Let's make this quick [&Ravenpaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let's make this quick [&Ravenpaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrewstar
StarClan
Let's make this quick [&Ravenpaw] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Let's make this quick [&Ravenpaw]   Let's make this quick [&Ravenpaw] Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 15:30

Met een zucht opende ze haar ogen en rolde op haar buik. Een enorm schuldgevoel bekroop haar. Ze had de vorige dag een Apprentice gezien, eentje die ze al zolang geleden een training had beloofd. En nu lag de Mentor in de Nursery en had Ravenpaw al meerdere Moons geen trainingen gehad. De Queen beet op haar lip en stond snel op, niet omkijkende naar haar kittens en stapte meteen af op de Apprentice Den. "Ravenpaw? Ben je daar?" Vroeg ze op een neutrale toon. Het was al in de middag en er was dus een kans dat de Apprentice al was verdwenen in het, misschien nog voor haar onbekende, territorium.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Let's make this quick [&Ravenpaw] Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's make this quick [&Ravenpaw]   Let's make this quick [&Ravenpaw] Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 15:49

Ravenpaw had al een tijdje geen trainingen gehad. En dat was niet niks. Maar het was vast ook niet makkelijk voor Shrewstar om haar altijd vast te krijgen als zij steeds weg was of ergens uithing. En Shrewstar had het vast ook druk met vanalles. Ze was immers Clanleader! Raven was ondanks dat trots dat ze haar eigen clanleader als mentor mocht hebben.
Maar nu lag ze te niksen in de Apprentice den. Iedereen was spelen of trainen met hun mentor en zij verveelde zich maar een beetje. "Ravenpaw? Ben je daar?" klonk er opeens. Haar kop schoot omhoog en ze grijnsde. Die stem kende ze wel. "Ja! Ik ben er!" zei ze enthousiast en kwam omhoog en liep richting Shrewstar. "Ik ben er helemaal."


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Let's make this quick [&Ravenpaw] 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Let's make this quick [&Ravenpaw] DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Let's make this quick [&Ravenpaw]   Let's make this quick [&Ravenpaw] Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 15:56

"Ja! Ik ben er!" Opgelucht haalde Shrew adem bij de enthousiaste toon. Geen kwade Ravenpaw, gelukkig. "Ik ben er helemaal." Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht en ze stond snel op. "Omdat je nu wel een aardig grote achterstand hebt, wil ik je vandaag alles uitleggen wat je moet weten. En je krijgt aan het eind van de training een opdracht, die je voor de volgende training moet hebben verricht." De poes deed een paar stappen richting de uitgang van het kamp. "Laten we nu maar een rustig plekje vinden buiten het kamp." Vervolgde ze zichzelf en liep het kamp uit, maar wachtte voor nog even op haar Apprentice toen ze uit de tunnel was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenheart
StarClan
Let's make this quick [&Ravenpaw] Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I have no age.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Let's make this quick [&Ravenpaw]   Let's make this quick [&Ravenpaw] Icon_minitimevr 21 maa 2014 - 17:01

"Omdat je nu wel een aardig grote achterstand hebt, wil ik je vandaag alles uitleggen wat je moet weten. En je krijgt aan het eind van de training een opdracht, die je voor de volgende training moet hebben verricht." Dat vroeg zelfstandigheid. Zelfstandigheid die Shrewstar haar wou geven. Ze knikte. Ze was benieuwd naar de opdracht die ze zou krijgen. Maar eerst zou ze lang moeten luisteren. Aangezien ze alles uitgelegd kreeg nu. En alles klonk als een hoop. Ze hoopte dat ze het geduld had om te luisteren naar Shrewstar en dat ze niet afgeleid raakte door iets. "Laten we nu maar een rustig plekje vinden buiten het kamp." Ze knikte. "Dat klinkt als een goed plan." ze liep trots achter haar leader en mentor aan. "Wat ga ik allemaal leren vandaag? En ben je druk en heb je daarom minder tijd voor mij?" De vraag klapte er ook zomaar uit. Oepsefloeps. Dat was niet de bedoeling geweest, maar ze wou wel graag weten waarom Shrew het zo druk had.


I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Let's make this quick [&Ravenpaw] 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's make this quick [&Ravenpaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: