Zar'roc



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Zar'roc

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
Zar'roc 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 16:08

Met een verbeten gezicht liep het kleintje door het verlaten kamp. Koud en nat was het, en Tall voelde zich genegeerd, Running was onvindbaar, en Cherry sliep nog, zo schattig dat hij haar niet wakker had willen maken. Een vaag glimlachje verscheen op zijn gezicht toen hij terugdacht aan het kleine poesje, maar al snel verdween die, en kwam de donderwolk weer op zijn gezicht. De eerste die langs liep was de pisang. "Flikker op zeg!" Schreeuwde hij boos, door zijn imponerende lichaampje was hij bijna net zo groot als de ander, "Kan je nie effe kijken waar je loopt?!"


-Frostpaw


Zar'roc Os_tal10
#Awesome:



Laatst aangepast door Tallkit op di 25 maa 2014 - 18:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:04

Frostpaw liet haar ogen vluchtig over het camp glijden in de hoop dat Brokensoul zich ergens anders bevond. Ze wou haar écht niet tegen het lijf lopen op dit moment, want Fro was in een slechte bui... Er lag geen sneeuw meer, en het was niet zou koud als anders, wat haar helemaal niet beviel! Ze was dan misschien wel geboren wanneer het erg warm was, maar ze had altijd al een hekel gehad aan warmte, en liefdadigheid. Een zucht van opluchting verliet haar mond toen ze besefte dat haar moeder nergens te bekennen was. Per ongeluk, niet echt nadenkend, liep ze tegen een vrij grote kitten uit. 'Flikker op zeg!', schreeuwde hij boos. Door zijn imponerend lichaam was hij bijna even groot als zij, ook al was ze nooit de grootste geweest. 'Kan je nie effe kijken waar je loopt?!', vervolgde hij. "Toevallig niet nee!", schreeuwde ze terug. "Mijn dag is al verpest! Je wilt me niet kwaad zien, kleintje!" , siste ze nijdig. Plots besefte ze dat ze misschien wel een beetje te hard uitvloog, én dat het de kitten was van Shrewstar... Voor Tall, want nu herinnerde ze ook zijn naam weer, kon antwoorden verontschuldigde ze zich. "Het spijt me. Maar je moet me nu even niet op zo'n toon gaan aanspreken, begrepen?!" Ze klonk nog steeds vrij streng, maar ze had al een stapje naar achteren gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:16

Geërgerd keek hij in de blauwe ogen van een poes. Hij had zin in ruzie, en aan de reactie van de poes te horen zij ook. "Toevallig niet nee!" Hij knikte, mooi dan, dan waren ze het eens, en kon hij eindelijk zijn frustratie de vrije loop laten. "Mijn dag is al verpest! Je wilt me niet kwaad zien, kleintje!" Bij de belediging keek hij haar honend aan, ze was nauwelijks groter, en hij was al bijna zes moons oud. Ze verschilden dus niet veel. Ineens veranderde haar houding echter compleet, en verward keek hij haar kant uit. Wat nu weer? "Het spijt me. Maar je moet me nu even niet op zo'n toon gaan aanspreken, begrepen?!" Een uiterst diepe zucht van frustratie kwam zijn mond uit, en zijn mooie ogen schoten vuur. "Kan nu niemand een keertje onaardig tegen me doen?! Zelfs al was de clanleader niet mijn moeder, dan had ik je nog verslagen!" Beet hij haar boos toe, hij wilde niet als een breekbaar poesje worden behandeld, hij kon voor zichzelf zorgen.


Zar'roc Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:34

Een diepe, gefrustreerde zucht kwam uit de mond van het katertje. Zijn ogen leken vuur te kunnen schieten. Wat had ze nu mis gedaan?! 'Kan nu niemand een keertje onaardig tegen me doen?! Zelfs al was de clanleader niet mijn moeder, dan had ik je nog verslagen!', beet Tallkit haar toe. Haar mond viel bijna open, zo beledigd was ze! Ze had heus genoeg ervaring in vechten om hém aan te kunnen! Ze had al genoeg gevochten met Brokensoul, dus een kitten kon ze zeker ook wel aan. "Dus jij denkt dat je beter bent dan ik? Owh, ik dacht het niet! Jij bent maar een kitten! Als je moeder trots op je was, had ze je vast vervroegd Apprentice laten worden, en ondertussen wordt je al bijna verlaat Apprentice. Je naam is nog steeds Tallkit, dus dimmen, oké!", blies ze nijdig. Hopelijk was Shrew niet in de buurt, want dan zat ze dus dik in de problemen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:49

Zijn haren schoten overeind bij alleen al het horen van haar stem, en een teken van genot verscheen in zijn ogen. Hij zou deze poes eens laten zien met wie ze problemen zocht. "Dus jij denkt dat je beter bent dan ik? Owh, ik dacht het niet! Jij bent maar een kitten! Als je moeder trots op je was, had ze je vast vervroegd Apprentice laten worden, en ondertussen wordt je al bijna verlaat Apprentice. Je naam is nog steeds Tallkit, dus dimmen, oké!", Hij grinnikte, en prentte alle woorden goed in zijn hoofd, zoal Nevermind hem had geleerd. "Oke, maar duidelijk is, is dat Shrewstar al helemaal niet trots is op jou, want helaas voor jou ben je ook pas net apprentice." Hij trok even zijn wenkbrauwen op op de betweterige manier, en grinnikte, op dit soort momenten was het dat hij er leuk uitzag, maar dat er gif uit zijn mond kwam. Wat was het toch een schatje. "Mijn naam, onbekende poes die zichzelf niet heeft voorgesteld, is TALLkit, aangezien mijn ouders wisten dat ik groots zou worden, ook, zoals jou vast wel duidelijk is geworden, is mijn naam al bekend in de clan. Zeg eens," Hij hield zijn hoofd een beetje schuin, "Hoeveel katten kennen jou bij naam?"


Zar'roc Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 18:59

'Oke, maar duidelijk is, is dat Shrewstar al helemaal niet trots is op jou, want helaas voor jou ben je ook pas net apprentice', antwoordde hij met zijn wenkbrauwen op een betweterige manier opgetrokken. "Sinds wanneer dan? In de tijd dat ik Apprentice werd en dit moment, heb ik al heel wat trainingen gehad, en is mijn mentor gedood. Dat gebeurt niet op 1 dag hoor, kleintje." Ze moest er niet bepaald trots op zijn dat haar mentor vermoord was, dus misschien had ze dat beter niet gezegd... 'Mijn naam, onbekende poes die zichzelf niet heeft voorgesteld, is TALLkit, aangezien mijn ouders wisten dat ik groots zou worden, ook, zoals jou vast wel duidelijk is geworden, is mijn naam al bekend in de clan. Zeg eens, hoeveel katten kennen jou bij naam?', miauwde hij met zijn hoofd een beetje schuin. "Wacht hoor, even tellen", gaf ze als antwoord waarna ze in haar hoofd begon te tellen. Het waren er vast wel wat, aangezien ze een grote geschiedenis had. "Best wel veel, ben te lui om ze te tellen." Haar stem klonk wat opscheppend. "Als jou moeder Shrewstar niet geweest was, had vast niemand jou gekend. Niemand wilt bevriend zijn met zo'n arrogant ventje als jij. Ik snap niet hoe je siblings het leven kunnen volhouden met een broer als jij...", miauwde ze al terug wat gekalmeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 19:06

De poes antwoordde snel, maar niet voorzichtig. Nog iets wat Tallkit van Nevermind geleerd had, let op met wat je zegt, alles kan en zal tegen je gebruikt worden. "Sinds wanneer dan? In de tijd dat ik Apprentice werd en dit moment, heb ik al heel wat trainingen gehad, en is mijn mentor gedood. Dat gebeurt niet op 1 dag hoor, kleintje." Hij snoof, maar zijn interesse van gewekt, wie was haar mentor geweest dan? Door wie was hij gedood? Hij leunde naar voren, maar ging wat naar achter om zichzelf ervan te weerhouden de poes aan te vliegen bij haar volgende woorden. "Als jou moeder Shrewstar niet geweest was, had vast niemand jou gekend. Niemand wilt bevriend zijn met zo'n arrogant ventje als jij. Ik snap niet hoe je siblings het leven kunnen volhouden met een broer als jij..." Hij moest denken aan Lightning, die het niet gekund had, en Timekit, waar hij bijna nog nooit mee gesproken had. "Grappig," Zei hij koel, het werd uit zijn stem erg duidelijk dat de poes te ver gegaan was, "Dat juist iemand als jij dat zegt, jij hebt niemand, niemand kent je, al zou je het graag willen, maar niemand zou je zelfs willen kennen. Verder heb ik nog anderen voor wie ik door het vuur zou gaan, maar jij niet, of wel soms? Is er iemand die voor jou door het vuur gaat, onbekende?"


Zar'roc Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 19:28

Het katertje klonk koel maar uit zijn stem was duidelijk af te lezen dat Frost nu te ver was gegaan: 'Grappig.' De poes fronste. 'Dat juist iemand als jij dat zegt, jij hebt niemand, niemand kent je, al zou je het graag willen, maar niemand zou je zelfs willen kennen. Verder heb ik nog anderen voor wie ik door het vuur zou gaan, maar jij niet, of wel soms? Is er iemand die voor jou door het vuur gaat, onbekende?' Dat was gewoon écht gemeen! "Ik ken jou soort wel hoor. Je doet stoer, en doet andere pijn om je eigen gevoelens te verbergen. Er zijn heus wel katten waar ik van hou, en die van mij houden, maar dat ga ik niet aan jou neus hangen. Ik kan echt niet om met katten die niet laten zien wie ze echt zijn. Kan je nu geen één woord vriendelijk zeggen?", klonk haar stem diep geraakt. Hij had een breekbaar punt bereikt, en het juiste woord kon haar nu laten instorten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 19:55

De poes leek geraakt, maar het raakte Tall niet meer, ze was te ver gegaan, dan verdiende je dit. "Ik ken jou soort wel hoor. Je doet stoer, en doet andere pijn om je eigen gevoelens te verbergen. Er zijn heus wel katten waar ik van hou, en die van mij houden, maar dat ga ik niet aan jou neus hangen. Ik kan echt niet om met katten die niet laten zien wie ze echt zijn. Kan je nu geen één woord vriendelijk zeggen?", Hij gromde, en was vastbesloten om haar te laten horen wat hij echt van haar dacht, "Waarom zou ik iets liefs, aardigs, iets normaals tegen jou zeggen? Je hebt mij niets aardigs toevertrouwd, alleen afgekapt, nu merk je dat je fout zat, en probeer je jezelf te redden met zielig doen." Hij gromde nog een keer diep, "Dat werkt bij mij niet!"


Zar'roc Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:05

Tallkit gromde. 'Waarom zou ik iets liefs, aardigs, iets normaals tegen jou zeggen? Je hebt mij niets aardigs toevertrouwd, alleen afgekapt, nu merk je dat je fout zat, en probeer je jezelf te redden met zielig doen', zei hij waarna hij nog een keer diep gromde. 'Dat werkt bij mij niet!' Dus nu was het nog haar fout, omdat zij niets aardigs tegen hém had gezegd? Oh nee! Zo was het niet gegaan! Ze had haar excuses aangeboden, maar hij vloog uit omdat zogezegd nooit iemand onaardig tegen hem deed. "Je wilde toch zo graag dat iemand eens onaardig tegen je deed? Je moet wel weten wat je wilt...", miauwde ze en haar stem stierf zachtjes weg. Ze begon zwarte vlekken te zien voor haar ogen en Frostpaw voelde zich steeds slapper en slapper worden. Ze was nu al de hele tijd aan het nadenken over veel te veel. Minnowstream, Brokensoul, Frozenfur, Daisypaw,... Dachten zij allemaal hetzelfde over haar? Ze voelde zich zachtjes wegzakken, en stortte helemaal in.

OOC; Even voor de duidelijkheid, ze is flauwgevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:13

Ze leek boos te worden, en tevreden ging het felle katertje zitten. Ze was eindelijk op de kast, hij had gewonnen. "Je wilde toch zo graag dat iemand eens onaardig tegen je deed? Je moet wel weten wat je wilt..." Net van plan zijn excuses aan te bieden keek hij verdwaasd naar de poes. Hij had gewonnen, maar dit was wel een heel vreemde manier van verliezen. Ineens stortte het poesje in, hij sprong onder haar, om te zorgen dat ze de grond niet te hard zou raken, maar bezweek onder het plotselinge gewicht. Zo lagen ze daar, hij gefrustreerd en beschaamd, en zijn bovenop hem zodat hij niet op kon staan. "Hallo?" Hij wrong zich in allerlei bochten, en probeerde het poesje wakker te krijgen, maar uiteindelijk gaf het katertje op, en liet zijn kop vallen. Het was zinloos.


Zar'roc Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Zar'roc DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 20:38



[oke, even een paar kleine veranderingen xD]

Redwhisker was zijn standaard nachtelijke wandeling aan het maken toen hij tussen wat bosjes geschreeuw hoorde. Het was zijn zaak niet, dus in de eerste instantie ging hij niet kijken. Maar toen hij Tallkit's, de zoon van Shrewstar, stem herkende, besloot hij toch maar even een kijkje te nemen.
Het leek erop dat de twee kittens aan het vechten waren. In ieder geval waren ze hard tegen elkaar aan het schreeuwen. Hij wilde zeggen dat ze moesten kappen, maar hij zag dat hij te laat was. Het kleine lichaampje van de lichte poes lag bewegingloos op de grond, en haar ogen waren gesloten.
"Wat heb je gedaan?!" siste Redwhisker naar Tallkit, overtuigd dat dit zijn schuld was. Al dat gedoe met status maakte hem nu even niks uit, dit was tegen alle regels van de clan. Het feit dat hij de zoon was van de clanleider maakte in dit geval niks uit.
Hij tilde de witte poes van Tallkit af, zodat hij op kan staan, en legde de poes naast zichzelf neer. Redwhisker snuffelde aan haar. Ze was niet dood. Gelukkig maar. Zijn liefde voor kittens ging toch nog wel zo ver dat hij niet wilde dat ze doodgingen. "Kijk of je de medicinecat ergens kan vinden." Hij boog zich over de poes, en probeerde haar wakker te krijgen door zijn snuit tegen haar aan te drukken.



----
Zar'roc 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 7:41

Voorzichtig opende de poes haar blauwe ogen, wat vrij zwaar voor haar was. Verward keek ze om zich heen. Ze voelde hoe de snuit van een warrior tegen haar werd gedrukt, steeds opnieuw. "W... Wat is er gebeurt?", stotterde ze. Ze kon haar niet erg veel herinneren. Toen wist ze het weer! Tallkit! Tallkit had haar emoties weer omhoog geroepen en daarna was ze flauwgevallen... Zo was het gegaan! Alleen kon ze Tall zo meteen niet vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 7:57

Ineens kwam er een warrior aangelopen, wat Tallkit zachtjes deed vloeken, en ja hoor. Wederom werd er gedacht dat het allemaal zijn schuld was. Meteen keek hij kwaad naar de Warrior, maar luisterde niet naar zijn vraag. In plaats daarvan ging hij een eindje verderop zitten, te wachten tot het poesje wakker zou worden. "W... Wat is er gebeurt?" Haar stem klonk niet echt krachtig, maar het gaf de kitten moed dat ze überhaupt weer praatte. Voorzichtig liep hij weer naar haar toe, en hield zijn kopje schuin toen hij antwoord gaf. "Je viel ineens flauw, ik probeerde je op te vangen, en toen heeft deze warrior hier," Hij wees met zijn volle staart naar de warrior, "Je van mij afgehaald en wakker gemaakt, wil je een medicine cat?"


Zar'roc Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Zar'roc DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 8:41

Gelukkig, de kitten werd wakker. Tallkit vertelde dat ze ineens flauwviel, en dat hij haar nog had geprobeerd op te vangen.
"Sorry dan," zei hij tegen Tallkit. "Ik hoorde jullie ruziemaken en ging er daarvoor vanuit dat je haar gewoon een klap had verkocht."
Hij wendde zich weer naar de poes. "Ik ben Redwhisker, dat je dat weet. Ik breng je naar de nursery, oke? Daar kunnen we op zoek naar je ouders. Het is niet gezond als je ineens flauwvalt."


----
Zar'roc 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 15:33

Alles werd weer wat duidelijker toen Tallkit haar een verklaring gaf over wat er gebeurt was. 'Je viel ineens flauw, ik probeerde je op te vangen, en toen heeft deze warrior hier, je van mij afgehaald en wakker gemaakt, wil je een medicine cat?', vroeg hij toen hij terug wat dichter bij haar stond, met zijn staart naar de warrior gericht. Ze haalde haar schouders op en schudde van nee met twijfelachtige ogen. Frostpaw had besloten dat het beter was om nog niet terug recht te staan, ze voelde nog te slap aan. De bruine warrior bood zijn excuses aan aan Tallkit, ook al had ze geen idee waarom. 'Ik hoorde jullie ruziemaken en ging er daarvoor vanuit dat je haar gewoon een klap had verkocht.' Oh, dan had ze hem wel wat extra klappen verkocht hoor! 'Ik ben Redwhisker, dat je dat weet. Ik breng je naar de nursery, oke? Daar kunnen we op zoek naar je ouders. Het is niet gezond als je ineens flauwvalt.' Eerst hoorde ze het woord Nusery, dus Red dacht vast dat ze nog een kitten was. Dat was nou eens een belediging! Maar toen hoorde ze het woord ouders, dat steeds weerklonk in haar gedachten. "Nee!", zei ze snel. "Euh, sorry. Hoe bedoel je, nusery? Ze zitten toch gewoon in de warriors den, als ze daar zouden zijn? Hebben ze een nestje dan? Nee, dat kan niet waar zijn!", riep ze verontwaardigd met haar ogen gericht op de Nusery, woede fonkelend in haar ogen. "Ik ben trouwens Frostpaw", stelde ze zichzelf wat nors voor. Ze was kwaad, kwaad omdat haar 'ouders' misschien een nieuw nestje verwachtten en nog niets tegen haar gezegd hadden. Ze konden nog niet eens voor haar en Daisypaw zorgen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Zar'roc DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 18:13

Redwhisker trok zich een beetje naar achter toen de kitten - blijkbaar een apprentice - zo uitviel. "Sorry hoor. Ik dacht dat je een kitten was, dus daarom dacht ik dat je ouders wel in de nursery zouden zijn. Er is toch geen reden om beledigd te zijn als ik niet precies het verschil zie tussen een wat oudere kitten en een jonge apprentice." Hurg, dit was precies waarom hij geen band met kittens had; ze waren zo snel op hun teentjes getrapt. Als Frostpaw, zo stelde ze zichzelf voor, een beetje eigenkennis had, zou ze inzien dat ze er echt nog niet volwassen uitzag, en dus dat het niet raar was dat hij haar als kitten inschatte. Maar hij hield zijn mond.
"Ik heb geen idee of je ouders een nestje hebben. Wie zijn het? Dan weet ik het misschien wel." Kan was klein, maar toch. Hij hoorde ook wel eens roddels en katten die het met elkaar over gebeurtenissen hadden.


----
Zar'roc 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 18:24

De warrior stelde zich voor, maar Tallkit schonk er niet echt aandacht aan. Pas toen Frost boos werd en uitviel naar de kater stak de kitten zijn oren de lucht, van plan om de discussie goed te volgen. De kater verontschuldigde zich echter meteen, dus was een discussie uit. "Ik heb geen idee of je ouders een nestje hebben. Wie zijn het? Dan weet ik het misschien wel." Meteen liep hij met een schuddend hoofd naar de anderen toe. "Nee," Zei het katertje stellig, "Dan had ik het wel geweten, er zijn geen nieuwe nestjes in de nursery gekomen sinds," Hij dacht even na, "Sinds Cherrykit volgens mij.."


Zar'roc Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 15:54

Redwhisker trok zich een beetje naar achter en verward staarde de Apprentice hem aan. 'Sorry hoor. Ik dacht dat je een kitten was, dus daarom dacht ik dat je ouders wel in de nursery zouden zijn. Er is toch geen reden om beledigd te zijn als ik niet precies het verschil zie tussen een wat oudere kitten en een jonge apprentice.' Beledigd? Ze was helemaal niet beledigd. Dit ging allemaal niet om haar, maar om haar ouders! Deze -in haar ogen best irritante- kater had het helemaal verkeerd begrepen... "Beledigd? Ik ben helemaal niet 'beledigd'?! Nuja, eigenlijk wel, maar daar gaat het me allemaal niet om! Ik wil gewoon weten of mijn ouders en nieuw nest krijgen!", verklaarde ze, een beetje panikerend. 'Ik heb geen idee of je ouders een nestje hebben. Wie zijn het? Dan weet ik het misschien wel', miauwde hij. De kitten kwam met zijn hoofd schuddend wat dichterbij staan. 'Nee.' Hij klonk stellig. 'Dan had ik het wel geweten, er zijn geen nieuwe nestjes in de nursery gekomen sinds', klonk hij waarna Tallkit even pauzeerde om na te denken. 'Sinds Cherrykit volgens mij..' Frostpaw slaakte een zucht van opluchting. Gelukkig maar! Ze besloot om de vraag naar haar ouders te negeren en zich terug op Tall te richten. "Bedankt voor het informeren", klonk haar stem al terug wat gekalmeerd. Voorzichtig stond de poes terug op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Zar'roc DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 16:27

Redwhisker trok nu nog verbaasder een wenkbrauw op. "Lieverd, ik probeerde je hier te helpen. Voor hetzelfde geld was je wél aangevallen en lag je hier dood te gaan, en dan was je blij geweest dat ik hier was geweest. Bovendien kan je me niet raar aankijken dat ik een tikkeltje onbegrijpend reageer als je compleet uit het niks begint je gillen om een nestje van je ouders, alleen omdat ik het woord 'nursery' laat vallen." Zie je wel, kíttens. Hij dacht wat goed te doen door een kitten te helpen die gewond leek te zijn en zijn eigen ergernissen aan te kant te zetten. En nu kreeg hij dit terug! Mooi is dat.
Hij zette een stap naar achter, klaar om weg te gaan en de kittens het zelf op te laten lossen. Hij had hier geen zin in.


----
Zar'roc 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zar'roc
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: