Zonnen - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Zonnen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Winterstorm
StarClan
Zonnen - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 9:12

Winterpaw had eigenlijk wel zin om terug te gaan naar de zonnerotsen en daar gaan uitrusten, want in het kamp gebeurde er niks en misschien kwam ze onderweg nog wel iets tegen. Ze stond op en liep het kamp uit. Ze snoof in de lucht en rook Honeypaw en Steelpaw. Ze rende naar hun toe en keek naar Steelpaw. "Wat heb jij nou weer gedaan?" Vroeg ze en keek naar de mierenbeten. "Kom zo meteen naar de medicine den. Ik ga alvast." Zei ze en rende terug naar het kamp. Daar liep ze de medicine den in en liep naar de rots. Wat had ze nodig? Ze keek om zich heen en zocht naar het juiste. Ze moest eerst weten of de wondjes ontstoken waren of niet. Als dat wel het geval was dan kon ze paardenstaart gebruiken. Ze wachtte totdat Steelpaw zou komen.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 10:45

"Het maakt niks uit" zei Steelpaw vriendelijk tegen Honeypaw en schoot weg de bomen in richting het kamp.

" Hoi Winterpaw!" Hij schoot uit het niets naast Winterpaw en zei"Ik ben 2 keer in een mierennest gaan liggen en dat vonden ze niet leuk.
Toen ik hun nest had gesloopt waren ze nog boser.
Hij gaapde en vroeg"Heb jij er iets tegen."
Zijn vacht zat onder d mierenlijken en onder de bulten. Zand zat er ook wel maar dat was zijn minste zorg en hij spon tevreden over het weer.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterstorm
StarClan
Zonnen - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Age: I have no age anymore
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 jun 2010 - 12:57

Winterpaw keek naar zijn wonden. Ze waren niet echt ontstoken, dus goudsbloem was wel genoeg. Ze liep naar de rots toe en pakte wat goudsbloem. Hij moest nu toch wel weten dat het kon prikken, dus ze zei er niks over deze keer. Ze likte de wondjes eerst schoon en deed er daarna wat goudsbloem sap op. "Dit is voor nu wel genoeg, maar als het gaat ontsteken moet je terug komen. Dan geef ik je er iets anders voor." Zei ze. Ze was klaar, dus ze liep de medicine den uit. Het was mooi weer, maar Winterpaw was al een beetje moe. Dat krijg je er ook van als je de hele dag gaat jagen en daarna in de zon gaat liggen. Winterpaw gaapte een keer en ging in de zon liggen. Ze moest haar ogen niet dicht doen, want anders viel ze misschien in slaap.


Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather

En ook nog:


Lolly's zijn gigantisch lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstrong
Member
Zonnen - Pagina 2 DPKsfdL
2

CAT'S PROFILE
Age: Hoe oud was ik ook alweer..?
Gender:
Rank:
Silverstrong
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 17:22

Silverstrong keek met een bedroefde blik naar de overkant van de rivier. Technisch gezien zat hij op het gebied van de RiverClan, maar hij voelde zich niet erg aangetrokken om zich naar de overkant te bewegen. En daarbij zou hij nat worden. Niet dat hij er niet van hield hoor, het nat worden, maar het waaide hard, en koud zijn, daar had Silverstrong wel degelijk een hekel aan.

Hij richtte zijn blik van de rivier naar de katten aan de overkant. Ze leken niet erg alert, en daar was hij blij om. Als ze dat wél waren geweest, hadden ze hem waarschijnlijk uit de bosjes getrokken en ter plekke de keel doorgebeten. Beter om rustig te blijven zitten en misschien later een poging te doen om over te steken, dacht Silverstrong. Hij maakte aanstalten om weg te lopen van de bosjes waar hij zich in verschool, en weg te rennen, naar neutraal gebied, misschien Fourtrees wel, maar hij was niet zeker dat dat de beste oplossing zou zijn voor zijn probleem..

Niet lang geleden had Silverstrong gelegen in een sereen grasland. Alleen af en toe het geluid van een groep mieren of een vogeltje had hem verstoord, totdat hij een fel licht had gezien. En het begon te waaien. De wind dreef hem voort naar de plek waar het licht vandaan had gekomen, en voordat hij het wist had hij oog in oog gestaan met een prachtige, felwitte kat, wiens omtrek zo breekbaar was, dat deze af en toe met de wind vervaagde, alsof het dier van zand was gemaakt.
De kat had gesproken, en hem eigenlijk zonder omhaal hiernaartoe gestuurd.

ThunderClan is waar jij heen moet... Ga nu...

'Lekker duidelijk, dat advies van de doden.' Silverstrong haalde zijn neus op, maar zoog per ongeluk een pluisje uit een late bloem op. Het maakte hem aan het niezen, en het geluid droeg zich voort over het water.
Hij schrok en keek naar de overkant. Er keek iemand terug...
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 17:27

"Wie ben jij?" Voordat de kater kon antwoorden stond hij naast hem en zei"Lekker weertje he." Steelpaw keek de kater vriendelijk en onderzoekend aan en rook zijn geur en zei"Jij bent een eenling he?. Ik kende er meer en geen van hen had slechte bedoelingn en jij hoop ik ook niet"
Steelpaw nam een hap adem, hij voelde zich nog steeds lui en moe door de mieren en de zon maar ook weer vrolijk vanwege de kans op een nieuwe vriend. Hij bleef vriendelijk kijken en ging rustig zitten.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstrong
Member
Zonnen - Pagina 2 DPKsfdL
2

CAT'S PROFILE
Age: Hoe oud was ik ook alweer..?
Gender:
Rank:
Silverstrong
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 17:32

Silverstrong keek de kleine kat die opeens naast hem stond vervreemd aan.
'Hoe ben jij zo snel de rivier overgestoken,' vroeg hij zich hardop af, en nam snel een paar stappen achteruit.
'Mijn naam is Silverstrong.. Ik kom uit het Westen, voorbij de rivier van steen (mensenweg). Ik heb alleen geleefd sinds de Tweebenen mijn broer doodschoten.'
Silverstrong keek met een bedachtzame blik naar Steelpaw, en boog zijn hoofd lichtjes.
'Ik ben ouder, groter en sterker dan jij, maar ik respecteer je. Jij bent van een Clan. En ik ben inderdaad alleen.. Ik wil echter graag bij een Clan komen.. En iets, of iemand zei me hiernaartoe te gaan. De ThunderClan zou plaats voor me hebben, zei hij. Is dat zo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
Zonnen - Pagina 2 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: Zonnen   Zonnen - Pagina 2 Icon_minitimema 21 jun 2010 - 17:39

"Dat ligt aan Bluestar onze wijze leider. Zij bepaalt het. En zie je die bomen daar."
Een paar seconden later was hij in de boom en toen aan de overkant. Na weer een paar seconden was hij terug en zei"Ik kan me snel voort verplaatsen via springen in de boom.
Ik ben sneller in de bomen dan op de grond.Ik heb ook een hekel aan tweebenen ze hadden mij een keer opgepakt en geprobeerd als poesiepoes te houden" Hij spuugde op de grond. Hij voelde zich goed naast deze oudere en wijzere kat. "Wat is je leeftijd, want je ziet er nogal oud en wijs uit maar toch krachtig en snel.?"


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

Zonnen - Pagina 2 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zonnen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: