[Idee] Dominance Battles - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Idee] Dominance Battles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Hiddendance
Member
[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Icon_minitimema 31 maa 2014 - 16:01

*springt erbij*
Ik sluit me eigenlijk wel bij Emma aan. Ik bedoel, als er dan mensen hun katten speciale vachtkleuren of zo gaan geven, ik vind niet dat dat echt bij Warrior Cats past, weet je wel... Dan wordt het binnenkort al eerder een fantasieforum, zeg maar. En als je dan telkens, per keer, een top 3 maakt, en iedereen van die 3 mag zo'n speciale vachtkleur of oogkleur of wat dan ook, wordt het dan niet wat veel? Een award vind ik eigenlijk al veel hoor. Het lijkt me een hele eer om alleen al zo'n award van zeg maar 'actiefste persoon' te krijgen! :'3


[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Icon_minitimema 31 maa 2014 - 16:18

Nou ja, ik geef alleen maar m'n mening hé ^^"
Anders moet je de mensen laten stemmen wat ze goede prijzen vinden en wat niet? :'3



[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Austin
Member
[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 DPKsfdL
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13½ moons
Gender:
Rank:
Austin
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 22:21

Ik vind dit een geweldig idee (: Het is een goede motivatie om de leden van het forum actief te houden en topics zullen hier vast en zeker minder snel door dood vallen (Wat ik persoonlijk irritant vind omdat ik een topic graag afmaak)
Ben benieuwd of er wat komt van dit idee omdat het inderdaad erg lastig en veel werk wordt om het bij te houden en nou niet iedereen heeft die tijd, vooral niet nu de examens er aan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 17:38

Ik vind het een top idee, al die speciale dingen, en ik sluit me volledig aan bij wat Linn zei. (Heb niet alles gelezen, dus kan misschien in herhaling vallen). Enkel ben ik het met één ding niet eens, en dat is geen prooi schaarste tijdens de winter, gezien mij dat nog al unrealistisch lijkt. En die "speciale" dingen, zoals het ontmoetten van een Starclan kat, het veranderen van Clan, het als rogue in een clan komen, et cetera, vind ik heel leuk. Tevens vind ik dit een mooi idee om nog meer activiteit in de RPG te brengen. En zoals enkele personen hadden gezegd, over dat mensen dan alleen die speciale periode actief zijn, ben ik het deels mee eens. Want ja, dat zal het risico zijn, ik zal zelf denk ik ook nog wel meer initiatief nemen om bijvoorbeeld Shadowclan te laten winnen, dat is nou één maar het risico, want als ik een wedstrijd van Karate heb, ben ik de maand voor de wedstrijd ook veel meer bezig met trainen dan omdat vind ik niet zo'n punt zo'n punt.

Ik zal mee gaan denken wat betreft dit idee, ik vind hem geweldig en ben volledig voor.


[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 19:45

Ik vind dit echt een superleuk idee! Moet er wel bij toegeven dat ik waarschijnlijk zelf ook in die periode dan superveel zou posten en dan weer wat zou afzwakken, dat kan je niet echt vermijden omdat mensen dan zo enorm gemotiveerd zullen zijn. Ik zou voor de prijzen dan gewoon verloten onder de mensen die deelnamen in de clan en dat dat dan miss specifiek met 't account is dat deelgenomen heeft? (Idunno, nu denk ik vooral specifiek aan die prijs van dat een clankat wisselen kan van clan maar dan zou dat dus met die toegekende prijs aan dat specifieke acc betekenen dat die clankat verplicht moet switchen, zonder keuze van de speler, dus dat is wel zo en zo een beetje. Surprised geen idee ik loop maar wat onsamenhangends te lullen xD) maar ik vind dit idee echt super!


[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfgaze
Member
[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 DPKsfdL
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 23 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 20:04

Gaaf idee :'D! Ik denk ook dat het de activiteit zal verhogen, maar het leukste is dat iedereen mee kan doen. Heb er niet veel aan toe te voegen, het meeste is al gezegd ;3


[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Wrjgjc
Afwezig!
Accounts staan in spoiler c:
狼:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 20:23

Nog even over dat van clan verwisselen, dat kan je ook doen dat mensen zich daarvoor kunnen opgeven, er daar drie uitgeloot kunnen worden, en dat mensen dan de topics daarvan kunnen lezen. De kat met de beste reden en de leukste topics maakt dan een grote kans als je het stemmen net zo doet als bij de otms -vaag uitgelegd- Ik denk wel dat het een leuk idee is!


[Idee] Dominance Battles - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idee] Dominance Battles
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: