Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Splashy Mouse [&Tall]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 8:16

"Sorry…" Ze weigerde hem aan te kijken en keek koppig naar de grond. Waarom liet hij haar nooit met rust? "Wat, wat moet ik doen.. Wat moet ik zeggen om je weer terug te verdienen Runningpaw.. Wat?" Ze drukte zich er weer langs. "Me met rustlaten, Tall." Mompelde ze en liep weer verder.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 18:08

And I would do anyhting for love
I’d run right into hell and back
I woul do anything for love
I’ll never lie to you and that’s a fact
But I’ll never forget the way you feel right now
Oh no no way

I would do anything for love
But I won’t do that

Ongelovig keken zijn ogen naar de poes toen ze hem opnieuw de deur wees. Wat was er nou weer zo erg dat ze haar eigen broer zo afserveerde? Nu was de kater het eindelijk zat. Met vlammende ogen stond hij op, zeker wel een kop boven Running uittorende. "Goed om te weten hoe je omgaat met familie Running," Zei hij, teleurgesteld en koud. "Fijn om te weten wat ik voor je beteken," Na deze woorden liep hij langs haar heen, en keek nog een keer terug, "Niets dus,"


Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 21:02

"Goed om te weten hoe je omgaat met familie Running," Ze drukte haar oren tegen haar nek en weigerde hem aan te kijken. "Fijn om te weten wat ik voor je beteken," Ze piepte geschrokken toen hij langs haar heen liep en draaide zich om, zodat ze hem niet hoefde aan te kijken. "Niets dus," En toen was hij weg. Toen had ze haar rust. De Apprentice beet op haar lip en liet zich op de grond zakken. Haar voorpootjes legde ze in het koude water en treurig staarde ze naar zichzelf. Maar geen tranen, alles behalve tranen.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:54

De kater was al omgedraaid, en begon met weglopen toen hij ineens merkte hoe zwaar hem dit viel. Kwaad op zichzelf dat hij dit had gedaan draaide de kater zich weer om, en liep weer terug. Langzaam, en met treurig klinkende passen. De poes die daar zat, diegene die niet huilde, die had hij nodig.. Voor alles in hem, zodat hij kon werken. Dus kwamen er woorden in hem op die niet goed zouden klinken, nooit niet, tenzij ze met passie gedeeld werden. En dus deed hij dat, zijn zoetgevooisde stem weerklonk zacht, als een nachtegaal door het bos, toen hij de poes toe begon te zingen. Eerst zacht, maar naarmate hij dichterbij kwam, indringender, en met steeds meer passie die de kater vond in de noten. Hopelijk bracht dit wat warmte in haar hart.

Am I better off dead?
Am I better off a quitter?
They say I'm better off now
Than I ever was with her

As they take me to my local
Down the street
I'm smiling but I'm dying
Trying not to drag my feet

They say a few drinks will help me to forget her
But after one too many I know that I'll never
Only they can't see where this is gonna end
They all think I'm crazy but to me it's perfect sense

And my mates are all there trying to calm me down
'Cause I'm shouting your name all over town
I'm swearing if I go there now
I can change your mind, turn it all around



øøç: Whaha! >3 He. Did. It!


Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 17:26

Ze keek treurig in het water en hoorde zijn passen langzaamaan zachter worden. Alleen. Maar nee, toen hij zijn bekende stem hoorde keek ze voor een kort moment op, maar meteen wendde ze haar blik af van Tall. Hij begon steeds luider te zingen en bij elke noot spande ze haar spieren aan. Hij leek klaar te zijn en zonder hem ook maar een blik te werpen, stond ze op en draaide ze haar rug naar hem om. Alsof hij lucht was. Running beet aarzelend op haar lip, bleef even stilstaan, maar keek niet eens om. Snel liep ze weer door, haar kop laaghoudende, en bleef stug voor zich uitstarende. Zolang ze maar niet omkeek.

I said nothing
Oh, he wanted words but all he heard was nothing


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 18:21

De kater was nu toch wel een beetje kortademig omdat hij de hele tijd druk bezig geweest was met het zingen en het rondlopen, en nog steeds negeerde zijn zusje hem. Tijd voor een nieuwe aanpak, hij liep naar haar toe en ging zonder haar aan te kijken naast de poes zitten. "Hey," Mauwde hij, zijn stem lichtelijk verbaasd, "Ik ben Tallpaw, hoe heet jij?" Zijn manier om opnieuw te beginnen.



Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningvole
Member
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 DPKsfdL
965
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 15:45

Nee! Weer hoorde ze pootstappen dichterbij komen en uiteindelijk ging de kater gewoon voor haar zitten. Licht geïrriteerd zette ze haar zwart witte vacht wat op. "Hey, ik ben Tallpaw, hoe heet jij?" De Apprentice greep de natte ondergrond vast met haar voorpootjes en zuchtte wat huiverig. "Wil je me met rust laten, Tall? Ik.. ik wil je nu niet meer zien." Mompelde ze koud en keek weg naar de grond, waarna ze weer verder begon te lopen.


Topics gezocht ~
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 HCzmeD4
Whoop whoop for ladybugs~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Splashy Mouse [&Tall]   Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 mei 2014 - 15:53

De kater vond dat de reactie beter kon, maar het kon ermee door. Dus stond hij op, ging achter haar lopen, en zuchtte nog eens. "Vertel me eerst nog eens een keer wat ik precies fout heb gedaan dat ik dit verdien," Mauwde hij, problemen die je niet kon begrijpen of zien waren te lastig, ook voor hem.



Splashy Mouse [&Tall] - Pagina 2 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Splashy Mouse [&Tall]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: