Family? (Lola & Cyber)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Family? (Lola & Cyber)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacky
Member
Family? (Lola & Cyber) DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Family? (Lola & Cyber)   Family? (Lola & Cyber) Icon_minitimedi 11 maa 2014 - 21:02

Blacky liep door de verschillende gebieden en keek om zich heen. Haar maag romelde en ze keek om zich heen, sinds haar moeder was gestorven had ze niet veel gegeten. O, wat zou ze weer graag bij haar moeder willen zijn en bij haar zusje en broertje natuurlijk ook. Al kon ze zich haar zus niet meer goed herineren, haar broertje beter want hij stond altijd voor hun klaar, ze realiseerde dat ze niet veel wist over haar zusje en dat maakte haar een beetje depri. Haar honger bleef en het enige wat ze had kunnen vinden was een magere muis en die was ook al oud en verzwakt. De kleine kitten had het koud en ze zocht naar een schuilplaats. Ze keek rond en haar blik viel op een beekje wat haar erg bekend voor kwam. Toen haar moeder werdt aangevallen door een grote enge kat was ze er heen gerend, ze rilde, en had ze zich er verstopt. Later toen het veilig was ze uit haar struik gekomen en probeerde zich te troosten bij haar moeder, toen ze besefte dat haar moeder was heen gegaan, naar de SterrenClan had ze haar wel eens horen zeggen, was ze na een tijdje gaan dwalen. Ze liep nog een even door en ging zitten, dus nu zat ze bij een grote boom met een rommelende maag. Ze rook iets bekends en ze keek om zich heen, toen zag ze een staart en ze trippelde er heen. Ze keek en zag een andere kitten, die nam ze die goed in zich op. Toen zag de kat haar en ze schrok zich dood. Met dik opgezette staart keek ze de kat aan.



Family? (Lola & Cyber) 1rd9ww


Laatst aangepast door Blacky op za 15 maa 2014 - 19:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Family? (Lola & Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Family? (Lola & Cyber)   Family? (Lola & Cyber) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 20:38

Lola liep maar wat rond te srtuinen langs de grenz van haar vaders territorium, toen ze oppeens een geluid achter haar hoorde. Wat was dat?Ze draaide zich om en zag een zwarte kitten, die haar met een dik opgezette staart aankeek. Ze bekeek de zwarte kitten grondig, en iets kwam haar bekend voor, maar dat was heel vaag. Toen nam ze de moeite de geur van de kitten te identificeren. En die kwam haar maar al te bekend voor... De geur van haar moeder, die nu dood was. Ook rook ze dat het een poesje was. Oppeens kwam er een droom naar boven, wat eigenlijk geen droom was, maar toen echt gebeurde, alleen was ze er niet bij. De beelden van haar droom schoten voorbij in haar kopje. Een poesje en een katertje, die door de kou liepen, maar niet samen, dat waren haar broertje en zusje geweest. Daar herkende ze dit poesje van, dit was haar zusje. Zou ze het meteen vertellen? Even was de zwart-witte kitten in dubio, maar kwam tot heet besluit dat ze er even mee zou wachten. Eerst zou dit poesje aan haar vader, Cyber,  voorstellen, als deze kitten meekwam tenminste. "Uhm...Hallo, wat doe je hier?" vroeg ze een beetje ongemakkelijk, denkend over wat ze verder zou zeggen[


Family? (Lola & Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Family? (Lola & Cyber) DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Family? (Lola & Cyber)   Family? (Lola & Cyber) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 21:08

Blacky keek in de ogen van de poes en toen drong de geur in haar neus, de geur van haar moeder. Dit moest haar zusje zijn, nu ze nadacht kwam deze kat haar wel bekend voor, maar haar gedachten werden onderbroken toen de kit zei "Uhm...Hallo, wat doe je hier?" Ze keek de kat onderzoekend aan en gaf antwoord "ik ben aan het zwerven omdat mijn moeder werdt vermoord, ze hete Sera kende je haar?" Ze wachte over wat de kat ging zeggen maar snel vroeg ze "hoe heet je eigenlijk? Ik ben Blacky" Ze begon haar borst te likken om even rustig te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Family? (Lola & Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Family? (Lola & Cyber)   Family? (Lola & Cyber) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 21:22

"Ja ik kende haar..." piepte Lola. "Hoe heet je eigenlijk? Ik ben Blacky" vroeg de kitten die dus blijkbaar Blacky heette. Ze vond het moeilijk niet te zeggen dat ze zusjes waren, maar eerst moest Blacky Cyber ontmoeten. Tenminste dat vond zijzelf. "Ik heet Lola, en mijn papa Cyber, wil je hem ontmoeten? Misschien mag je wel wat eten van hem. Ik denk dat je dat wel wil toch?" Antwoordde ze op Blacky's vraag. Haar vader was nogal fel over zijn territorium, maar Blacky kon hij niet weigeren, net als bij haar. Maar zou Blacky wel mee willen? Zou ze Cybers naam herkennen? Zou ze weten dat hij hun vader was? Die vragen spookten door haar hoofd. Maar op die laatste kon ze zelf wel antwoorden, haar moeder had het nooit over hun vader gehad toen ze nog leefde.


Family? (Lola & Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Family? (Lola & Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Family? (Lola & Cyber)   Family? (Lola & Cyber) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 21:31

Cyber had gemerkt dat Lola niet in Het Hol Van De Wolf was, dus ging hij opzoek naar haar.
Al snel had hij haar geur opgepikt en kwam hij met een glimlach naar haar toe gestapt, hij had een groot mals konijn bij. 'Honger?' vroeg hij met een scheef grijnsje. Toen zag hij het zwarte kittentje dat bij haar stond. 'Oh? zo zo, wie hebben we hier Lola?' vroeg hij me een scheef hoofd, zich afvragend waarom hij haar niet had gezien en waarom dat de kit alleen was. Ah, nu pas merkte hij het. Toen hij eens geconcentreerd goed rook merkte hij op dat ze dezelfde geur bezite als Lola. Raar.. Ze kwam erg bekend voor.


Family? (Lola & Cyber) AdnfjaFamily? (Lola & Cyber) 10pvxmwFamily? (Lola & Cyber) 2gxnp75Family? (Lola & Cyber) 10pvxmwFamily? (Lola & Cyber) Cyber_pixelFamily? (Lola & Cyber) 10pvxmwFamily? (Lola & Cyber) 34nodx3Family? (Lola & Cyber) 10pvxmwFamily? (Lola & Cyber) Teeth_dogs
Family? (Lola & Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Family? (Lola & Cyber) 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Family? (Lola & Cyber)   Family? (Lola & Cyber) Icon_minitimewo 12 maa 2014 - 21:45

Lola Schrok van haar vaders stem.  "Een beetje" antwoorde ze tegen haar vader. 'Oh? zo zo, wie hebben we hier Lola?' vroeg hij met een scheef hoofd. "Dit is Blacky!" piepte Lola. "Je hebt nog een kitten terug gevonden..." Fluisterde ze zachtjes tegen haar vader. 

~sorry beetje kort


Family? (Lola & Cyber) Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Family? (Lola & Cyber) DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Family? (Lola & Cyber)   Family? (Lola & Cyber) Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 6:41

Het ging Blacky even te snel, Lola bood haar eten aan en ze moest een ander kat ontmoeten. Toen kwam er een ander kat die blijkbaar de kat was waarover ze sprak en toen fluisterde Lola iets tegen deze kat, wat was het ook al weer, Cyber. Ze vroeg af wat deze katten wouden want ze had wel het vermoeden dat deze kitten haar zusje was maar ze wist zeker dat Cyber geen broertje was. Misschien verzorgde hij Lola of had ie een andere realatie. Ze moest maar afwachten en kijken wat er ging gebeuren want het was wel duidelijk dat dit het gebied van Cyber was. En eerlijk gezegd had ze ook wel honger. "Mag ik alstublieft wat eten" vroeg Blacky "ik heb al een tijdje niet gegeten."



Family? (Lola & Cyber) 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Family? (Lola & Cyber) Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Family? (Lola & Cyber)   Family? (Lola & Cyber) Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 7:51

Cyber rook duidelijk dat de kit, die Blacky bleek te heten, uitgehongerd was. 'Natuurlijk mag je wat te eten Blacky.' Zei hij met een lik over zijn verloren dochters oren. 'blijf hier, ik ga jagen.' 

Cyber ging op tempo op pad en zette er goed de pas in. Hij had al snel een muis geroken.

-TiMeSkIp-

De stevige zwart-witte rogue liep terug naar zijn dochtertje met de vete muis tussen zijn tanden. 'Voor jouw.' Zachtjes legde hij de muis voor haar neer.
Toen de zwarte kitten smakelijk de muis had binnen geschrokt met veel gesmak keek Cyber haar met een diepe grijnslach aan. 'Kom maar met me mee. Ik en Lola slapen in Het Hol Van De Wolf, een groot warm hol diep in mijn territorium.'  

Samen met de kit liepen Cyber en Lo la richting "thuis" voldaan dat ze weer een verloren nestgenoot hadden teruggevonden.

-afgerond en gesloten.


Family? (Lola & Cyber) AdnfjaFamily? (Lola & Cyber) 10pvxmwFamily? (Lola & Cyber) 2gxnp75Family? (Lola & Cyber) 10pvxmwFamily? (Lola & Cyber) Cyber_pixelFamily? (Lola & Cyber) 10pvxmwFamily? (Lola & Cyber) 34nodx3Family? (Lola & Cyber) 10pvxmwFamily? (Lola & Cyber) Teeth_dogs
Family? (Lola & Cyber) 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Family? (Lola & Cyber)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: