Nationwide



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nationwide

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Nationwide   Nationwide Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 18:02

De kitten strompelde langzaam rond. Het feit dat hij veel vriendjes, of eerder gezegd, vriendinnetjes, had. Zinde zijn zusje Running niet, ze had het hem verteld, en Tall had het eigenlijk ook wel aan zien komen. Hij ging nu om met veel meer katten, en niet alleen met zijn siblings, maar dat moest toch kunnen? Hij moest toch ook vrijheid kunnen hebben? Een zucht rolde over de kleine kat's lippen en hij liet zich neerploffen op de zachte sneeuw, waarom was het leven dan ook zo lastig? Elke dag weer was hij aardig tegen anderen, en ja, soms een beetje betweterig misschien, maar dan wist hij het ook gewoon beter! Hij sloot zijn ogen, in de hoop dat alle problemen dan even uit zijn hoofd zouden gaan, maar toen dat niet werkte sprong hij weer gefrustreerd op. "Daarom!" Riep hij hard, toen hij er ineens achterkwam dat er net een grote zwarte kater voor hem langsliep. Meteen schaamde hij zich diep, en keek naar zijn pootjes, "Sorry m'neer,"

- Smokebreath


Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 18:55

Met logge, ietwat slepende pootstappen liep Smokebreath richting de prooistapel, nog licht slaapdronken door de diepe slaap waarvan hij net genoten had. Maar voor de rest was zijn humeur naar omstandigheden standaard, chagrijnig dus. De kater passeerde de nursery totdat er ineens iets keihard geschreeuwd werd. Wat krijgen we nou?! Meteen werd de kater losgerukt uit zijn gedachten en sprong licht op, z'n nekharen overeind en zijn nagels op het punt van uitklappen, als er iets aan de hand was, moest hij immers snel reageren. Maar het enige wat er naast hem stond was een kleine kitten, op wie hij nou met licht vernauwde ogen neerkeek. "Sorry m'neer..." Miauwde het katertje. Hoe erg de demonenkroost van Shrewstar wel niet kon verschillen van elkaar verbaasde hem mild, maar hij zei er niks van. "Je moet niet zo hard schreeuwen op de vroege ochtend jong," bromde de kater als reactie.


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimewo 2 apr 2014 - 20:35

Hij schrok een beetje van de chagrijnige ogen, en het niet erg vriendelijk kijkende gezicht. Maar Tall hield zijn eer, en die van zijn familie hoog, en dus bleef de kitten staan. "Je moet niet zo hard schreeuwen op de vroege ochtend jong," Er werd schuldbewust geknikt, hij wist het ook wel, hij was het allemaal zat geweest. "Ja m'neer, ik snap het," Hij keek een beetje angstig naar de grond, maar richtte al snel zijn schouders en keek weer omhoog in de andere kater's ogen. "Weet u misschien.. Of siblings lang boos blijven m'neer?"


Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 0:03


Het was maar een vreemd figuurtje tegenover hem, eentje die het ene moment in Smokebreath's optiek brutaal in je ogen keek en vervolgens weer angstig naar de grond keek. "Ja m'neer, ik snap het," Miauwde het katertje, waarna hij een ietwat aparte vraag stelde. "Weet u misschien.. Of siblings lang boos blijven m'neer?" Vroeg het katertje. Oh Starclan, moesten ze dat aan hem vragen? Als die siblings toevallig 'Smokebreath' heetten, dan zou hij zonder twijfel ja kunnen zeggen. Hij had immers al in geen manen meer met zijn sibling gesproken. Maar dat terzijde. "Dat ligt aan de kat." Bromde Smokebreath rustig. Maar hij had twee van z'n siblings ontmoet, Runningkit was verlegen en stil zover hij wist en Lightningkit kwam een beetje op hem over als een watje, een rakker, maar nog steeds een watje. Wat viel daar nou ruzie mee te maken? Hij wist het niet, hij had geen van de kittens van Shrewstar lang meegemaakt. Of had ze er meer? Nee, dat zou hij wel geweten hebben.


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 22:12

Een beetje verlegen keek Tallkit op naar de kater, maar toen het antwoord er niet snauwend, of boos uitkwam ontspande hij zich wat meer. "Dat ligt aan de kat." De kater hield even zijn kopje schuin, dit was verwarrend. "Oke," Begon hij langzaam, nog steeds diep in gedachten verzonken. "Maar, wat nou als die poes heel aardig is?" Er was een glans van onrust in zijn glimmende oogjes te zien, in geen tijden had een probleem hem zo geboeid. Normaal hield de kitten van uitdagingen, iets te veel zelfs, maar dit, dit was andere koek. Vragend keek hij op naar de grote kater, "Wat is uw naam eigenlijk?" vroeg hij plotseling, waarna zijn manieren weer in zijn achterhoofd kwamen, en de kitten er snel achteraan voegde hoe hijzelf heette. "Ik ben Tallkit,"


Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimedo 3 apr 2014 - 23:27


Met een half oor luisterde de donkergrijze brombeer naar de pratende kitten. Waarom dachten ze de laatste tijd in Shadowclan dat 'ex-medicine cat' gelijk stond aan psychiater? Hij vond dit namelijk totaal niet bij elkaar horen en liet dat het liefste wel merken. Maar voor nu hield hij zich koest. Hij had geen zin om wéér mot te hebben met de clanleader. Dat was al vaak genoeg gebeurd. Knallende ruzies, echt waar. De woorden verbaasden hem echter lichtjes toen hij ze hoorde, al liet hij het aan de buitenkant niet merken. Die kleine verlegen Runningkit? Had de kater daar problemen mee? "Als de poes heel aardig is?" Had de kitten hem gevraagd. "Dan komt het meestal wel goed," bromde de kater. "Smokebreath is de naam. De jouwe kende ik al." Miauwde Smokebreath rustig.


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 15:46

Zijn bezorgde ogen keken op naar de kater, wachtende op het antwoord. Die kater was groot, hij zou het antwoord wel weten. Inderdaad, de kater kwam met een antwoord, rustig en beheerst. "Dan komt het meestal wel goed," Tallkit zuchtte opgelucht, en liet zijn kont automatisch op de grond vallen nu de spanning uit zijn lichaampje verdween. Als deze kater dat ook dacht, dan was het vast wel zo. "Smokebreath is de naam. De jouwe kende ik al." De kitten knikte, keek even naar de grond, maar richtte zijn hoofdje met een ruk weer op de kater toen hij ineens begreep wat hij zojuist had gezegd. "Wacht even," Mompelde de kitten zacht, en sprong toen enthousiast weer op, "Ik ken u!" Hij snoof nog eens diep, en knikte om zichzelf te bevestigen, "Ja, ik herken uw geur," Sprak hij verrast, de naam was ook niet helemaal nieuw, maar waar hij die had gehoord wist de kater niet meer. "Hoe kan dat zijn?"


Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 18:05


De kater keek rustig neer op de kitten, zijn pluizige staart om zijn lichaam heen gekruld. De kitten werd ineens weer enthousiast en vrolijk en begon weer te ratelen. Hield dat kleine ding nou nooit eens op met kletsen? "Ik ken u!" Smokebreath trok zijn wenkbrauw iets op terwijl de kitten door begon te ratelen, "Ja, ik herken uw geur," Sprak deze vervolgens. "Hoe kan dat zijn?" Vroeg deze vervolgens. Smokebreath haalde z'n schouders op. "Ik was bij je geboorte aanwezig en ik heb laatst met je zusje gepraat." Bromde hij, "Waren dit alle vragen of heb je er nog meer?"


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimevr 4 apr 2014 - 18:48

De kater trok zijn wenkbrauw op, maar beantwoordde zijn vragen rustig en compleet. Terwijl Tallkit luisterde werkten zijn hersenen op volle toeren, waar was het dat hij zijn naam eerder had gehoord? "Ik was bij je geboorte aanwezig en ik heb laatst met je zusje gepraat." De kitten knikte even, was het dat de kater zijn moeder had bezocht? "Waren dit alle vragen of heb je er nog meer?" Nu had hij Tallkit's volledige attentie, hij was nog lang niet klaar met vragen stellen! Een vlaag van paniek verscheen in zijn ogen, "Nee m'neer, wacht nog heel even, bijna m'neer," Antwoordde hij, bang dat Smokebreath nu alweer zou gaan terwijl hij nog lang niet alles wist. "Ehm.. Weet u bijvoorbeeld ook of het Running zou moeten uitmaken, en waarom het haar uitmaakt dat ik meerdere vrienden heb?" Hij keek even vragend op naar de kater, en vroeg toen meteen zijn volgende vraag, nog steeds er niet helemaal van overtuigd dat de ander zou blijven zitten om ze te beantwoorden. "Heeft u trouwens iets bijzonders gedaan laatst? Ik herken de naam," Ratelde hij door, maar viel toen eindelijk stil. Eerst maar eens antwoord op deze vragen, dan kwam de rest wel.


Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 0:41


 "Nee m'neer, wacht nog heel even, bijna m'neer," antwoorde de kitten. Het was bijna of het jong in paniek was geraakt. Smokebreath zuchtte lichtjes. “Spit it out then.“ Bromde hij. Zijn geduld begon op een laag pitje te staan, dat moest hij heel eerlijk toegeven. Great Starclan, hoe hield Shrewstar het vol. "Ehm.. Weet u bijvoorbeeld ook of het Running zou moeten uitmaken, en waarom het haar uitmaakt dat ik meerdere vrienden heb?" Met een half oor luisterde Smokebreath naar het jonkie en wat het allemaal te brabbelen had. Zowaar vond hij het ook nog in de goedheid van zijn hart om antwoord te geven ook. “Ik denk dat Runningkit bang is om je kwijt te raken,“ Miauwde de kater uiteindelijk maar. Was dat voldoende? Hield het beestje nu eindelijk op met z’n gepiep? "Heeft u trouwens iets bijzonders gedaan laatst? Ik herken de naam," Ratelde de kitten echter door. “Ex-medicine cat.“ Miauwde Smokebreath kort.


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 12:19


Nationwide Sghh1i

De grote kater leek niet blij te zijn met het feit dat Tallkit zoveel praatte, en tegelijkertijd zoveel vragen stelde. Maar hij beantwoordde ze wel netjes, wat Tallkit plezier deed. Het antwoord op de eerste vraag leek hem, hoe langer hij erover nadacht logischer, dus knikte hij als antwoord. Bij het antwoord op zijn tweede vraag raakte hij echter in de war, en deze keer was zijn vraag dan ook heel kort, wat Smokebreath zou moeten plezieren. "Ex?" Klonk zijn stem vragend, en een beetje in de war. Waarom zou de ander dat hebben gedaan, je werd toch alleen medicine cat als je het leuk vond? Hem bijvoorbeeld, hem leek het niks.



Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:26

Smokebreath rolde eventjes met zijn ogen en gaf zijn grijze pels een aantal vlugge likken. Zometeen zit ik hier van sunset tot sundown… Bedacht hij zich grommend. Maar de kitten was niet van plan om zijn ’prooi’ te laten gaan en bleef door vragen. ”Ja, ex, ik geloof dat ik geen spraakgebrek heb?” merkte Smokebreath op op een rustige toon.


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimewo 9 apr 2014 - 16:47


Nationwide Sghh1i

De kater leek er niet vrolijker op te worden, maar nu Tall dan eindelijk iemand had gevonden die zijn vragen wel wilde beantwoorden, bleef hij doorvragen ook. ”Ja, ex, ik geloof dat ik geen spraakgebrek heb?” De kitten knikte, "Ja m'neer," Begon hij zich al te verontschuldigen, maar bedacht zich halverwege, en stelde in plaats van zich voor te stellen, een vraag. Alweer. "Waarom vroeg ik me af," Zijn heldere oogjes keken verwachtingsvol naar Smokebreath op, en zijn mond was gevormd in een ontzagwekkende 'awe' voor de kater. Medicine cat, en dan nu ook nog warrior. Deze kater was powerful.



Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 0:11

Irritatie bleef opborrelen in zijn maag en hij moest echt zijn uiterste best doen om de kitten niet gewoon hier en nu, per direct een snauw te geven. Het zou zijn reputatie in de clan niet zoveel goeds doen als hij dat deed. "Waarom vroeg ik me af," Miauwde de kater voor hem. Natuurlijk, nog een vraag. Het zou ook niet. De kater vernauwde zijn ogen lichtjes. "Heb jij geen andere katten om te gaan pesten?" Bromde de kater eerst, maar hierna vond hij toch nog wat pure goedheid in zijn hart om nog een klein antwoord te geven. "Littlestream was volleerd, dus ik kon weer terug naar de taken die ik het leukst vond." Bromde de kater vervolgens.


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimedo 10 apr 2014 - 17:05


Nationwide Sghh1i

Hij lachte wat ongemakkelijk toen de oudere, en veel grotere kater hem vroeg of hij anderen niet moest pesten. Een beetje in de war hield Tallkit zijn kopje schuin, en probeerde het sarcasme level van de vraag in te schatten. Hij gaf dit echter op toen de kater zijn vraag beantwoorde. "Littlestream was volleerd, dus ik kon weer terug naar de taken die ik het leukst vond." Tallkit knikte, dat klonk logisch. Dat was eigenlijk zelfs wel heel goed te begrijpen! Vrolijk aangezien hij het nu begreep glimlachte Tall even, maar gunde Smokebreath niet veel rust daarna. Nog één vraag. "Vind u mijn moeder aardig m'neer?" Er zat geen diepere gedachte achter de vraag, maar Tallkit was zijn persoonlijke onderzoekje in de clan begonnen, en wilde graag weten wat iedereen van iedereen dacht. Dus nu ook Smokebreath.



Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 23:20

Smokebreath rolde met z'n ogen. De kitten was ook nooit klaar. Hij zag het mondje al open gaan. Maar de vraag deed hem van binnen verschieten en shockeerde hem, al liet hij het niet aan de buitenkant zien. "Vind u mijn moeder aardig m'neer?" Had de kitten gevraagd. Was dat een strikvraag? De kater hield zijn kaarten dan ook dichtbij zich. "Waarom wil je dat weten?" Bromde de kater. Misschien dacht hij er wel veel te veel van. Smokebreath was immers meestal zo gesloten als een boek.


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 15:30


Nationwide Sghh1i

Het was even stil, en toen kwam er een wedervraag. Iets waarvan Tallpaw wist dat het niet beleefd was om te doen. Dus keek hij even afkeurend naar de kater met pretlichtjes in zijn ogen, en gaf toen toch antwoord. "Omdat ik graag wil weten wat katten in de clan van elkaar denken," Begon hij, "Een clan kan pas goed werken als iedereen elkaar accepteert," Eindigde hij, met een veelzeggende blik in zijn ogen. Het was best lachwekkend, aangezien de kit zichzelf heel serieus nam, maar de woorden klonken te wijs vanuit zijn mond.



Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 0:25


Smokebreath krulde zijn pluizige staart om zijn voorpoten heen, zijn gele ogen eventjes op de lucht gericht voordat hij zijn oren weer naar Tallkit moest draaien. "Omdat ik graag wil weten wat katten in de clan van elkaar denken," Begon deze, "Een clan kan pas goed werken als iedereen elkaar accepteert," Smokebreath fronste eventjes lichtjes. Nooit dat die uk dat zelf heeft bedacht. Ging er eventjes droogjes door zijn hoofd heen. Maar voor de rest wierp hij weer even een blik op het jonkie. "Je moeder is een capabele leider," bromde Smokebreath, waarna hij uiteindelijk maar een wedervraag stelde. Hij vreesde voor een stortvloed van woorden, maar hij wilde het onderwerp van Tallkit's moeder af hebben. "Wat denk jij dan van de katten in de clan?"


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Nationwide 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:17


Nationwide Sghh1i

Zijn ogen lichtten vrolijk, en vol blijdschap op toen de ander eindelijk een wedervraag stelde. "Wat denk jij dan van de katten in de clan?" Even deed de kitten alsof hij diep na moest denken, maar het antwoord was niet echt lastig voor hem. "Iedereen is anders," Stelde hij simpelweg, trots op zijn volwassen uitspraak, ha! Daar kon de kater tegenover hem nog wel een puntje aan zuigen. Helaas voor Smokebreath zat het echter in Tallkit om overal een vraag van te maken. Zo ook nu, "Denkt u niet?"



Nationwide Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Nationwide DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Nationwide   Nationwide Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 16:46


De massieve kater richtte zijn gele blik op de kleine kater, wie helemaal vrolijk werd van zijn wedervraag. Nou, had hij blijkbaar nog iets goed gedaan. Dat deed hij immers niet vaak sociaal. "Iedereen is anders," stelde de kitten naast hem simpelweg, "denkt u niet?" Vroeg de kitten vervolgens. "Dat is zonder meer waar," bromde de kater. Hij zou wel weer een wedervraag kunnen stellen, maar om eerlijk te zijn had de ex medicine cat geen zin om nog een keer een stortvloed van woorden uit te lokken van de kitten.


Nationwide JtCOU2C
Fun stuff:


Nationwide J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nationwide
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: