So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyspots
StarClan
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:10

Lieve allemaal,

Ten eerste wil ik mijn oprechte excuses aanbieden dat ik er weer vandoor ga:)
Als je terug rekent is het ongeveer 9 maanden geleden dat ik mijn eerste vaarwel zei. Dit is dus mijn tweede en misschien wel mijn laatste. Ik heb wat dingen afgesproken met Babs en Maaike en die zal ik braafjes ook gaan afwerken en dan stap ik op. Er is een kans dat ik mijn inspiratie, tijd en zin dan weer terug vind en toch weer op Snowbird inlog en denk; Het is een tijd geleden, laat ik weer eens beginnen. Maar op dit moment is er een ware storm aan negativiteit mijn kant op gekomen. Dat komt voornamelijk door de thuis situatie en dingen die heel privé zijn en die ik gewoon niet op een openbare website wil plaatsen. Daar door is mijn zin om te posten ook vaak in vlagen gekomen en toen weer afgezwakt. Om een of andere reden kreeg ik er enkele tijd geleden niets meer uit op Honeyspots, tot mijn eigen ergernis en waarschijnlijk ook naar diegene waarmee ik een topic had. Mensen, serieus, het spijt me oprecht:( Mijn hoofd tolt op dit moment omdat ik zo veel aan mijn hoofd heb. Ik ga gewoon even pauze nemen, ik keer alleen nog terug voor de verhaal lijn van Babs en Maaike en daarna ben ik denk ik weg. Ik voel mijn band met deze website ook verzwakken ook al was ik razend enthousiast toen ik Snowbird aanmaakte en weer enige activiteit in Honeyspots zette. De meeting is voor mij een mijlpaal geweest en ik denk wel een passend einde. Tenslotte voelt het alsof ik alles op deze site al gedaan heb. Wat niet bereikbaar is geworden is niet bereikbaar geworden en wat ik wel heb behaald, daar ben ik trots op! Mijn hele korte periode als medicine kat was .. verlichtend. Het was leuk en ik zou het zo nogmaals doen. Maar nu kan ik wel een heel Furball verhaal doen waarvan de helft waarschijnlijk toch skipt tot de volgende alinea, dus dan doe ik dat maar niet.

Het kan een fase zijn, het kan een permanente beslissing zijn. Momenteel kan ik dat niet zeggen. Dames en heren .. ik heb een geweldige tijd gehad op Warrior Cats. Eentje die bijna net zo speciaal is als Wolf Story <3 Dank jullie wel en tot ooit zeg ik maar:)

Voor de mensen waar ik nog wat open mee heb staan, en dan kijk ik vooral naar Soof en Bo met Flowpaw en Quietpaw, je kunt me eventueel toevoegen op hearmeroar@live.nl om me lastig te vallen over leeftijden enzv.

Hoe dan ook, tot ziens en live long and prosper! *vulcan hand motion*


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnSo long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:12

Nawh liefie ik ga je zo ontzettend missen Sad
Ik ga je zeker nog pesten schat ik hou van jeh en heel veel succes and shit

damn ben er stil van Sad

love you baby always <3


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender:
Rank:
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:12

Jammer dat je weggaat ;( Ik hoop echt dat dit tijdelijk is, maar wat moet dat moet soms hé. Ik wens je in ieder geval veel succes toe, in je verdere leven maar ook als je besluit weer terug te komen. Whitelion zal zijn onnozele zusje missen Xd

~Bunny


So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye BAyRxn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lastkit
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
Sharon
98
Actief

CAT'S PROFILE
Age: A few weeks now
Gender:
Rank:
Lastkit
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:13

Awh ;-;
Ik ga je echt missen Lianne, de topics tussen Honeyspots en Cindersmoke waren echt één van me favoriete topics die ik ooit heb gehad. Cindersmoke werd daardoor echt m'n favoriete accountje. Maar niet alleen de RPG was geweldig, ook de normale gesprekken op de old school msn :'D. Ik ga je echt heel erg missen, maar veel succes in je verdere leven <3 !

xx Sharon <3


Cindersmoke || Sassypaw || Lastkit
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Lastki11
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:25

Ahw Lianne D:
Ik ga je zeker missen, en Mintie gaat Snow zeker ook missen. Ook ik hoop dat het tijdelijk is en dat je binnenkort weer terugkomt, maar als dat niet zo is wens ik je nog het allerbeste in Real Life ~

xIsa


So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokedust
StarClan
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Age: 73 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:30

Noes Lianne D:
Ik ga je missen meis, ik ga je echt lastig vallen op Hotmail ;3 Nee haha, ik zal je niet gaan stalken :3

Maar ik ga je missen... en.. D: Veel geluk denk ik? ;w;

xx Bo
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:33

Awh Lianne ;-; Ik ga je hier echt heel erg missen, vooral omdat ik jouw accounts meestal echt fantastisch vind en jouw posts zijn altijd zo makkelijk om te lezen gewoon omdat je echt een hele fijne rpg stijl hebt.

Bedankt voor de fantastische tijd die jij aan WC hebt gegeven en hopelijk tot ziens!


{Lightninghowl}
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:34

Wat jammer om te horen, lieverd :c
Ergens viel het wel te verwachten, met alles waar je momenteel door heen gaat.

Ik zal je missen hier, Liaan <3 Honeypaw zal er waarschijnlijk nooit achter komen dat ze naar Honeyspots vernoemt is, maar ze zal het vast leuk hebben gevonden.

Hou je haaks schat, je kan me altijd overal om bellen, whatsappen, smssen, onderspammen and whats so ever :3

xxQuinty<3


So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye LcrIgCQ So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye M9EKCDX So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye EjrsROF
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye RUq8TRk So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 19:35

He bah, ik ben er stil van. Al hebben we nooit zoveel gepraat ofzo, ik vond jouw RPG post altijd leuk om te lezen, en je was voor mij, en ik denk voor nog wel meer mensen, een voorbeeld. Ik ga je missen Lianne, eerlijk waar, maar het is jouw keuze.. Dus ik zal hem respecteren, veel geluk in Real Life, en hopelijk zien we je hier weer eens terug

xx- Emma


So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dogdance
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 20:11

Jammer om te lezen. :/ Maar goed, het zat er al een beetje aan te komen.

Ik zal je sowieso nog wel spreken via W'app en FB, dus dit is geen echt afscheid <3 En sorry, ik ben bagger in het schrijven van afscheidsdingen dus ik zal dit niet al te lang maken (Aangezien het toch geen afscheid is)

<3

Babs


We are siamese if you please <3
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye SignatureDogdance-1
StampsC::
Awesome<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 20:44

Awh, Lianne... Nu heeft Talon Shysong nog niet kunnen vermoorden.. Ach ja, sorry daarvoor x$ Ik ga je heel erg missen hier op Warrior Cats hoor! Eerst Moon die weggaat, nu jij.. Het is niet fijn om spelers te 'verliezen' D'= We hebben misschien nooit echt een topic gehad, of ander contact, maar ik ga je daarom niet minder missen dan iemand anders! Veel succes in je echt leven nog, Lianne! Het ga je goed, meid! <3



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimezo 2 feb 2014 - 22:24

Lianne, het is jammer om te horen dat je weggaat, maar het is een beslissing die je zelf moet maken en ook hebt gemaakt.
Veel succes in je verdere leven en ik zal je zeker missen.

xx Cynthia


So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Z0IYPct

So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye W0qAlxRSo long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye MKN7vHESo long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye 7iLZ7FISo long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye PS18GM0

So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Xs4

So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Salmonleap
Member
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye 33dcsag
Floriske
291
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Salmonleap
BerichtOnderwerp: Re: So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye   So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye Icon_minitimema 3 feb 2014 - 21:17

Jammer dat je weggaat. Ik vond alle topics die ik met jou heb gehad heel erg leuk (ons Engelse Honeyspots & Petalcloud topic Very Happy) Ik hoop dat we je nog eens terugzien ^^
Voor nu: veel succes!


It's just I'd rather be causing the chaos
Than laying at the sharp end of this knife

So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye 13z3guv
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So long, Farewell, Auf wiedersehen, Goodbye
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: