel opdagen voor Clanzaken die voor een Leader waren bestemd, zoals de plotselinge verschijning van de ThunderClan katten op ShadowClan's gebied, maar de kleinere dingen liet ze wel over aan Innerghost, wiens geur nu ook in haar neus verscheen.

OOC; Eerste post voor Innerghost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimedi 28 jan 2014 - 15:21

Het was net een dag geleden dat de Thunderclan katten in het camp waren geweest, en Innerghost had Shrewstar toen ook de boodschap gegeven dat zij langs zou komen. Nu Shrewstar leader was, nam Innerghost meerdere taken over. Innerghost keek het kamp rond, alles was stilletjes en rustig. Enkele katten waren niet blij geweest met de keuze die Innerghost had gemaakt wat de Thunderclan katten betrof, maar het was voor hun eigen best wil. Als Innerghost naar haar eigen strijdlust had geluisterd, dan had ze er wel voor gekozen om Dogdance hier te laten, en de oorlog te verklaren met Thunderclan. Maar het werd Bare-leaf, wat Leaffall was bijna teneinde. Ze konden geen gewonde katten gebruiken, niet nu ook Windclan nog steeds een bedreiging vormde.
Innerghost drong de Nursery binnen, waar Shrewstar lag, met wat verder op haar kittens. "Hé, Shrewstar," miauwde Innerghost gevolgd door een respectvolle knik met haar kop. "Hoe gaat het met de kittens?" Vroeg Innerghost, om niet meteen terzaken te komen, socialiteit was ook belangrijk.


This could really be a good life [&Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimewo 29 jan 2014 - 18:32

Zoals ze had verwacht verscheen de zwarte Deputy door de ingang van de Nursery. Wat bezorgd draaide ze met haar oortjes. "Hé, Shrewstar," Shrew knikte bij de begroeting. "Hey Innerghost," Glimlachte ze zachtjes en ging wat rechter zitten. "Hoe gaat het met de kittens?" Oh, geen dringende zaken, gelukkig maar. "Goed, denk ik. Smoke-- Littlestream is een keertje langs geweest om te kijken naar ze, zoals gewoonlijk, maar er is niets mis met me-- of met mij." Voegde ze er nog haastig aan toe. "Hoe gaat het met jou? Heb ik je niet te veel belast met de taken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 15:59

Shrewstar ging wat meer rechter op zitten, en Innerghost maakte het zich zelf comfortabel in de den. Een poosje geleden had zij zelf hier ook nog gelegen met Aurypaw, Russetpaw en Ravenpaw, toen nog Aurykit, Russetkit, en Ravenkit. "Goed, denk ik. Smoke-- Littlestream is een keertje langs geweest om te kijken naar ze, zoals gewoonlijk, maar er is niets mis met me-- of met mij." Innerghost glimlachte opgelucht dat alles oké was. Shrewstar kon nu geen druk gebruiken gezien ze nu weer moeder was, en kittens moest verzorgen. De kittens konden die druk ook niet gebruiken. "Ik ben blij omdat te horen, de kittens zien er ook goed en sterk uit. Ze worden prima warriors, dat weet ik zeker," miauwde ze. Zelf had ze Lightningkit al ontmoet, en dat was een echte boefje. "Hoe gaat het met jou? Heb ik je niet te veel belast met de taken?" Innerghost grinnikte. "Nee hoor. Het gaat me prima af. De clan luistert naar me en alles loopt soepeltjes," miauwde ze. "Vermaak jij je nog een beetje in de nursery?" Miauwde ze, wetend dat het na een poos echt zou vervelen als je enkel in het kamp in de nursery moet blijven.


This could really be a good life [&Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 16:09

"Ik ben blij omdat te horen, de kittens zien er ook goed en sterk uit. Ze worden prima warriors, dat weet ik zeker," Shrewstar knikte en keek even naar de vier kittens. Ja.. dat zouden ze vast worden, ja. "Nee hoor. Het gaat me prima af. De clan luistert naar me en alles loopt soepeltjes," Shrew trok wat met haar oortjes. Dus met Innerghost ging het gelijk soepeltjes? Nee. Ze kneep haar groene ogen even toe en maakte haar kop leeg. De zwarte poes had al laten zien dat ze geen Clanverrader was zoals Rushspirit. "Vermaak jij je nog een beetje in de nursery?" Shrew keek weer op en haalde haar schouders wat op. "Mja, sommige dagen zijn bijna onverdraaglijk, maar ik denk dat ik het wel volhoudt. En als de kittens bijna Apprentices kunnen worden, zal ik denk ik weer wat taakjes kunnen oppakken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 16:20

Heel soepeltjes ging het eigenlijk niet, maar op dit moment wou ze Shrewstar eigenlijk niet belasten, ze had haar wel verteld dat ze zou komen praten over de thunderclan katten. Maar als ze nu zo met Shrewstar sprak wou ze de leader eigenlijk gewoon niet belasten met haar onzekerheden, en over haar keuze. "Mja, sommige dagen zijn bijna onverdraaglijk, maar ik denk dat ik het wel volhoudt. En als de kittens bijna Apprentices kunnen worden, zal ik denk ik weer wat taakjes kunnen oppakken." Innerghost glimlachte. "Dat lijkt me goed," miauwde ze. "Ik merk dat de clan je wel mist." Waar mee ze doelde op dat de clan eigenlijk niet zo blij was met haar, op dit moment. Allemaal omdat ze een keuze had gemaakt die haar het beste leek voor de veiligheid van de clan.


This could really be a good life [&Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 16:29

"Dat lijkt me goed," Antwoordde de Deputy en Shrew knikte. Langzaam zou ze weer haar taken oppakken en in een paar Moons zou ze weer alleen in die Den slapen, wat eigenlijk wel iets was wat ze duidelijk niet miste aan het Leader zijn. Wolftail had zich ook niet erg vaak hier begeven, dus verwachtte ze ook niet vaak bezoekjes van hem daar. "Ik merk dat de clan je wel mist." Ze fronste en keek in de blauwe ogen van de poes. "Hm? Gaat dit over..? Moet je iets kwijt, Innerghost?" Vroeg ze toch wat bezorgder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 16:37

Oh, daar was ze al bang voor geweest, dat Shrewstar zou opmerken date r iets niet helemaal soepel liep. Innerghost haalde diep adem. "Ja, ik moet iets kwijt, en ik zei het niet meteen omdat ik je niet wil belasten, snap je?" Begon ze. "Ik heb het gevoel, zins de Thunderclan katten, dat de clan me niet meer zo lief heeft, omdat ik de warrior had laten gaan… en ik had dat niet gewild, maar het was puur voor het belang van de clan, omdat ik weet dat we geen oorlog kunnen gebruiken nu, met Windclan al hijgend in ons nek, en jou, en de kittens, maar ook leafbare komt er aan, dus kruiden om wonden te verzorgen zullen al snel minder zijn…" Innerghost haalde diep adem. "Doe ik dinge fout, Shrewstar?" Vroeg ze toen. Aan de ene kant voelde het fijn om zich wat kwetsbaarder op te stellen bij Shrewstar, om haar onzekerheden te laten zien. Maar aan de andere kant was ze bang dat ze een te zwakke indruk zou maken op Shrewstar, en dat was wel het laatste wat ze wou, dat Shrewstar aan haar kracht en zelfvertrouwen zou gaan twijfelen.


This could really be a good life [&Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimevr 31 jan 2014 - 16:43

"Ja, ik moet iets kwijt, en ik zei het niet meteen omdat ik je niet wil belasten, snap je?" Shrew gaf een begrijpend knikje en wachtte tot Innerghost zou beginnen met spreken. "Ik heb het gevoel, zins de Thunderclan katten, dat de clan me niet meer zo lief heeft, omdat ik de warrior had laten gaan… en ik had dat niet gewild, maar het was puur voor het belang van de clan, omdat ik weet dat we geen oorlog kunnen gebruiken nu, met Windclan al hijgend in ons nek, en jou, en de kittens, maar ook leafbare komt er aan, dus kruiden om wonden te verzorgen zullen al snel minder zijn…" De Clanleader knikte een paar keer en bleef nog even stil. "Doe ik dinge fout, Shrewstar?" De poes hief haar wenkbrauwen op en rekte de stilte wat om op de goede woorden te komen. "Nee, Innerghost," Antwoordde ze uiteindelijk en hield de blik van de poes vast. "althans, die indruk heb ik niet. Maar je hebt de Clan voor laten gaan, wat een kat altijd zou moeten doen. Ik heb je niet voor niets gevraagd naar je mening op dat moment. Je dacht na over de toekomst van de Clan en niet om de wraakgevoelens op dat moment. Dat is wat weinig katten doen tegenwoordig. Het hoort bij de rol van een Deputy of een Clanleader om af en toe een gedeelte van de Clan tegen zich te krijgen, maar als straks blijkt dat je een goede keuze hebt gemaakt, zullen ze je weer respecteren. Ik had deze periode in het begin. Ik ben niet zoals onze vorige Leaders een leader geworden, ik had de kans niet om mijn geluk uit te testen als Deputy, maar nu ziet de Clan me toch als een normale Leader? Gebruik deze momenten, Innerghost, om te leren van situaties, reacties en emoties, zodat jij, als ik mijn laatste leven gelaten hebt, ShadowClan tot de sterkste Clan van het woud kan maken." Glimlachte ze zachtjes naar de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 16:00

"…Ik ben niet zoals onze vorige Leaders een leader geworden, ik had de kans niet om mijn geluk uit te testen als Deputy, maar nu ziet de Clan me toch als een normale Leader? Gebruik deze momenten, Innerghost, om te leren van situaties, reacties en emoties, zodat jij, als ik mijn laatste leven gelaten hebt, ShadowClan tot de sterkste Clan van het woud kan maken." Innerghost keek Shrewstar dankbaar aan. "Dank je wel, ik zou echt niet weten wat ik zonder jou zou moeten," miauwde ze. Het idee dat zij zelf ooit aan het hoofd van de clan zou staan beangstigde haar, ook omdat ze wist dat ze daar voor Shrewstar kwijt moest raken. Dat zij ooit aan het hoofd zou staan zonder Shrewstar die haar hielp, die haar wijze lessen leerde. Ze duwde die gedachten weg, zo ver was het nog niet, ze had Shrewstar nog, en kon nog genoeg van haar leren. Ze speelde de woorden van Shrewstar nog eens af in haar kop, en dat gaf haar een warm gevoel. Ze had gedacht in belang van de clan, niet in haar eigen strijdlust, en Shrewstar zag dat in. Dat deed haar goed. Ze wist dat Shrewstar haar niet altijd even goed had vertrouwd, en dat was waarschijnlijk nog steeds niet zo, maar voor haar gevoel kwam ze wel steeds dichter bij, en dat deed haar goed. Als leader en deputy was het belangrijk een goede band te hebben, en die begon ze langzaam wel te voelen bij Shrewstar. "Denk je dat Wolftail tijd heeft om op de kittens te leten? En heb jij dan zin om er even uit te gaan om met mij samen te jagen?" Stelde ze toen voor.


This could really be a good life [&Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimedi 4 feb 2014 - 16:30

"Dank je wel, ik zou echt niet weten wat ik zonder jou zou moeten," Shrew knikte glimlachend en gaf haar kittens nog een paar warme likken. Het begon al kouder te worden en ze wilde er alles aan doen om ze ook warm te houden. "Denk je dat Wolftail tijd heeft om op de kittens te letten? En heb jij dan zin om er even uit te gaan om met mij samen te jagen?" Wat verrast keek ze op en fronste daarbij ook. Aarzelend beet ze op haar lip en liet haar groene blik rond de Nursery gaan. "Hmm" Ze keek even naar een paar Queens en vervolgens weer naar haar eigen kittens. "Ik denk het wel, anders houden de andere Queens vast wel een oogje in het zeil." Vervolgde ze zichzelf en stond voorzichtig op en klapte het nest dubbel over de kittens. "Maar niet te lang, want zelfs Wolftail is niet opgewassen tegen de ondeugendheid van Tallkit en Lightingkit." Glimlachte ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
This could really be a good life [&Innerghost] R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: This could really be a good life [&Innerghost]   This could really be a good life [&Innerghost] Icon_minitimevr 7 feb 2014 - 20:28

Innerghost zou het begrijpen als Shrewstar liever niet de den wou verlaten, het seizoen rustte tegen leafbare aan, en het was nu al abnormaal koud. "Ik denk het wel, anders houden de andere Queens vast wel een oogje in het zeil." Innerghost knikte. "Maar niet te lang, want zelfs Wolftail is niet opgewassen tegen de ondeugendheid van Tallkit en Lightingkit." Daarvan moest ze lachen. "Haha, ja, het zijn inderdaad twee draakjes," miauwde ze met een grijns terwijl ook zij op stond. Ze liet Shrewstar voor gaan om de nursery te verlaten, en ging haar daarna achter na.

OOC: Ik maak vervolg wel.


This could really be a good life [&Innerghost] Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This could really be a good life [&Innerghost]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: