Ceremony of March



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremony of March

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverstar
Editor
Ceremony of March BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Ceremony of March   Ceremony of March Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 9:22


彡 CEREMONY

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de Great Rock voor een Clanmeeting!” De bekende kreet galmde over het kamp en bereikten de vele oren van de clankatten. Silverfang keek nieuwsgierig op en liep toen met de rest mee naar de grote rots waar Firestar zich op had gevestigd. Zijn poten brachten hem naar de plek waar de deputy moest zitten, en wanneer hij zich eenmaal comfortabel had neergezet liet hij zijn bleekgroene ogen op de rode kater vallen. ” Het is weer tijd voor een ceremonie,” kondigde de leider van Thunderclan aan. Hier en daar schoot even een kort gemiauw van enthousiasme door de menigte, maar iedereen werd al snel tot stilte gemaand om naar de ceremonie te kunnen luisteren. “Dawnpaw, ook al ben je je geheugen verloren, je hebt ons toch bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn.” Tevreden wierp Silverfang zijn blik even op de toekomstige krijger die loskwam van de groep en naar voren stapte. Firestar begon haar toen aan te spreken met de traditionele woorden die al vele manen in de historie van de clans bekend waren. “Ik, Firestar, leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentice. Ze heeft hard getraind om jullie code te leren en ze is klaar om de Clan te dienen als een echte warrior. Dawnpaw, beloof je je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?” Toen ze geknikt had en ze hierbij haar gelofte als warrior had afgelegd, ging hij verder. “Dan zal ik je nu met de wil van Starclan je nieuwe warrior naam geven. Dawnpaw, vanaf nu zal je bekend staan als Dawnsong. Starclan eert jouw moed en loyaliteit aan de clan en we verwelkomen je als nieuwe krijger van Thunderclan.” “Dawnsong! Dawnsong!” riep Silverfang in koor met de rest nadat Firestar zijn snuit even op haar kop had gelegd en hiermee de apprentice tot warrior bekroonde.

Nu was het tijd voor de apprentices. Er waren enkele kittens die hun zes manen hadden bereikt en nu klaar waren om een mentor te krijgen. Silverfang keek even met een glimlachje naar de kittens die keurig gepoetst naast hun ouders zaten, hun ogen glanzend van opwinding. Voor hun was dit waarschijnlijk de spannendste dag die ze tot dusver hadden meegemaakt. “Ondanks de zware tijden doet het me deugd te vertellen dat er toch een aantal kittens zijn die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices benoemd te worden. Jaguarkit, Breezekit en Eaglekit, stap maar naar voren.” Firestar wenkte ze met een zwaai van zijn staart voor de grote rots en nam de stralende, opgewonden blikken in ontvangst met een zachte glimlach. “Ik weet dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” miauwde hij duidelijk. Zijn blik ging naar de eerste kitten in het rijtje, waarna hij zijn toespraak vervolgde. [n]“Jaguarkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Jaguarpaw. Ik wijs je Lightfur als mentor toe.”[/n] Firestar wachtte even totdat de twee elkaars neus hadden aangeraakt om hun nieuwe band als leerling en mentor te bevestigen, en richtte zich toen weer tot de rest van de kittens. “Eaglekit, jij zult nu de naam Eaglepaw dragen. Moonbow zal je mentor zijn totdat je je warrior naam hebt ontvangen.” Ook bij Eaglekit hield Firestar even een pauze zodat die de neus kon aanraken van zijn mentor. Toen dit eenmaal gebeurd was richtte hij zich tot de laatste kitten. ”Breezekit, jij zal vanaf nu bekend staan als Breezepaw. Jaytail, je hebt bewezen dat je een uitstekende mentor bent, en daarom wijs ik je een twee apprentice toe. Vanaf nu staat Breezepaw ook onder jouw begeleiding, en ik vertrouw erop dat je haar net zo goed onderwijst als je dat je bij Peachpaw doet.”

Firestar wachtte even totdat de nieuwe leerlingen zich weer bij de groep hadden gevestigd en de commotie wat gezakt was. Er was nog geen tijd voor felicitaties, eerst moest er nog een ander deel van de ceremonie komen. Er waren enkele apprentices die om allerlei redenen een nieuwe mentor nodig hadden. Firestar schraapte zijn keel om de aandacht weer te krijgen. “Door de strenge winter zijn er enkele apprentices die een andere mentor nodig hebben, dus hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Quickpaw, jouw nieuwe mentor zal Zebrachase zijn. Frozenpaw, vanaf nu zal Bittersoul jou trainen. En Mountainpaw, jou wijs ik Eliteclaw als nieuwe mentor toe.”

Eenmaal elke apprentice een mentor had gekregen, wist Silverfang dat de ceremonie voorbij was. Hij keek naar Firestar die met een kort zwaai van zijn staart nog eenmaal de aandacht trok om de ceremonie af te sluiten. “Hierbij is deze Clanmeeting geëindigd.” Hij sprong van de rots af en Silverfang liep met hem mee naar de groep katten om iedereen te kunnen feliciteren.

Mentoren » Apprentices lijstje in het kort:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Ceremony of March 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony of March   Ceremony of March Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 10:21



De jonge kitten kon het niet laten om bij de uitgang van de Nursery te gaan zitten toen hij de bekende roep, die Glowpaw hem verteld had, hoorde van Firestar. Hij mocht dan wel niet komen, omdat hij zijn eigen prooi nog niet kon vangen, maar dat betekende toch niet dat hij niet mocht komen luisteren? Anders vond hij dat wel erg gemeen, dan voelde hij zich buitengesloten! “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de Great Rock voor een Clanmeeting!” Dustkit had nooit geweten dat er zoveel katten in de clan waren en dat ze allemaal in het midden van het kamp pasten, met een open mond keek hij toe hoe de open plek zich vulde met allerlei verschillende katten, waar hij waarschijnlijk meer dan de helft nog niet van kende. Wow, waren er nog zoveel katten die hij moest leren kennen dan? Hij wierp even een korte blik op zijn vader, Silverfang, die zich een weg door de groep heen baande en voor de rots ging zitten. Was dat de plek waar de deputy altijd moest gaan zitten? ” Het is weer tijd voor een ceremonie,” Kondigde de vuurrode tabby aan en na een tijdje werd het muisstil, zodat de kater goed gehoord werd. “Dawnpaw, ook al ben je je geheugen verloren, je hebt ons toch bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn.” Zijn blik bleef haken op een kat die naar voren stapte, dus dat was Dawnpaw? Hij glimlachte even, yes, nog iemand die hij nog niet kende. “Ik, Firestar, leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentice. Ze heeft hard getraind om jullie code te leren en ze is klaar om de Clan te dienen als een echte warrior. Dawnpaw, beloof je je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?” Met grote bewondering in zijn ogen voor de vuurrode tabby, keek hij toe hoe deze dit uitsprak. Het klonk allemaal zo cool, dat Dustkit het in zijn hoofd probeerde te prenten. Nee, hij mocht die zinnen niet vergeten, hij wilde ze kunnen herhalen! Waarom? Omdat hij bewondering had voor de clanleider en de deputy, ze zagen er zo cool en sterk uit. Al was Silverfang de sterkste van ze allebei, de sterkste op de hele wereld natuurlijk. Hij kon iedere kat aan! “Dan zal ik je nu met de wil van Starclan je nieuwe warrior naam geven. Dawnpaw, vanaf nu zal je bekend staan als Dawnsong. Starclan eert jouw moed en loyaliteit aan de clan en we verwelkomen je als nieuwe krijger van Thunderclan.” Even werd hij overdonderd door het immense geluid dat het kamp vulde toen iedereen in koor haar naam twee keer zei. Zijn oren gingen even verbaasd tegen zijn kopje aan liggen en met grote ogen keek hij naar de groep. Wow, was dat normaal? Hij hief zijn oortjes weer op en ging weer normaal zitten, ja, dat deden ze vast altijd. Zou vast een fantastisch gevoel zijn, om daar te staan en dat iedereen jouw naam roept. “Ondanks de zware tijden doet het me deugd te vertellen dat er toch een aantal kittens zijn die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices benoemd te worden. Jaguarkit, Breezekit en Eaglekit, stap maar naar voren.” Drie kittens, die hij nog niet zo goed kende, omdat ze meer met de oudere kittens omgingen, stapten naar voren. Dustkit bekeek ze even, waarna hij zijn blik weer vol bewondering op de vuurrode kater richtte. Dat hij dit allemaal zo vlekkeloos kun uitspreken, had hij vaak geoefend hiervoor? “Ik weet dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” Nu kwam het gedeelte waar hij zo nieuwsgierig over was. Dus Firestar was degene die jou een mentor gaf, even gleed zijn blik over de groep katten. Hij hoopte dat hij de meest coolste en beste mentor ooit kreeg, maar in plaats van dat hij zocht naar een sterke kat in de groep, bleef zijn blik haken op zijn vader. Ja, hij was zonder twijfel de beste jager en de sterkste vechter. Maar zijn moeder was daar in tegen heel slim en wijs. Dit was alles wat Dustkit zich bedacht had, zijn ouders waren de beste. Maar dat bedacht iedere kitten zich wel eens. “Jaguarkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Jaguarpaw. Ik wijs je Lightfur als mentor toe.” De twee raakten elkaars neus aan, waarna Firestar verder ging met zijn ceremonie. “Eaglekit, jij zult nu de naam Eaglepaw dragen. Moonbow zal je mentor zijn totdat je je warrior naam hebt ontvangen.” Zijn blik viel nu op de zwarte kattin, ja, hij herkende haar nog wel! Van haar mocht hij bij haar in het kamp blijven, terwijl dat eigenlijk als jonge kitten niet mocht. Hij schonk haar een warme glimlach toe, al zag ze dat vast niet. De poes raakte het neusje van haar nieuwe apprentice aan en Firestar ging verder. ”Breezekit, jij zal vanaf nu bekend staan als Breezepaw. Jaytail, je hebt bewezen dat je een uitstekende mentor bent, en daarom wijs ik je een twee apprentice toe. Vanaf nu staat Breezepaw ook onder jouw begeleiding, en ik vertrouw erop dat je haar net zo goed onderwijst als je dat je bij Peachpaw doet.” Er kwam een nieuwe warrior in het spel, een warrior die nu twee apprentices had? Wow, kon dat dan? Hij hoopte ergens diep van binnen dat hij zijn mentor nooit hoefde te delen, dat leek hem helemaal niet leuk. Dan kon hij alle vragen niet stellen die hij wilde stellen, want er was altijd nog iemand die vragen kon stellen. “Door de strenge winter zijn er enkele apprentices die een andere mentor nodig hebben, dus hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Quickpaw, jouw nieuwe mentor zal Zebrachase zijn. Frozenpaw, vanaf nu zal Bittersoul jou trainen. En Mountainpaw, jou wijs ik Eliteclaw als nieuwe mentor toe.” Enkele oudere apprentices kregen een nieuwe mentor en Dustkit grinnikte. Hopelijk zou hij nooit een mentor krijgen die hem in de steek laat of sterft. “Hierbij is deze Clanmeeting geëindigd.” Teleurgesteld keek hij voor zich uit. Moest hij nu weer lang wachten tot nog een ceremonie? Hij keek toe hoe heel veel katten de nieuwe apprentices en de warrior gingen feliciteren en even twijfelde Dustkit eraan of hij dat ook zou doen, maar hij besloot gewoon te blijven zitten waar hij zat.

Sorry, Dustkit was te nieuwsgierig xD


Ceremony of March VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Ceremony of March 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony of March   Ceremony of March Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 13:03





“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de Great Rock voor een Clanmeeting!” Bij die roep begon Jaytail op te staan om naar de High Rock te lopen. ”Het is weer tijd voor een ceremonie,” Jaytail ging zitten, en keek met zijn groene ogen richting de rooie kater. Eerst werd er een warrior benoemt. "Dawnsong! Dawnsong!" riep hij mee met de Clan. “Ondanks de zware tijden doet het me deugd te vertellen dat er toch een aantal kittens zijn die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices benoemd te worden. Jaguarkit, Breezekit en Eaglekit, stap maar naar voren.” Jaytail hoopte dat de drie een leuke mentor zouden krijgen. Hij had Peachpaw al, dus een tweede apprentice zal hij waarschijnlijk niet krijgen. “Ik weet dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,” begon de kater en keek naar de eerste van de drie, Jaguarkit, “Jaguarkit, vanaf deze dag zal je, totdat je je warriornaam ontvangt, bekend staan als Jaguarpaw. Ik wijs je Lightfur als mentor toe.” Jaytail glimlachte, hij wist nog dat hij zijn mentor kreeg. Alsof het het allerleukste was. “Eaglekit, jij zult nu de naam Eaglepaw dragen. Moonbow zal je mentor zijn totdat je je warrior naam hebt ontvangen.” Jaytail wachtte rustig af tot de ceremonie afgelopen was, ”Breezekit, jij zal vanaf nu bekend staan als Breezepaw. Jaytail, je hebt bewezen dat je een uitstekende mentor bent, en daarom wijs ik je een twee apprentice toe. Vanaf nu staat Breezepaw ook onder jouw begeleiding, en ik vertrouw erop dat je haar net zo goed onderwijst als je dat je bij Peachpaw doet.” Jaytails oren gingen overeind, en overrompeld als hij was stond hij op en liep richting de apprentice, die hij een neusje gaf. Twee apprentices, pfoe dat zou een echte klus worden. Hij wachtte rustig af tot de rest ook klaar was, voordat hij ging spreken met zijn nieuwe apprentice. Toen Firestar van de steen afsprong wendde hij zich tot zijn nieuwe apprentice. "Ik verwacht je morgen bij zonsopgang. Dan laat ik je het territorium zien, maar ga nu maar naar je siblings en rust goed uit." zei hij met een glimlach. Maar zijn ooghoek trok een kitten hem aan, Dustkit. Hij keek wat teleurgesteld. Waarschijnlijk omdat hij nog geen apprentice geworden was. Hij liep kalmpjes naar de kitten toe met een glimlach. "Jouw tijd komt nog wel hoor." zei hij met een knipoog.


Sucks don't it?
Ceremony of March Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
Ceremony of March 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony of March   Ceremony of March Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 15:45



Zijn blik gleed nog een laatste keer over de grote groep katten heen, voordat hij opstond en aanstalten wilde maken om de Nursery weer in te lopen. Zijn moeder zou vast willen dat hij weer terug kwam, misschien mocht hij dit wel niet eens horen of zien, hopelijk was het niet zo'n groot probleem. Hij kon vast wel al prooi vangen, misschien niet in deze kou, maar het kon toch onmogelijk zo moeilijk zijn? Maar voordat hij zich om kon draaien, vielen zijn ogen op een langharige, bruine tabby die zijn kant op kwam lopen. Was dat niet.. Jaytail? Ja, hij was een van de mentoren! Dustkit bleef staan en glimlachte naar de kater die overduidelijk zijn kant op kwam lopen, wat vond hij het toch leuk als iemand een gesprek met hem aan wilde gaan. "Jouw tijd komt nog wel hoor." Zei de kater met een knipoog. Dustkit knikte eventjes, waarna zijn blik op de hoge steen gericht werd. "Ik moet wel nog héél lang wachten, ik bedoel.. ik leef pas een maan en dan moet ik nog vijf hele manen wachten! Dat is vijf keer mijn hele leven tot nu toe!" Zei hij klagend. "Ik ken het kamp al uit mijn duim, waarom mag ik nog niet?" Vroeg hij plots aan Jaytail, zijn helderblauwe ogen werden nu weer op hem gericht. "Moet iedereen wachten tot ze zo oud zijn? Waarom is dat zo? Wat als ik er al klaar voor ben?" Hij ging weer zitten, geen aanstalten meer makende om weg te gaan. Nee, hij wilde nog wel even hierbuiten blijven, het was tenslotte niet zo saai als in de Nursery, waar nu bijna iedere kitten nog lag te slapen.


Ceremony of March VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zebrachase
Member
Ceremony of March DPKsfdL
Soof «3
139

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Zebrachase
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony of March   Ceremony of March Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 18:44

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de Great Rock voor een Clanmeeting!” Hij spitste zijn oren en rende het laatste stukje naar het kamp om naar de ceremonie te luisteren. Net op tijd teruggekeerd van die ochtendpatrouille, dus! ” Het is weer tijd voor een ceremonie,” De kater mengde zich bij de menigte van katten en keek geduldig toe. Dawnpaw werd Dawnsong en vrolijk riep Zebrachase mee met haar nieuwe naam. Vervolgens waren de kittens aan de beurt, de Warrior vond het wel jammer dat hij geen Apprentice toegewezen kreeg. Misschien.. had hij wel genoeg gehad aan Poppyleaf? Zijn oren schoten echter overeind toen hij zijn naam hoorde. Ja! Wat onhandig duwde hij zich door de rijen van katten en keek glimlachend naar op zijn nieuwe Apprentice, Quickpaw. Voorzichtig drukte hij zijn neus tegen die van de Apprentice en keek met stralende blauwe ogen naar beneden. "Morgenochtend gaan we beginnen, dus maak je maar klaar!" Riep hij stralend uit.

OOC; Zeg maar wanneer je t topic wilt :3


Ceremony of March Majign
She's standing in the heart of darkness
Saying I know you got a soul even though you're heartless
How could any woman in their right mind be so blind,
To find something this safe
Instead of walking with me she should have walked away
Terug naar boven Ga naar beneden
Quickpaw.
Member
Ceremony of March DPKsfdL
Amy
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons.
Gender:
Rank:
Quickpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony of March   Ceremony of March Icon_minitimedo 6 maa 2014 - 18:57

Quickpaw lag rustig in haar nestje toen de roep klonk. “Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de Great Rock voor een Clanmeeting!” Meteen stond ze op en rende naar buiten toe. Ze mengde zich tussen de andere katten. Toen een apprentice warrior werd scandeerde ze zachtjes de naam mee. Kittens werden apprentice en kregen een warrior. Hopelijk kreeg zij deze keer wél een mentor. “Door de strenge winter zijn er enkele apprentices die een andere mentor nodig hebben, dus hierbij wil ik hen graag een nieuwe mentor toewijzen, zodat zij hun training kunnen voortzetten. Quickpaw, jouw nieuwe mentor zal Zebrachase zijn. Frozenpaw, vanaf nu zal Bittersoul jou trainen. En Mountainpaw, jou wijs ik Eliteclaw als nieuwe mentor toe.”Bij die woorden spitste ze haar oren en luisterde. Toen ze haar naam hoorde werd ze blij. Ja ze had eindelijk een mentor! Net toen ze opweg wou gaan naar haar mentor kwam hij onhandig door de katten heen. Voorzichtig drukte ze haar neusje tegen haar mentor aan. De ogen van de kater leken wel te stralen. "Morgenochtend gaan we beginnen, dus maak je maar klaar!" Riep hij stralend uit. 'Ik zal klaar staan!',zei ze trots.

OOC; Liefst zo snel mogelijk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonbow
Member
Ceremony of March DPKsfdL
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Year
Gender:
Rank:
Moonbow
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony of March   Ceremony of March Icon_minitimevr 7 maa 2014 - 12:55

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de Great Rock voor een Clanmeeting!”. Toen Moonbow dat hoorde wist ze dat het weer tijd was voor de ceremonies. Een aantal kittens hadden de 6 Moons bereikt. Alleen de vraag was: Zou zij mentor worden? Ze glipte de Warriorden uit en ging bij haar clangenoten zitten. ” Het is weer tijd voor een ceremonie,Dawnpaw, ook al ben je je geheugen verloren, je hebt ons toch bewezen wat het inhoudt een echte warrior van Thunderclan te zijn.Ik, Firestar, leider van Thunderclan, vraag mijn voorgangers om neer te kijken op deze apprentice. Ze heeft hard getraind om jullie code te leren en ze is klaar om de Clan te dienen als een echte warrior. Dawnpaw, beloof je je te houden aan de warrior code en de Clan te beschermen, ook al is dit ten koste van je leven?”. Moonbow had gespannen afgeluisterd. De leader ging verder: “Ondanks de zware tijden doet het me deugd te vertellen dat er toch een aantal kittens zijn die hun zes manen hebben bereikt en klaar zijn om tot apprentices benoemd te worden. Jaguarkit, Breezekit en Eaglekit, stap maar naar voren.Ik weet dat de mentoren die ik jullie toewijs alles wat ze weten op jullie zullen overbrengen,Eaglekit, jij zult nu de naam Eaglepaw dragen. Moonbow zal je mentor zijn totdat je je warrior naam hebt ontvangen.”. Moonbow keek uitdrukkingsloos voor zich uit, dat overging in entouchasme. Had ze echt een leerling? Ze was nog zo jong en onervaren! Moonbow trippelde naar Eaglekit om die een gebruikelijke neus te geven. Haar poten tintelden van opwinding bij het idee een leerling te trainen. Moonbows staart zwiepte zenuwachtig heen en weer. Zo voelde het dus om een leerling te krijgen... ''Hierbij is de clanmeeting geeïndigd''. Galmde de stem over de open plek. En liet Moonbow achter met een gevoel van weldanigheid en trots.


Andere accounts::


De wonderfull moon.... moonbow...

Ceremony of March Images?q=tbn:ANd9GcRkWz1-tWybcahm_RMYX-hN8cScUWc6DcIc5Zte7UBVuyXV0b192A
Terug naar boven Ga naar beneden
Bittersoul
Member
Ceremony of March DPKsfdL
Saar
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons I saw the shadows of this terrible place
Gender:
Rank:
Bittersoul
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony of March   Ceremony of March Icon_minitimema 10 maa 2014 - 17:52

“Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te vangen, zich verzamelen bij de Great Rock voor een Clanmeeting!” Bitter spitste haar oren bij het horen van de oproep die over het gehele kamp te horen was. Een korte zucht verliet haar, en ze zwiepte even met haar staart. Ze stond op, en liep naar de aanwezige katten. Ze zocht een plekje, wat afgezonderd van de rest, maar wel met goed zicht op haar leider. Ze verkoos de eenzaamheid boven het gezelschap van anderen, en met een steek van pijn herinnerde ze zich haar sociale leven vóór de dood van Dustclaw. Ze besefte hoe diep ze gezonken was, maar verdrong de gedachte meteen weer. Nors staarde ze voor zich uit. Soms vroeg ze zich af wat ze hier eigenlijk nog deed. Ze manoeuvreerde zich overal tussendoor, zorgde voor prooi voor de clan en respecteerde haar leiders, maar ze voelde zich niet thuis. Soms dat ze erover om te vertrekken, alles achter te laten dat haar zoveel aan Dust deed denken, maar ze kon het niet. Ze voelde nog altijd de loyaliteit voor de Leader, de Deputy en de Warriorcode. Een tweede zucht kwam onhoorbaar over haar lippen. ”Het is weer tijd voor een ceremonie,” sprak Firestar, en geërgerd zwiepte ze met haar staart. Een ceremonie, fijn. Toezien hoe anderen succes hadden, trots waren en hielden van het leven deed pijn. Ja, ergens wenste dat ze dat gevoel kon delen. Dat ze kon verlangen naar het trainen van een leerling, dat ze hoopte dat Firestar haar naam zou roepen om haar te koppelen aan een apprentice. Maar ze wist dat het te onwaarschijnlijk was. Ze was lang niet de beste van de clan, al had ze ooit wel tot de betere warriors behoort, nu had ze de afgelopen manen haar vaardigheden verwaarloosd. Ze had niets om een apprentice te leren, en bovendien had ze geen zin in zo'n jong ding dat de hele tijd vragen stelde en haar van haar rustige momenten zou beroven. Ze liet de woorden van haar Leader over zich heen komen, hoorde zonder echt te luisteren. Pas toen ze haar naam hoorde schrok ze op, irritatie in haar bleekgroene ogen. Toen ze een zwart-witte poes zag staan, die nerveus naar haar keek, begreep ze dat ze was uitgekozen als mentor. Verdwaasd stond ze op, en liep tussen de katten door naar voren. Hoe had Firestar het zich in godsnaam in zijn hoofd gehaald om haar aan te stellen als mentor? Ze wilde het niet, en was er van overtuigd dat ze het ook niet zou kunnen. Met een zucht boog ze zich naar voren en raakte de neus van de apprentice aan. Toen ze de opwinding zag glinsteren in diens ogen raakte ze in de war. Ze besefte dat ze een rol te vervullen had, ze moest iets betekenen voor Frozen.



Ceremony of March 102wk90
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremony of March
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: