My time has come..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My time has come..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Darkfire
Member
My time has come.. Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:32

<3:

Ik heb deze dag, dit moment, jaren gehaat en met angst naar uitgekeken. Toch is het zo, en gebeurt het, omdat ik niet anders kan. Jullie zien het topic staan op deze plek, met deze titel. Dat betekend maar een ding, ja.. ik stop. Geen pauze of terugkeer, ik ga weg omdat dat is wat ik het beste kan doen. School, friends, de manier waardoor ik mij verplicht voel te posten, maar dat dus niet meer kan. Ik kan niet meer posten hier, al een lange tijd, ik weet ook niet waarom. Ik heb verkeerde keuzes gemaakt en de verkeerde dingen gedaan waar ik nu heel veel spijt van heb, hoe had ik zo stom kunnen wezen.

Ik hou van Warrior Cats, alleen het is niet meer dat wat ik nodig heb. Het trekt me uit alles wat ik ook leuk vind. Ik wil nu zoveel zeggen, zoveel dingen doen, maar in woorden is niet te beschrijven hoeveel ik de afgelopen jaren van deze site genoten heb. Ik had het zonder jullie, zonder de character's van iedereen nooit gered. Het heeft mijn leven in alle kanten beïnvloed op de dagen dat ik schrijven en lol maken het hardst nodig had. Jullie zijn geweldig, stuk voor stuk. Ook de mensen die mij daarin misschien niet meer geloven. Ik spreek de waarheid en schrijf nu vanuit mijn hart, ik vind dit zo moeilijk en hart verscheurend. Ik heb een brok in mijn keel en kan wel janken. Ik had gehoopt dat ik dit topic pas veel later in mijn leven hoefde te schrijven, maar zo te zien zal het niet zo zijn en eindigt mijn tijd op Warrior Cats op deze dag.

Mijn characters, Sunpelt, Stormstar, Drakfire, Zealkit, Mistpaw en Annemarie.
Jullie vragen je af wat er met hen zal gebeuren.
Sunpelt; Mijn eerste account. Ze zal de zelfde weg lopen als Steelfang haar partner, Purplestorm, Blacknight. Ze zal de clan verlaten en haar partner gaan zoeken doe vermist is.
Stormstar; Ik ga je missen mijn wijze vriend. Stormstar zal aftreden voor famillie en vrienden, hij is oud en ziet de dingen niet meer goed. Hij zal dan er op uit gaan in de bossen, maar het stormt. Deze kater zal zijn eigen naam eer aan doen en worden getroffen door de bliksem op de vierboom. Niemand zal dat ooit kunnen overleven op zijn leeftijd.  
Drakfire; My evil and dark firend, is this it? Hij heeft al gepaard met Disturbingvoice, dus de nieuwe kittens zullen er komen. Alleen een villian komt vaak aan zijn einde dooor zijn eigen rivaal en de fouten die hij zlef heeft gemaakt. Een reden dat ik nog een topic met hem zal hebben. Nathalie, ik geef Brightspot de toestemming om hem voor eens en altijd van de clans te verlossen. Wazoula, al zou je dat willen. Ik weet niet of je het wil, maar het zou gaaf zijn als we zien dat.. het goede daadwerkelijk altijd wint van het kwaad. Het spijt me.
Zealkit; Een belangrijke kitten van Fire. Ik had hem zo graag willen zien opgroeien, dat ventje verdient het. Daarom vraag ik wie hem zou willen overnemen.
Mistpaw; Ze krijgt een hartaanval, zal er aan bezwijken.
Annemarie; Zal leven als kittycat en dood gaan aan ouderdom.

Sorry voor de gene met wie ik een verhaallein had. Ik hoop dat jullie er niet boos om zijn.Tja, ik had dit nooit verwacht en het doet me pijn. Ik huil, maar dat zal niks veranderen. Denk niet dat dit onverwacht is. Het is niet om dat gene. Ik heb al veel vaker voor dit besluit gestaan en de laatste tijd steeds vaker achter elkaar.
Ik wil iedereen bedanken voor deze prachtige tijd. Moderator, dat hoef ik ook niet meer te wezen. Haal me van de lijst en ik hoop met heel mijn hart dat Warrior Cats nog vele vele jaren zal leven, alleen nu... zonder mij. Ik ben uitgegroeid van naïeve noob, die bij iedereen irritand en vervelend kon doen, er niks van snapte en de meest gekke dingen uithaalde met Angelo en Tineke. Ik heb nog dagelijks contact met die twee, het was geweldig. Ooit zei Wazoula dat ze haar broek op zou eten, als de dag kwam dat wij alle 3 leader zouden worden. Ik kan er nog steeds om lachen, de ironie. Ik heb ontzettend genoten van de afgelopen jaren en woorden schieten mij daarbij te kort. Ik kan me een leven zonder WC -die geweldige afkorting- niet voorstellen. Jullie doen het geweldig geloof, me, wat ik ook heb gezegd of heb gedaan. Blijf in jullie zelf geloven want elk forum heeft zijn pieken en dalen, ik ben er nu onder bezweken, mijn verlaagd. Ik haat mijzelf ervoor maar ik ga er verder niet op in. Mensen bedanken... dat word een lange lijst en ik hoop zó dat ik geen mensen vergeet of tekort doe X'(

My time has come.. Tumblr_n090duifwP1rgt9kzo1_500

Wazoula
Zonder jou, Wazz... had ik dit alles niet gekend. Zonder de hyves van Warrior Cats en je kleine maar toch effectieve berichtje.. was ik hier nooit terecht gekomen. Had ik nou maar mijn kop er maar bij gehouden, want je bent een geweldig persoon, wat er ook gebeurd en wat ze ook zeggen! Jij hebt Warrior Cats gemaakt tot wat het nu is en daar mag je met je hele hart trots op wezen! Ik heb vele herinneringen en ik zal deze tijd zeker nooit vergeten. Ik kijk tegen je op, juist omdat je dit zo goed doet. Geloof me of niet, maar ik meen het. Vele gesprekken, discussies en zo ontzettend veel lol, ik ga het missen. Hou je sterk, ik weet dat je dit kunt, ga ervoor! Ik wens je heel veel succes in je leven. Contact is wat ik graag hou, it means so much to me.

Babs
Wat zal ik een topics met je gehad hebben. Storm en Apple, de lol en zoveel dingen. De tekeningen die we uitwisselde en de gesprekken die we hadden. Ik heb er altijd met plezier aan mee gedaan. Ik heb je altijd vertrouwd en de dingen die ik bij je kwijt kon, ik heb het altijd gewaardeert. Ik hoorde wel eens dat mensen soms ruzie met je hadden, waarop ik altijd dacht: 'Hoe kun je in godsnaam ruzie krijgen met Babs?! dat is praktisch onmogelijk' Je hoeft niet onzeker te zijn, of denken dat je dingen niet goed doet. Ik weet dat je je best doet en meer kun je niet doen, je bent zoals je bent en dat is een lieve meid die altijd en overal voor iedereen klaar staat. Laat je niet op je kop zitten, want je kan zo veel en daar moet je niet aan twijfelen. Geloof me of niet. Ik wens je een heel leuk leven toe. Je kunt nog altijd, bij mij aankloppen.

Sanne
Ik heb je nooit goed leren kennen, maar ik wil je evengoed bedanken voor het mede oprichten van Warrior Cats. We hebben in het verleden wat topics gehad en ik heb je altijd erg aardig gevonden.

Maaike
Je bent ontzettend gezellig en ik kan heel erg met je lachen op de meetings en in chat. Je kan af en toe gek uit de hoek komen en leuke opmerkingen maken. Blijf je voortaan wel goed op je muts passen? Ik zal er namelijk misschien niet meer zijn de volgende meeting.. om een filmpje te maken van je reddings-actie haha. Wat hebben we gelachen daar om. Het lukt me niet om het te uploaden via mobiel, zodra het lukt post ik het nog, belooft! Je doet het zo goed als admin. Je bent altijd geduldig en zoekt naar de logische verklaring van dingen. Al kan ik nog steeds geen logische verklaring vinden voor de ship Silverfang&Firestar x''D. Ik vind je heel erg aardig, veel geluk Maaike, mocht ik je niet meer spreken. Je bent altijd welkom bij me.

Maartje
Je hebt er voor gezorgd dat Stormstar bestaat. Je zocht een partner voor Mousefur en daar is deze oude sok uit gekomen, die heel belangrijk voor me is geworden. Ik wil je er voor bedanken. De eerste meeting hebben we elkaar echt ontmoet en het was erg gezellig, je bent daarna ook vaak naar de meetings gekomen en dat vind ik erg euk. Ik ben nog steeds een beetje jaloers dat je binnenkort naar JAPAN gaat 0.0'' Like, omg dat wil ik ook xD. Alleen jij verstaat de mensen en ik niet. Mousefur en Stormstar waren een leuk setje en het was altijd zo warm tussen die twee. Ze hielden zielsveel van elkaar en dat zal ik me ook altijd blijven herinneren. Nu zal Mousefur, en de rest van de clan, verder moeten zonder hem. Jullie redden het wel, geloof me. Stormstar heeft de clan ooit geleerd dat ze een grote famillie zijn, ze zijn één. Er zit zoveel liefde in Riverclan, hou dat vast.

Quinty
Ik heb je leren kennen, toen Stormstar en Lostvoice beter vrienden werden. Ik heb je daarvoor wel eens gezien als account op Wolf Story. Ik dacht, 'oeh die moet daar wel heel belangrijk zijn.' je kwam op WC en werd met open armen armen ontvangen. Goede en slechte tijden hebben we gehad, maar net als Lostvoice belangrijk is voor Storm, ben jij ook heel belangrijk voor mij. Ik koester die leuke tijden. Quinty.. ik had het niet verwacht, maar ja. Je hebt gelijk, ik heb fouten gemaakt en ik heb er spijt van. Hopenlijk kunnen we er ooit samen om lachen. Veel geluk Q<3

Cynthia
Hey, eerste vriendin van Sunpaw. Zullen we een poesiepoes opsporen en die promoveren tot clanleader? xD. Het eerste topic van die twee gaat er over en we hebben een super leuke tijd achter de rug. Ik kijk er met een big smile op terug, we waren een stelletje vreemde snuiters die de hele site op z'n kop konden zetten. Er is veel gebeurd de afgelopen jaren en je bent een tijdje weg geweest, ik was zo blij dat je toen bent terug gekomen. Nu is het mijn beurt om te gaan, alleen.. ik kom niet terug.

Michelle
Je bent iemand waar ik ontzettend aan gehecht ben geraakt. Ik kan midden in de nacht naar je toe komen, met wat dan ook. Of je licht te slapen, dat moet ook gebeuren haha. Ik kijk ontzettend uit naar volgend jaar, wanneer je bij mij op school komt. Het gaat echt heel leuk worden. Je kan altijd naar me toe komen, ben er voor je. Dreamheart, my sweet. Ik zal je altijd herinneren aan die naam, al je chars. Het was een geweldige tijd en we houden natuurlijk contact. Ik vond je sleep over's altijd gezellig, ik heb ontzettend gelachen like.. kaaaas Very Happy. Ryuk, so many things xD. Ik zal de topic's missen en Light krijgt waarscheinlijk een nieuwe mentor die goed voor haar kan zorgen. Be strong girl.

Gaby
Vele accounts. Je bent mijn dochter en mijn leerling geweest. Je bent heel grappig en af en toe hebben we een klein wap gesprekje met hoe t gaat, dat vind ik prima, want als we elkaar spreken is het altijd gezellig. Zorg er alleen voor dat je niet weer met Tiny op stap gaat, want dan verdwalen jullie natuurlijk weer xD. Ik ga de tijden missen, veel plezier in je leven Gaby.

Tessa
Ik heb je lang niet gesproken. Er is veel gebeurd en het zal nooit meer zijn zoals het was. Toch wil ik je zeggen, dat ik heel erg heb genoten Tessa, van alles avonturen van Drake en Hayden. Dat ik het heel leuk vond en zeker geen spijt van heb. Ik wens je een heel leuk en liefdevol leven.

Juul
Juul! juultje, Juulebuul. Ik wil toch nooit doei willen zeggen tegen jou?! je bent op de meeting een levende stuiterbal vol energie en vrolijkheid. Je kan me vrolijk maken zonder dat je het in de gaten hebt. Natuurlijk ben je een van de grootste en liefste drama queen die hier rond loopt op WC. Lionclaw bijvoorbeeld, je gooit er altijd nog een schepje boven op. Ik vind het geweldig aan je, hoe je vrolijk kunt worden van het kleinste dingetje. Like.. de bus  Laughing . En omygohd, je super epic muts. Ooit kom ik naar je toe en dan is ie van mij hahaha xD. Je bent een geweldig persoon, je hoeft zeker niet aan jezelf te twijfelen, want ik snap af en toe niet hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik zal de tijden nooit vergeten, het was zo ontzettend leuk en ik heb van elke dag genoten dat ik op WC zat.

Iro
Hello Natsu. Je bent heel erg fan van Fairy Tail en gosh, i know why now x''D. Super leuke anime. We hebben hele goeie gesprekken gehad en ik hecht er heel veel waarde aan. Je bent ook altijd zo vrolijk op die meetings en dat is zo leuk om te zien. Ik denk dat je wel 7 keer op mijn rug gesprongen bent in Burgers Zoo, waardoor ik weer half bezweek en in de lach schoot. Je bent geweldig zoals je bent Iro en geloof in jezelf, want jij kan alles aan! Blijf zoals je bent en volg je hart, dan komt alles wel goed.

Soof
Je doet het super goed als Shrewstar. Ze is zo'n leuke character en Brokenstar zou er trots op wezen. Ik vond het altijd gezellig met je op de meetings en ook in de chat. Hopenlijk zie ik je ooit eens terug op een ander forum.

Joos
Ik weet dat je eigenlijk bent gestopt, maar mocht je hier ooit kijken. We hebben allebei een liefde voor L Lawliet, Death Note. Ik heb heel erg genoten van die sleep over bij Mim. Ik vond het super gezellig.

Nathalie
Ik vind dit zo jammer.. je bent bijna terug op Warrior Cats. Toch, moet ik stoppen en vind ik dit zo oneerlijk. Ik ben trots op je dat je door dit gedoe heen bent gegaan Nath, je hebt het niet makkenlijk gehad. Darkfire en Brightspot, wat heeft hij haar leven verziekt... arme poes. Ik heb genoten van elk topic en elke keer als je weer met een nieuw drama plan kwam, waardoor ik weer in de lach schoot. De twee zijn aan elkaar gewaagd en Bright, ze zal straks eindelijk rust hebben als haar aartsrivaal weg is. Ik wens je heeel erg veel succes en geluk in je leven.

Linn
Hey Linn. We hebben af en toe gesproken, wat erg leuk was. Ik lees net half lachend onze oude skype gesprekken door. Discussies over WC, over de tijd dat ik examen had en vele andere dingen. Je bent best een steun geweest zie ik nu. Ik vind je een erg leuk persoon. Je kunt altijd naar me toe komen.

Lianne
We hebben elkaar ontmoet op de meeting. Ik vond het erg gezellig en leuk. Honeyspots Is heel belangrijk geweest en ik zal dat 'troost' topic nooit vergeten. Het was altijd erg gezellig en leuk. Ik heb het al eens gezegd, dat ik je een hele leuke RPGer vind en woorden schieten mij nu te kort. Heel veel geluk!

Laura
Laura.. Icy, wat heeft Storm een hekel aan die Fishface. Ze is echt geweldig en je hebt de Bloodclan zoveel gegeven met haar. Ze was geweldig en ik vind het zo leuk hoe je haar speelde. Ik kan het verkeerd hebben, maar wat jij de gene die ik ooit van Digidier heb afgeplukt? Ik weet het niet meer. Wat ik wel weet is dat ik het altijd leuk vond om een topic met je te hebben. Ik wens je heel veel succes en geluk in je verdere leven.

Marieke
Hey, je bent iemand die ontzettend haar best doet voor de site. Je wil het graag goed doen en er helemaal voor gaan. Je hebt andere forums gehad enz, maar ik zag je altijd weer terug komen naar de site. Ik heb je altijd gemogen en je bent erg aardig. Heel erg veel succes Marieke! Very Happy

Chriss
Ik heb je de laatste tijd veel gesproken in verband met Drake en Horo en vele andere dingen. Ik vind het leuk om mensen beter te leren kennen en vriendschappen te sluiten, wat ik bij jou ook gedaan heb. Mijn skype, je bent altijd welkom.

Isa
Sorry dat ik als mentor moet stoppen. Ik vond de topics die we hadden wel heel erg leuk en we hadden zoveel meer kunnen beleven. Jammer genoeg dus niet. Ik weet zeker dat je het de komende tijd heel erg goed gaat doen op Warrior Cats. Blijf in jezelf geloven, dan komt het allemaal op z'n pootjes terecht. Ik wens je alvast succes, en veel geluk in je leven.

Bo
De dag dat je word omgedoopt tot.. stalkerkind. Ik werd inderdaad door je gestalked op de meeting Bo, wat ik erg grappig vond en ook erg leuk. We hadden allebei rode strepen in ons haar.

Annemeike
Sorry dat ik weg ga, voordat Wishkit en Zealkit echt vrienden begonnen te worden. Ik hoop dat dit niet word opgegeven en dat je in overleg kan met de gene die Zealkit overneemt. Ik vind je erg aardig en je bent erg grappig, op de meeting was het heel erg gezellig. Ik wens je veel succes hier op WC, want je kan het nog heel ver gaan schoppen.

Esmee
De vader van mijn grote en enge bullenbak. Hij heeft een hekel aan Kestrelwing, we know. Ik vond het leuk om te zien hoe Darkfire van kleine kit naar dit groeide en Kestrelwing ondertussen steeds ouder werd, zich verbaasde en zich nu rot voelt. Dat die twee aan elkaar gewaagd zijn, zeker. Ik zal t nooit vergeten en ik heb jou erdoor beter leren kennen wat ik heel erg leuk vind. Veel succes.

Rebecca
Ik heb je eigenlijk het meeste gesproken op de meeting met de vriend van de camera club. Ik vond het een heel leuk gesprek. Daarbij hebik nog wat tekeningen voor je gemaakt waar ik veel plezier mee had. Ik vind je heel erg aardig en ik wens je veel succes.
___________
Ik weet dat ik lang niet iedereen heb. Sorry voor de gene die er niet staan, want het betekend niet dat ik jullie ben vergeten uit mijn geheugen. Ik wil gewoon heel Warrior Cats bedanken, en echt iedereen! iedereen is belangrijk hier en ik vind het zo moeilijk om dan te kiezen tussen niemand en iedereen. Want niet iedereen ken ik even goed, maar er zijn bij somiige waar ik wat wil zeggen. Ik ben zo in de war, dus daarom de rommeligheid. Neem het me please niet kwalijk D':
some fun:

Ik wil zoveel zeggen nu, maar woorden, ik kan het niet. Dit is sws een van de grootste topics die heb gemaakt. Het is ook een van mijn laatste. Ik ga jullie echt ontzettend missen lieve mensen, echt waar. Alleen het is het beste. Ik hou van jullie en ik wil jullie zo bedanken voor de afgelopen jaren!

Mvg, Moon.



My time has come.. 1548182_608014269266638_1183978886_o


My time has come.. 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
My time has come.. DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:38

Wat spijtig dat je weggaat. Ik heb nooit echt met je gesproken, maar onze zeldzame gesprekken waren toch wel altijd leuk. Ik hoop dat je het nog goed afgaat in real life, en hoop natuurlijk ook je nog een te spreken ooit.

x Chi


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
My time has come.. Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:40

Super spijtig dat je stopt Moon! Bravesoul zal Storm missen ;o
May StarClan light your path <3


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
My time has come.. EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
My time has come.. DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:40

Moon,
Ik had dit ergens wel zien aankomen toen ik je bericht zag dat Stormstar zou aftreden. Ik ga je echt enorm missen hier op Warrior Cats en ook jouw karakters ga ik ergens wel missen. Darkfire was echt de enige kat die iedereen kende als door en door slecht en ik zal die reputatie van hem missen, en Stormstar was een geweldige clanleader en ook hem ga ik echt missen <'3 Ik zal je nog wel spreken via Skype/msn whatever het nu is!

Ik wil ook even zeggen dat je ook echt een enorme steun voor mij bent geweest en daar wil ik je dus echt voor bedanken <'3

xx Linn


{Lightninghowl}
My time has come.. QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
My time has come.. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:41

Ik had je al op W'app hierover gesproken, maar ik wil wel dat je weet dat ik je hier ga missen. Ik wil het nog even onderstrepen <3 Het ga je goed, en ik hoop je nog wel 'ns te spreken meid.

Het ga je goed<3

x Babs


My time has come.. T4W3e3N
Stamps
My time has come.. PS18GM0My time has come.. W0qAlxRMy time has come.. EjrsROFMy time has come.. FWu1gsfMy time has come.. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
My time has come.. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:43

Jammer dat je weg gaat Moonsel :C Ik hoop je van harte nog een keer terug te zien!
Shrew is proud of Darkie, eventhough she doesn't let it see (:

xx Soof
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
My time has come.. DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:46

Omg moon I'm so sad D:
Ik ga je zo erg missen meid, je blijft altijd een speciaal plekje bij me hebben. Darkfire x Aury was zo leuk, hij pastte precies bij haar en andersom ook, geen enkele andere mentor zou dat hebben. Ook zou ik heel erg mijn best doen met Dawnflight en proberen de eer van de Riverclan en Stormstar hoog te houden. Weet dat ik nog altijd voor je ben, je hebt mijn nummer en je mag hem gebruiken. Woorden schieten me te kort op dit moment, maar weet dat WC nu voor altijd een ere member verliest.

xxxxxxxIsa


My time has come.. WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatebreath
Member
My time has come.. Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:46

Meissie I'm reading this with tears in my eyes. Alles wat we hebben doorgemaakt samen. Je hebt me een geweldige tijd gegeven hier jij was degene die me echt ontving in het echte leven hier eigenlijk. Ik ga je zo ontiegelijk missen op Warrior Cats. Sure we spreken op Wapp en gaan wapp rpgtjes hebben (Rave x Drake hehehe) En we kunnen altijd nog DarkxSin of DarkxDisturb hack zelfs DreamxStorm alles kan. Maar het gaat toch het gevoel dat deze site heeft niet wegnemen. Het gaat leeg zijn zonder jou. So my charries are going to say something for ya babe <3

Breaking: -hangt aan Storms been- GOD DAMNIT GRAMPSS STAAAY
Disturbing: Yeah right I'll just find someone else... Fishface -Sobs in corner bij foto van Dark-
Light: See bad mentor! -Jankt ondertussen aan ander been van storm-
Sin: Daddy did I do something wrong? -staart naar dark-
Rowan: HUUGGG?
Nightcore: Buubuuu we had a family thing?!
Velirane: Can I haz Darkfire as buddy now?
Slatebreath: -akward stare-
Lightningdragon: Sooo. Can I take over Riverclan? Then I can Mousedung Snowkiller some more.
Dreamheart: LIKE Mousedung YOU Fishface GO BACK IN YOUR CORNER AND BE A LITTLE Fishface FOR MIMI AND POOST AND DON'T LEAVE AND AAARHB -rage mode-


Mweh Dreamheart moest afgevoerd worden en is nu aan de catnip om te kalmeren, run while you can before she goes beserk again. <333
Ill miss you baby



My time has come.. 3151q9w
thanks demi <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
My time has come.. DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 18:50

*Sigh* Guess it's my time now?

No, I don't like it, to read this and having to say goodbye to you.
Last night was rough, I didn't want to get in the fight. Things just got complicated and I just couldn't sit there and watch. But, nvm that.

I guess this is goodbye now? Perhaps I'll see you again on SSA, I'm still in the WhatsApp chat and you have my number. We can still have contact, I guess.

Who knows, maybe Losty will see Storm a last time, before he dies. They both deserve that, imo.

Goodbye Moon, take care and stay classy, please ...

xxQuinty


My time has come.. DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

My time has come.. LcrIgCQ My time has come.. M9EKCDX My time has come.. EjrsROF
My time has come.. RUq8TRk My time has come.. UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
My time has come.. DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 19:02

Spijtig om the horen dat je weggaat, Riverclan zal nooit meer hetzelfde aan voelen zonder Stormstar D:
Veel succes verder nog C:!

Gr, Thessa


My time has come.. Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinypaw
Member
My time has come.. DPKsfdL
Jo-anne
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Tinypaw
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 19:17

Jammer dat ik de kans niet heb gehad om je te leren kennen, ik ben er net en jij gaat weg. Ik denk dat je (aan je topic te lezen) een geweldige moderator was! Volgens mij heb ik je ook wel eens zien langskomen op WolfStory, kan dat kloppen?
Iig veel succes verder! C:

Groetjes Jo-anne


My time has come.. 11qgzr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
My time has come.. 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 19:23

STALKERKIND MOON D: :CC Mweh, I don't like it, but :c *hugzels* I'm nearly crying, because when I came here, you were also here :C I'm going to miss you MoonMoon :c But, I'll still stalk you on wapp, dont worryyyy <3 I won't forget my lovely Stalkerchild. :c Mweh, while i'm typing this I feel tears coming :c But... If this is really what you want, I'll accept it, and stalk you on Whapp <3 :c

Love you sweety <3
Leafpaw and Smokedust will miss Daddy and Grandpa <3

Xxx Bo *hugz 1000 times* *doesn't let go* (I can't :c)


Sucks don't it?
My time has come.. Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
My time has come.. DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 19:26

Spijtig dat je weggaat :c Natuurlijk heb ik je niet echt goed kunnen leren kennen (ben nog steeds een beetje een newbie XD)
Maar iemand die weggaat is altijd een verdrietig moment. Ik hoop dat je nog veel geluk en succes heb tin je leven!



My time has come.. Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
My time has come.. Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 19:35

Dit voelt zo dubbel. Het voelt zo goed om te zien dat jullie zoveel om me even en ik geef ook ontzettend veel om jullie, don't forget that. Ik besef misschien nog niets eens wat ik heb gedaan. Het is moeilijk, ik zit met tranen in mijn ogen. Toch stop ik, ik ben te ver om terug te krabbelen, dat doe ik niet. Mim, you made me smile with that thing there. Thanks <3

Jullie zijn geweldig :')


My time has come.. 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatebreath
Member
My time has come.. Search?q=kaya+scodelario+black+eyes&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwio4peet4LPAhWCSRoKHYmcDEkQ_AUICCgB&biw=1184&bih=670&dpr=2#imgrc=7oF_xO2P0I2tRM%3A
Jacqy
273
Actief
"Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatebreath
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 19:40

Hey I always promised I'd make you smile didn't I
NOW GO MAKE WAPP RPGS SINCE I CAN'T MAKE ANYMORE MAKE ANY YOU WANT
NOW YOU Fishface



My time has come.. 3151q9w
thanks demi <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastkit
Member
My time has come.. DPKsfdL
Sharon
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: A few weeks now
Gender:
Rank:
Lastkit
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 19:40

Awh, Moon, everyone is going to miss you, including me!
Alle topics met Stormstar x Cindersmoke waren geweldig, net als de band van Lastbreathe en Mistpaw, al is dat al een hele tijd geleden. Je was een geweldige persoon, niet alleen om mee te RPG'en maar ook om mee te praten. Je ben een geweldig persoon en veel succes in je verdere leven <3 !

~ Sharon


Cindersmoke || Sassypaw || Lastkit
My time has come.. Lastki11
Terug naar boven Ga naar beneden
Miles
Deceased
My time has come.. DPKsfdL
Soepsas
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Miles
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:06

Dammnn,

Ik ga je freaking missen D: En al je awesome karakters.
Argghh the feels. Ik snap waarom, offcourse, maar toch... D:

Verwacht maar dat ik Bo ga helpen met stalken <3
Goodluck with everything <33

xx

dang ik haat afscheid nemen D:


My time has come.. 1zq8382
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
My time has come.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:12

Ik vind het echt heel jammer dat je weggaat, Moon. Jij bent een heel groot voorbeeld voor mij geweest. Ik zeg maar eens kleinemaan, lang geleden dat ik dat gezegd heb. Maar gelukkig blijf je op Star, dan kan ik nog veel Dravier momentjes beleven


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.My time has come.. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
My time has come.. DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:13

Ontzettend jammer dat je weggaat!
Ook al ken je niet echt goed, ik weet wel dat je het hier fantastisch deed. Ik herinner me nog dat je op de meeting naar me kwam en zei iets in de zin van. 'Jullie ken ik nog niet.' of zo. Jij weet het vast niet meer. Maar ik wel.
Heel veel succes en plezier in real.

xxxx


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

My time has come.. 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
My time has come.. 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: My time has come..   My time has come.. Icon_minitimeza 1 feb 2014 - 20:35

Moon, ik zag altijd enorm tegen jou en Stormstar op, ook al heb ik nooit echt met je gesproken. Je was altijd goed in het oplossen van problemen, en als ik last had van een 'writers block' keek ik naar Storm en Darkfire, en nam ik een voorbeeld aan de prachtige posts die die twee katers bespeelden.
Het is jammer dat je gaat, maar ik snap het.. Het ga je goed, nee, geweldig! Hopelijk zie ik je ooit eens in Real Life~

xx- Emma







My time has come.. Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My time has come..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: