Y-yeah.. a rose..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Y-yeah.. a rose..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 12:25

TAG: Dustkit

WORDS:124

NOTES:aw
















GLOWPAW

Blij trippelde hij het kamp weer in. Hij had een roos gevonden net buiten het kamp, het roosje was prachtig. Hij had geleerd dat je soms dingen aan iemand geeft uit respect. Dus zocht hij druk rond naar iemand die eruitzag alsof hij/zij wel wat kon gebruiken. Niet gemeen bedoeld, maar bijvoorbeeld iemand die in zijn eentje maar wat zat te staren naar iets heel saais ofzo. Hij glimlachte bij de gedachte van iemand blij maken, maar hield de roos stevig tussen zijn tandjes geklemd. En toen zag hij daar, helemaal alleen.. Wat was het ookalweer? Dist..Dast.. Dustkit! Hij glimlachte nogmaals en liep naar haar toe, begon wat te kakelen met zijn kiezen op elkaar geklemd zodat de roos nog niet viel. "Hallo Dust!"

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:


Laatst aangepast door Glowpaw op za 15 feb 2014 - 13:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 12:39



Met samengeknepen ogen staarde hij naar de sneeuw. "Ik heb je wel door hoor! Ik weet dat jij de dader was, dat jij het licht hebt opgegeten!" Bedacht hij zich. Squirrelkit en hij hadden de vorige avond een zoektocht gehouden naar het licht en de kleuren en hij verdacht de sneeuw er nog steeds van dat die alles gestolen had. Opeens viel er een schaduw over hem heen en de kleine kitten keek verbaasd op. Wie was dat? Voor hem stond een katertje dat erg veel weg had van hun clanleader, maar dan met iets langer haar en blauwe ogen. Was dit de zoon van Firestar? Hij had ergens gehoord dat die kittens had gekregen, maar waren die al zo oud?! "Hallo Dust!" Deze kater kende zijn naam! Hoe kwam dat? Wie had hem dat verteld? "Hall-" Nu merkte hij de roos in de mond van de kater. "Wat is dát?" Miauwde hij, waarna zijn ogen groot werden. "Dat ziet er echt heel mooi uit! Hoe kon je daar aan? Waar kan ik ook aan zoiets komen? Wow! Mag ik eens zien?" Hij probeerde zich zo groot mogelijk te maken, waardoor hij even op zijn twee achterpoten stond. Zijn neus snoof de heerlijke rozengeur in. "Wow dat ruikt lekker!" Miauwde hij, zijn stem sloeg over van de opwinding. Hij keek de kater voor hem even vragend aan. "Hoe heet jij eigenlijk? Hoe weet je dat ik Dustkit heet? Waarom noem je mij Dust? Is dat een bijnaam?"


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 12:47

TAG: Dustkit

WORDS:122

NOTES:aw
















GLOWPAW

De kater ratelde ineens aan een stuk door, waarna hij glimlachte en de roos liet vallen. "Hier, mag je hebben" Zei hij met een lief stemmetje en schoof met zijn voorpoot de roos naar hem toe. "Gevonden net buiten het kamp" Zei hij trots en kreeg een glinstering in zijn ogen. "Haha, nou.. ik heb je wel eens eerder gezien met iemand anders, en die noemde je Dustkit. Dus dan is het best logisch dat jij Dustkit heet, toch? En jaaa, soms kan je een kat bij alleen het voorvoegsel noemen. Ik heb je naam onthouden omdat mijn... moeder, hoe heet dat? Zorgmoeder? Vast wel. Zorgmoeder. Heeft verteld dat het het best is als je alle namen van je clangenoten onthoud."

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:


Laatst aangepast door Glowpaw op za 15 feb 2014 - 13:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 12:52



Toen de kater het voorwerp liet vallen kon Dustkit het niet laten om zijn hoofd wat te buigen en nog een keer eraan te ruiken. Het rook zo lekker! "Hier, mag je hebben" Met grote ogen keek hij nu weer omhoog naar de kater. Echt waar? Voor hem? "E-echt? Voor mij?" Miauwde hij, waarna hij het voorwerp naar zich toetrok en deze bekeek. "Waarom is die voor mij? Wat is het? Hoe heet het?" Miauwde hij, waarna hij zijn poot over de bloem liet glijden. "Haha, nou.. ik heb je wel eens eerder gezien met iemand anders, en die noemde je Dustkit. Dus dan is het best logisch dat jij Dustkit heet, toch? En jaaa, soms kan je een kat bij alleen het voorvoegsel noemen. Ik heb je naam onthouden omdat mijn... moeder, hoe heet dat? Zorgmoeder? Vast wel. Zorgmoeder. Heeft verteld dat het het best is als je alle namen van je clangenoten onthoud." Even knikte hij. "Dat is wel een goed idee ja, misschien moet ik ze ook maar eens gaan onthouden! Hoe heet jij? Dan kan ik jouw naam ook onthouden! Een zorgmoeder? Wat is dat?" Nieuwsgierig keek hij omhoog. "Had je niet gewoon een moeder?" Even voelde hij medelijden voor de kater, hij wilde niet weten hoe dat moest voelen! Zonder moeder door het leven gaan? Nooit. Zijn moeder zou hem toch nooit alleen laten, toch?


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 13:15

TAG: Dustkit

WORDS:153

NOTES:aw
















GLOWPAW

"Een goede daad kan nooit kwaad" Antwoordde hij glimlachend en kreeg een heel blij gevoel omdat de kater zo nieuwsgierig was naar de roos. "Oja, mijn naam is Glowpaw" Zei hij en sprak "paw" trots uit. Maar toen brak zijn stem. "M-mijn moeder is nu een eng.. engeltje, ze waakt over mij overal waar ik ben. Dat zei papa. Hij keek even naar de lucht, glimlachte toen weer dapper. "Ze was heel zwak toen ik en mijn broertjes en zusjes op aarde kwamen. Dat heeft ze niet overleefd. Maar ze was toch heel sterk, want hier ben ik. Gezond en al, op aarde. Soms, als de lucht 's avond heel helder is, dan lijkt het of ik haar zie. Mijn herinneringen van haar gezicht zijn heel vaag. Maar soms, als ik lang genoeg naar een ster kijk, dan zie ik haar" Hij keek weer even naar de roos, en toen naar Dustkit.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
[/quote][/b]


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:


Laatst aangepast door Glowpaw op za 15 feb 2014 - 13:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 13:21



"Een goede daad kan nooit kwaad" Werd er gezegd door de roodgekleurde kater. Een vrolijke glimlach verscheen op zijn gezicht, terwijl hij zijn blik focuste op het voorwerp voor hem. "Oja, mijn naam is Glowpaw" Glowpaw! Hij was dus al een apprentice? Wow! "Leuk je te ontmoeten, Glowpaw!" De kitten keek Glowpaw vrolijk aan. "M-mijn moeder is nu een eng.. engeltje, ze waakt over mij overal waar ik ben. Dat zei papa." Even slikte de kitten. Dus ze was niet meer hier, op aarde? Waar zou ze nu zijn? Hij besloot om stil te bleven, want hij kon duidelijk zien dat de kater het er nog moeilijk mee had. "Ze was heel zwak toen ik en mijn broertjes en zusjes op aarde kwamen. Dat heeft ze niet overleefd. Maar ze was toch heel sterk, want hier ben ik. Gezond en al, op aarde. Soms, als de lucht 's avond heel helder is, dan lijkt het of ik haar zie. Mijn herinneringen van haar gezicht zijn heel vaag. Maar soms, als ik lang genoeg naar een ster kijk, dan zie ik haar" Dat.. was heel mooi wat hij zojuist gezegd had. "I-ik vind het heel erg voor je.." Miauwde hij wat zachter. "Ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn moeder stierf.." Hij keek naar zijn pootjes en wiebelde iets heen en weer. "H-hoe.. heette ze?" Vroeg hij op een zachte, bijna mompelende manier. Hij wilde de kater voor hem niet kwetsen, helemaal niet. "Of.. wil je er liever niet over praten?" Wie is jouw vader eigenlijk?"


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 15 feb 2014 - 13:33

TAG: Dustkit

WORDS:xx

NOTES:aw
















GLOWPAW

"Achja, het leven gaat door, toch?" Glimlachte hij. "Nee hoor.. heb het er wel vaker over gehad. Mijn moeder heette Icestorm, mijn vader heet Firestar" De glinstering kwam weer terug in zijn ogen, hij had gelijk. Het leven gaat door, en soms zijn er teleurstellingen. Maar zo gaat dat nou eenmaal, toch?

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


Kort sorry, kon niets meer bedenken :p


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 16:05



"Achja, het leven gaat door, toch?" Even twijfelde hij, want hij begreep Glowpaw's zin ergens niet. Ze was toch dood? Dan leefde ze toch niet meer? Hoe kon haar leven dan nog door gaan? "W-welk leven bedoel je..?" Besloot hij een beetje twijfelend te vragen. "Je moeder was toch weg? Dan leeft ze toch niet meer?" Het kon misschien een beetje betweterig uit zijn mond komen, maar zo bedoelde hij het zeker niet. "Nee hoor.. heb het er wel vaker over gehad. Mijn moeder heette Icestorm, mijn vader heet Firestar" Even keek hij vrolijk op. "Dus jouw vader is Firestar?!" Miauwde hij vrolijk. "Mijn vader is zijn deputy! Silverfang!" Hij duwde zijn borstje trots naar voren. "Ik word later net zo sterk en groot als mijn vader!"


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimezo 16 feb 2014 - 21:48

"Mijn leven, bedoel ik" Glimlachte hij. Hij knikte. Jaaa, Firestar Dacht hij. Zijn oogjes lichtte op. Zoon van Silverfang? "Leeeeeuk" Riep hij uit. "Jaaaa! En dan word ik leider en jij mijn deputy!" Zijn stem sloeg over naar heel blij en hij lachte. Hij zette zijn borst vooruit en glimlachte. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de Great Rock!" Riep hij uit, trots dat hij deze woorden kende.


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 7:42



Hij grinnikte zachtjes bij het idee om zijn vader ooit op te volgen als Deputy. Dat zou hij echt fantastisch vinden, eigenlijk. Maar iedere kitten droomde daar van, toch? Om de hoogste rang in de clan te hebben, naar Starclan te gaan en negen héle levens krijgen! Wie wilde dat nou niet? "Jaaaa! En dan word ik leider en jij mijn deputy!" Een grote grijns verscheen op Dustkit's gezicht. "Dat lijkt me fantastisch!" Miauwde hij enthousiast. "Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen zich verzamelen bij de Great Rock!" Dus Glowpaw kende deze zin al uit zijn hoofd? Wow! "Hoe vaak heb je die zin al gehoord? Ik pas één keer!" Miauwde hij lachend. "Zegt Firestar dat altijd? Wie is jouw mentor eigenlijk?" Hij keek met een grote glimlach naar de hoge steen, ja, daar wou hij ooit op staan. Dat leek hem zo fantastisch! Al was het maar voor de nep, om gewoon een keer het gevoel te krijgen dat Firestar daar ook had. Was het leuk om een leider te zijn? Hoe was het eigenlijk om de clan te leiden? Wat moest Firestar eigenlijk allemaal doen? Hij noteerde in zijn hoofd dat hij ooit naar Firestar toe moest gaan om dit allemaal aan hem te vragen. Hij was tenslotte de enige die deze vragen kon beantwoorden.


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimewo 19 feb 2014 - 12:02

Hij grinnikte, hem leek het ook fantastisch. "Ik ook maar één keertje hoor. Maar ik heb héél erg mijn best gedaan om hem te onthouden!" Glimlachte hij. "Mijn mentor? Mijn mentor is mijn papa!" Zei hij met een trotse ondertoon in zijn stem. Daar mocht hij toch wel trots op zijn? Hij werd getraind door een machtige warrior!


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:20



"Ik ook maar één keertje hoor. Maar ik heb héél erg mijn best gedaan om hem te onthouden!" Even knikte hij. Dat klonk logisch! "Ik heb nog nooit een ceremonie gezien, hoe is dat? Wat gebeurt daar altijd in? Is het Firestar die het altijd houdt of kan mijn vader dat ook doen? Heeft mijn vader er ooit een gehouden? Is hij al lang deputy?" Hij wist er eigenlijk helemaal niks van, misschien dat hij dat ook aan zijn vader kon vragen. Die kon hem vast meer vertellen over dit onderwerp! "Mijn mentor? Mijn mentor is mijn papa!" Verbaasd keek hij Glowpaw aan. "Wow, echt waar?!" Miauwde hij met grote ogen. "Dat is echt cool! De clanleider als je mentor! Ik hoop dat mijn vader mij alles kan leren later, hij is vast net zo sterk en goed als Firestar!" De kitten stak zijn borst trots vooruit. "Ik wordt later net zo sterk en groot en fantastisch als mijn vader!" Zei hij lachend. "En na Glowstar zal ik schijnen als Duststar!" Hij keek even naar de hemel en probeerde een grootse indruk te wekken bij Glowpaw. Maar dat zag er nogal lachwekkend uit omdat hij nog zo klein en jong was.


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 18:20

"Uhmm, ik weet het niet.. Mijn vader heeft het meest gesproken vorige keer, maar jou vader ook een paar keer. En er gebeurt niet veel bijzonders, naja, best wel.. Kittens worden apprentices en die krijgen mentors.. En apprentices worden warriors!" Hij glimlachte naar de witte kater, hij was niet eens zo veel jonger, maar op een of andere manier had hij een gevoel, alsof het zijn kleine broertje was die hij zal beschermen.. Achja.. Weer begon Dustkit te ratelen. "Ja hè" Riep hij even tussendoor. "Ja, vast wel. Misschien wel sterker!" Hij luisterde verder naar wat hij allemaal te melden had. Hij grinnikte om zijn houding, al deed Glow dat waarschijnlijk ook best vaak.. "Duststar.. Klinkt goed hoor!"


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimezo 23 feb 2014 - 13:40



"Uhmm, ik weet het niet.. Mijn vader heeft het meest gesproken vorige keer, maar jou vader ook een paar keer. En er gebeurt niet veel bijzonders, naja, best wel.. Kittens worden apprentices en die krijgen mentors.. En apprentices worden warriors!" Zijn pootjes begonnen te jeuken van enthousiasme. Ja, hij wilde zo graag een apprentice worden! Of eigenlijk wilde hij het liefst een warrior worden! Hij wilde vrij kunnen staan en gaan en voor zijn clan kunnen zorgen, niet hier de hele dag in het kamp blijven zitten en maar wat spelletjes spelen. Hij wilde dingen leren, nieuwe dingen ontdekken en andere katten ontmoeten! "Ben je al in het territorium geweest Glowpaw? Hoe ziet het daar uit? Is het er echt heel cool? Heb je ook al katten van andere clans ontmoet? Wat zijn de andere clans eigenlijk?" En er volgenden nog duizenden vragen, maar die stelde hij even niet. Misschien vond Glowpaw het wel niet zo fijn om duizenden vragen tegelijk te beantwoorden. Hij besloot ze even op te slaan in zijn hoofd en ze na deze vragen gewoon te stellen. "Duststar.. Klinkt goed hoor!" Dustkit grijnsde breed en besloot om weer normaal te gaan staan. "Dat weet ik!" Miauwde hij vrolijk. "Glowstar ook!" Zei hij lachend, ja, Duststar en Glowstar; dat klonk wel erg goed, niet waar?


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 17:06

TAG: Dustkit

WORDS:xx

NOTES:aw
















GLOWPAW

"Jaaa, ik ben in het territorium geweest. Daar heb ik deze roos vandaan!" Zei hij trots, vragen waarop hij antwoord kon geven vond hij altijd wel leuk. "Het ziet er prachtig uit. Als jij apprentice word, zullen wij dan een keer samen naar het territorium?" Stelde hij glimlachend voor. "Uhm, ik heb een Riverclan kat ontmoet. Maar ze was heel aardig, ze was perongelijk op ons territorium gekomen. Dat kon ik haar niet kwalijk nemen toch? Ik weet niet of er meer katten van een andere clan lief zijn hoor.. Maar ik twijfel best wel. Ze was echt wel aardig!"

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡



It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 18:58



"Jaaa, ik ben in het territorium geweest. Daar heb ik deze roos vandaan!" Met grote ogen keek hij Glowpaw aan. Wachtend op een antwoord van zijn vorige vraag, was het mooi daar? "Het ziet er prachtig uit. Als jij apprentice word, zullen wij dan een keer samen naar het territorium?" Enthousiast verscheen er een grote glimlach op zijn gezicht. "Graag! Ik kan niet wachten tot ik zo oud ben, Glowpaw!" Miauwde hij vrolijk. "Mag ik niet nu al mee?" Hij wilde zó graag mee, maar hij mocht het vast en zeker niet. Het was te gevaarlijk, volgens iedereen. "Uhm, ik heb een Riverclan kat ontmoet. Maar ze was heel aardig, ze was perongelijk op ons territorium gekomen. Dat kon ik haar niet kwalijk nemen toch? Ik weet niet of er meer katten van een andere clan lief zijn hoor.. Maar ik twijfel best wel. Ze was echt wel aardig!" Een riverclan poes? Hoe zagen die er eigenlijk uit? "Hoe zag ze eruit? Heb je ook andere katten van andere clans ontmoet? Zoals Shadowclan? Zijn die katten gemeen?" Miauwde hij, want hij had ergens verhalen gehoord van gemene Shadowclan katten, maar was dat wel waar?


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:52

TAG: Dustkit

WORDS:124

NOTES:aw
















GLOWPAW

"Uhm.. Ik kan niet zo'n grote verantwoordelijkheid op me nemen.." Zei hij, wat nou als er wat zou gebeuren? Dat zou het zijn schuld zijn. En hij vond hem te aardig om hem iets aan te doen. "Normaal, een beetje smal en zwart me wit. Ze had prachtige blauwe ogen. Blauwer dan die van mij, lichter zeg maar. En nee die ben ik niet tegengekomen. Dus daat weet ik niet" Zei hij en de glimlach, die kon niet weggetoverd worden.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡



Vraagje, als Glow in de medicine den ligt, komt Dust dan langs? ^^


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 8:38



"Uhm.. Ik kan niet zo'n grote verantwoordelijkheid op me nemen.." Wat jammer nou, nu mocht hij nog steeds niet het kamp uit. Maar ergens begreep hij wat Glowpaw zei en Dustkit besloot rustig te knikken. "Geeft niet, ik begrijp het wel hoor!" Zei hij weer, zo vrolijk als hij altijd was. "Normaal, een beetje smal en zwart me wit. Ze had prachtige blauwe ogen. Blauwer dan die van mij, lichter zeg maar. En nee die ben ik niet tegengekomen. Dus daat weet ik niet" Dustkit knikte en keek toen naar de hemel. "Ik kan niet wachten om andere katten te leren kennen, te weten te komen hoe zij er uit zien en alles. Ben jij daar niet nieuwsgierig naar dan?" Zijn blik gleed van de grijzige wolken, weer terug naar Glowpaw. "Heeft Firestar je al getraind?" Besloot hij opeens te vragen, want hij had het idee gekregen dat een clanleider minder tijd had om een apprentice te trainen dan een normale warrior, of had hij dat fout?

Ja ofcourse~! Hij komt zeker een keertje langs, misschien zelfs vaker!


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
Y-yeah.. a rose.. GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 17:19

TAG: Dustkit

WORDS:124

NOTES:aw
















GLOWPAW

"Natuurlijk wel!! Maar het is best vermoeiend om zo ver te lopen hoor," Glimlachte hij. "Uhh, nee mijn vader is erg druk op het moment! Maar binnenkort krijg ik me eerste training, ik kan niet wachten" Hij werd helemaal enthousiast en maakte een klein vreugde sprongetje.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Y-yeah.. a rose.. 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Y-yeah.. a rose.. 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Y-yeah.. a rose..   Y-yeah.. a rose.. Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 17:24



Als hij apprentice werd dan was dat het tweede ding dat hij zo gaan verkennen. Eerst het territorium, heel snel natuurlijk, en dan de borders. Zou hij ook ooit verder gaan dan dat? Als het aan hem lag wel, maar hij wist nog niet zeker of het van de andere katten in deze clan wel mocht, maar dat zag hij dan wel weer. "Natuurlijk wel!! Maar het is best vermoeiend om zo ver te lopen hoor," Is het zo ver? Was de eerste vraag die in zijn hoofd gesteld werd en met een verbaasde blik keek hij Glowpaw aan. "Is het echt zo ver? Hoe doen de katten dat dan als ze naar de andere clans toe gaan?" Natuurlijk wist hij nog niet dat ze nooit naar andermans territorium gingen, maar wel langs de borders. Hij keek even naar de uitgang. "Uhh, nee mijn vader is erg druk op het moment! Maar binnenkort krijg ik me eerste training, ik kan niet wachten" Jammer zeg, nu kon Glowpaw hem niet vertellen hoe dat was! "Awh, wat jammer!" Zei hij. "Maar Firestar zal je vast wel alles laten zien, hij is tenslotte de clanleider en kent het gebied denk ik wel uit zijn hoofd!" Zei Dustkit lachend. "Ik hoop dat ik later ook zo'n goede mentor krijg!" Hij keek even naar de warriors om hem heen. "Hoe krijg ik eigenlijk een mentor? Moet ik naar een warrior toe gaan en het vragen of.. hoe?" Hij wist het echt niet. Hij wist dat er ceremonies gehouden werden en dat je dan een apprentice kon worden, maar hoe Firestar hen nou een mentor gaf, wist hij echt niet.


Y-yeah.. a rose.. VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Y-yeah.. a rose..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: