Just can't hold it anymore. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just can't hold it anymore.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lightninghowl
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 21:59


Hij keek haar met een uitdagende, zelfs dreigende, blik aan. "Wat is er Running? Begint het vlammetje weer te branden?" Gromde hij, waarna hij nog een grote pas naar voren zette en zo de ruimte tussen de twee zó klein maakte dat het ongemakkelijk voor haar zou voelen. Zijn neusje raakte bijna die van haar aan en met een lichte grom in zijn stem sprak hij; "Of ben je te bang om iets te doen?"


{Lightninghowl}
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 9:23

Een andere kitten had hem gewaarschuwd, en hoewel hij het eerst niet had begrepen schoot de vier maanden oude kater in de richting van de nursery. In zijn hoofd herhaalde hij één zin, "What the Heck Lightning?" Maar die zin leek nog te beschaafd bij wat het katertje aantrof. Een diepe grom kwam uit zijn keel omhoog, en zonder om uitleg te vragen aan een van beide siblings schoot hij naar voren en zorgde ervoor dat hij tussen zijn broer en zus inkwam zodat hij Running kon beschermen. Woedend was hij, Woedend! Een furieuze sis kwam tussen zijn tanden vandaan, en zijn ogen stonden op onweer. "Wat in de naam van alles dat ook maar een beetje heilig is, was je aan het doen!?" Antwoord wilde hij, en wel nu. De nagels van de kater waren klaar om aan te vallen, en maar één verkeerd woord, en Lightning zou ervoor boeten.

- Busted Linn! xD


Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 10:48


En daar kwam hij, de grootste bemoeial die hij in zijn hele leven gezien had. Zijn broer Tallkit. Lightningkit zette een stap achteruit, omdat hij geen zin had in geduw. Tallkit had zich er toch wel tussenin geduwd, gegarandeerd. Een woeste grom verliet zijn mond. De bemoeial, hij had Running bijna zover gekregen! "Wat in de naam van alles dat ook maar een beetje heilig is, was je aan het doen!?" Lightningkit was niet bang voor zijn broertje, niet meer. Natuurlijk was Tallkit groter en misschien sterker, maar dat kwam gewoon omdat Lightning én de jongste was en ook nog eens een groeiachterstand had. Misschien dat dat zijn woorden meer prikkelden, want qua vechten was hij nu nog niet de beste. "Ik vertel ons zusje de waarheid." Siste hij woest, zijn oren in zijn nek leggende. "Waarom bemoei je je ermee, Tall? Je hoeft haar niet te beschermen, ze kan het zelf wel. Je doet net alsof Running niets kan!" Ja, als hij zichzelf de afgrond in gooide, dan zou hij zijn broer met zich meetrekken.


{Lightninghowl}
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 11:11

Een blije twinkeling verscheen in zijn ogen toen hij zich weer een weg richting de nursery baande. Echter wat hij daar aantrof was niet hetgeen waarop hij hoopte. Met samen geknepen ogen luisterde hij naar wat zijn zoon allemaal te zeggen had. Wolftail hield zich nog gedeisd, voor nu, maar wanneer Lightningkit echt de lijn zou overschrijden zou hij op het toneel verschijnen. Het kon namelijk nog steeds een grapje zijn dat hij maakte. Maar toen Tallkit zich er ook bij mengde, ging de vlam pas aan. "Lightningkit." Klonk zijn stem luid en brommend wanneer hij zich toonde in de kraamkamer. Zijn spieren rolden onder zijn vel toen hij met ruime passen een weg naar het tabby kater vond. Shrewstar was niet in de buurt, waarschijnlijk even bezig met haar clanleader taken. Hij zou de queen die ze had aangesteld om even op de kits te letten later wel aanspreken, hij had nu eerst wat beters te doen. Zijn felle blauwe blik ontmoette die van zijn zoon en iets van nostalgie kwam in hem op. Zou Lightning hetzelfde pad als Thrushkit toen bewandelen? "Wat denk je wel niet dat je aan het doen bent?" Klonk zijn stem, duidelijk niet gerust op het katertje zijn acties.


Just can't hold it anymore. - Pagina 2 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 11:17


"Lightningkit." Een rilling gleed over zijn rug toen zijn vader's stem de Nursery vulde. Met een ruk draaide hij zich om en met grote ogen keek hij zijn vader aan. Shit, niet nu al. Hij hief zijn oortjes weer op en keek even naar Tallkit en Runningkit, terwijl zijn ogen even in die van Runningkit brandde, alsof hij haar wilde zeggen dat dit nog niet over was. "Wat denk je wel niet dat je aan het doen bent?" Met een felle blik keek hij zijn vader weer aan. "Waarom vraagt iedereen dat toch? Jullie zijn allemaal hetzelfde! Ik ben gewoon eerlijk tegen Running, ze moet het weten!" Gromde hij, duidelijk in zichzelf gelovend.


{Lightninghowl}
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 11:26

"Waarom vraagt iedereen dat toch? Jullie zijn allemaal hetzelfde! Ik ben gewoon eerlijk tegen Running, ze moet het weten!" Alsof Wolftail's ogen niet nog kleiner konden worden, wist hij alsnog een net iets venijnigere blik in zijn kijkers te zetten. "Ik zeg niet dat je niet eerlijk mag zijn, maar je gedrag moet veranderen. Hetgeen wat je deed was duidelijk pesten, en als je denkt dat je daarmee eerlijk bent dan is het voor mij duidelijk wie hier de domste kit van het nest is." Hij had zich nooit echt als een vader gedragen vroeger, dus wou hij het bij dit nest terug goed zetten. Echter maakte Lightningkit het hem er niet echt makkelijk op, en dus moest hij maar even ter tonele komen als de strenge, misschien wat valse vader. Maar stiekem wou hij het gewoon goed doen, en als strengheid daar aan te pas kwam dan maakte hem dat niet veel uit.


Just can't hold it anymore. - Pagina 2 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 11:32


De blik van zijn vader beviel hem niet en maakte hem vanbinnen zenuwachtig. "Ik zeg niet dat je niet eerlijk mag zijn, maar je gedrag moet veranderen. Hetgeen wat je deed was duidelijk pesten, en als je denkt dat je daarmee eerlijk bent dan is het voor mij duidelijk wie hier de domste kit van het nest is." Lightningkit's blik werd zachter, terwijl hij zijn ogen nog steeds recht op Wolftail gericht hield. "Denk je dat echt?" Miauwde hij zacht, op een gecontroleerde manier. "Fijn." Spuugde hij naar zijn vader, waarna hij opstond en de Nursery uitliep. "Dan ben je mijn vader niet meer." Gromde hij, waarna hij de den uitliep en even nijdig naar zijn vader keer. Als hij dat zo dacht, dan had hij het mis. Dan was hij zijn vader niet meer. Hij bleef nog even staan, hopend dat zijn vader hem terug zou roepen, maar als dit niet het geval was, dan zou hij nooit meer tegen hem spreken.

{Lightningkit de drama-queen xD}


{Lightninghowl}
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 11:37

"Denk je dat echt?" Wolftail's blik ving die van zijn zoon op, wat verrast dat zijn woorden Lightningkit echt hadden geraakt. Hij besefte pas te laat dat zijn zoon nog maar een kit was, en dus het niet zou begrijpen dat hij hem alleen maar probeerde te helpen. "Fijn." Spuugde de gestreepte kater waarna hij zich een weg richting de uitgang van de nursery baande. "Dan ben je mijn vader niet meer." Hij keek zijn zoon na en wiebelde wat onhandig met zijn oren. Waar had hij deze woorden nog eens gehoord? Hij was er zeker van dat Shrewstar ook ooit eens in deze situatie bevond, echter wist hij niet meer goed waar en wanneer, en wie het toen tegen haar had gezegd. "Lightning," Zuchtte hij terwijl hij naar de kit toeliep. "Ik bedoel niet dat je dom bent, ik wil gewoon niet dat je je siblings pest, zij hebben ook gevoelens. En je weet nu hoe het voelt als deze gekwetst raken, dus houd ook rekening met die van hun."


Just can't hold it anymore. - Pagina 2 CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 11:39

"Wat is er Running? Begint het vlammetje weer te branden?" Ze hoorde de kater een pas in haar richting zetten en voelde gewoon zijn aanwezigheid. Een rilling gleed over haar zwart witte rug. Ga weg, ga weg, ga weg. "Wat in de naam van alles dat ook maar een beetje heilig is, was je aan het doen!?" Verbaasd keek ze op en zag dat Tallkit zich tussen haar en Lightningkit had gewurmd. Was.. was hij haar aan het helpen..? Maar Lightningkit ging gewoon verder. "Waarom bemoei je je ermee, Tall? Je hoeft haar niet te beschermen, ze kan het zelf wel. Je doet net alsof Running niets kan!" Ze drukte haar oortjes weer tegen haar nek en keek weer naar de grond. Was.. was dat waar? "Lightningkit." Een andere stem en met grote ogen zag Runningkit hoe hun vader verscheen. "Wat denk je wel niet dat je aan het doen bent?"  Was het hulp of zou Lightningkit er weer een hel van maken? De neiging om tegen haar vader aan te kruipen en haar tranen te laten lopen was groot, maar ze bleef op haar plek. "Waarom vraagt iedereen dat toch? Jullie zijn allemaal hetzelfde! Ik ben gewoon eerlijk tegen Running, ze moet het weten!" Ja, hij deed het weer. De kitten verborg zich voor nu maar in haar broertje's vacht. "Ik zeg niet dat je niet eerlijk mag zijn, maar je gedrag moet veranderen. Hetgeen wat je deed was duidelijk pesten, en als je denkt dat je daarmee eerlijk bent dan is het voor mij duidelijk wie hier de domste kit van het nest is." Een klein beetje hoop verscheen aan de duistere horizon, maar het was waarschijnlijk nog niet voorbij.. "Denk je dat echt?" Ze wilde niet meer naar Lightning kijken dus keek ze maar naar de wanden van de Den. "Fijn." De toon was weer zo vervelend en ze hoorde het geluid van pootstappen. "Dan ben je mijn vader niet meer." Haar ogen werden groot en toen ze opkeek en zag dat Lightningkit was verdwenen. "Sorry papa.." Mompelde ze zachtjes en liet Tallkit achter om haar snuit in haar vaders vacht te drukken.


Topics gezocht ~
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 11:43


"Lightning," Zuchtte zijn vader terwijl hij naar hem toe liep, Lightningkit deed een pas achteruit. Als hij nu nog maar één preek zou krijgen.. dan.. dan.. hij wist eigenlijk niet precies wat hij dan moest doen. Zijn vader achterlaten? "Ik bedoel niet dat je dom bent, ik wil gewoon niet dat je je siblings pest, zij hebben ook gevoelens. En je weet nu hoe het voelt als deze gekwetst raken, dus houd ook rekening met die van hun." Hij vernauwde zijn ogen en keek zijn vader met een ijzige blik aan. "Ik ben niet gekwetst." Siste hij. "Ik ben alleen kwaad, en het boeit me niets meer wat zij van mij denken, denk je werkelijk dat ze om mij geven?" Siste hij diep, want ja, diep van binnen dacht hij dat ze niets om hem geven. Dus waarom zou hij wel om hen geven dan? "Sorry papa.." Hoorde hij zijn zusje nog zeggen en even wierp hij een woedende blik op haar. "Aansteller." Siste hij, waarna hij zich omdraaide en aanstalten wilde maken om weg te lopen.



{Lightninghowl}
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimezo 2 maa 2014 - 12:25

Net voor hij zijn broertje wilde aanvliegen kwam zijn vader de nursery binnen. Meteen nam Tallkit afstand en keek met samengeknepen ogen naar de discussie die plaatsvond tussen de twee. Waarom had Lightning nou weer zo gedaan? Dat was toch nergens voor nodig? De boosheid die in hem zat wakkerde weer aan toen zijn broertje Running uitmaakte voor aansteller, en inhouden kon hij niet meer. Boos zette de grote tabby kater een stap dichter naar zijn kleinere broertje toe, "Zij toont tenminste wat respect," Siste hij kwaad terug, de ander mocht zeggen wat hij wilde, maar van zijn zusje bleef 'ie af.


Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Lightninghowl
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 DPKsfdL
340
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightninghowl
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 11:07


Het boeide hem helemaal niets meer dat Tall boos op hem af stapte. Waarom zou hij bang zijn voor Tallkit? Hij had toch alleen maar loze bedreigingen, niets meer. Wilde zijn zusje beschermen, de reddende held uithangen; maar diep van binnen was hij een slechte kat en Lightning kon het ergens niet verkroppen dat Running heb wel vertrouwde. "Zij toont tenminste wat respect," Oh, ging hij daarmee beginnen? Hij keek even naar Wolftail, maar die leek niets meer te zeggen, waarna hij een blik op Runningkit richtte, maar die leek hem niet eens meer aan te kijken. Met een ruwe ruk draaide hij zijn hoofd weg van de drie katten. "Dat is fijn voor haar dan!" Miauwde hij nors, waarna hij opsprong en regelrecht het kamp uit stormde.


{Lightninghowl}
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 QbRS3lj
I can feel this darkness inside of me, growing fast into a bolt of lightning.
I know one spark will shock the world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Just can't hold it anymore. - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Just can't hold it anymore.   Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:34

De kitten stond daar nog, zijn haren recht overeind. Hij liet ze pas zakken toen de kater tegenover hem zich ineens omdraaide, en wegrende. Zonder te aarzelen rende zijn broer hem achterna, en zag hoe de tabby voor hem regelrecht het kamp uitvloog. Voor de grens stopte hij, en rende aarzelend heen en weer als een tijger in een kooi. "LIGHTNING!" Riep hij nog, waar ging zijn broertje heen? Wat als er iets gebeurde? Hij bleef zo heen en weer lopen, niet van plan om te stoppen tot hij zijn broertje weer in zicht had. "Lightning," Zei hij zacht, "Lightning, kom terug?"


Just can't hold it anymore. - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just can't hold it anymore.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: