Zonnen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Zonnen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 20:25

Loom rekte Honeypaw zich uit. Haar poten deden pijn van het jagen van vandaag, dus de warmte van de zon was een welkome verandering. De warmte ontspande haar spieren en ze sloot haar ogen. Haar vacht gloeide op in de zon. Ze gaapte en glimlachte. De steen onder haar was ook aangenaam warm. Ze hoorde het rivier tegen de zonnerotsen aanklotsen en kleine veldmuisjes rond de zonnenrotsen scharrelen. Ze kreeg de neiging om ze te vangen maar ze wou niet op staan, ze lag te lekker. Ze krulde zich wat op en zwiepte wat met haar staart. Ze hoorde een takje in de verte breken en opende een oog. Toen het daarna weer stil was sukkelde ze weer in, ze sloeg haar voorpoten over elkaar heen. Ze draaide haar kop toen ze weer wat hoorde, deze maal wist ze zeker dat ze iets hoorde. Ze tilde haar kop op en draaide ze zich om. Al haar spieren spanden zich aan en ze keek alert in het rond. Toen rook ze dat het een Thunderclan kat was en ze ontspande zich weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Zonnen DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 20:36

Winterpaw liep door het bos heen. Ze had vandaag al aardig wat prooi te vangen en ze begon moe te worden. Ze wilde naar een plek gaan waar ze lekker in de zon kon uitrusten. De zonnerotsen waren dus de beste plek om haar vacht op te warmen. Ze liep langzaam, maar wel behoedzaam op dingen om haar heen. Je wist nooit wat je in het bos tegen kon komen. Ze snoof in de lucht of ze iets rook. De geur van haar clanmaat Honeypaw kwam haar neus binnen. Ze ging in een struikje zitten dicht bij de zonnerotsen en keek naar Honeypaw. Ze liep naar voren toe en de struiken begonnen te ritselen. Honeypaw had haar nu vast door. Ze liep door naar Honeypaw en ging naast haar liggen. "Hey Honeypaw hoe was jouw vangst van vandaag?" Vroeg ze aan Honeypaw. Het was vandaag een goede dag om te jagen dus ze had vast wel wat gevangen. Winterpaw deed haar ogen dicht om naar de geluiden om haar heen te luisteren. Ze hoorde het ruisen van het water en de vogels die hun liederen zongen. Ze deed haar ogen weer open. Er was niks gebeurd in de tijd dat ze haar ogen had gesloten. Ze keek weer naar Honeypaw. Ze was een apprentice net zoals zij. Ze snoof de lucht weer op. De heerlijke geur van het water gemengd met het bos kwam haar neusvleugels binnen. Ze ontspande zich en haar vacht was ondertussen aardig opgewarmd. Ze ging rechtop zitten en ze begon haarzelf te wassen. Dit vond ze heerlijk lekker in de zon zitten en zichzelf wassen. Dat zou ze elke dag wel willen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 5 jun 2010 - 20:50

Honeypaw keek op en rekte zich wat uit. 'Hoi Honeypaw' Zei ze gapend en ze kwam wat overeind. 'De vangst ging wel, ik heb een houtduif, en een stuk of wat muizen gevangen, maar die houtduif was heel oud en sloom' Zei ze bescheiden. Ze kwam nu volledig overeind en rekte zich opnieuw uit. In de zon liggen was heerlijk, al gloeide Winterpaws vacht wel erg fel op in de zon. Ze kneep haar ogen er ietsjes door dicht. 'Wat heb jij zoal gevangen?' Vroeg ze nieuwsgierig. Ze vond Winterpaw een erg goede jager, Winterpaw was ook al langer apprentice dan zij. Ze kon het niet helpen maar ze kreeg er slaap van de heerlijke warmte van de zon. Ze wou alleen niet in slaap vallen, dan was ze de rest van de dag moe en sliep ze vannacht niet meer.Dus kwam ze volledig overeind en begon ze zich net zoals Winterpaw te wassen. Ze likte langs haar poten en veegde die over haar kop heen. Ze kon het niet laten om nog 1 keer te gapen. Ze grijnsde onschuldig naar Winterpaw 'Wordt jij ook zo slaperig van de zon?' vroeg ze. Ze vouwde haar staart om haar voorpoten. Ze keek naar de grens, aan de andere kant lag de rivierclan. In het verloop van de geschiedenis waren er veel gevechten om deze rotsen geweest had ze gehoord. Nu was het van Thunderclan, maar hoe lang? In ieder geval moest ze er maar van genieten zo lang het kon of niet dan? Ze ging weer liggen en rolde op haar flank. Ze genoot van de warmte van de zon die nu haar ene flank verwarmde terwijl de door de zon verwarmde steen haar andere flank verwarmde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Zonnen DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimezo 6 jun 2010 - 10:59

Winterpaw was opgehouden met wassen en keek Honeypaw aan. "Ik heb een paar muizen, wat vogels en een eekhoorn gevangen." Zei ze eerlijk. Ze keek naar de zon. Het was vandaag een heerlijke dag. Ze voelde dat ze moest gapen en probeerde het nog te onderdrukken, maar het lukte haar niet. "Ik wordt ook slaperig van de zon." Zei ze en keek Honeypaw aan. Het was heerlijk om op dagen als vandaag lekker in de zon te gaan liggen. Ze ging weer liggen en liet haar vacht lekker opwarmen. Ze keek naar de rivier. Wat zou ze graag in het water springen, maar het was Riverclan territorium, dus daar mocht ze niet komen. Ze snoof in de lucht en rook een muis. Zou ze de muis wel of niet gaan vangen. Eigenlijk had ze helemaal geen zin, maar als haar clan niet genoeg te eten had zou ze het zichzelf gaan verwijten. Ze sprong van de zonnerotsen af en landde zachtjes op de grond. Ze nam de sluiphouding aan en sloop naar de muis toe. Wanneer ze dichtbij genoeg was sprong ze in de richting van de muis. Ze landde er bovenop en beet hem snel dood. Ze liep ermee terug naar Honeypaw en legde het naast de zonnerotsen neer. Ze sprong weer op de zonnerotsen en ging weer naast Honeypaw liggen. De warmte was een beetje uit haar vacht weg, dus ze genoot weer extra van de zon. Ze draaide zich op haar zij en liet de zijkant verwarmen. Wat was dit toch heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimema 7 jun 2010 - 23:20

Honeypaw knikte goedkeurend bij het horen van haar buit. 'Niet slecht' Merkte ze op. Ze keek geamuseerd toen ze zag dat Winterpaw een gaap wou onderdrukken, dat lukt je toch niet, dacht ze. Ze grinnikte toen ze zag dat ze gelijk had. Winterpaw gaapte. Daarna zag ze dat Winterpaw overeind kwam. Ze keek er redelijk verrast door. 'Dat je nog überhaupt overeind kan komen met deze heerlijke zon op je vacht' Murmelde ze met halfgesloten ogen. Ze volgde Winterpaw nog even met haar ogen maar toen sloot ze ze. Ze was moe en prooi kon haar even niks meer schelen, ook al was ze meestal heel ijverig, ze vond dat ze even genoeg gejaagd had en even van de zon mocht genieten. Zonder haar ogen te openen draaide Honeypaw even met haar oren toen Winterpaw terug kwam. 'En? Hoe ging het?' Murmelde ze zonder op te kijken. Ze strekte zich nog even wat extra uit en gaapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Zonnen DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimedi 8 jun 2010 - 16:31

"Het ging wel. De muis was al best oud." Zei ze. Ze ging weer zitten en keek naar de zon. Wat zou er aan het einde van deze lange vlakte zitten? Waarschijnlijk kwam ze daar nooit achter, want het zou een te lange reis wezen. Ze hoefde zich daar niet druk over te maken. Ze leefde hier in het bos waar al haar vrienden waren. Ze wilde namelijk helemaal niet weg hier. Ze begon nu echt moe te worden. De zon maakte haar moe. Ze kon beter iets gaan doen, maar ze had er niet veel zin in. De prooi kwam ook al niet makkelijk meer in de buurt, dus ze had ook geen aansporing om iets te gaan doen. Ze keek naar Honeypaw. Zou zij niet ook wat willen doen? Maar op zo'n dag als vandaag wilde Winterpaw liever in de rivier springen en afkoelen, maar dat kon niet. De rivier was van Riverclan en daar mochten ze niet komen. Winterpaw keek even naar de struiken achter haar. Maar er kwam geen muis of iets anders uit. Ze besloot om toch even op te staan. Winterpaw stond op en snoof in de lucht. Geen enkele prooi te ruiken. Ze zuchtte en ging weer liggen. Waarom was er nu geen prooi te ruiken? Dacht ze. Ze kon ook in de boom gaan klimmen en daar gaan kijken voor prooi. Ze ging weer staan en sprong in een boom. Ze keek om haar heen. Een eindje verderop zat een vogel. Ze sprong zachtjes tak voor tak dichterbij. Ze nam de springhouding aan en sprong. Ze pakte de vogel uit de lucht op en landde op een tak. Ze beet de vogel snel dood en sprong weer naar beneden en liep naar Honeypaw toe. Daar legde ze de vogel neer, maar ze ging niet weer liggen. Ze zou dan weer te moe worden om een prooi te gaan vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 9:48

Honeypaw knikte en rekte zich nog een keer extra uit. Ze vouwde haar witte pootjes weer onder zich en legde haar kop erop. Zo bleef ze een tijdje liggen, haar staart zwiepte alleen maar een paar keer heen en weer. Ze concentreerde zich op het geluid van het klotsende water en het ruizen van de bomen. Ze focuste zich op alles wat uit de maat viel. Langzaam opende ze haar ogen weer en gaapte ze diep. Even langzaam stond ze ook weer op. 'Ik denk dat ik Spottedtail ga zoeken, kijken of ze me nog wat wil leren' Zei ze op een vrolijke toon. Ze sprong van de zonnenrotsen af. 'Tot snel Winterpaw!' Ze keek nog even om naar Winterpaw maar spoede toen weg richting het kamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Zonnen DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimezo 13 jun 2010 - 10:00

Winterpaw zag Honeypaw weg rennen en wilde zelf ook wel wat leren, maar ze moest eerst haar prooi naar het kamp krijgen. Ze pakte zo veel als ze kon en liep ermee terug naar het kamp. Ze legde de eerste buit neer en sprintte weer weg. Ze moest in totaal wel drie keer lopen. Het was een goede dag geweest om prooi te vangen. Winterpaw bracht wat prooi naar de elders en queens en nam daarna zelf een muis. Ze liep ermee naar het leerlingenhol en ging daar liggen om hem op te eten. Nadat de muis op was ging ze zichzelf wassen. Dit vond ze heerlijk om te doen. Ze staarde voor zich uit en wachtte totdat er iets ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:00

Steelpaw wou even rustig liggen bij de zonnerotsen, hij was namelijk heel lui vandaag een paar keer per jaar heeft Steelpaw last van een bui waarbij hij moe en heel rustig is.
Meestal ging hij dan liggen bij de zonnerotsen.
Daar aangekomen waren Honeypaw en Winterpaw daar.
Steelpaw zei iets opgewekter"Hoi, Hoe gaat het met jullie.Wat doen jullie hier, willen jullie de vragen uitgebreid uitleggen dan kan ik even liggen?."
Hij keek de 2 andere apprentices aan en wachtte tot een van de 2 antwoorden op zijn vele vragen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:09

Honeypaw had Spottedtail niet gevonden dus was weer teruggekeerd naar de zonnenrotsen. Ze was weer op de rotsen gaan liggen en had zich lekker uitgerekt. De zon scheen nog altijd even fel en voelde heerlijk op haar honingkleurige vachtje. 'Hoi' Klonk het achter haar, ze draaide met haar oren en en opende haar ogen. Ze keek Steelpaw aan. 'Oh hoi Steelpaw,' Miauwde ze opgewekt, 'Met mij gaat het prima hoor, de zon is heerlijk.' Ze strekte zich opnieuw uit en ze kwam half overeind. 'Ik was hier gaan liggen na het jagen, mijn poten deden pijn omdat ik zoveel had gerend dus deze plek leek me prima om even te ontspannen, na een tijdje ging ik spottedtail zoeken om te gaan trainen maar ik kon haar niet vinden en nu ben ik hier.' Uitgebreid genoeg? Vroeg ze met een onschuldige grijns. Ze ging zitten en sloeg haar staart om haar witte voorpootjes heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:14

"Ja dat is uitgebreid genoeg, en hoe vindt je het dat mijn zus je mentor is."
Hij begon zijn poot te likken en sprak ondertussen"Ik ben hier vanwege een luie bui. Je weet wel van het hele jaar heel actief zijn krijg ik eens in de zoveel manen een luie bui en kom ik hier om te liggen."
Hij keek rond en spuugde op de rots een paar meter verderop en ging languit liggen terwijl hij hard gaapte en zich uit rekte.
"Het voordeel van zo'n luie bui is dat wanneer ik in de zon lig snel van de overbodige energie af ben."


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:21

Honeypaw was weer gaan liggen en luisterde met half gesloten ogen. Ze had zich opgekruld en genoot van de warmte. 'Spottedtail is een hele goede mentor' Reageerde ze enthousiast, 'Ik kan heel veel van haar leren en ze is ook een hele goede warrior' vervolgde ze vol bewondering. Ze was zo enorm blij dat Spottedtail haar mentor was, ze had altijd al veel bewondering voor haar gehad. Ze hief haar kop eventjes loom op. 'Sinds wanneer is energie overbodig?' Zei ze met een rustige glimlach, 'Je kunt het altijd wel ergens in steken, je hoeft alleen maar je fantasie te gebruiken en een manier te bedenken' Mauwde ze en ze legde haar kop weer neer op de warme rotsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:24

"Je vat het niet ik gebruik heel veel energie daardoor heb ik van die hyperactiefe buien *gaap* maar dan heb ik altijd energie over wat ik ook doe en die raak ik vreemd genoeg kwijt wanneer ik lui *gaap* ben. Vat je het."
Hij rekte zich uit en sloot zijn ogen"Maar slapen lukt me nooit" Hij draaide op zijn zij en gaapde luid.
"Trouwens ik heb geen fantasie."
Hij stond op en ging op een andere rots liggen.
Geduldig wachtte hij op een reactie.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:32

Zwijgend luisterde Honeypaw naar Steelpaw, alleen draaide ze af en toe haar oren. Ze had haar ogen gesloten en haar flank bewoog rustig op en neer alsof ze sliep. Alleen haar oren verraadden dat ze niet sliep. 'Trouwens, ik heb geen fantasie' Had Steelpaw gezegd. Honeypaw opende haar oren en kwam half overeind, 'Iedereen heeft fantasie' Mauwde ze, 'In alles wat je bedenkt zit wel fantasie.' Ze kwam overeind en snorde vrolijk. Ze maakte een neuriënd geluid en ze stond helemaal op. Ze keek naar een vogel die naast de zonnenrotsen landde. Ze zakte in de sluiphouding en sloom er heen. Ze sprong van de rots af en landde op de vogel. Na een korte worsteling wist ze de vogel dood te bijten en sleepte ze hem omhoog de zonne rotsen op. 'Ben ik weer' Zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:35

"Oke, maar ik heb gewoon moeite met dingen bedenken."
Hij keek om hem heen en besefte dat er een geurspoor was bijgekomen de geur van konijn. Maar Steelpaw negeerde het hij was te lui om te jagen en hij gaapte hard.
Hij hoestte en daar kwam een klein stuk bot omhoog zo voor zijn neus.
Hij nam het tussen zijn tanden en verbrijzelde het.
Hij zei"Dat was van die muis van gister"
Steelpaw keek haar aan "wat had je dan net gedaan?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:41

Honeypaw keek naar het stukje bot en hield haar kop even schuin. Ze trok haar wenkbrauw even op, 'Eet jij dan ook botten?' Mauwde ze verrast. 'Ik geloof niet dat die eetbaar zijn,'. Ze legde de vogel voor Steelpaw neer, 'Een vogel landde naast de zonnenrotsen, ik ging hem vangen en daar is hij nu,' Vertelde ze. 'Honger?' Vroeg ze, 'Ik heb geen honger namelijk, anders gaat hij naar de prooistapel' Mauwde ze. Daarna liep ze weer weg en ging ze een paar meter verder weg liggen. Ze ging op haar flank liggen en sloot haar ogen weer. Haar staart sloeg zo nu en dan afwezig op de rotsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 21:44

"Nee geen honger en die botten verbrijzel ik dan blijven me tanden scherp. Dan heb je meer kans om littekens achter te laten."
Hij gaapde luidkeels en sprond op en riep "(CEnsuur)"
"Altijd die mieren die me moeten bijten ."
Hij gromde boos en probeerde de mieren te pletten met veel moeit tot dat hij een steen op de ingang van de mierennest rolde.
Hij spuugde en zei"Rot insecten"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 22:04

Honeypaw keek hem vreemd aan, 'Kijk maar uit dat je je tanden niet breekt, dan kun je nooit meer littekens achterlaten' Mauwde ze luchtig en ze keek op naar Steelpaw, 'Kijk je uit voor dat andere mierennest waar je nu op staat?' Vervolgde ze met een ondeugende glans in haar ogen. Zelf had ze zorgvuldig gekeken waar ze ging liggen om niet in een mierennest te gaan liggen, bosmieren konden gemeen bijten, maar dat wist Steelpaw ook zeker weten wel, zeker nu. Ze pakte de vogel die ze gevangen had op en sprong van de rotsen af, 'Ik denk dat ik maar eens terug ga naar het kamp, het is al laat op de middag' Mauwde ze en ze keek nog even om naar Steelpaw, daarna liep ze terug naar het kamp en verdween ze door de dichte varens van het woud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 22:06

"Wacht op mij!!!!!!!!!"
Steelpaw rende achterhaar aan en zei"Ik heb iets nodig tegen die mieren beten,waarom had je het niet eerder gezegt.! Trouwens muizenbotjes zijn heel zacht."
Steelpaw zat onder de bultjes hij vloekte en spuugde op de grond.
Hij baalde van mieren hij haatte ze allemaal.
Mieren zijn nergens goed voor helemaal nergens dacht Steelpaw


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Zonnen DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen Icon_minitimeza 19 jun 2010 - 22:14

Honeypaw draaide zich om en had haar oren iets achteruit gelegd, 'Het spijt me, ik dacht dat je wel wist dat dat nest daar was..' Stamelde ze en ze liet haar oren hangen. Ze had er een hekel aan als iemand boos was, zeker als het door haar kwam, wat stom... Ze wist dat dat nest daar was, waarom had ze het niet gezegd. Ze voelde zich schuldig, erg schuldig. 'Misschien weet Winterpaw er wel iets voor.. Ze is de laatste tijd erg vaak bezig met allemaal kruiden en plantjes enzo...' Probeerde ze aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zonnen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: