Wake up Sleepyhead!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wake up Sleepyhead!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dustrise
Member
Wake up Sleepyhead! 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Wake up Sleepyhead!   Wake up Sleepyhead! Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:13



Gapend opende de jonge kitten zijn ogen. Naast zijn moeder slapen was echt heerlijk, hij hield er gewoon van. Ze was zo warm en veel warmer dan daarbuiten. Daar was het echt gewoon ijskoud! Maar toch, na een tijdje geslapen te hebben, wilde hij maar al te graag opstaan en weer op pad gaan. Hij hield niet zo zeer van slapen, het liefst was hij altijd wakker, maar zijn vermoeidheid won het uiteindelijk altijd. Zachtjes stond hij op, proberende om zijn moeder niet te wekken. Nadat hij was opgestaan draaide hij zich naar zijn siblings. Wie zou hij wakker maken? Hij besloot om Runekit wakker te maken, met zijn broertje had hij namelijk nog amper iets gedaan! "Psst.." Fluisterde hij, terwijl hij zijn broertje een zachte por gaf. "Runekit, wordt wakkeeer" Hij gaf zijn broertje nog een por en wachtte toen geduldig af of de kitten wakker zou worden.

Eerste post voor Runekit


Wake up Sleepyhead! VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runeshade
Member
Wake up Sleepyhead! 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Re: Wake up Sleepyhead!   Wake up Sleepyhead! Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:29


Runekit
Met een grote sprong belandde de kater naast de indringer. Runekit drukte zijn oren naar achter en zwiepte woest met zijn staart. Die rogue zou volgende keer wel beter weten. Geschrokken sprong de onbekende kat opzij, maar Rune was snel. Met een vluggen beweging haalde hij uit en wist de rogue kater om te krijgen. De jonge ThunderClan kater wist het tegen de grond te houden, zijn vader zou vast trots zijn als hij dit hoorde. "Ga terug naar waar je vandaan kwam!" beet hij de rogue fel toe. Deze stribbelde tegen en gaf geen antwoord. Rune sloeg zijn nagels in de kat onder hem, die nu overeind sprong en het gevecht vervolgde. De tabby kater sprong opnieuw op zijn vijand af, klaar om deze weer op de grond te drukken zodat hij zou verdwijnen. Hij had zijn klauwen al uitgestrekt en-

Een zachte stem en een paar porren zorgde ervoor dat hij zijn blauwe ogen opende. Het eerrste wat hij wilde doen was overeind springen om zijn gevecht te vervolgen, maar bij het zien van zijn broertje besefte hij zich dat het allemaal maar een droom was geweest. "Waarom moet je me nou net nu wakker maken," mompelde hij terwijl hij iets overeind kwam. "Wat wil je, Dustkit?" vroeg hij vervolgens. Meestal trok zij broer op met hun zus, gezien zij zijn ongeremde enthousiasme meestal deelde en hij zelf wat rustiger was.


Wake up Sleepyhead! AWHqeSG
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Wake up Sleepyhead! 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Wake up Sleepyhead!   Wake up Sleepyhead! Icon_minitimeza 22 feb 2014 - 12:35



Enthousiasme gleed door hem heen toen hij zag hoe Runekit zijn blauwe oogjes opende. Eindelijk! Zijn broertje was wakker! Maar hij probeerde wat rustiger te zijn, omdat hij het gevoel had dat zijn broertje zijn enthousiasme niet zo fijn vond. "Waarom moet je me nou net nu wakker maken," Miauwde Runekit. "Nou ik-" Runekit sprak weer verder, waardoor Dustkit besloot zijn mond even te houden. "Wat wil je, Dustkit?" Die vraag kon hij gemakkelijk beantwoorden! "Nou ik dacht dat ik je een beetje buitensloot omdat ik zoveel met Squirrelkit om ga! Ik wilde even wat tijd doorbrengen met mijn kleine broertje, mag dat niet?" Miauwde hij met een brede glimlach op zijn gezicht. "Nou kom op, wil je niet met me spelen?" Zei hij vrolijk. "Was je aan het dromen? Heb ik je droom onderbroken?" Miauwde hij, waarna hij uit het nest sprong en hoopte dat Runekit ook op zou staan. Zachtjes draaide hij zich weer om naar de grijze tabby en keek deze weer recht aan. "We kunnen anders een soort gevecht houden, als je dat wilt?" Hij had eigenlijk, sinds dat ze geboren waren, nooit echt iets met Runekit gedaan, dus daarom wist hij ook niet wat diens interesses waren.


Wake up Sleepyhead! VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runeshade
Member
Wake up Sleepyhead! 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Re: Wake up Sleepyhead!   Wake up Sleepyhead! Icon_minitimezo 13 apr 2014 - 14:28


Runekit
Zijn oortjes schoten overeind toen hij hoorde wat zijn broertje te zeggen had. Dustkit ging inderdaad meer om met Squirrelkit dan met hem, maar misschien was dat ook wel het beste. Runekit had de energie niet om de hele dag rond zijn hyperactieve broertje en zusje te hangen. Dat nam niet weg dat het toch een beetje eenzaam voelde af en toe. De tabby kater vernauwde zijn ogen iets toen Dustkit hem zijn kleine broertje noemde. Jongste van het nest, maar eigenlijk was hij even oud, er zat niet eens een dag tussen. Nadat Dustkit zijn voorstel had gedaan sprong Runekit op en wierp zich direct op zijn broertje, die eigenlijk toch wel wat groter was als hij, al zou het jonge katertje dat nooit willen toegeven. "Wie is hier het kleine broertje," zei hij, om vervolgens van Dustkit af te springen en op een veilig afstandje te gaan staan. Zijn kleine staartje zwiepte wild heen en weer. "Ik droomde over een gevecht met een rogue," informeerde hij zijn broertje vrolijk.


Wake up Sleepyhead! AWHqeSG
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Wake up Sleepyhead! 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Wake up Sleepyhead!   Wake up Sleepyhead! Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 16:46




Hij keek zijn broertje vrolijk aan, klaar om iets te gaan doen met zijn wat jongere broertje. Want zo zou hij Runekit altijd blijven zien. Het kwam als onverwachts toen zijn broertje opeens op hem sprong en hem tegen de grond aanduwde. Het ging hem allemaal opeens iet te snel, omdat hij nooit gedacht zou hebben dat Runekit de eerste was om aan te vallen. Een grote grijns verscheen op Dustkit's gezicht. "Wie is hier het kleine broertje," Sprak de grijze tabby, die vervolgens weer van hem af sprong en op een wat veiligere afstand ging staan. Dustkit krabbelde omhoog. "Jij, nog altijd." Zei hij lachend, niet gemeen bedoeld, maar zo kon het wel aankomen bij Runekit. "Ik droomde over een gevecht met een rogue," Een geïnteresseerde blik verscheen in de ogen van de kater. "Oh?" Zei hij. "Heb je gewonnen?" Vroeg hij geïnteresseerd. "Of onderbrak ik de droom net op dat moment? Sorry!" Hij keek zijn broertje even recht aan, waarna hij zijn blik van hem afwierp. "Ik heb ook altijd zo'n dromen, vechten tegen katten die de clan binnen dringen, de clan beschermen.." Hij keek naar buiten. "Ik wilde dat ik dat nu al kon doen, jij ook?" Zijn blik gleed nu weer naar zijn broer terug.


Wake up Sleepyhead! VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Runeshade
Member
Wake up Sleepyhead! 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Re: Wake up Sleepyhead!   Wake up Sleepyhead! Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 20:55


Runekit
Runekit wachtte geduldig af wat de zet van zijn tegenstander zou zijn. 'Jij, nog altijd.' De woorden brandde, maar hij liet niet merken wat het met hem deed. Bijna fysiek voelde hij die woorden die zijn broertje net had gesproken. Dat was wat hij was en wat hij altijd zou blijven, zo'n voorgevoel had hij wel. Runekit knikte toen Dustkit vroeg of hij hem wakker had gemaakt voor er iemand het gevecht had kunnen winnen. Even later merkte hij op dat hij wilde dat hij nu al voor de Clan zou kunnen vechten. "Ik ook," mompelde Runekit zacht maar hoorbaar. Wie wilde nou een scharminkel als hem als warrior hebben. Nee, hij zou uitgroeien tot iets groters als dit, dat was zeker. Zijn staartje zwiepte nog eens heen en weer, de ander goed in de gaten houdend zodat hij een eventuele aanval kon anticiperen en erop kon reageren voor hij het onderspit delfde.


Wake up Sleepyhead! AWHqeSG
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Wake up Sleepyhead! 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Wake up Sleepyhead!   Wake up Sleepyhead! Icon_minitimedi 6 mei 2014 - 15:20



Dustkit raakte een beetje afwezig tijdens het gesprek tussen hem en Runekit. Hij bedacht zich hoelang het nog ging duren voordat hij dat eindelijk kon. Eerst moest hij vijf manen wachten op een mentor, iemand die hem alles zou leren. Dat zou waarschijnlijk nog zes hele manen duren, hopelijk korter en niet langer dan dat. En dan pas zou hij een warrior zijn, dan zou hij ooit ook een mentor kunnen worden en misschien ooit, heel misschien, dat hij de kans zou krijgen om zijn leider bij te staan als een deputy en daarna zelf de clan te leiden. Wie wist wat er nog ging gebeuren in zijn leventje, niemand. Hij keek weer naar Runekit, die ook erg stil was geworden. "Nog vijf manen wachten.. dat duurt veel te lang!" Miauwde hij een beetje klagend. "Ik ga al beginnen, jij? Zullen we samen gaan oefenen met.. weet ik veel, snelheid en alles?" Hij grijnsde even breed. "Gewoon wat oefeningen doen! Misschien dat Firestar ons dan ziet en denkt dat we er al klaar voor zijn en dan mogen we misschien eerder apprentice worden!" Enthousiasme gleed door zijn lijfje heen en hij voelde zijn pootjes tintelen van de spanning. Dat zou echt cool zijn!


Wake up Sleepyhead! VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wake up Sleepyhead!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: