Zar'roc - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Zar'roc

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Tallshadow
Member
Zar'roc - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 19:43

Hij werd aardig bedankt door de poes, en knikte ter waardering van het bedankje. De warrior liep echter wat naar achter alsof hij hier geen deel aan wilde nemen, maar het kon de kitten niet zo heel veel schelen. Hij richtte zich weer tot Frostpaw, en knipoogde naar haar, ten teken dat hij van plan was de warrior een loer te draaien. "Zo, liefste, wat zullen we nu gaan doen?"


Zar'roc - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 20:23

De warrior keek nu nog verbaasder en trok zelfs al een wenkbrauw op. Wat was zijn probleem?! 'Lieverd, ik probeerde je hier te helpen. Voor hetzelfde geld was je wél aangevallen en lag je hier dood te gaan, en dan was je blij geweest dat ik hier was geweest. Bovendien kan je me niet raar aankijken dat ik een tikkeltje onbegrijpend reageer als je compleet uit het niks begint je gillen om een nestje van je ouders, alleen omdat ik het woord 'nursery' laat vallen', zei hij. "Ik kijk je helemaal niet raar aan? Ik weet dat je alleen maar wilt helpen. En sorry, maar dat is iets persoonlijk, oké?!", verdedigde ze zichzelf. Redwhisker ging weer wat verder naar achter, eindelijk! Tallkit wendde zich terug naar Frostpaw en knipoogde naar haar. Wat was hij van plan? Het beviel haar eigenlijk wel! 'Zo, liefste, wat zullen we nu gaan doen?', vroeg hij. Ze wenkte naar achteren en zette een paar pasjes in de richting. "Wat ben je van plan met die zak?", fluisterde ze zo zacht mogelijk, opgewonden en nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 21:18

Hij grinnikte toen Frost hem apart nam, en hem ernstig aankeek. "Wat ben je van plan met die zak?" Haar boodschap klonk goed in zijn oren, en hij dacht even na. Daarna keek hij haar aan, zijn ogen een beetje treurig… "Eerlijk gezegd," Begon hij, zijn gedachten nog even afgravend, "Eerlijk gezegd weet ik iets!"


Zar'roc - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Zar'roc - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 22:50

Het was zacht, maar Redwhisker hoorde het. "Pardon?! Hoezo in godsnaam ben ik nou weer een zak?! Ik probeer je te helpen. Ergens een beetje dankbaarheid zou best aardig zijn. Dat je ouders persoonlijk zijn, tuurlijk, prima, die privacy wil ik je prima geven. Maar wat is je reden dat je zo tegen me uitvalt?"
Hij keek naar het katertje. "Ik weet niet wat je van plan bent, maar als ik jou was zou ik goed nadenken. Ik dacht dat er zoiets als 'respect' in deze clan heerste, en op dit moment hebben jullie nog geeneens dankjewel gezegd, of gereageerd op dat ik me fatsoenlijk heb verontschuldigd toen ik doorhad dat ik fout zat met je kwaad aanspreken."


----
Zar'roc - Pagina 2 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 0:11

De warrior had ze blijkbaar gehoord, want hij begon stennis te schoppen. Een hele reeks verwensingen weerklonken, gevolgd door een lange zin. "Ik weet niet wat je van plan bent, maar als ik jou was zou ik goed nadenken. Ik dacht dat er zoiets als 'respect' in deze clan heerste, en op dit moment hebben jullie nog geeneens dankjewel gezegd, of gereageerd op dat ik me fatsoenlijk heb verontschuldigd toen ik doorhad dat ik fout zat met je kwaad aanspreken." Het enige wat Tallkit deed was zijn rug rechtten, zodat hij op dat moment de souplesse van zijn moeder had, maar de imponerende gestalte van zijn vader, en dacht rustig na voor hij antwoordde. "Sorry hoor, maar, het is lastig respect te hebben voor iemand die al nijdig wordt als een arme kitten bedolven is onder een apprentice, daarbij, waarom zouden wij perse moeten reageren als u uw excuses aanbied, wij hebben toch zeker niets fout gedaan dat u dat moest doen? Dat was geheel uw eigen fout," Hij keek even koeltjes naar de kater, en toen naar Frost. "En over dankjewel gesproken," Zijn blik ging weer naar de kater, "Ik had geen hulp nodig, het was mij echt wel zelf gelukt hoor, 'superman',"


Zar'roc - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Redwhisker
Member
Zar'roc - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 yr en 2 manen
Gender:
Rank:
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 1:51

"Ik schrók. Ik werd niet nijdig en reageerde daarom hard. Moet ik dat echt uitleggen? Maar..." ging Redwhisker verder, "waar komt je uit de hoogte houding vandaan? Puur omdat je moeder clanleider is? Meestal ben je dankbaar als iemand je probeert te helpen - nodig of niet."
Kíttens.
"Ik ben hier klaar mee. Je zoekt het zelf uit, zoals je blijkbaar kan als kitten. Ik reageerde fout, dat gaf ik toe, maar ben verder respectvol naar je geweest, zoals gesteld in de regels die jouw moeder maakte. Ik heb mijn excuses aangeboden, een clangenoot geprobeert te helpen en ik heb er niks, maar dan ook níks aan positiviteit voor teruggekregen, terwijl ik het goede probeerde te doen. Wat als je een keer écht hulp nodig hebt en ik de enige ben van wie je het kan krijgen? Ga je dan ook roepen: het lukt me zelf wel hoor?"
Redwhisker draaide zich om en liep weg, geen zin hebbende in dit gezeik. Hij was boos geworden, was niet terecht was geweest, had zijn excuses aangeboden, en verder geprobeerd te helpen. Was het Tallkits arrogante houding die hij hier tegenkwam? Of was het onbenullige onwetendheid die iedere kitten in zich had?

- me out


----
Zar'roc - Pagina 2 4gpzjc
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 8:48

De kater was duidelijk niet gediend van zijn opmerkingen, en begon opnieuw een heel verhaal, waar ook een persoonlijke aanval op Tallkit bij zat. De bijna-apprentice deed echter niets anders dan zachtjes grommen, en tevreden toekijken hoe de warrior zich uiteindelijk omdraaide en wegliep. Mooi, daar waren ze vanaf. "Waarom viel je nu flauw dan?" Vroeg hij abrupt toen de kater uit het zicht was verdwenen, hij snapte er echt geen snars van. Een jonge poes viel toch niet zomaar om?


Zar'roc - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 19:29

Kennelijk had Redwhisker toch gehoord wat ze gezegd had tegen Tallkit, en daar leek hij niet zo blij mee te zijn... 'Pardon?! Hoezo in godsnaam ben ik nou weer een zak?! Ik probeer je te helpen. Ergens een beetje dankbaarheid zou best aardig zijn. Dat je ouders persoonlijk zijn, tuurlijk, prima, die privacy wil ik je prima geven. Maar wat is je reden dat je zo tegen me uitvalt?', zei hij. "Ik viel niet tegen jou uit? Jij viel tegen mij uit! WERELD van verschil!", antwoordde ze een tikje brutaal. Misschien was ze nu wat té ver gegaan..? 'Ik weet niet wat je van plan bent, maar als ik jou was zou ik goed nadenken. Ik dacht dat er zoiets als 'respect' in deze clan heerste, en op dit moment hebben jullie nog geeneens dankjewel gezegd, of gereageerd op dat ik me fatsoenlijk heb verontschuldigd toen ik doorhad dat ik fout zat met je kwaad aanspreken.' Deze keer waren zijn woorden naar Tall gericht. 'Sorry hoor, maar, het is lastig respect te hebben voor iemand die al nijdig wordt als een arme kitten bedolven is onder een apprentice, daarbij, waarom zouden wij perse moeten reageren als u uw excuses aanbied, wij hebben toch zeker niets fout gedaan dat u dat moest doen? Dat was geheel uw eigen fout', was het antwoord van de kitten. 'Ik schrók. Ik werd niet nijdig en reageerde daarom hard. Moet ik dat echt uitleggen? Maar... waar komt je uit de hoogte houding vandaan? Puur omdat je moeder clanleider is? Meestal ben je dankbaar als iemand je probeert te helpen - nodig of niet. Ik ben hier klaar mee. Je zoekt het zelf uit, zoals je blijkbaar kan als kitten. Ik reageerde fout, dat gaf ik toe, maar ben verder respectvol naar je geweest, zoals gesteld in de regels die jouw moeder maakte. Ik heb mijn excuses aangeboden, een clangenoot geprobeert te helpen en ik heb er niks, maar dan ook níks aan positiviteit voor teruggekregen, terwijl ik het goede probeerde te doen. Wat als je een keer écht hulp nodig hebt en ik de enige ben van wie je het kan krijgen? Ga je dan ook roepen: het lukt me zelf wel hoor?' Dat waren de laatste woorden die de warrior uitsprak. Daarna wandelde hij weg, eindelijk! 'Waarom viel je nu flauw dan?', vroeg Tallkit toen Redwhisker uit het oog verdwenen was. Oh nee, nu ging het dus alleen nog tussen haar en de kitten, die nu al met vragen kwam... "Well, ik zit met wat psychische probleempjes, laten we het zo zeggen. Ik heb het de laatste tijd emotioneel gewoon heel moeilijk, en als ik de grens overschrijd gebeurt dus dit...", was het enige wat ze gaf als verklaring. Ze ging het niet gedetailleerder uitleggen, want Tall zou het nog steeds tegen haar kunnen gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 22:19

De poes viel ook nog redelijk hard uit tegen de warrior, maar toen hij eindelijk weg was vroeg Tallkit haar de reden van het flauwvallen. Het antwoord vond hij echter maar wat slapjes, "Well, ik zit met wat psychische probleempjes, laten we het zo zeggen. Ik heb het de laatste tijd emotioneel gewoon heel moeilijk, en als ik de grens overschrijd gebeurt dus dit...", Het katertje knikte wel, maar kwam meteen met een tegenstelling, die niet echt positief was, maar ook weer niet slecht bedoelt. "Maar als je dan in gevecht bent en dan gebeurt dit… Dan heb je een probleem.."


Zar'roc - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 7:52

Het katertje gaf haar even een knikje. 'Maar als je dan in gevecht bent en dan gebeurt dit… Dan heb je een probleem..', gaf Tall als tegenstelling. Frostpaw haalde haar schouders op. "Zo had ik er eigenlijk nog niet over nagedacht...", klonk ze. Ze begon haar probleem nu wel wat serieuzer aan te zien dan daarvoor... "M... Misschien moet ik een van de dagen maar eens binnen springen bij Littlestream?", miauwde de jonge poes een beetje twijfelachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Zar'roc - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 12:09

Hij knikte toen ze bezorgd begon te kijken, hij had weer eens gelijk. Ze begon wat te mompelen, en toen de kater de woorden 'Littlestream gaan' bemoeide hij zich er weer mee. "Ik weet niet of ik dat nu wel zou doen," Miauwde hij, diep nadenkend, "Misschien besluit ze dan wel dat je elder moet worden,"


Zar'roc - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
Zar'roc - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Zar'roc   Zar'roc - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 11:44

Tallkit klonk diep nadenkend: 'Ik weet niet of ik dat nu wel zou doen.' Verward staarde het poesje hem aan. Wat bedoelde hij daar nou weer mee? 'Misschien besluit ze dan wel dat je elder moet worden', verklaarde de kitten. Er ontstond pure paniek in haar ogen. Nee, geen Elder! Er moest toch een oplossing zijn voor dit probleem? Niet dan? "N.. Nee! Ik wil geen Elder worden! Daar ben ik nog veel te jong voor... Elder zijn is niets voor mij!", miauwde ze paniekerig. "Er moet toch een oplossing zijn..?" Plots rook ze haar 'moeder', Brokensoul. "Euh, sorry. Ik moet weg. Dag." Ze gaf hem een lik over zijn borst waarna ze het camp uit sprintte.

-Frostpaw uit-
OOC; Sorry, anders werd het wat te lang en aangezien Tall nu eigenlijk Apprentice is..^^' ;D Nieuw topic doen? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zar'roc
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: