Black in White...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Black in White...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonbow
Member
Black in White... DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 11:54

Moonbow trippelde de warriorden uit. Ze had lekker geslapen.... Maar wel tot zonhoog... Moonbow gaapte slaperig en haalde een wassende poot over haar kop heen. Het was ijzig koud buiten maar door haar lange zwarte vacht voelde ze daar niet veel van. Het was nu hard aan het sneeuwen en Moonbow zakte tot haar buik in de sneeuw weg. 'Vossenstront!' Schold ze hardop. Moonbow banjerde zich een weg verder door de sneeuw tot ze op het midden van de open plek kwam. De sneeuw dwarrelde met grote,regelmatige vloken naar beneden. Moonbow herrinerde zich nog hoe ze die vroeger met haar mond probeerde te vangen. Dat was nog eens wat... Maar nu was ze een Warrior die aan diciplines en moed moest voldoen... Ze was net een maan geleden warrior geworden... Zou ze aanbieden om mee te gaan op ene patroeille? Of zou ze gewoon alleen gaan jagen?


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Black in White... Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Black in White... 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:07



Nieuwsgierig stak hij zijn kop buiten de Nursery. Het had wel heel hard gesneeuwd en het was nog steeds aan het sneeuwen! De sneeuw kwam zo hoog dat hij er gemakkelijk tot zijn hoofd in kon zakken, zou hij naar buiten gaan en kijken hoever hij kon komen? Met een grote sprong, sprong hij over de sneeuw heen en zakte hij er weer doorheen op de plek waar hij neerkwam. Lachend begon hij te springen, vrolijk dat hij eindelijk weer naar buiten mocht. Of ja.. dat hij eindelijk de kans had om naar buiten te gaan. Of hij het mocht van zijn moeder wist hij niet, hij had er eigenlijk nooit om gevraagd. De kitten sprong weer en toen hij eenmaal boven de sneeuw uitkwam, zag hij dat hij op een of andere warrior af vloog. Met een knal kwam hij tegen de zwarte vacht van de poes aan en viel toen met een plof weer in de sneeuw. "Auw.." Mompelde hij zachtjes, waarna hij opkeek naar de andere kat. "Hallo!" Kwam er vrolijk uit zijn mondje. "Wie ben jij? Ik ben Dustkit! Zoon van Silverfang en Dogdance, ben jij al een warrior? Mijn moeder was ook een warrior voordat ze queen werd! Weet jij waarom het zo hard sneeuwt nu?" Even keek hij naar de hemel, sneeuwvlokjes dwarrelden naar beneden en hij vond het er maar fantastisch uitzien. Hij stak zijn tongetje uit en ving een sneeuwvlokje op, die meteen op zijn tong smolt. Spinnend slikte hij de gesmolten sneeuw, water dus, door. "Waarom smelt het op mijn tong? Weet u wat het is?" Ging hij weer verder, waarna hij de poes even kort bekeek.


Black in White... VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Black in White... DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:21

Met een knal kwam iets tegen haar aan. ''He kun je niet uitkijk...!''. Toen ze zich omdraaide zag ze dat het een kitten was. "Wie ben jij? Ik ben Dustkit! Zoon van Silverfang en Dogdance, ben jij al een warrior? Mijn moeder was ook een warrior voordat ze queen werd! Weet jij waarom het zo hard sneeuwt nu?" Vroeg de Dustkit allemaal tergelijk. Moonbow had zichzelf beloofd het niet te doen maar ze andwoorde zuchtend: ''Ik ben Moonbow,Ja,Oke en Nee''. Meteen daarna stelde hij nog vragen: "Waarom smelt het op mijn tong? Weet u wat het is?". Moonbow zuchtte weer en andwoorde: Dat is sneeuw, Het smelt net als ijs als het warm word. Zoals jouw tong''. Moonbow bestudeerde de kitten eens goed. Dat hij entouchast en druk was had ze wel gemerkt. En ergens mocht ze hem wel... Maar vermoeiend dat hij was...Na kort nadenken vroeg ze de kleine kit: ''Zeg kleintje, Mag je eigenlijk wel alleen buiten zijn in de kou?''.


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Black in White... Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Black in White... 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:26



De antwoorden die de poes hem gaf waren een beetje kort volgens Dustkit, maar hij besloot er gewoon genoegen mee te houden. Ze had tenminste op al zijn vragen een antwoord gegeven! ''Ik ben Moonbow,Ja,Oke en Nee'' Moonbow was haar naam dus. Hij noteerde het in zijn hoofd en besloot het te onthouden. Glowpaw had hem ooit gezegd dat het goed was om alle namen van de clanleden te onthouden, dus besloot hij het ook maar te doen! "Dat is sneeuw, Het smelt net als ijs als het warm word. Zoals jouw tong'' Kort knikte hij. Dan wist hij dat ook weer. "Sneeuw.." Herhaalde hij zachtjes, terwijl hij dat ook in zijn hoofd noteerde. Hij moest wel veel onthouden, zeg! Wat als hij het allemaal zou vergeten? Vast niet! Hij was net zo slim als zijn vader en moeder dus dat ging wel goed komen, toch? ''Zeg kleintje, Mag je eigenlijk wel alleen buiten zijn in de kou?'' Even keek hij verbaasd op. Waarom vroeg ze daar nou weer naar? "Euh.." Miauwde hij twijfelend. "Mijn moeder lag te slapen dus ik kon het haar niet vragen, maar ik ben toch bij jou? Jij kan me toch gewoon beschermen als er iets gebeurd? Ik beloof terug te gaan als jij weer weg bent hoor! Of naar iemand anders.. dat ga ik waarschijnlijk dan doen. Ik wil niet meer in die saaie nursery zitten, hierbuiten is het veel leuker! En mijn vacht beschermd me tegen de kou, ik heb een lange vacht zie je?" Hij keek even trots naar zijn vader. "De rest van het nestje heeft dat niet, ik ben de enige! Cool hé?" Hij moest zijn hoofd helemaal naar achteren buigen om de poes zo goed mogelijk aan te kijken. "Hoe komt het dat jij zo groot bent?" Ergens had hij nooit eraan gedacht om de poes met 'u' aan te spreken, vandaar dat hij het ook niet deed. Zo beleefd was hij namelijk niet en niemand had hem er ooit op aangesproken dat hij beleefd moest zijn tegen een warrior. Dus waarom nu wel?


Black in White... VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Black in White... DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:39

Moonbow lachtte even. Ze wist heus wel dat het jonkie blufte toen hij zei dat zijn moeder ''sliep''. Dat smoesje heeft ze vele malen gebruikt. Het jonkie was wel heel onbeleefd en opschepperig. Maar dat was zei toch ook? ''Goed je mag bij mij blijven''. Gaf ze uiteindelijk toe. ''Maar'' Vervolgde ze, ''Je moet je wel gedragen en goed luisteren als ik iets uitleg of zeg he?'' Iets strenger in haar stem dan bedoelt. ''Wil je een verhaaltje horen over de tijgerclan?''. Zei ze met een vriendelijke toon. Kittens wist ze hielden altijd van verhaaltjes. Leerlingen trouwens ook. Over leerlingen gesproken... Eigenlijk zou ze deze kit later best wel als leerling willen... Maar ze wist dat dat nog manen zou duren en dat er nog veel kon verranderen.



Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Black in White... Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Black in White... 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:45



''Goed je mag bij mij blijven'' Toen de poes dit zei verliet een opgeluchte zucht zijn mond. "Dankjewel!" Miauwde hij opgelucht. "Ik vind het soms zo benauwd in die Nursery, met al die slapende kittens en sommige queens snurken een beetje.." Miauwde hij, waarna hij zijn hoofd richting de Nursery draaide. "Niet dat mij dat irriteert, maar ik word er soms wel wakker van." Hij richtte nu zijn aandacht weer op Moonbow. ''Je moet je wel gedragen en goed luisteren als ik iets uitleg of zeg he?'' Miauwde hij. "Ja is goed! Dat beloof ik!" Miauwde hij weer vrolijk. ''Wil je een verhaaltje horen over de tijgerclan?'' De tijgerclan? Wat was dat? "De tijgerclan?" Hij besloot er verder geen vragen meer over te stellen. "Graag! Vertel maar!" Zei hij verder, de poes hoefde het hem echt niet uit te leggen. Hij kwam er wel in het verhaal achter, niet waar?


Black in White... VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Black in White... DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 13:22

"Graag! Vertel maar!" . Zei de entouchaste kit. Moonbow grinnikte en begon een verhaaltje uit haar duim te zuigen, waar ze redelijk in was: ''Nou.. Ehm... Vroeger toen de katten nog in kleine groepjes door het woud zwierven was er veel onrust. Katten vochten om alle prooi en niemand had een echt terratorium. Maar op een gegeven moment vond een volwassen kat het genoeg. Hij was groot als een tijger, sterk als een tijger. Hij stichtte de Tijgerclan op. Steeds meer katten sloten zich bij hem aan omdat ze samen sterk zouden staan.Zo ontstond ook de sterrenclan. Want alleen als er clans bestaan kunnen geesten zich samen voegen in één clan. Maar op een gegeven moment kregen 2 katten ruzie waar steeds meer katten zich mee gingen bemoeien...De 2 groepen splitsten zich en de 2de noemden zich de Leeuwenclan. Zo leefden ze vele seizoenen lang tot een kat een sein kreeg van de sterrenclan dat er 4 clans moesten leven. En zo leven wij nu vele seizoenen als 4 clans. Anders leefden wij mischien nog wel al rogues en groepjes!'' . Moonbow hoopte dat ze haar verhaal goed had gedaan. De oudsten waren toch beter in dit soort dingen.

~~Ik ben vanmiddag weg, een paar uurtjes Sad. Dan kan ik weer reageren.


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Black in White... Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Black in White... 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 13:34



Aandachtig luisterde hij naar het verhaal van de poes.  ''Nou.. Ehm... Vroeger toen de katten nog in kleine groepjes door het woud zwierven was er veel onrust. Katten vochten om alle prooi en niemand had een echt terratorium. Maar op een gegeven moment vond een volwassen kat het genoeg. Hij was groot als een tijger, sterk als een tijger. Hij stichtte de Tijgerclan op. Steeds meer katten sloten zich bij hem aan omdat ze samen sterk zouden staan.Zo ontstond ook de sterrenclan. Want alleen als er clans bestaan kunnen geesten zich samen voegen in één clan. Maar op een gegeven moment kregen 2 katten ruzie waar steeds meer katten zich mee gingen bemoeien...De 2 groepen splitsten zich en de 2de noemden zich de Leeuwenclan. Zo leefden ze vele seizoenen lang tot een kat een sein kreeg van de sterrenclan dat er 4 clans moesten leven. En zo leven wij nu vele seizoenen als 4 clans. Anders leefden wij mischien nog wel al rogues en groepjes!'' Met grote ogen staarde hij haar aan. Was dat allemaal waar? Wow! "Wacht.. kan een kat écht zo groot zijn als een tijger? Wat is een tijger eigenlijk? En wat is een leeuw? Zijn die net zoals wij zijn maar dan veel groter en sterker? En is Thunderclan een van die vier clans? Zijn er nooit meer clans geweest?" Miauwde hij verbaasd. Maar vier clans? Waarom nooit meer? Kon hij zijn eigen clan dan oprichten als hij dat wilde?

Geeft niet hoor!


Black in White... VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Black in White... DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 18:04

De kitten bleef even entouchast en Moonbow werd weer overdonderd met vragen: "Wacht.. kan een kat écht zo groot zijn als een tijger? Wat is een tijger eigenlijk? En wat is een leeuw? Zijn die net zoals wij zijn maar dan veel groter en sterker? En is Thunderclan een van die vier clans? Zijn er nooit meer clans geweest?". Moonbow wist dat het toch geen zin had om niet te andwoorde en ze wou het humeur van deze opgewekte kit niet bederven dus ze andwoordde lachend: ''Een tijger is mischien wel honderd keer zo groot en sterk als wij! Ze hebben zwarte en witte strepen op hun orange vacht!.Een leeuw is geel en heeft heel lange baarharen,En zijn net als tijgers heel groot en sterk.En ja die vier clans zijn er nog steeds. Moonbow hoopte dat ze de kitten daar mee had beandwoord en ga hem een moederlijke maar toch vriendschappelijke lik.


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Black in White... Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Black in White... 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 19:04



''Een tijger is mischien wel honderd keer zo groot en sterk als wij! Ze hebben zwarte en witte strepen op hun orange vacht!.Een leeuw is geel en heeft heel lange baarharen,En zijn net als tijgers heel groot en sterk.En ja die vier clans zijn er nog steeds." Legde de poes uit, waarna ze hem een moederlijke lik over zijn hoofd gaf. Even schrok hij er van en trok hij zijn kopje terug, maar daarna moest hij toch even zachtjes snorren. Het voelde ergens wel vertrouwd als iemand dat deed, het gaf hem een.. warm gevoel? "Een leeuw klinkt cool! Kan ik dat niet ook worden? Zo groot en sterk?" Miauwde hij, waarna hij grote open opzette. "Dan word ik misschien sterker dan Silverfang! Of is.. hij ook zo sterk als een tijger en een leeuw? Vast wel toch?" Hij geloofde er werkelijk in dat zijn vader de sterkste en grootste was en dat niemand hem kon verslaan, zijn moeder daarnaast vond hij niet de grootste en sterkste. Zij was de slimste en de wijste poes op de hele wereld en daarom was hij blij dat het zijn ouders waren. Bovendien had hij de looks gekregen van Silverfang, als het ging om zijn bouw, en de prachtige tekeningen van Dogdance!


Black in White... VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Black in White... DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimedo 27 feb 2014 - 20:20

Moonbow

Moonbow snorde geamuseerd toen de kitten zei: "Een leeuw klinkt cool! Kan ik dat niet ook worden? Zo groot en sterk.Dan word ik misschien sterker dan Silverfang! Of is.. hij ook zo sterk als een tijger en een leeuw? Vast wel toch?''. Ze andwoorde: ''Je kan zo groot en sterk worden als een leeuw of tijger als je er zelf in geloofd! Maar natuurlijk ook veel trainen en je best doen als je leerling bent!'' Moonbow keek omhoog naar de hemel en zag dat de zon haar baan in de hemel al bijna helemaal had afgelegd. Het begon al te schemeren en lange schaduwen van bomen wierpen zich over het woud. De lucht en de wolken waren prachtig orange getint. Moonbow zag de zon langzaam ondergaan. Zo'n mooie zonsondergang had ze in geen manen meegemaakt. ''Kijk hoe mooi''. Zei Moonbow tegen de entouchaste kitten.


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Black in White... Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Black in White... 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 8:43



Dustkit's blik gleed weer over de warrior heen. Ze had lange, zwarte haren, zou hij ook zo'n lange haren krijgen later als hij warrior was? Hij had nu al lange haren, maar werden die van hem ook zo lang? Was dat niet.. zwaar? ''Je kan zo groot en sterk worden als een leeuw of tijger als je er zelf in geloofd! Maar natuurlijk ook veel trainen en je best doen als je leerling bent!' Dustkit glimlachte breed en knikte. "Dan word ik later zo sterk en groot als een leeuw en tijger bij elkaar! Let maar op, dat gaat me wel lukken!" Sprak hij vrolijk uit. Het was niet opscheppend bedoeld, maar hij wilde het wel heel graag. Zo groot en sterk zijn. Nu hij Dragonforce had gezien, die erg groot en sterk was, wilde hij ook zo worden. Geen elder natuurlijk, wel nog zo fit en top als zijn vader. Zijn vader was tenslotte de grootste, de sterkste en de beste! ''Kijk hoe mooi'' De kitten werd uit zijn gedachte gehaald toen Moonbow iets zijn. Snel volgde hij haar blik en toen hij het zag stokte zijn adem in zijn keel. Verbluft bleef hij ernaar kijken, met zijn helderblauwe ogen wijd opengesperd. "Wow.." Hij had nog nooit zoiets gezien, nog nooit. Het was zo prachtig, vooral die oranje kleur die in vele tinten voorkwam. Het was niet de rode kleur die de katten hier soms hadden, zoals bij Firestar, maar een ander soort oranje. Een mooier soort oranje. Dustkit bleef er in een staar naar kijken. "Dat is echt.. prachtig.." Miauwde hij zachtjes.


Black in White... VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Black in White... DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 12:35

"Dan word ik later zo sterk en groot als een leeuw en tijger bij elkaar! Let maar op, dat gaat me wel lukken!" . Moonbow knikte lachend en keek weer naar de mooie zonsondergang. "Wow..Dat is echt.. prachtig..". Moonbow was het meer dan eens met de jonge kitten. Moonbow keek weer naar de kitten.Zijn blik naar haar vacht was haar niet ontgaan. Hij had wel een heel erg lange vacht. Maar zeizelf als kitten toch ook? Moonbow zag de zon steeds verder naar beneden glijden en de andere kant van de hemel had zich donkerblauw gekleurd. De prachtige zonsondergang verdween steeds langzamer tot er alleen nog een randje orange aan de horizon te zien was. Moonbow richtte haar blik weer op de donkerblauwe,nu bijna zwarte hemel en hoopte dat de sterren snel tevoorschijn zouden komen. Onder de sterrenhemel voelde de zich veilig... Als een warme deken om haar heen... Het zou een heldere nacht worden,Wist Moonbow. Ze wendde zich weer tot de jonge kitten en zei tegen hem: ''Eigenlijk zou ik je naar de moeder moeten sturen,Maar ik weet nog als geen ander hoe het is om kitten te zijn,En allerei avonturen te beleven...''. Op haar gezicht verscheen een glimlach.Was ze nu nog maar kitten. Zonder zorgen... Zonder de diciplines waar de als krijger aan moest voldoen... Nee... Krijger zijn was haar ding... De grote vergaderingen...De jacht...De patroeilles... De eeuwige loyaliteit aan je clan... Dat zou ze nooit opgeven.


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Black in White... Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Black in White... 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Black in White...   Black in White... Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 16:17



Waarom waren deze kleuren hem eigenlijk nog nooit opgevallen? Ze waren toch té mooi om over het hoofd te zien? De kitten fronste even, dat hij dat nog nooit gemerkt had. Dit kon niet de eerste keer zijn, want de zon kwam iedere dag weer terug en verdween iedere nacht weer, dus dan moest dit.. iedere dag gebeuren? En wat gebeurde er eigenlijk als de zon weer terug kwam na een lange nacht weggeweest te zijn? Dustkit wierp zijn blik weer op de zwarte kattin, de ondergaande zon wierp een soort oranje gloed over het kamp heen en de diverse katten die er waren. ''Eigenlijk zou ik je naar de moeder moeten sturen,Maar ik weet nog als geen ander hoe het is om kitten te zijn,En allerei avonturen te beleven...'' Even hield hij zijn adem in toen de poes begon met spreken, maar halverwege de zin haalde hij opgelucht weer adem. Gelukkig, hij mocht buiten blijven. "Dankjewel!" Miauwde hij vrolijk, waarna hij zijn blik weer op de ondergaande zon richtte. "Ziet het er ook zo uit wanneer hij op komt?" Besloot hij maar te vragen, maar er kwamen niet zoveel vragen als voorheen. De kitten was totaal overdonderd door de prachtige kleur die de hemel nu kreeg.


Black in White... VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black in White...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: