[Idee] Dominance Battles



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Idee] Dominance Battles

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Strawberry
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:01


Hallo allemaal!

Nu ik weer alle mogelijkheden die beschikbaar zijn heb om afgeleid te raken van mijn studie werk, heb ik een tijdje op een klein ideetje zitten broeden en zou ik graag input willen hebben van jullie omdat ik zelf niet goed weet hoe het uitgevoerd kan worden.

The Dominance Battles
Met vier clans, vraag je je soms wel eens af welke het actiefst is. Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om dominance battles te doen. Over een bepaalde periode van tijd strijden alle clans welke het actiefst is en na afloop wint de meest actieve clan een prijs en natuurlijk de eer!

Wat kan ermee verdient worden?
Hier zijn we nog niet over uit. De prijzenpot zal sowieso per keer verschillen. We zullen de prijzen ook van te voren aankondigen. Maar we zaten onder andere te denken aan dingen zoals een nieuw gebied voor de clan. Maar ook individuele dingen kunnen in de prijzenpot komen, uitzonderingssituaties! Zoals een kat die van buitenaf de clan in mag of een kat die van clan mag wisselen. Of misschien wel een contactje leggen met de Starclan? Deze prijzen zullen verloot worden onder de leden van de clan die zich inschrijven. De prijs moet dan sowieso wel op deze clan van toepassing zijn.

Hoe willen jullie dit gaan meten?
Euhm.. ja. Misschien gewoon kijken naar het aantal posts op de clanboards en kijken welke clan het meeste leden erbij heeft gekregen. We don't know yet en zouden graag jullie input willen.

Dus, we zouden graag input willen over alles, maar vooral:
x Prijzen, leuk, niet leuk, aanvullingen?
x Hoe de fudge moeten we het gaan meten?
x In het geval van prijzen verloten, hoe voorkom je vals spel? Of zou je een aanmelding moeten maken en krijgt dan degene met het leukste idee het? (Hoe voorkom je in dat geval dat mensen vriendjespolitiek gaan roepen?)

En natuurlijk, vragen of opmerkingen zijn ook welkom~!


[Idee] Dominance Battles T4W3e3N
Stamps
[Idee] Dominance Battles PS18GM0[Idee] Dominance Battles W0qAlxR[Idee] Dominance Battles EjrsROF[Idee] Dominance Battles FWu1gsf[Idee] Dominance Battles D85Fpr8


Laatst aangepast door Strawberry op zo 30 maa 2014 - 20:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:04

Mij lijkt het opzich wel ene leuk idee, maar het lijkt me wel nogal ene gedoe ^^
Je zou bv., zoals jullie zeiden, kunnen kijken naar de posts op de boards, maar anders ook naar de nestjes, ceremonies, etc.? De clan met het meeste activiteiten? Want het lijkt mij anders dat mensen alleen in een bepaalde periode alles gaan onderspammen om zo'n prijs te krijgen ^^


[Idee] Dominance Battles SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:06

awesome iedee^^
en een nieuw stuk territorium lijkt me ook wel leuk :3
het is ook een goede manier om mensen aan te sporen om wat actiever te zijn^-^


[Idee] Dominance Battles 25jw4cj
[Idee] Dominance Battles ZZu0jir [Idee] Dominance Battles LcrIgCQ[Idee] Dominance Battles MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mothkit
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
<Lilith>
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: φ 5,5 moons φ
Gender:
Rank:
Mothkit
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:09

x Die prijzen lijken me wel iets. Misschien dat ook mensen gifts kunnen doen. Voor de winnaar(s) een setje maken of zoiets.

Ik ben niet zo goed in ideeën.
Het klink al heel leuk!


[Idee] Dominance Battles 2j5kw1h
|Theme 1||Theme 2|
:Draw for me+Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raccoonmask
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Raccoonmask
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:12

@Lilith, je bedoeld de actiefste personen? want het is best veel werk om voor een hele clan setjes te maken :'3


[Idee] Dominance Battles 24605eh
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:12

Misschien zou je je van te voren op moeten geven om mee te doen? En dan kun je bijvoorbeeld een topic maken waar mensen hun topics kunnen plaatsen en zo kunnen jullie in de gaten houden hoeveel posts er worden gemaakt per clan, maar dat zijn inderdaad alleen de posts.

Je zou misschien ook kunnen kijken naar verhaallijnen binnen de clans en hoeveel katten daar aan mee doen, want als er maar een paar katten meedoen zou je ook niet echt kunnen zeggen dat de clan actief is. Dus je zou misschien wel kunnen kijken wat het gemiddelde aantal posts is per kat die meedoet en dan kijken welke clan het hoogst heeft.

Qua verloten zou een van jullie onder de clanleden kunnen verloten, maar dan zou je misschien wel beter kunnen hebben dat je iedereen al van te voren laat aanmelden, want anders zou iedereen kunnen zeggen dat ze mee willen doen voor de verloting en misschien zou je ook nog kunnen kijken naar wie er het meeste voor heeft gedaan en dat die dan meer kans heeft, maar dit is misschien niet echt te realiseren.


[Idee] Dominance Battles Z0IYPct

[Idee] Dominance Battles W0qAlxR[Idee] Dominance Battles MKN7vHE[Idee] Dominance Battles 7iLZ7FI[Idee] Dominance Battles PS18GM0

[Idee] Dominance Battles Xs4

[Idee] Dominance Battles AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:13

Mij lijkt het ook wel leuk, wat het meten betreft, zie het idee hierboven, dat lijkt mij (nu toch) het beste. Bij het loten zou je ook gewoon briefjes kunnen trekken van de mensen die kans willen maken op een prijs, of veel gepost hebben over een bepaalde periode, al dan niet wanneer ''de battles'' er zijn.^^ Het is wel een origineel idee, veel plezier met uitwerken~!


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

[Idee] Dominance Battles 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:19

Heeel leuk idee!

- Ik vind de prijzen heel leuk. Het lijkt me dan dat er een algemene prijs is voor de gehele clan, en de individuele prijzen voor de accounts die eruit hebben gesprongen? Die dus bijv. heel erg actief zijn geweest, of iets heel opvallends hebben gedaan.

- Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar hoeveel topics meer dan 1 pagina hebben, en niet alleen naar hoeveel topics er geopend zijn. Je zou bijv. ook kunnen kijken naar hoeveel mentors-apprentices vaak samen komen om te trainen, hoevaak er een patrouille is geweest, hoeveel ceremonies, een algemene jacht, een gezamenlijke vergadering met de hele clan bij de leader's den, etc. Ik denk dat dat soort dingen belangrijker zijn dan puur het aantal geplaatste berichten, geopende topics en nieuwe leden.

- Qua prijzen zou ik dan dus doen wat ik bovenaan vertelde: dat de hele clan een algemene prijs krijgt (een kroontje onder de naam? een nieuw gebied?) en dat de accounts die heel erg zijn opgevallen een individuele prijs krijgen. En dan kan je bijvoorbeeld kiezen tussen 2 vooraf bedachte prijzen.



[Idee] Dominance Battles Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

[Idee] Dominance Battles FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
[Idee] Dominance Battles FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:26

Ik vind het in het algemeen een leuk idee. De prijzen lijken me wel leuk, maar sommige lijken me ietwat oneerlijk in de richting van andere mensen. Misschien dat een persoonlijke prijs maar 1 keer per {real} seizoen door gaat? Om de 3 maanden bijvoorbeeld? En dat er anders per maand een algemene prijs is zoals een gebied, meer prooi, misschien dat er minder twolegs zijn, meer kittens in het algemeen in die clan? Misschien kan je er ook voor kijken dat de winnaar van de vorige battle word uitgesloten? Want anders kan het wel zijn dat een clan bv. 3 keer op rij wint, ik denk dat dat niet zo eerlijk is. ^^
Verder denk ik dat de individuele prijzen -die dan per 3 maanden worden uitgegeven- misschien hetzelfde moeten verlopen als de OTM. Dan nemen jullie bv de 5/6 actiefste leden van de clan die is gewonnen en dan kunnen de mensen stemmen op deze accounts. Zoiets in die aard ^^

Nu het meten zal wat moeilijker gaan. Je kan kijken naar het aantal topics die van die datum tot die datum zijn geopend en hoeveel keer er daar is op gereageerd. Dat zal veel werk zijn, dus daarom denk ik dat het simpeler zal zijn als je gewoon kijkt naar de activiteit in de clan in het algemeen. Misschien VL's die de leden zelf hebben verzonnen? Het aantal verschillende leden die hebben gepost, dus verschillende IP's, dwz dat je dus kijkt naar de IP's van de leden en kijkt welke clan de meeste posts had van verschillende leden. Het aantal ceremonies, trainingen, geboortes, enz. Kunnen misschien ook bekeken worden. Het is denk ik logisch dat er meer nestjes zullen zijn in een actievere clan ^^ Maar dat is mijn idee :3

Hopelijk is het wat duidelijk ^^


" So baby tell me, did you miss me? "


[Idee] Dominance Battles JqCt8El

I
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:33

Dit is een echt goed idee! ik ben hier volledig voor in :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostpaw.
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:33

Het idee van Cynthia lijkt me inderdaad wel goed. Dat er dan een soort van aanmeldingstopic komt, waar je je dan eerst kan aanmelden voor het deelnemen. De deelnemers moeten dan in een apart topic telkens posten als ze een post gemaakt hebben, als ze een verhalenlijn hebben, als ze een nieuw nestje hebben,... Ik zou dan wel zo doen dat je maar een post mag plaatsen per persoon, en daar alles in bijhoudt. Alleen zit je dan wel met het probleem dat, als je elke keer dat je post en zo een link moet plaatsen, dat je dan een overvolle post krijgt. En als je gewoon getalletjes plaatst en update kan er weer vals gespeeld worden... x$ Het lijkt me ook wel handig om dan te gaan kijken naar het gemiddelde aantal posts, verhalenlijnen en nestjes per clan.
Maar euh, klein vraagje, mag je dan deelnemen met 1 account in totaal, 1 per clan, of onbeperkt ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:39

Bedankt voor alle input iedereen!

Het is sowieso het idee dat de prijzenpot per keer zal verschillen. We zullen zo nu en dan een dominance battle openen voor een bepaalde tijd en die dan weer sluiten. Het zal dus niet maandelijks iets worden zoals de OTM's. Het zal eerder een leuk soort gimmick zijn. Hierdoor zullen prijzen niet al te vaak uitgegeven worden.

Verder is alles wat nog niet in de beginpost staat gewoon echt aan jullie om input over te geven. x'D Want dat heb ik nog niet bedacht. Het was inderdaad wel al iets wat door m'n hoofd gespeeld heeft om uitsluitsel te geven van de volgende dominance wedstrijd. Of tenminste, punten aftrek ofzo.

-Babs


[Idee] Dominance Battles T4W3e3N
Stamps
[Idee] Dominance Battles PS18GM0[Idee] Dominance Battles W0qAlxR[Idee] Dominance Battles EjrsROF[Idee] Dominance Battles FWu1gsf[Idee] Dominance Battles D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
[Idee] Dominance Battles 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 21:03

Oh god~! Ik lees dit idee meteen en ik krijg meteen zin om het helemaal uit te voeren en ermee bezig te zijn! Het is echt een geweldig idee en ik zal eens even wat punten van mijn kant opnoemen die misschien kunnen helpen!

Hoe gaan we het meten
Wat mij het beste lijkt is dat het echt gaat om de activiteit van de clan gedurende dit 'event'. Dus hierbij bedoel ik niet het aantal verhaallijnen, het aantal katten dat online is geweest of het aantal aanmeldingen; omdat ik dat niet echt activiteit noem. Activiteit vind ik als er gepost wordt, veel gepost wordt, en daarom stel ik voor dat zo'n Dominance Battle de activiteit van een clan zal meten door middel van het aantal posts.

Hoe houden we dit bij?
Ik stel voor dat er één algemeen topic komt, waarbij gewoon de uitleg staat en de begin datum en daarnaast ook de einddatum en dat er naast dit algemene topic voor iedere clan een apart topic komt, waarin de clanleden van een clan daar hun afgesloten topics kunnen plaatsen. Met afgesloten topics bedoel ik dus topics die klaar zijn en waar niemand meer op post. Ik twijfel nog even wat voor soort topics dit allemaal kunnen zijn. Van mijn part mogen het ook gewoon normale topics zijn, maar ook claneventen, ceremonies(al lijkt me dat een beetje moeilijk, omdat het voornamelijk wel even duurt voordat iedereen daarop gereageerd heeft) et cetera. Maar dit moeten dan wel uitsluitend topics zijn met katten binnen de clan. Wanneer de einddatum is geweest worden de 'aanmeldingen' gesloten en wordt het aantal posts geteld - dit kan ook al van te voren gedaan worden - en daaruit zal een top 5 ontstaan en de clan op de eerste plaats wint de prijs.

Prijzen
Ik stem ervoor om ze óf weg te geven aan de personen die het actiefst waren in de gewonnen clan of aanmeldingen te openen. Ik heb het persoonlijk niet zo op random verloten, omdat degene die dit dan zou krijgen die prijs misschien helemaal niet wilt hebben of iets anders in die trant. Misschien, als het niet gaat via de actiefste personen, dat iedereen die mee heeft gedaan in een topic zich kan aanmelden voor een bepaalde prijs/prijzen waar hij of zij aan mee wilt doen voor een loting; dat dan de mensen die zich daarvoor hebben aangemeld en hebben bewezen dat ze hebben meegedaan in het event, geloot worden?

Over de prijzen zelf vind ik het wel leuk om te horen 'een kat van buiten de clan binnenlaten' of zoiets waar heel veel mensen wel animo voor hebben; want wie wil nou niet iets aparts bespelen? Ik vind het persoonlijk net zoiets als de hoge rangen, het is iets dat door veel mensen gewild is. Met het idee dat er ook een algemene prijs zou moeten zijn voor de clan, ben ik het ergens wel mee eens. Misschien iets waar iedereen wel van kan profiteren, mag ook iets heel klein zijn zoals geen prooischaarste tijdens de winter tijden, maar het lijkt mij over het algemeen moeilijk om zo'n soort prijs te verzinnen.


[Idee] Dominance Battles VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 21:08

Ik vind het een leuk idee, ook iets om mensen aan te sporen weer wat te gaan doen ^^
Ik heb wel 2 dingetjes/vraagjes;
- Als het een bepaalde periode is, laten we zeggen een week ofzo, krijg je dan niet het probleem dat mensen dan juist die week actief gaan doen, zodat ze een prijs krijgen en daarna niet meer posten, totdat dit weer begint? Natuurlijk zal zoiets bijna niet voorkomen, maar het ging toch even door mijn hoofd xD
- Zijn de prijzen voor de katten individueel, voor de speler van de katten of voor de gehele clan? Ik dacht misschien kun je een kleinere prijs doen voor de gehele clan (Iets zoals een extra gebied zoals al voorgesteld was) en dan voor de personen/katten zelf nog iets extra's.

x


[Idee] Dominance Battles WI8to82
~x~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Constellationmoon
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
hehehehehe my name is Laurierblad
155
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Constellationmoon
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 22:19

echt een super leuk idee en misschien voor de meeting kunnen jullie de punten telling gebruiken en dan aanzetten daarmee kan je zien hoeveel topic iemand heeft gemaakt ongeveer dan.


[Idee] Dominance Battles Ab59q9
I don't know where I'm. I'm standing at the back And I'm tired of waiting.
And I don't want to hear the sound, of losing what I never found.
Constellationmoon
old stuff:

Thema and voice:

ACCOUNTS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Dominance Battles 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 22:35

Leuk idee, maar inderdaad lastig met goed organiseren :'D

-  Misschien is het niet zo leuk als je clan niet meer mee mag doen als je gewonnen hebt, want winnen is goed, en dat krijgt een beloning.. Verder is het beter voor fanatisme om die clan 'nou eindelijk eens te verslaan' -dacht ik-

- Als tellen dacht ik eerder omtrent de dingen die Linn zei, maar dan ook actieve topics, aangezien de meest actieve topics bij mij vaak langer duren dan een maand. Daarom dacht ik dat elke clan een topic kon openen, waar de spelers de topic links in moeten plaatsen die die week-maand-weetikveelwat geopend zijn, en het aantal posts dat zij daarin gepost hebben. Die kan je dan bij elkaar optellen, en dan heb je de RPG posts. Dan kan je ook nog lastiger gaan doen, en de topics met apprentice en mentor meer mee laten tellen, maar zover denk ik niet na

- Verder lijkt het me ook niet erg handig om, als zoiets een week duurt, de meest actieve personen te belonen, aangezien veel mensen wel eens weg zijn, of die week gewoon niet veel tijd hebben. Die kunnen dan best balen omdat ze veel topics hebben, maar geen tijd. Ook kan het dan zijn dat je een bunch open topics krijgt waar niet op gereageerd wordt. Als je zo'n soort iets echter voor een maand doet ofzo, is het al lastiger om 'vals' te spelen.

Dat was mijn input :')

Nogmaals, wel echt een leuk idee!!


[Idee] Dominance Battles Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimema 31 maa 2014 - 13:04

Misschien nog wat ideetjes voor persoonlijke prijzen: Een kat laten opstaan uit de dood, een ongewoon vachtpatroon, een ongewone oogkleur (ongewone vachtkleur lijkt mij nogal.. Niet mogelijk, niet?), een extra kitten in een nestje, een extra ledemaat, een ongeneeslijk zieke kat toch laten genezen...



[Idee] Dominance Battles Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Squirrelkit*
Member
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Le AA(Amy)
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♦6 Moons ♦
Gender:
Rank:
Squirrelkit*
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimema 31 maa 2014 - 15:25


~Prijzen zijn leuk, maar misschien een beetje lastig. Ik stel voor, net als iemand anders, om één clanprijs te doen en een top 3 van actieve katten, die ook een prijs krijgen. Iets als setjes lijkt me niet zo.. Dat is zo gewoontjes, en er zijn mensen als Bunny die barsten van de ideën. Het lijkt mij meer een simpele prijs als een aparte oogkleur of zo.

~Ik sluit me aan bij Linn

~Je maakt een top 3 van de actiefste katten (per clan) en bij de clans heeft het topic met de meeste katten plaats 1. Simple as that.



[Idee] Dominance Battles Ibh2f5
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
[Idee] Dominance Battles 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimema 31 maa 2014 - 15:31

*Komt hier weer*

Ik hoop dat dit geen spam is, zo jam ik zal het niet weer doen ^^"

Bunny & Bregje (toch?)

Ik denk niet dat het handig zou zijn als er aparte oogkleuren komen, of speciale ledematen, krachten, opstaan uit de dood, etcetera. Aangezien de site nu nog alles best realistisch houd, zodra je gaat beginnen met dat soort dingen gaat het steeds gekker worden… Ik denk juist dat het de kracht van het forum is dat de onmogelijke dingen eruit gefilterd zijn -save Starclan-
Misschien dat je juist gewoon een award moet doen, en dat die personen die dan bij hun awards mogen plaatsen. Anders zou het ook kunnen dat mensen jaloers worden of ermee gaan pronken, het is nog steeds gewoon een soort spel, daarom weet ik niet of blijvende cadeaus wel zo handig zouden zijn...
-Gewoon mijn mening-


[Idee] Dominance Battles Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[Idee] Dominance Battles DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Idee] Dominance Battles   [Idee] Dominance Battles Icon_minitimema 31 maa 2014 - 15:34

Tallkit schreef:
*Komt hier weer*

Ik hoop dat dit geen spam is, zo jam ik zal het niet weer doen ^^"

Bunny & Bregje (toch?)

Ik denk niet dat het handig zou zijn als er aparte oogkleuren komen, of speciale ledematen, krachten, opstaan uit de dood, etcetera. Aangezien de site nu nog alles best realistisch houd, zodra je gaat beginnen met dat soort dingen gaat het steeds gekker worden… Ik denk juist dat het de kracht van het forum is dat de onmogelijke dingen eruit gefilterd zijn -save Starclan-
Misschien dat je juist gewoon een award moet doen, en dat die personen die dan bij hun awards mogen plaatsen. Anders zou het ook kunnen dat mensen jaloers worden of ermee gaan pronken, het is nog steeds gewoon een soort spel, daarom weet ik niet of blijvende cadeaus wel zo handig zouden zijn...
-Gewoon mijn mening-
Geen krachten ofcourse, dat dacht ik ook al x'D Maar het zijn maar voorstellen die ik vannacht rond 11 uur bedacht had toen ik niet kon slapen x'D Maar gewoon een award, dat lijkt me dan ook zo.. acclimatisch (als dat al een woord is xD)



[Idee] Dominance Battles Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Idee] Dominance Battles
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: