Splashy Mouse [&Tall]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Splashy Mouse [&Tall]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 13:49

Het water was verschrikkelijk koud, omdat het stroompje zo nu en dan wat water liet opvliegen en het dan op haar vacht terecht kwam. Toch hield Runningpaw haar concentratie gericht op een klein grijs muisje. Ze kon het wel! Voorzichtig stapte ze naar voren en hoorde het harde gekraak van een twijgje, nee! De muis spitste zijn oortjes en begon te rennen, maar de Apprentice had zich al in beweging gezet. Met haar poot sloeg ze het diertje, die van de oever werd geslagen en in het water terecht kwam. Voor een kat was het niet diep, maar voor het muisje wel. Snel pakte Running het diertje op bij zijn nekvel. Hij was helemaal doorweekt en spartelde tegen. Euh.. en nu..?


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 13:56


Splashy Mouse [&Tall] 2vtxhll

De kater was langzaam aan achter het poesje aan geslopen, ze wist niet dat hij er was. Dat wilde hij graag zo houden, ze hadden naar haar idee vast nog steeds ruzie, maar hij wilde toch bij haar zijn. Dus volgde haar trouwe broer haar gewoon als ze ging jagen. Rustig, en zonder een beweging te maken keek hij toe hoe de zwart-witte poes de muis uit het water viste, en er naar keek. Inhouden was nu niet meer mogelijk. "Mooie vangst," Zei hij zacht, toen hij van naast de boom vandaan kwam. Zijn ogen waren nu niet vrolijk of ondeugend, eerder onzeker. Zou ze zijn bijzijn goedkeuren? "Nu moet je zijn nek breken," Zei hij weer, zacht en terwijl hij met zijn staart naar het muisje wees. "Het is niet zo lastig, moet ik het je laten zien?"




Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 14:05

Wat onzeker keek ze naar het spartelende muisje in haar bek. "Mooie vangst," Ze schrok op door de stem en haar blauwe ogen werden groot toen ze Tall zag. Haar nekharen begonnen te prikkelen. Ze had wel weer wat geruchten gehoord, hoor. "Nu moet je zijn nek breken," Ze negeerde zijn worden en versmalde haar blik. "Het is niet zo lastig, moet ik het je laten zien?" Ze deed een stapje achteruit, hoofdschuddend, maar was vergeten dat ze vlak naast de oever had gestaan en gleed uit. De Apprentice viel in het water en liet het muisje los, die over haar achterpoot weer op de oever vluchtte. Trillend sprong overeind, het koude water droop van haar vacht af. "Kijk nou wat je hebt gedaan!" Mompelde ze boos en richtte haar kwade blik op haar broer.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 14:34


Splashy Mouse [&Tall] 2vtxhll

Het poesje was niet blij hem te zien, dat was waar hij al bang voor was geweest. Onzeker schuifelde hij wat met zijn poten, en bood zijn hulp aan, maar schrok zich dood toen zijn zusje achteruit liep en in het stroompje viel. Hij zette al zijn principes opzij, en rende in een vlaag van angst naar haar toe, om al snel te zien dat het goed met haar ging. "Kijk nou wat je hebt gedaan!" Beledigd keek hij haar aan, en gooide zijn hoofd in zijn nek. "Ik haal hem wel," Zei hij teleurgesteld, en dook zonder nog naar Running te kijken achter het muisje aan. Door zijn habit van elke avond te gaan zwemmen kon hij het redelijk goed, en dus had hij binnen niet al te lange tijd het muisje vast. Daarna liep hij rustig terug, en liet het voor haar neer vallen. "Zo goed madam?"




Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimezo 6 apr 2014 - 17:43

Toen Tall dichterbij kwam, deed ze snel weer een stapje naar achteren. Het water likte nu aan haar hielen, maar dat interesseerde haar niet echt veel. Hij moest weggaan. Hij wilde haar toch niet en als hij naar Cherrykit was gegaan dan.. Ze beet op haar lip, maar de jaloezie vermorzelde haar schuldgevoel al snel. De kater had het gewoon over zichzelf afgeroepen. "Zo goed madam?" Nog een keer deed ze een pas naar achteren. "Waarom doe je dit..?" Vroeg ze, duidelijk nog boos en niet tevreden.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 15:31


Splashy Mouse [&Tall] 2vtxhll

Hij zuchtte verslagen toen ze nog steeds boos tegen hem deed. Zijn ogen stonden nu half paniekerig, half moe van alle tegenslagen die zijn zusje hem had gegeven. "Waarom doe je dit..?" Gefrustreerd sloeg de kater met zijn staart op de grond. "Omdat je mijn zusje bent en ik van je hou!" Riep hij wanhopig uit, en keek haar daarna recht aan. "Maar jij dus duidelijk niet van mij,"




Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 16:13

"Omdat je mijn zusje bent en ik van je hou!" Ze richtte haar blauwe blik op de grond en begon de grond te kneden met haar voorpoten. "Maar jij dus duidelijk niet van mij," Haar nekharen sprongen overeind en meteen keek ze haar broer weer aan. ".. ik niet?" Sprak ze fel en zwiepte kwaad met haar staart. "Jij was degene die mij in de steek liet voor dat mormel! Wat nou als er iets gebeurd was? Dan was je er niet geweest om me te beschermen! Nu doe ik het zelf en dan houd ik niet eens meer van je?" Gromde ze en versmalde haar blik.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 16:31


Splashy Mouse [&Tall] 2vtxhll

Hij was moe, at niet bijster veel, en heel heel erg geïrriteerd door het poesje voor hem. Nachten had hij wakker gelegen over haar, en dan deed ze dit. "Jij was degene die mij in de steek liet voor dat mormel! Wat nou als er iets gebeurd was? Dan was je er niet geweest om me te beschermen! Nu doe ik het zelf en dan houd ik niet eens meer van je?" Hij gromde extra hard terug om te laten zien dat hij geen zin had in haar gegrom. Zijn grom was toch echt dieper en angstaanjagender dan die van zijn kleine zusje. "Weet je Running, ik deed het, omdat ik om anderen geef.. Maar zodra iemand twee seconden weg is bij jou flip je!" Wanhopig sloeg zijn stem over, "Ik probeer de hele tijd duidelijk te maken dat ik er altijd voor je ben en voor je zal zijn, maar je vertrouwd me niet!" Zijn stem was nu schor, waardoor hij best zielig klonk, maar zijn half boze, half wanhopige blik hielp daar niet aan mee.




Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 16:40

"Weet je Running, ik deed het, omdat ik om anderen geef.. Maar zodra iemand twee seconden weg is bij jou flip je!" Ze drukte haar oren tegen haar kop bij de grommende toon van Tall en boorde haar nageltjes in de grond. "Ik probeer de hele tijd duidelijk te maken dat ik er altijd voor je ben en voor je zal zijn, maar je vertrouwd me niet!" Ze negeerde zijn blik en keek naar de grond. "Laat me dan maar alleen." Haar stem klonk bitter en ze weigerde hem aan te kijken. "Kan je nog genieten van al die betere aandacht." Ze draaide zich met een ruk om en ging bij de oever zitten, haar blik richtend op het water.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 17:04


Splashy Mouse [&Tall] 2vtxhll

Gefrustreerd gooide hij zijn kop in de lucht toen zijn lieve zussie zich omdraaide en bij de oever ging zitten. Wat was ze soms een! "Kan je nog genieten van al die betere aandacht." Hij schudde zijn hoofd, nee nee, zo eindigde dit niet. "Nee Running, begrijp je me dan niet?!" Moe van alle emoties liet de kater zich op de grond vallen, en keek smekend naar het poesje. "Ik wil hun aandacht niet.. Ik wil die van jou,"




Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 19:09

"Nee Running, begrijp je me dan niet?!" Ze draaide haar kopje koppig weg toen Tall haar probeerde aan te kijken. Zo snel kwam hij er niet vanaf, ze was diep gekwetst. "Ik wil hun aandacht niet.. Ik wil die van jou," Ze draaide haar kopje langzaam weer om, maar keek nog naar het water, naar haar eigen spiegelbeeld. "Kan niet meer, jij wilt er andere vrienden bij, meer vrienden en dan zal ik waarschijnlijk wel uit je beeld vallen." Zuchtte ze zachtjes.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 7 apr 2014 - 19:14


Splashy Mouse [&Tall] 2vtxhll

Hij hief hoopvol zijn kop op toen het poesje zich om leek te draaien, maar liet zich weer gefrustreerd vallen toen hij haar antwoord hoorde. "Kan niet meer, jij wilt er andere vrienden bij, meer vrienden en dan zal ik waarschijnlijk wel uit je beeld vallen." Een korte zucht verliet zijn lippen, en zijn inmiddels schorre stem doorbrak de stilte. "Waarom denk je dat toch steeds? Ik ben er toch altijd voor je geweest?" Een lichte snik van onmacht klonk nu ook nog eens door in zijn stem. Furieus probeerde de kater hem eruit te halen toen hij verderging. "Cherry, Frost, Snowy, Arcane.. Ze betekenen niets voor mij als jij me dan niet meer wilt zien Running… Begrijp me nou.. Alsjeblieft," De laatste woorden klonken nu echt smekend, en het werd duidelijk dat de oh zo stoere kater nu echt aan het eind van zijn Latijn was, wat moest hij zonder Running?




Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 15:14

"Waarom denk je dat toch steeds? Ik ben er toch altijd voor je geweest?" Ze begon de grond met haar pootjes te kneden. Hij dacht ook niet zoals zij.. "Cherry, Frost, Snowy, Arcane.. Ze betekenen niets voor mij als jij me dan niet meer wilt zien Running… Begrijp me nou.. Alsjeblieft," Ze drukte haar oren tegen haar nek en wierp kort een blik op haar broer. "Je snapt het niet Tall, jij bent de enige die ik heb die ik echt vertrouw, maar als jij steeds met anderen bezig ben, ben ik helemaal alleen."


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 17:17


Splashy Mouse [&Tall] 2vtxhll

Zijn ogen lichtte even op toen ze naar hem omkeek, maar de lichtjes doofden al snel toen haar stem nog steeds kil was. "Je snapt het niet Tall, jij bent de enige die ik heb die ik echt vertrouw, maar als jij steeds met anderen bezig ben, ben ik helemaal alleen." Hij knikte, en stond toen op om iets dichterbij te komen, "Maar wat nou," Begon hij voorzichtig, "Als we elke dag samen bij elkaar komen, en de dag doorspreken?" Vrolijk, en best tevreden met het idee keek hij haar aan, "Want ik ben er echt voor je Running, écht,




Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 20:42

"Maar wat nou," Running richtte haar blik weer op haar spiegelbeeld en zuchtte zachtjes. "Als we elke dag samen bij elkaar komen, en de dag doorspreken?" Heel voorzichtig keek ze hem weer aan, nog niet echt overtuigd. "Want ik ben er echt voor je Running, écht," Hij wilde het dan wel proberen voor haar, maar straks vergat hij een dan en dan.. ".. Goed dan.." Mompelde ze nog ietsjes bitter na een lange stilte.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimedi 8 apr 2014 - 22:39


Splashy Mouse [&Tall] 2vtxhll

Ze liet hem deze keer wel dichterbij komen, wat zijn hart een vreugdesprong deed maken. Daarna gaf ze het antwoord wat hij werkelijk nooit, nooit verwacht had. Ze stemde ermee in! Superblij sprong hij op, en wilde de poes kopjes en knuffels geven, maar stopte net voor hij dat deed. "Ben je niet meer boos op me dan?" Vroeg hij, niet entirely sure, wat nou als ze toch nog boos was?




Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 19:34

Naast haar voelde ze hem opspringen, maar ze wist haar blik strak op het water te houden. "Ben je niet meer boos op me dan?" Running haalde haar schouders nog wat mokkend op, Tall nog steeds niet aankijkende en klemde haar kaken op elkaar.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 15:26

Ze keek hem nog steeds niet aan, wat hem pijn deed, verslagen gaf de kater het dan eindelijk op. Hij had alles geprobeerd, alles, maar ze wilde hem niet meer, gewoon niet. "Nou," Zei hij treurig, "Ik zeg toch ook niets over jou en Eaglepaw?" Zijn stem was schor, en raspend terwijl hij nu eindelijk open kaart speelde, "Dat doet mij ook pijn Running, maar ik laat je, want als met hem samen zijn jou gelukkiger maakt, dan is dat goed, dan maakt dat mij gelukkig om jou gelukkig te zien, maar het doet wel pijn."


Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:18

"Nou, ik zeg toch ook niets over jou en Eaglepaw?" Ze fronste verbaasd. Wat..? "Dat doet mij ook pijn Running, maar ik laat je, want als met hem samen zijn jou gelukkiger maakt, dan is dat goed, dan maakt dat mij gelukkig om jou gelukkig te zien, maar het doet wel pijn." Iet wat fel keek ze hem aan. "Misschien houdt Eaglepaw zich wel minder bezig met andere poezen dan jij." Gromde ze zachtjes en keek weer naar het water. "Maar als ik opeens de slechterik ben, ga ik wel weg." Mompelde ze bitter en stond gelijk op. Met een klein sprongetje belandde ze aan de overkant van het stroompje en wierp nog een blik op Tallpaw, maar besloot vervolgens weg te gaan. Nu had ze het misschien wel verpest maar.. Tall zou vast veel gelukkiger zijn met die anderen.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:37

De volgende woorden van het poesje deden hem ineenkrimpen, wilde ze echt liever met die die die.. Lapzwans, foxhearted stom klotejong zijn? Kwaad greep hij met zijn poten naar zijn hoofd, waarom kon hij wel vrienden maken, maar zijn eigen zusje niet behouden? Gefrustreerd rende hij achter haar aan, en stopte voor de poes waar hij zich op de grond liet vallen. "Sorry…" Smekend keek hij haar aan, met grote ogen vol pijn en verdriet. Zijn stem was schor en gebroken, maar de woorden waren oprecht. "Wat, wat moet ik doen.. Wat moet ik zeggen om je weer terug te verdienen Runningpaw.. Wat?"

If I could turn back time
If I could find a way
I'd take back those words that hurt you
And you'd stay
If I could reach the stars
I'd give them all to you
Then you'd love me, love me
Like you used to do


Splashy Mouse [&Tall] Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Splashy Mouse [&Tall]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: