Playing with hearts [Lightningkit]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Playing with hearts [Lightningkit]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lastkit
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
Sharon
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: A few weeks now
Gender:
Rank:
Lastkit
BerichtOnderwerp: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 12:18

De kleinste kitten van het nestje, Lastkit, opende haar blauwe oogjes. Ze had gedroomd over hoe het zou zijn buiten dat saaie kamp. Eigenlijk wilde ze daar nu al naar toe, maar dat mocht niet van haar moeder, het zou te gevaarlijk zijn. Wat zou nou zo gevaarlijk zijn daarbuiten? Haar blik gleed over haar broertjes en zusjes, die allemaal nog vredig sliepen. Ook haar moeders ogen waren nog gesloten. Time for some adventure! Heel voorzichtig kroop ze het mos uit, dat hen warm hield, aangezien het nu leafbare was en erg koud. Gelukkig was ze klein en tenger gebouwd en zou de rest haar niet meteen missen. Haar staartje zwiepte vrolijk achter haar pootjes aan, die de nursery uitliepen. Ze keek naar alle katten die daar rondliepen, heel verschillend allemaal. Ze viel niet echt op, omdat ze zo klein was. Ze keek nog een keer om, om te kijken of haar moeder niet zag dat ze weg was. Ineens zag ze nog een kitten die op was. Ze verveelde zich toch, en als ze daar kon spelen met hem, maakte het haar niet zo veel uit. Vrolijk trippelde ze naar de kitten toe. "Hai, wil je spelen?" vroeg ze met een glimlach.

Lightningkit only c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 12:59

Hoeveel dagen waren er nu al voorbij gegaan sinds dat hij hier vast zat in die verschrikkelijke Nursery? Twee, drie, vier? Hij wist het niet meer. Het was net een gevangenis hier, zijn moeder leek hem altijd in de gaten te houden en als ze er even niet was wist hij honderd procent zeker dat de warrior die naast de Nursery zat, er was om hem en Tall in de gaten te houden. Lightningkit zuchtte. Waarom had zijn moeder nu zoveel macht? Als ze dat niet had kon hij misschien gewoon tegen haar in gaan, maar ze had zelfs de macht om hem zo lang als ze wilde de Nursery in te houden; zelfs al mocht hij apprentice worden. Dat zou ze toch nooit doen? Of wel soms? Hij slikte en zette zich neer voor de uitgang van de Nursery; net niet erbuiten. Zijn blik gleed over de katten heen, tot hij bleef haken op een grijze poes die zijn kant op kwam. "Hai, wil je spelen?" Hij twijfelde eigenlijk geen seconde en wilde meteen opspringen en de Nursery uitgaan, maar bleef vervolgens enkel staan omdat het simpelweg niet ging. "N-nou.. ik heb nestarest en ik mag de Nursery niet uit.. kom je anders de Nursery in?" Miauwde hij vriendelijk, waarna hij haar een warme glimlach toewierp.


{Lightninghowl}
Playing with hearts [Lightningkit] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastkit
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
Sharon
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: A few weeks now
Gender:
Rank:
Lastkit
BerichtOnderwerp: Re: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 16:16

De kitten bleek een kater te zijn en ongeveer even oud als ze zelf was. Al was hij hdan een stuk groter dan zijzelf was. De bruine tabby kwam haar bekend voor, al wist ze even niet meer waarvan. "N-nou.." begon de kitten. Waarschijnlijk wilde hij gewoon niet met haar spelen omdat ze te klein was. "ik heb nestarrest en ik mag de Nursery niet uit.. kom je anders de Nursery in?" mauwde hij toen vriendelijk. Haar blik werd meteen wat opgewekter. Toen ze zag dat hij haar ook nog een warme glimlach toewierp was haar vrolijke gezicht helemaal compleet. Ze keek hem vrolijk aan en knikte. "Ja hoor, als ik maar kan spelen. M'n 5 andere broertjes en zusjes slapen allemaal nog en ze zijn veel te bang om te spelen. Ze zijn zo saai.." mauwde ze met haar piepende stemmetje. Ineens wist ze weer wie hij was. Het moest één van de kittens zijn van de leider, aangezien ze gehoord had dat er twee kittens nestarrest hadden gekregen. Gelukkig had zij dat niet, zij glipte gewoon weg. Haar moeder lette goed op haar, maar haar siblings waren een stuk schrikachtiger, dus die hadden meer aandacht nodig. Zij kon zichzelf wel redden gelukkig. "Ik ben Lastkit trouwens, en hoe heet jij?" mauwde ze toen nog terwijl haar ogen afwachtend naar hem keken.


Cindersmoke || Sassypaw || Lastkit
Playing with hearts [Lightningkit] Lastki11
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 16:28


Hij hoopte dat deze kitten terug de Nursery in wilde om met hem te spelen, want hij had geen zin om zijn hele kitten tijd in deze stomme Nursery te moeten blijven omdat hij één keer met iemand wilde spelen. Zijn moeder zou het vast niet begrijpen dat hij sociaal wilde zijn. Nee, ze kon het niet begrijpen want het was al zo lang terug dat ze zelf een kitten was geweest. Kittens horen te praten, te spelen en alles te ontdekken; niet vast te zitten in een saaie Nursery! Hij glimlachte vrolijk toen de kitten weer terug naar binnen kwam en vrolijk draaide hij zich om zodat hij de kitten nu weer aan kon kijken. "Ik ben Lastkit trouwens, en hoe heet jij?" Lastkit. Die naam moest hij dus ook weer onthouden, weer één naam die hij erbij kon proppen. De kater bekeek de kitten eigenlijk, vanwaar had ze de naam Lastkit gekregen eigenlijk? Was ze als laatste geboren? Welke moeder noemde haar kitten nou Lastkit omdat het haar laatste kitten was? Hij vond het maar raar, maar omdat hij een vriendelijke kitten moest spelen, bleef hij toch in zijn rol en stelde hij zich gewoon vriendelijk voor. "Ik heet Lightningkit! Wie is jouw moeder?" Hij keek de Nursery even rond en zag enkele queens liggen. Ze leken geen van elk op haar, misschien leek ze wel meer op haar vader.

{Lightningkit is trouwens ook niet de grootste c: Hij zal als hij volwassen is waarschijnlijk net zo groot zijn als een poes/wat oudere apprentice. Oh and don't mind his thoughts xD He's a little bit mean~}


{Lightninghowl}
Playing with hearts [Lightningkit] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastkit
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
Sharon
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: A few weeks now
Gender:
Rank:
Lastkit
BerichtOnderwerp: Re: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 16:38

De kater met de groene ogen leek in gedachten verzonken totdat ze vroeg hoe hij heette. "Ik heet Lightningkit! Wie is jouw moeder?" Ze zag zijn blik over de queens glijden. Ze glimlachte, want ze leek totaal niet op haar moeder. Haar siblings leken allemaal niet heel erg op hun moeder, ze waren allemaal verschillend. Ze was wel benieuwd hoe haar vader eruit zag, ze had hem immers nog nooit gezien. Wat zou er eigenlijk gebeurd zijn met haar vader? Misschien was hij wel dood, of is hij weg bij hun moeder. Nou ja, ze kon haar moeder er natuurlijk over vragen. "Mijn mama ligt daar, ze heet Psychevoice!" mauwde ze vrolijk. Ze liep in de richting van haar siblings en moeder, om te laten zien waar hun nestje was. Haar siblings sliepen nog altijd, al opende Eaglekit zijn ogen even kort, om zich daarna weer om te draaien en in slaap te vallen. Eaglekit was haar sibling die nog het meest op haar leek, de rest was rustig en durfde niet zoveel. Eaglekit zat in het midden, terwijl zijzelf het liefst overal de boel op stelten zou zetten. Of ze deed gewoon alles wat niet mocht, fouten maken mocht, right? "Wie is jouw moeder eigenlijk?" sprak haar stemmetje. De kitten leek haar wel aardig, misschien kreeg ze dan eindelijk een vriend!

[Don't mind, ze kan wel wat hebben xD. En Last lijkt meer op een kitten van een week oud dan op een kitten van ongeveer een moon. She's like way too small :'D]


Cindersmoke || Sassypaw || Lastkit
Playing with hearts [Lightningkit] Lastki11
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:10

Even bekeek hij de poes waar Lastkit bij ging staan. Ze was zwart en had halflange haren; leek totaal niet op Lastkit. Even kwam het in hem op dat deze poes haar kittens had geadopteerd, want ze leken bijna allemaal niet op haar. Psychevoice was haar naam.. wacht eens even! Dat was dan ook de moeder van Arcanekit, dus Lastkit was een zusje van haar? "Oh dus jij bent het zusje van Arcanekit?" Miauwde hij vrolijk. "Ik heb pas met Arcane verstoppertje gespeeld, toen verstopte ze zich bij jullie moeder, dat kan ik me nog herinneren!" Hij grinnikte, duidelijk blij dat hij nu wist van wie deze kitten familie was. "Wie is jouw moeder eigenlijk?" Nu kwam iets waar hij zowel trots als diep teleurgesteld over kon zijn; zijn eigen moeder. Ze was een clanleader, maar hij had ergens het gevoel dat ze niet kon wachten om weer terug naar haar normale den te gaan, weer als clanleader te heersen in de clan. Maar in plaats van dat hij het stil uitsprak, sprak hij het met vreugde uit. "Shrewstar!" Miauwde hij met een grote glimlach op zijn gezicht. "Kijk ze ligt daar." Hij wees met zijn neus naar de zwart met witte poes, waar zijn siblings bij lagen. "Mijn broertjes en zusjes liggen ook nog te slapen, zo te zien."


{Lightninghowl}
Playing with hearts [Lightningkit] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastkit
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
Sharon
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: A few weeks now
Gender:
Rank:
Lastkit
BerichtOnderwerp: Re: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:24

Ze zag hem kijken naar haar moeder, die totaal niet op haar leek. Hij leek even na te denken en toen verscheen er een vrolijke blik op zijn gezicht.. "Oh dus jij bent het zusje van Arcanekit?" miauwde hij vrolijk. Ze knikte. "Ik heb pas met Arcane verstoppertje gespeeld, toen verstopte ze zich bij jullie moeder, dat kan ik me nog herinneren!" Ze hoorde hem grinniken, wat haar liet lachen. "Arcane is wel aardig," miauwde ze. Dat meende ze ook echt, aangezien Arcane nog wel mee viel, toch speelde ze niet zo vaak met haar. Ze speelde liever met Eaglekit, of met andere katten. Toen ze vroeg wie zijn moeder was, klonk hij met vreugde: "Shrewstar!" Een grote glimlach sierde zijn gezicht. Haar vermoeden klopte dus wel. "Kijk ze ligt daar," mauwde hij terwijl hij met zijn neus naar de zwart-witte poes wees. Er lagen nog drie kittens bij haar, dus hij had nog drie siblings. Dat leek haar wel fijner dan het grote nestje waarin zij was geboren. Nou ja, het was ook wel gezellig, maar toch veel aandacht kregen ze allemaal niet. Maar dat was niet haar moeders schuld, het was nou eenmaal zo. Haar moeder probeerde haar aandacht wel te verdelen, ookal lukte het niet zo heel goed. Ze nam het haar niet kwalijk. "Mijn broertjes en zusjes liggen ook nog te slapen, zo te zien." De stem van Lightningkit maakte haar wakker uit haar gedachten. "Mijn siblings ook nog, ze zijn zo saai op de ochtend.. Ze slapen enorm lang, terwijl ik met ze wil spelen.." zei ze met een sip gezichtje. Het zou veel makkelijker zijn om met hen te spelen, toch waren andere kittens misschien wel leuker. "Maar nu speel ik met jou, en dat is superleuk!" sprak ze toen extra vrolijk uit.


Cindersmoke || Sassypaw || Lastkit
Playing with hearts [Lightningkit] Lastki11
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:30

Weer schoot zijn blik naar het nest van Psychevoice. Ja, hij zou er wel achter komen wie de vader was of wie hun echte moeder was. Want er waren misschien maar één of twee kittens die een beetje op haar leken, de rest leek er totaal niet op. Maar nu had hij daar geen zin in, dat waren onbelangrijke zaken waar hij zich eigenlijk niet mee hoorde te bemoeien als lieve kitten. Hij wierp zijn blik dus weer terug op Lastkit, voordat ze zou begrijpen dat hij over hen aan het peinzen was. "Arcane is wel aardig," Het klonk een beetje afwezig, maar dat kon Lightningkit ook wel verkeerd begrijpen ergens. Hij knikte. "Ja, ze is wel aardig." Miauwde hij terug, het leek alsof hij niets meer wist te zeggen. Kittens waren soms toch ook zo saai. Ze hadden geen verleden, geen verhalen dus over alles wat ze meegemaakt hadden. Wat had hij daar nou weer aan? Warriors waren veel ingewikkelder, ze hadden allemaal dingen meegemaakt en zoveel te vertellen; dat waren pas echte leuke gesprekpartners. "Mijn siblings ook nog, ze zijn zo saai op de ochtend.. Ze slapen enorm lang, terwijl ik met ze wil spelen.." Dat herkende hij ergens wel, al waren zijn Siblings niet zo heel saai. "Waarom maak je ze dan gewoon niet wakker? Dat doe ik ook gewoon." Miauwde hij, waarna hij nuchter zijn schouders op haalde. "Maar nu speel ik met jou, en dat is superleuk!" Natuurlijk was dat superleuk, hij was fantastisch! Maar dat liet hij niet aan Lastkit zien, hij knikte een beetje bescheiden. "Bedankt." Miauwde hij met een verlegen ondertoon in zijn stem. "Weet je wat pas écht saai is?" Miauwde hij vervolgens, waarna hij diep fronste en de kitten strak aankeek.


{Lightninghowl}
Playing with hearts [Lightningkit] QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastkit
Member
Playing with hearts [Lightningkit] DPKsfdL
Sharon
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: A few weeks now
Gender:
Rank:
Lastkit
BerichtOnderwerp: Re: Playing with hearts [Lightningkit]   Playing with hearts [Lightningkit] Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 17:46

Lastkit was nogal afwezig, ze wist niet meer wat ze moest zeggen. Normaal vroeg ze alles wat er te vragen viel, op dit moment lukte dat haar gewoon niet. Kittens waren meestal rustig en veel kon je ze niet vragen. Kittens speelden alleen maar met elkaar, ze mochten het kamp nog niet uit omdat het 'te gevaarlijk' was. Haar blik gleed weer naar Lightningkit. Hij knikte en zei toen iets wat ze niet had verstaan. Ja, ze was echt afwezig! Ze knikte maar een beetje schaapachtig terug. Toen ze vertelde dat haar siblings enorm saai waren, opende de kater zijn mond. Dit keer hoorde ze wel wat hij zei. "Waarom maak je ze dan gewoon niet wakker? Dat doe ik ook gewoon," mauwde hij luchtig. Was het maar zo makkelijk, dacht ze bij zichzelf. "Ik kan het proberen, aangezien ze mij met hun gedraai ook altijd wakker maken.." zei ze vrolijk. Toen ze hem vertelde dat ze het superleuk vond om met hem te spelen, knikte hij wat bescheiden. "Bedankt," miauwde hij wat verlegen. Ze glimlachte. "Weet je wat pas écht saai is?" miauwde hij met een diepe frons terwijl hij haar strak aankeek. Er waren zoveel saaie dingen, dus ze wist niet precies waar hij het over had. Het leven van een kitten was saai, haar siblings waren saai in de ochtend, etc. "Nou?" vroeg ze met een beetje verbazing in haar stem.


Cindersmoke || Sassypaw || Lastkit
Playing with hearts [Lightningkit] Lastki11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Playing with hearts [Lightningkit]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: