Before daylight



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Before daylight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Clearpaw.
Member
Before daylight DPKsfdL
Danii
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Clearpaw.
BerichtOnderwerp: Before daylight   Before daylight Icon_minitimema 3 maa 2014 - 15:59

Het licht van een nieuwe dag drong de apprentice den binnen, en het de zachte gloed bereikte de ogen van Clearpaw. Voorzichtig opende ze haar ogen en strekte haar poten even uit. Weer een nieuwe dag was aangebroken. Nadenkend over wat ze vandaag ging doen stapte ze de den uit. Ze had vandaag geen training, dus daar hoefde ze zich niet mee bezig houden. Maar ze had geen zin om weer te gaan jagen, ze kwam toch wel met lege handen thuis. Ze kon bij de elders gaan helpen misschien? Terwijl ze over die optie nadacht wandelde ze een beetje het kamp rond. De meeste katten ontwaakten en kwamen uit hun den, of waren al vertrokken in de richting van het bos. Er stond een ijzige wind, maar gelukkig was haar vacht dik genoeg om deze kou tegen te gaan. Plotseling viel haar oog op een pluizige kitten. Zou ze erheen lopen? Voorzichtig kwam ze iets dichterbij. ''Hallo? Mijn naam is Clearpaw.'' zei ze zachtjes en keek de kitten even aan.

[ Dustkit ]


SwiftheartClearpaw.Brindlepool - Saltdale - Couragepaw
Before daylight 9h0x
''Still waiting till I'm H O M E''
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Before daylight 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Before daylight   Before daylight Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 11:24



Vrolijk en met een grote glimlach op zijn snoet was de jonge kitten opgestaan. Hij had heerlijk geslapen, zoals altijd eigenlijk, en stapte met grote stappen weer de sneeuw in. Weer een dag waarin hij zoveel kon leren, zoveel kon doen en met zoveel katten kon praten en aan hen vragen kon stellen! Meteen zette hij zich neer naast de Nursery, zijn blik gleed over de katten die nu al wakker waren. Er was een patrouille bij de ingang, maar die leken net aanstalten te doen om te vertrekken, dus liet hij ze maar gaan. Plots viel zijn blik op een grijze tabby, een apprentice waarschijnlijk, die op hem af kwam lopen. Vriendelijk keek hij haar aan. Eindelijk iemand die naar hem toe kwam in plaats van dat hij naar de ander toe moest komen! ''Hallo? Mijn naam is Clearpaw.'' Hij bekeek de poes even en even moest hij nadenken van wie ze ooit een kitten zou zijn geweest. Weer een poes die zoveel op haar zusje leek. "Wow, jij lijkt op mijn zusje! Zij heeft ook zo'n vachtkleur!" Zei hij lachend, waarna hij haar nu in haar ogen aankeek. "Alleen heeft mijn zusje lichtgroene ogen, wist je dat? Ken je Squirrelkit? Dat is mijn zusje!" Miauwde hij vriendelijk, helemaal vergetende dat hij zichzelf eigenlijk ook voor moest stellen. "Oh... en ik heet Dustkit!" Miauwde hij er nog snel achterna.


Before daylight VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clearpaw.
Member
Before daylight DPKsfdL
Danii
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Clearpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Before daylight   Before daylight Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:54

Voordat de kitten antwoord gaf bekeek hij haar even goed. "Wow, jij lijkt op mijn zusje! Zij heeft ook zo'n vachtkleur!" lachte hij, en hij keek haar in de ogen. Clearpaw hield haar kopje schuin. "Alleen heeft mijn zusje lichtgroene ogen, wist je dat? Ken je Squirrelkit? Dat is mijn zusje!" miauwde het katertje vrolijk. Clearpaw dacht even na. Squirrelkit? Die heeft ze nog nooit ontmoet. Of toch wel? Ze was het helemaal vergeten. "Oh... en ik heet Dustkit!" stelde hij zich op het laatst nog snel voor. Clearpaw glimlachte. ''Ik zou niet weten wie Squirrelkit is, volgens mij heb ik haar nog nooit gezien.'' miauwde ze bedenkelijk. Clearpaw keek even naar het katertje. Hij had een donkerbruine snuit en oren, maar de rest had een hele lichte kleur. En hij had felblauwe ogen. ''Dustkit? Dat is een hele leuke naam!'' lachte ze en keek naar de grond. De sneeuw onder haar poten voelde ze amper, doordat deze al zo fijn gedrukt was door alle andere katten. Maar waarschijnlijk zou het niet lang meer duren voordat er weer een sneeuwbui aan zal komen.


SwiftheartClearpaw.Brindlepool - Saltdale - Couragepaw
Before daylight 9h0x
''Still waiting till I'm H O M E''
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Before daylight 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Before daylight   Before daylight Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 15:51



De poes keek hem even bedenkelijk aan, kende ze zijn zusje nog niet? Hij keek haar op zijn beurt nog steeds vragend aan, waar bleef het antwoord? ''Ik zou niet weten wie Squirrelkit is, volgens mij heb ik haar nog nooit gezien.'' Even knikte hij, waarna hij lachend weer begon te spreken. "Je zult haar vast nog wel zien, je merkt het meteen wie ze is. Ze is heel vrolijk en hyper en stelt heeeel veel vragen." Miauwde hij, niet duidelijk makende dat hij ook zo was. Ja, hij was hyper en heel vrolijk en vragen stellen vond hij oh zo leuk; hij leek vanbinnen zoveel op Squirrelkit dat je zo kon merken dat ze broer en zus waren. ''Dustkit? Dat is een hele leuke naam!'' Trots keek Dustkit de poes aan. "Dankjewel! Wil je weten waar het vandaan komt?" Zei hij op een trotse, maar alles behalve arrogante, toon. "Mijn ouders hebben me vernoemd naar Duststar, ken jij Duststar? Hij was de clanleider van Skyclan, daar waren mijn ouders lid van voordat de clan opgeheven werd door een .. een .. enorme ramp! Duststar is toen naar Starclan gegaan, wist je dat?" Hij sloeg even met zijn staart. "Hoe kwamen jouw ouders bij Clearkit?" Miauwde hij vervolgens, ja, hij wist dat ze Clearpaw heette. Maar toen ze geboren werd heette ze nog Clearkit, dus besloot hij gewoon even haar kitten naam te noemen. "Of heette je zo niet toen je kitten was?" Miauwde hij even, want hij had geen idee dat namen van kitten naar apprentice konden veranderen, het enige wat hij wist was dat kit naar paw veranderde, maar kon het ook zo zijn dat je hele naam veranderd werd?


Before daylight VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Clearpaw.
Member
Before daylight DPKsfdL
Danii
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Clearpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Before daylight   Before daylight Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 15:30

Toen ze even wachtte met haar antwoord, keek de kitten voor haar haar ook vragend aan. Hij knikte even en ging lachend verder. "Je zult haar vast nog wel zien, je merkt het meteen wie ze is. Ze is heel vrolijk en hyper en stelt heeeel veel vragen." Bedenkelijk knikte Clearpaw. Nou, als Squirrelkit dezelfde vacht als haar had, zou ze haar vast nog wel een keer tegenkomen! Stiekem had ze er nu al in zin. ''Oh, ik wil haar zo graag een keer zien! Ze is vast en zeker ook super aardig, of niet?'' zei ze en trok een nieuwsgierig gezicht. Toen ze hem complimenteerde met zijn naam, keek hij meteen trots. "Dankjewel! Wil je weten waar het vandaan komt?" vroeg hij aan haar. Hevig knikte de apprentice, ze was dol op verhalen! Ze liet zichzelf op de grond zakken en legde haar kopje op haar voorpoot. "Mijn ouders hebben me vernoemd naar Duststar, ken jij Duststar? Hij was de clanleider van Skyclan, daar waren mijn ouders lid van voordat de clan opgeheven werd door een .. een .. enorme ramp! Duststar is toen naar Starclan gegaan, wist je dat?" vertelde de kater. Aandachtig luisterde Clearpaw, en toen hij klaar was werden haar ogen meteen groot. ''Wow, je bent vernoemt naar een clanleider! Dat is zo gaaf. Ik wou dat ik dat ook had.'' miauwde ze met een hoge toon van opwinding. "Hoe kwamen jouw ouders bij Clearkit?" vroeg hij meteen verder. Hij was duidelijk nieuwsgierig, net zoals zijn zusje zoals hij had verteld. Even dacht ze na, wat had Swiftheart nou gezegt? ''Volgensmij omdat ik heldere ogen heb, had mama me verteld.'' zei ze, maar er zat een onzekere toon in haar stem. Ze wist het niet helemaal zeker meer. "Of heette je zo niet toen je kitten was?" vroeg hij weer verder, maar Clearpaw schudde haar hoofd. ''Ik heette gewoon Clearkit, maar ik ben net apprentice geworden.'' zei ze en keek even trots. ''Weetje, training is eigenlijk best leuk. Je kan eindelijk het kamp uit.'' zei ze hierna en keek even naar de uitgang van het kamp. Jammer dat Dustkit nog maar een kitten was, anders hadden ze samen naar buiten gekunt.


SwiftheartClearpaw.Brindlepool - Saltdale - Couragepaw
Before daylight 9h0x
''Still waiting till I'm H O M E''
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Before daylight 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Before daylight   Before daylight Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 9:07



''Oh, ik wil haar zo graag een keer zien! Ze is vast en zeker ook super aardig, of niet?'' Dustkit grinnikte. "Ik zal haar straks wel vertellen wie jij bent, misschien komt ze dan nog wel eens langs!" Ja, dat zou echt iets voor Squirrelkit zijn. Vooral als hij er heel enthousiast over ging praten, dat hij een nieuwe kat had ontmoet; zij zou die vast dan ook willen ontmoeten. ''Wow, je bent vernoemt naar een clanleider! Dat is zo gaaf. Ik wou dat ik dat ook had.'' Trots grinnikte hij, ja hij was vernoemd naar een clanleader! Dat was echt heel tof, hij was er zo trots op. "Ik zal Duststar trots maken! Ik word voor hem de beste warrior ooit!" Sprak hij enthousiast uit. "Kan niet wachten tot ik dat in de praktijk kan brengen en kan gaan trainen!" Hij hoopte maar dat hij zo'n sterke mentor kreeg als zijn vader of als Firestar, dat zou fantastisch zijn! Hij noteerde even in zijn hoofd dat hij zijn vader ooit moest vragen of die hem wilde trainen in de gewoontes van Skyclan, hij wilde ook kunnen jagen als een skyclan kat, hij wilde de traditie doorzetten! ''Volgensmij omdat ik heldere ogen heb, had mama me verteld.'' Dustkit keek de poes even recht in haar donkerbruine ogen en kort grijnsde hij. "Je hebt hele heldere ogen! Waarschijnlijk omdat ze zo vrolijk staan!" Sprak hij, wat bedoeld was als een compliment. ''Ik heette gewoon Clearkit, maar ik ben net apprentice geworden.'' Hij knikte, oké, dus haar naam was niet veranderd. Dan zou hij later Dustpaw heten, toch? "Dan heet ik als ik apprentice ben Dustpaw, toch?" Hij wilde zo graag Dustpaw heten! ''Weetje, training is eigenlijk best leuk. Je kan eindelijk het kamp uit.'' Enthousiaste twinkelingen verschenen in de ogen van Dustkit. "Ik kan niet wachten tot ik ook mag gaan!"


Before daylight VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Before daylight
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: