My time has come.. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My time has come..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Jaytail
Member
My time has come.. - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:41

My time has come.. - Pagina 2 Brief_zps1ed5707c


Sucks don't it?
My time has come.. - Pagina 2 Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
My time has come.. - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 21:33

Echt zo mooi, zo lief en ik kan niet in woorden omschrijven hoeveel dit voor me betekend :')
Ik vind het prachtig Bo, en dat liedje ik kan het niet beseffen. Bedankt iedereen voor de lieve wensen en woorden. Ik hou van jullie, so much<3


My time has come.. - Pagina 2 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 22:15

Moontje
ik vind het jammer dat je weggaat en je weet dat je toch tegen me kunt blijven praten <3
neehh ik verdwijn niet weer zomaar, ik wil niet dat ik een Boze Babs heb (:
Ik heb echt geen idee wat ik eigenlijk allemaal zou kunnen zeggen terwijl ik zoveel wil zeggen.
K zal je ook hier missen meis maar je weet me te vinden.




My time has come.. - Pagina 2 Vg7cih
My time has come.. - Pagina 2 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:20

Snowcrystal schreef:
Moontje
ik vind het jammer dat je weggaat en je weet dat je toch tegen me kunt blijven praten <3
neehh ik verdwijn niet weer zomaar, ik wil niet dat ik een Boze Babs heb (:
Ik heb echt geen idee wat ik eigenlijk allemaal zou kunnen zeggen terwijl ik zoveel wil zeggen.
K zal je ook hier missen meis maar je weet me te vinden.

Wait what?x'D


My time has come.. - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
My time has come.. - Pagina 2 PS18GM0My time has come.. - Pagina 2 W0qAlxRMy time has come.. - Pagina 2 EjrsROFMy time has come.. - Pagina 2 FWu1gsfMy time has come.. - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:32

Jammer dat je gaat! In de tijd dat ik hier kwam was je nog leader van de Riverclan! Je was net zoals al de andere leaders mijn voorbeeld! Ik ga je enorm missen! Jammer dat ik nooit met je heb kunnen spreken en ik zit hier echt te huilen! Je was gewoon geweldig! Stormstar paste gewoon bij je! Maar héél WC zal je nooit vergeten! Be yourself! The starclan is follow you <3

x Amy


My time has come.. - Pagina 2 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakeside
StarClan
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
A friend in the dark ♥
252
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lakeside
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:38

Moon....
Ik heb je niet lang gekend, maar op Aw hebben we toch een paar topics gehad en af en toe wel eens een grappig gesprek. Ik zal je missen, je was een geweldige moderator, leader en natuurlijk als vriendin. Ik weet dat we elkaar een heel lange tijd niet hebben gezien en stuff en dat ik je op Skype heb waardoor we nog contact kunnen houden, toch voelt het alsof ik je nooit meer zal kunnen spreken enzo..... :c I hate goodbyes & I'm not good with them Dx....

Bo-2- xxx


untill we meet again,
my love ♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 13:43

Awh Moon ;w;
Jammer dat je gaat, al respecteer ik je keuze. Het is zonde om een lid te verliezen, ik zal je zeker missen, al hebben we weinig gepraat. We hadden weleens leuke gesprekjes die ik genoten heb en ik hoop je weer terug te zien op wc! Misschien kan ik je toevoegen op skype ofzo :')
Byee en veel succes verder ;w;
x Fachi/Chriss


My time has come.. - Pagina 2 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlecave
Member
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
Dieuw :]
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Μοοnς ❤️
Gender:
Rank:
Drizzlecave
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 17:43

Mhew, Moonie... Ik lees dit veel te laat... x$ Veel geluk nog in het echte leven! We zullen je geweldige accounts gaan missen. Maar ik snap je keuze, het ga je goed <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 22:15

Moon...
Waarom zie ik dit nu pas? Maar dat maakt nu even niet uit.
We hebben een geweldige tijd samen gehad hier op Warrior Cats. We hebben inderdaad de raarste dingen uitgehaald en we hebben zoveel plezier samen gehad dat het gewoon niet te beschrijven is in woorden.
Ik zou het liefst willen vragen je niet te gaan, maar ik weet dat dat geen optie is. Ik weet hoe moeilijk het is om deze keuze te maken, ik heb hem tenslotte zelf ooit een keer genomen, maar ik heb me er niet aan kunnen houdenxD.
Veel succes in je verdere leven en ik hoop dat we contact kunnen houden, je hebt mijn nummer, dus dat moet dan denk ik wel lukkenxD
Ik weet dat ik niet zou moeten huilen, maar toch kan ik het niet stoppen. We kennen elkaar namelijk al zo lang en we hebben heel wat meegemaakt.
Ik zal onze tijd samen altijd blijven herinneren. Ik heb je zien groeien van toen je nog een noob was tot wat je nu bent en dat moet je niet vergeten.

xx Cynthia


My time has come.. - Pagina 2 Z0IYPct

My time has come.. - Pagina 2 W0qAlxRMy time has come.. - Pagina 2 MKN7vHEMy time has come.. - Pagina 2 7iLZ7FIMy time has come.. - Pagina 2 PS18GM0

My time has come.. - Pagina 2 Xs4

My time has come.. - Pagina 2 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 18:15

Moon.. Ik had alles, maar dan ook alles kunnen zien aankomen. Behalve dit.
Echt waar, deze site had jou voor geen goud kunnen missen, jij bent gewoon onderdeel geworden hier. Maar toch, mensen komen en gaan..
Niet te vergeten die arme Mouse en Storm ):
Moon, je bent een geweldige meid, veel succes en plezier nog verder in je leven! We gaan je ontzettend missen! <33

Jeetje, zit hier nu bijna met tranen in mijn ogen... >.<

Xxx Maartje *plet Moon met hugs*


My time has come.. - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
My time has come.. - Pagina 2 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimema 3 feb 2014 - 21:21

Ik vind het heel jammer dat je weggaat, ook al hebben we niet veel topics samen gehad. Je was een hele goede mod en RiverClan leider. Veel succes!


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

My time has come.. - Pagina 2 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodpaw'
Member
My time has come.. - Pagina 2 DPKsfdL
LEMON-CHAN
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: × 3 Moons
Gender:
Rank:
Bloodpaw'
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 8:04

Oh Moon.. ;_;
Ik moest huilen van je bericht god, srsly D:

WC zal echt niet meer hetzelfde zijn zonder jou.. Echt Foxdung om te zien dat alle oude leden, en goede vrienden steeds 1 voor 1 weggaan :c

Ik ga je missen Moontje
xxx Juultje



Frostflare × Bloodkit × Chikita
My time has come.. - Pagina 2 Ezimba14172794943600
Bloodpaw setje:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
My time has come.. - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 feb 2014 - 8:59

That song... ;-;

Moon, ik je ondanks alles heel erg gaan missen hier. Je bent hier al zo lang ik mij kan herinneren en op meetings hadden we het inderdaad altijd gezellig. Was jij niet één van de eerste personen die ik op t station tegen kwam bij mijn eerste warrior cats meeting? Volgens mij was dat samen met Tiny. xD
Anyway,

Darkfire schreef:
Ik zal er namelijk misschien niet meer zijn de volgende meeting.. om een filmpje te maken van je reddings-actie haha

Ik doe maar net of die eerste zin niet gelezen heb. Jij gaat gewoon komen de volgende meeting, ook al ben je dan misschien gestopt op Warrior Cats. Desnoods sleur ik je mee. Wie is er anders om mijn gekke stunts weer te filmen? ;o

Het lijkt zo unreal dat je weg gaat. Dus, ik doe gewoon niet alsof dit een afscheid is, daar ben ik namelijk heel slecht in. Ik zal je gewoon niet meer zien op Warrior Cats, maar reken maar dat we nog contact houden.

x Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
My time has come.. - Pagina 2 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 feb 2014 - 18:47

Oh lieve Moon <3
Jou berichtje gaf mij tranen in mijn ogen. Wat heb ik veel met jou mee gemaakt, in de RPG dan, maar ook wel een soort van in real. Ik heb veel aan je gehad, je sprak me moet in, gaf me de troost die ik nodig had... en ja, je bent gewoon een vriendin voor mij geworden.
Mensen zeggen wel, vriendschap via internet bestaat niet, maar daar geloof ik niet in. Jij bent wel degelijk een vriendin geworden, en zodra ik terug ben zullen we vast nog wel leuke gesprekken krijgen via facebook ofzo, en onze meeting komt nog wel <3

Veel succes schat!

xNathalie.


My time has come.. - Pagina 2 ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My time has come..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: