Dustiedust



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dustiedust

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Mothkit
Member
Dustiedust DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 17:27






Mothkit wandelde de Nusery uit. Ze zette een grote grijns op. Sinds haar mama was verdwenen had ze zelden gelachen of geglimlacht. Maar nu deed ze dat wel. Het was een mooie dag en de Nusery was rustig. Het zonnetje scheen. Welliswaar niet hard maar hij was er toch. Het sneeuwde niet en het regende ook niet. Ze hupte naar heen paar hoopjes sneeuw en zakte tot haar oren weg toen ze er insprong. De gestreepte kitten proeste en duwde zich naar boven. Haar neusje kwam tevoorschijn en ze knipperde tegen het licht. Stond daar nu een kat? Ze kneep haar blauwe ogen tot spleetjes. Er stond een schim maar het kon ook gewoon een boom zijn.



Dustiedust 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustiedust 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 17:33



Nu het zoveel gesneeuwd had, was de kitten vaker buiten dan voorheen. Hij mocht misschien niet zo lang in de kou blijven, maar doordat hij zo veel bewoog had hij het eigenlijk nooit echt koud. De kitten merkte een andere kitten op, waarschijnlijk veel ouder dan dat hij was, en zakte door zijn pootjes in zijn 'jaaghouding'. Die er misschien zelfs een beetje lomp uitzag, maar voor Dustkit voelde het goed. Alsof hij op een prooi aan het jagen was kwam hij steeds dichterbij, de kitten keek op en knipperde even met haar blauwe ogen; maar leek hem niet op te merken. Was hij zo onzichtbaar dan? Een gevoel van trots gleed door hem heen, yes, zijn jaaghouding was dus goed! Zo snel als hij kon kwam hij dichterbij en op een gegeven moment sprong hij, waarna hij bovenop de kitten sprong. "Ik heb je!" Miauwde hij vrolijk, waarna weer van de kitten afsprong. "Je kon me niet zien, hé? Ik was onzichtbaar! Kan jij dat ook?" Miauwde hij actief.


Dustiedust VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Dustiedust DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 17:45






Ze schrok zich bijna een bult toen een kitten op haar af kwam. Die ook nog eens op haar af sprong. De sneeuw vertraagde haar pas waardoor ze bleef haperen en viel. Mothkit proefde de koude sneeuw. "Ik heb je!" Klonk het vrolijk boven haar. Ze schoot overeind en bleef met opgeheven hoofd staan. De kitten was jonger dan zij maar wel reusachtig groot, nu ze zo in die sneeuw zat. "Je kon me niet zien, hé? Ik was onzichtbaar! Kan jij dat ook?" Haar ogen werden groot. "Onzichtbaar, cool. Kun je me dat leren?", vroeg ze opgewonden. Ze wiepte opgewonden met haar staart. "Kun je me dan wel eens uit die sneeuw helpen? Of kun je dat niet?" Ze grijnsde plagerig naar de 1 moon jongere kater.



Dustiedust 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustiedust 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 18:13



"Onzichtbaar, cool. Kun je me dat leren?" Vroeg de kitten, Dustkit keek met een vrolijke blik naar haar. "Natuurlijk kan ik je dat leren! Het is wel niet zo makkelijk, hoor, dus je moet heel goed je best doen oké?" Ergens was het heel makkelijk, want het enige wat hij had gedaan was sneeuw op zijn gezicht doen. Dat zat er nu eigenlijk nog steeds, maar was door de sprong voor een groot gedeelte ervan af gevallen. "Kun je me dan wel eens uit die sneeuw helpen? Of kun je dat niet?" Even bekeek hij de poes. "Nee, je bent te groot." Zei hij op een gespeelde sarcastische toon. "Natuurlijk kan ik dat! Ik heb superkrachten!" Miauwde hij lachend. "Kijk maar!" Hij schoof met zijn poot over de sneeuw, waardoor het voor een gedeelte over de kitten heen viel. "Nu ben je.. bijna onzichtbaar!" Miauwde hij, waarna hij zijn pootje uitstak. "Pak me vast, dan trek ik je eruit!"


Dustiedust VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Dustiedust DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 18:22






"Natuurlijk kan ik je dat leren! Het is wel niet zo makkelijk, hoor, dus je moet heel goed je best doen oké?" Mothkits ogen konden niet groter worden. Ze straalde en worstelde om eruit te komen. Ze wou het leren! "Kun je me dan wel eens uit die sneeuw helpen? Of kun je dat niet?" Ze grijnsde plagerig naar de 1 moon jongere kater. Dustkit bekeek haar. "Nee, je bent te groot." Ze grijnsde en legde speels haar oren plat. "Natuurlijk kan ik dat! Ik heb superkrachten!" Ze hield ongelovig haar adem in. "Kijk maar!" Hij schoof een hoopje sneeuw naar haar toe, zodat alleen haar blauwe oogjes, neusje en de puntjes van haar oren te zien waren. "Nu ben je.. bijna onzichtbaar!" "Echt?", ademde ze uit terwijl ze de poot pakte. "Pak me vast, dan trek ik je eruit!" Ze worstelde zich met de hulp van Dustkit omhoog. "Dankjewel. Wil je me dan nu leren hoe je onzichtbaar word?" Ze sprong opgewonden op en neer. Ze kon bijna niet wachten om een warrior te laten schrikken, zonder dat die haar zag.



Dustiedust 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustiedust 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 28 feb 2014 - 18:37



Dustkit moest zich stevig vasthouden toen de poes zich optrok, want zo sterk was hij nou eenmaal niet. Met een grote, trotse glimlach keek hij toe hoe hij haar weer boven de sneeuw wist te krijgen, yes, het was hem gelukt! Hij werd echt zo sterk als een tijger! "Dankjewel. Wil je me dan nu leren hoe je onzichtbaar word?" Dustkit knikte enthousiast. "Natuurlijk! Heel graag zelfs!" Zei hij lachend. "Oké, eerst moet je iets vinden waarmee je jezelf goed kunt camoufleren, de sneeuw dus!" Miauwde hij vrolijk. "Kijk en huiver hoe ik onzichtbaar word!" Hij sprong hij de sneeuw en begon te rollen, smeerde sneeuw over zijn gezicht en de rest van de donkere punten op zijn lichaam. Gelukkig waren die nog niet zo heel donker, omdat hij net pas begon met kleuren. De kitten keek opgewonden naar Mothkit. "Kun je me nu nog zien?!" Zei hij vrolijk, waarna hij een rondje om haar heen liep. "Waarom sta ik?" Klonk zijn stem weer, waarna hij zich tegen de grond aandrukte en zijn oogjes sloot.


Dustiedust VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Dustiedust DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimeza 8 maa 2014 - 15:25





"Natuurlijk! Heel graag zelfs!" Mothkit sprong op en neer. "Oké, eerst moet je iets vinden waarmee je jezelf goed kunt camoufleren, de sneeuw dus!" Hij klonk als een warrior en ze gaapte hem ongelovig aan. Hoe wist hij dit allemaal? "Kijk en huiver hoe ik onzichtbaar word!" Hij rolde zich door de sneeuw totdat ze alleen maar sneeuw zag. Nieuwsgierig gluurde ze naar de plek die ooit Dustkit was geweest. "Kun je me nu nog zien?!" Ze schrok van zijn stem waardoor ze even moest knipperen. "Waar sta ik?" Mothkit draaide zich met een ruk om naar achter. Waar de stem vandaan kwam. Hoe kwam hij daar? "Ehm... Je staat nu eh, links van mij.", gokte ze vrolijk. Ze keek naar links waar een hoopje sneeuw lag. Bewegingsloos. Zou hij daar echt liggen?

~Waar denk ik, maar als het toch waarom is mag je het melden ^^



Dustiedust 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustiedust 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 8:56



De kitten had zijn ogen dichtgedaan zodat ze die ook niet zou zien, want anders wat hij niet helemaal onzichtbaar. Door zijn blauwe ogen kon je hem dan altijd nog wel zien, jammer eigenlijk, maar dat wist hij zo wel te verhelpen. "Ehm... Je staat nu eh, links van mij." Hij opende voorzichtig een oogje om te kijken waar de poes stond en tot zijn verbazing had ze het goed. "Goedzo! Dat wist je vast omdat ik iets zei, toch?" Hij was toch wel onzichtbaar, hé? Hij had er zo goed op geoefend dat het niet mogelijk zou zijn dat ze hem echt zou zien! De sneeuw werd een beetje koud zo op zijn vacht en hij besloot het er maar uit te schudden, waardoor er allemaal brokjes sneeuw door de lucht vlogen en die waarschijnlijk ook Mothkit zouden raken. "Sorry als je geraakt bent, ik kreeg het koud. Sneeuw is koud!" Zei hij waarna hij even snel met zijn tong over zijn pels heen gleed.


Dustiedust VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Dustiedust DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 16:57





"Goedzo! Dat wist je vast omdat ik iets zei, toch?" Mothkit maakte een sprongetje van schrik toen ze de stem hoorde. Ze tuurde en kon nog net twee blauwe ogen zien. Een grote glimlach brak door, ze had het goed geraden.

De sneeuw vloog omhoog toen Dustkit omhoog sprong. Lachend raakte ze met haar pootje elk sneeuwvlokje aan. De hompen sneeuw die wegvlogen sloeg ze af door simpelweg weg te springen. Maar toen toch wat sneeuw op haar kwam zakte ze bijna een halve meter in de sneeuw. Verbaasd keek ze omhoog. "Sorry als je geraakt bent, ik kreeg het koud. Sneeuw is koud!" Mothkit grinnikte kort en sloot haar ogen. "Ben ik nu ook onzichtbaar?" Ze hield haar adem gespannen in. Zou het van de eerste keer al lukken?




Dustiedust 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Dustiedust DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 21:27

Niblekit had een tijdje staan kijken voordat ze besloot zich aan te sluiten bij de twee andere kittens. "Hey!" zei ze vrolijk. Ze stapte met zo groot mogelijke stappen door de sneeuw, maar het pak dat op de grond lag was intussen te hoog geworden voor haar kleine pootjes. Een paar keer bleven haar achterpootjes hangen achter een verborgen steen of tak, waardoor ze bijna viel.
"Wat zijn jullie aan het doen?" Ze was vrolijk en had zin om te spelen. Ze was een lange tijd vrijwel onzichtbaar geweest binnen de clan. Ze had haar plaats niet gekend omdat haar ouders er niet waren, wat haar erg onzeker had gemaakt. Maar ze besloot dat het nu tijd was om meer katten van de clan te leren kennen, en ze zou bij de andere kittens beginnen. Ze hoopte dat ze wat vrienden kon maken.



Dustiedust Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Dustiedust FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Dustiedust DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 17:32





"Goedzo! Dat wist je vast omdat ik iets zei, toch?" Mothkit maakte een sprongetje van schrik toen ze de stem hoorde. Ze tuurde en kon nog net twee blauwe ogen zien. Een grote glimlach brak door, ze had het goed geraden.

De sneeuw vloog omhoog toen Dustkit omhoog sprong. Lachend raakte ze met haar pootje elk sneeuwvlokje aan. De hompen sneeuw die wegvlogen sloeg ze af door simpelweg weg te springen. Maar toen toch wat sneeuw op haar kwam zakte ze bijna een halve meter in de sneeuw. Verbaasd keek ze omhoog. "Sorry als je geraakt bent, ik kreeg het koud. Sneeuw is koud!" Mothkit grinnikte kort en sloot haar ogen. "Ben ik nu ook onzichtbaar?" Ze hield haar adem gespannen in. Zou het van de eerste keer al lukken?

Uit haar ooghoeken zag ze een kitten aan komen wandelen. Vurige woede maakte van haar twee seconde meester. Wat moet die hier? Toen ze echter het vrolijke stemmetje hoorde zakte de woede. "Hey!" Mothkit keek verbaast naar de onbekende kitten toen ze heel duidelijk het woord jullie liet vallen. Hoe wist ze dat Mothkit hier was?




Dustiedust 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Dustiedust DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 18:52

Nimblekit schrok nogal toen de bruine kitten even een boze blik in haar ogen kreeg. Ze had toch niks fout gedaan? Of was ze ongewenst? Ze wilde alleen maar plezier maken, en het zag er vanaf een afstandje zo gezellig uit!
Gelukkig trok de poes een beetje bij en zei ze hoi terug. "Ik ben Nimblekit," stelde Nimblekit zichzelf voor. "Ik hoor ook bij de clan." Ze wist vrijwel zeker dat de kitten bij de Thunderclan hoorde, omdat ze haar een paar minuten geleden nog uit de nursery zag lopen. Het leek haar niet logisch als er kittens en katten van andere clans in de nursery kwamen - daar waar de kwetsbaarste katten zich bevonden. "Wie zijn jullie?" Ze keek ook de andere kitten aan.



Dustiedust Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Dustiedust FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustiedust 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 8:45



Dustkit grinnikte toen de kitten een halve meter door de sneeuw zakte en zo bijna onzichtbaar werd voor zijn ogen. "Jep, nu ben je bijna onzichtbaar! Maar ik heb speciale krachten, ben een superkat en kan jou dus altijd zien!" Grijnsde hij vrolijk. Ja, zijn fantasie ging heel ver, maar dat maakte de kitten niet veel uit. Het was leuk om vrolijk te zijn, om fantasie te hebben, hij wilde niet zo worden als Starlingpaw; die poes wist niet wat plezier was! Ze werd telkens kwaad op hem en had nog geen enkele vraag van hem beantwoord! Behalve die vraag dan van hoe ze heette, die had ze wel beantwoord, toch? Of was dat Gravelpaw? Hij wist het eigenlijk niet meer zo goed. "Ik ben Nimblekit," Weerklonk er opeens en hij richtte zijn blik nu op een andere kitten. Deze kitten was alweer een stuk ouder dan hem, misschien zelfs iets in de vijf of vier manen oud. "Hallo Nimblekit!" Sprak hij vrolijk terug, als hij de kitten al jaren kende. "Wie zijn jullie?" Dustkit stapte vriendelijk naar voren, zodat de kitten niet zo zeer werd buitengesloten door hem. "Ik ben Dustkit, de zoon van Silverfang en Dogdance en het oudste broertje van Squirrelkit en Runekit!" Miauwde hij vrolijk, het was een hele mond vol, maar hij hield ervan om zich zo voor te stellen. "Ken jij mijn ouders of broertjes al?" Sprak hij vervolgens. Met Runekit had hij nog niet zoveel gedaan, maar met Squirrelkit wel al. Zij was net een vrouwelijk beeld van hem, ook zo nieuwsgierig, hyper en vrolijk.


Dustiedust VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
Dustiedust DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:07





Uit haar ooghoeken zag ze een kitten aan komen wandelen. Vurige woede maakte van haar twee seconde meester. Wat moet die hier? Toen ze echter het vrolijke stemmetje hoorde zakte de woede. "Hey!" Mothkit keek verbaast naar de onbekende kitten toen ze heel duidelijk het woord jullie liet vallen. Hoe wist ze dat Mothkit hier was? "Hallo Nimblekit!", miauwde Dustkit vrolijk. Mothkit zuchtte en sprong uit de sneeuw. Ze kon nog steeds niet geloven dat hij haar had kunnen zien. Of toch? Had hij dan toch magische krachten? "Haay!", antwoorde ze met een glimlachje. "Wie zijn jullie?" Mothkit had niet eens tijd om te antwoorden. "Ik ben Dustkit, de zoon van Silverfang en Dogdance en het oudste broertje van Squirrelkit en Runekit! Ken jij mijn ouders of broertjes al?", babbelde hij aan een stuk door. "Ik ben Mothkit.", miauwde ze rustig. Het klonk zo zielig in tegenstelling tot Dustkit.




Dustiedust 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Dustiedust DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:23

"Hoi Dustkit en Mothkit." Nimblekit knikte vriendelijk. Zeker als Dustkit zo veel familie hier had, leek het haar handig vriendelijk te blijven. En bovendien wilde ze graag dat de kittens, maar ook de rest van de katten in de clan haar aardig vonden! "Wat zijn jullie aan het doen?" Het had er heel gezellig uitgezien, en vooral Dustkit leek haar heel aardig en enthousiast - net als Nimble! Ze kreeg niet zo'n goed idee van hoe Mothkit was. Eerst leek ze niet zo heel erg blij met haar aanwezigheid, maar ze had zich wel vriendelijk voorgesteld. Nimble was benieuwd of ze haar mee zouden laten spelen.



Dustiedust Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Dustiedust FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustiedust 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 9:52



Dustkit enthousiasme was iets waar sommigen na een tijdje wel een hekel aan zouden krijgen, als ze te lang bij hem waren werden ze vaak moe van hem. Hij ging altijd ongestoord door, alsof de kitten geen slaap of rust nodig zou hebben. Zijn dutjes waren erg kort, want lang blijven liggen kon hij niet. Hij vond het leuk om dingen te doen, dingen te ontdekken en dat deed hij dan ook iedere dag weer. De moederkatten in de nursery moesten hem vast al moe zijn met zijn enthousiasme. Zijn blauwe kijkers gleden over de rode tabby poes die voor hem stond. Ze stelde zich voor als Nimblekit. "Wat zijn jullie aan het doen?" Dustkit keek haar met vrolijke, twinkelende oogjes aan. "Nouu..." Zei hij mysterieus, waarna hij zijn kop even naar Mothkit draaide. "Ik leer Mothkit hoe ze zichzelf onzichtbaar kan maken, wil je het ook leren?" Zijn blauwe kijkers gleden weer naar de poes voor hem.


Dustiedust VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Dustiedust DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 22:13

[Intussen is Nimble al apprentice, maar ik post wel even door alsof ze nog een kitten is Wink ]

Benieuwd trappelde Nimblekit op haar plaats toen Dustkit geheimzinnig begon te doen. "Onzichtbaar?" grijnsde ze toen ze vertelde dat ze Mothkit aan het leren was onzichtbaar te worden. Nimblekit was naïef, heel naïef, maar hiervan wist ze dat het niet kon. Toch besloot ze het spel mee te spelen, voora omdat Dustkit leek te geloven dat ze écht onzichtbaar kon worden.
"Ja leuk!" reageerde ze daarom enthousiast, en ging braaf op haar kont zitten. "Leer me alles, master!" Haar staart ging enthousiast op en neer, maar ze probeerde zichzelf in bedwang te houden en stil te zitten.



Dustiedust Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Dustiedust FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustiedust 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 15:43



Het deed hem goed om te zien dat de kitten meteen interesse in zijn magie had. Zijn perfecte magie om onzichtbaar te worden! Er verscheen een enthousiaste twinkeling in zijn ogen terwijl hij naar de woorden van Nimblekit luisterde. "Leer me alles, master!" Dustkit moest licht grijnzen over dat ze hem master noemde, dat vond hij wel fijn. "Goed." Miauwde hij droogjes. "Je moet dus jezelf helemaal met sneeuw verbergen, de sneeuw camoufleert je dan!" Miauwde hij, een hoop sneeuw bij elkaar pakkende en die in de kant van Nimblekit schoof. "Kijk en huiver!" Grinnikte hij, waarna hij zichzelf door de sneeuw heen begon te rollen. Voor hem was het niets moeilijks, aangezien hij maar een paar dingen had die hij écht moest camoufleren. Zijn bruine vlekken om precies te zijn. Hij legde zich met zijn buikje tegen de sneeuw aan en sloot zijn ogen. "Zie je me nu goed?" Miauwde hij. Hopelijk van niet.


Dustiedust VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Dustiedust DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimema 28 apr 2014 - 17:43

Braaf bleef Nimblekit op haar plaats zitten om te kijken hoe Dustkit zichzelf onzichtbaar zou maken. Hij maakte een berg sneeuw en rolde zichzelf er doorheen. Het duurde niet lang of hij kon zich tegen de grond aandrukken zonder dat hij gezien kon worden. "Wauw!" riep Nimblekit enthousiast. "Dat ga ik ook proberen." Ze stak haar poten voor zich uit en schoof de sneeuw tot een grote hoop. Ook al was Nimblekit niet groot gebouwd, het zou veel tijd kosten zich onzichtbaar te maken zoals Dustkit dat deed. Haar rode vacht stak enorm af tegen de witte sneeuw. Maar ze ging ervoor. Ze kroop door de sneeuw en drukte het goed aan tegen haar vacht. Ze begon met haar romp en flank, haar poten, en uiteindelijk ook haar kop en de rode plukjes die op haar oren stonden. Ze drukte zich, net als Dustkit, tegen de grond aan. Maar ze zag al dat zij lang niet zo goed verborgen was als Dustkit. "Nou," zei ze. "Jammer. Ik kan dit niet goed zo goed als u, master!"



Dustiedust Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Dustiedust FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Dustiedust 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Dustiedust   Dustiedust Icon_minitimezo 8 jun 2014 - 10:27



Ze zei dat ze het ook ging proberen, maar het lukte haar echter niet zo goed. Haar rode vacht was nog goed zichtbaar onder de witte sneeuw, iets wat bij hem geen probleem was. Zijn vacht was goed om sneeuw op te duwen, hij had dan ook maar een paar echte donkere plekken en die waren voor zijn jonge leeftijd nog erg klein. "Jammer. Ik kan dit niet goed zo goed als u, master!" Dustkit grijnsde breed. "Dat maakt niets uit Nimble! Ik heb dan ook magische krachten, daarom lukt het bij mij! Als je goed blijft oefenen dan lukt het vast wel!" Hij grinnikte zachtjes en een diepe gaap rolde over zijn mond. Hij begon alweer wat moe te worden.


Dustiedust VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dustiedust
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: