Per omnia saecula saeculorum



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Per omnia saecula saeculorum

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spider
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Assie
178
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 yr but I live forever
Gender:
Rank:
Spider
BerichtOnderwerp: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 16:03

Ik moet dit echt kwijt!





Assie



Forever and eternity

Over 4 jaar en 321 dagen geleden. Het was een dag als elkander. Samen met m'n jongste broertje bracht mijn stiefvader ons naar de voorschoolse opvang. Maar die ochtend was niet als elkander. Ik opende mijn ogen voor het eerst die dag, waarin ik een flits/flashback kreeg. Een BMX'ertje, achtervolgd door een grote vrachtwagen. Ik wist niet wat het betekende, maar voelde me er behoorlijk slecht door. En zo verliep de schooldag. Onze scholen waren van elkaar gescheiden, zo ging Quinten naar school in het kleuter-onderwijs die samen was met het 1e, 2e en 3e leerjaar. Mijn broer en ik volgden les in de andere onderwijsschool, van dezelfde afdeling, maar hier werd les in het 4e, 5e en 6e leerjaar gegeven. En toen was de schooldag voorbij. Mijn broer en ik gingen samen naar huis. En zo ging mijn moeder met haar fiets achter mijn kleine broer. Quinten hield van wedstrijdjes, en dus maakte hij elke keer een wedstrijdje tegen m'n mam. Zij met haar vrouwenfiets, mijn kleine broer met zijn BMX. En zo kwamen de twee elkaar weer tegen op een bepaald punt. Maar deze keer niet. Mam fietste in alle paniek naar huis waar mijn broer en ik aanwezig waren, in de hoop dat Quinten daar ook aanwezig zou zijn. Maar dat was hij niet. In volle paniek gingen wij drieën op zoek met de fiets achter onze kleine broer. We troffen hem aan, niet zo ver van de nabij gelegen beek. Hij was geklemd geraakt tussen de wielen van een jeep, en de aanhangwagen die de auto met zich mee droeg. De passagier had kleine Quinten onder zijn aanhangwagen weten te halen, en omstanders hadden de hulpdiensten al verwittigd. Maar wanneer onze moeder ons riep, de aanblik van onze kleine broer, wist ik wat er gaande was Ik fietste terug naar huis, hopend dat hij het zou redden.

Uren verstreken, nadat onze vader m'n broer en mij komen halen heeft, reden we samen naar het ziekenhuis. Bij het betreden overwelmde het verdriet van onze familieleden ons. Onze moeder en stiefvader kwamen bij ons staan. Wenend. Quinten was dat uur overleden.

5 dagen later zou hij begraven worden. Die week bleven m'n broer, onze ouders en ik thuis van school en het werk. Uiteindelijk eindigde dat jaar snel, ook al bleef de tijd voor ons dan ook stil staan. Maar we moesten verder. Voor Quinten.
En zo zat mijn lagere school er op. Mijn broer ging nog een jaartje lagere school lopen, maar op 1 september startte ik in het secundair.

En nu zijn we haast zo'n 5 jaar verder. Geen dag gaat voorbij zonder het verdriet, en dan is dit de reden van dit topic, want het is namelijk zo dat, iedere periode min of meer moeilijk voor ons gaat, en dan vooral vandaag. Onze ouders hadden de toestemming van de gemeente gekregen om ons broertje terug boven te halen, en hem deze (voor)middag te laten cremeren. Mijn broer en ik hebben er beide voor gekozen om er bij te zijn, hoewel bij hem hij liever niet alles wilde meemaken. En dan was het gauw middag, het tijdstip waarin we de stoffelijke overschotten van Quinten mochten gaan ophalen, en naar huis brachten. We hadden, bij het cremeren de kans om een deel van Quinten opzij te houden, om eventueel als ketting of als ring te dragen. Ik heb hier zelf voor beslist om dit WEL te doen, om zo elke dag van de rest van mijn leven een deel van Quinten bij me te dragen. En dit als teken dat het beter met me gaat sinds die 5 jaar, maar ik nog steeds met verdriet leef.

Ik had enkelen van jullie beloofd om dit vanaf vandaag op te biechten, en waarom dit de reden is dat ik minder actief ben in het IC gedeelte. Hopelijk begrijpen jullie dit dan ook.



© Sykes

Words: 640 ~ Assie
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 16:12

Sterkte! Ik leef hard met je mee! Moet echt schokkend geweest zijn om zowiets te horen te krijgen én mee te maken. Nog veel sterkte!


Per omnia saecula saeculorum 7ApnTcq
Cinderfell:

<3:


Made for me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 16:17

Wat erg voor je 3: Ik leef met je mee, ook al weet ik niet echt hoe het zou zijn moest mij dit overkomen. Het is mijn grootste angst dat zoiets ooit zou gebeuren met mijn broertje. Sterkte!



Per omnia saecula saeculorum Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimedo 13 maa 2014 - 16:52

Bedankt beide~ het is al bij al vandaag nog wel meegevallen, had het minder lastig vandaag dan andere dagen eerlijk gezegd. Het helpt ook al met dit uit te tikken, want eerlijk is dit de eerste keer dat ik het hele verhaal uittyp.

Thnx voor de steun ~
Voelt zich officieel


Per omnia saecula saeculorum Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Per omnia saecula saeculorum TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 21:04

Wow, das wel echt super erg voor je Assie!

Het lijkt me vreselijk om dit mee te maken... Ik wens je dan ook erg veel sterkte toe!

*hug*

Bo


Per omnia saecula saeculorum Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 21:06

Ai, das echt rot, maar ik vind het wel mooi dat je m toch bij je draagt in een ketting <3
Veel sterkte meid <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:05

Dat is echt heel erg voor je, sterkte!

*Hugs*

-Hanna


Per omnia saecula saeculorum 25jw4cj
Per omnia saecula saeculorum ZZu0jir Per omnia saecula saeculorum LcrIgCQPer omnia saecula saeculorum MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:10

Thnx iedereen. Het helpt ons al veel als we op mensen als jullie kunnen rekenen. Het doet me erg veel plezier om dit te horen en ik ben jullie er ook alle vijf/allemaal dankbaar voor. Het zal er natuurlijk niet gemakkelijker op worden maar dit helpt wel in de rouw.

We danken jullie allemaal voor de steun en het begrip.
Best slecht maar ik ben niet goed in zulke reacties ;s


Per omnia saecula saeculorum Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:42

Ahw Assie, ik vind het echt zo erg voor je D:
Nog veel sterkte naar jou en je familie, ook al is het al bijna 5 jaar geleden. Echt mooi dat je een ketting (denk ik?) laat maken, een mooi gebaar om hem altijd bij je te dragen. Ik zelf heb ook een klein broertje en kan het moeilijk geloven hoe het zou zijn zonder hem...
Naja nogmaals veel sterkte ermee <3

x


Per omnia saecula saeculorum WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •7 Moons Already!•
Gender:
Rank:
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 22:44

Awh...
Ik... Ik heb er geen woorden voor... Het lijkt me zo erg om zoiets mee te maken. Ik moet er niet aan de ken als het bij mijn broertje zou gebeuren. Ik weet wat je bedoelt, maar toch ook niet. In ieder geval heel veel sterkte!

-X-


Per omnia saecula saeculorum T9gscl
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavenderfeather
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons (2 year)
Gender:
Rank:
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimevr 14 maa 2014 - 23:13

Beide, ook bedankt voor de woorden. Het is natuurlijk voor niemand met een kleine broer in te beelden hoe het is. Het is zelfs voor ons nog niet in te beelden na 5 jaar, en je geraakt er ook niet gewend aan, en dat is juist wat het ook zo moeilijk maakt voor iedereen.
Maar ik ben jullie hier allemaal dankbaar voor om er voor ons te zijn, om het, hoe moeilijk het ook is, (deels) wel te begrijpen en onze keuze's te steunen. Dit betekent zoveel voor ons.

Om trouwens op Isa's vraag (??) te antwoorden, we hebben alleen nog maar de hangertjes, we zullen de ketting nog laten maken c:
En voor Dieuw, het valt moeilijk te begrijpen ;s snap het zelf maar amper waarom, maar dan is het nu maar zo ;q


Per omnia saecula saeculorum AGKyyCm
Feather of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Per omnia saecula saeculorum 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 0:36

Assie.. Echt sterkte meid! <'3 Ik ben geen hugger, en toch *virtuele hug* Knap dat je dit zo verteld, en mooi dat je hem nu nog bij je draagt. Heel veel sterkte en steun naar jou, je familie, en iedereen die het verder nog nodig heeft..

I'm here for you darling <'3

xx- Emma


Per omnia saecula saeculorum Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 9:44

Oh my, wat vreselijk! Echt veel sterkte door deze moeilijke tijd. Ik leef met je mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimeza 15 maa 2014 - 9:52

Oh, zo erg voor je Assie.. Het kan soms echt eens goed doen om over je problemen te praten, ook al is het met mensen die je zelfs niet echt kent. Dat kan soms nog het meeste deugd doen, vind ikzelf (': Daar is WC dan ook zo handig voor xD Erg veel sterkte, en als je eens wilt praten of zo, of als je ergens mee zit, dan staat mijn inbox altijd open voor je! ;3
Lis x


Per omnia saecula saeculorum 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezo
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Assie
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Ezo
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 12:19

All of three;; hartelijk dank. Het is idd waar wat Hiddendance zegt, dat het ook echt helpt om dit hier kwijt te spelen. Dat is ook de reden waarom ik het hier vertel. En het is waar, het is echt moeilijk, maar dankzij alle steun, alle hulp, en alle begrip van jullie allemaal, gaat het al vele malen beter in het verwerkproces. En ik ben er iedereen ook hartstikke dankbaar voor, om het zo voor ons gemakkelijker te maken.


Per omnia saecula saeculorum J75gex
Terug naar boven Ga naar beneden
Constellationmoon
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
hehehehehe my name is Laurierblad
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Constellationmoon
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimezo 16 maa 2014 - 12:32

echt erg voor je, ik leef ook met je mee. Ik wens je veel sterkte en geluk in je leven.


Per omnia saecula saeculorum Ab59q9
I don't know where I'm. I'm standing at the back And I'm tired of waiting.
And I don't want to hear the sound, of losing what I never found.
Constellationmoon
old stuff:

Thema and voice:

ACCOUNTS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Per omnia saecula saeculorum Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimedi 18 maa 2014 - 7:20

Ik kan me nauwelijks voorstellen hoe verschrikkelijk het moet zijn om dit mee te maken, maar ik vind het mooi dat je dat hangertje hebt. Ik wens je heel veel sterkte.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Per omnia saecula saeculorum 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavenderfeather
Member
Per omnia saecula saeculorum DPKsfdL
Assie
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons (2 year)
Gender:
Rank:
Lavenderfeather
BerichtOnderwerp: Re: Per omnia saecula saeculorum   Per omnia saecula saeculorum Icon_minitimeza 22 maa 2014 - 10:36

Is examen stress echt alleen maar goed om dingen te vergeten ?

Maar beide ook erg bedankt. Het hangertje draag ik nu nog wel niet (ketting moet nog gemaakt worden) maar dat betekent niet dat ik Quinten daarom niet in mn hart draag.
Vandaag is ook een belangrijke dag, volgens mij komt er een herdenking ofwel de plechtige communie's, en net als bij zijn eerste communie zal Quinten niet vergeten worden door de school.
Wat er vandaag is weet ik het fijne niet (meer) van, maar er zal dus vandaag wel veel gedacht worden aan Quinten.


Per omnia saecula saeculorum AGKyyCm
Feather of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Per omnia saecula saeculorum
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: