How are you doing? {Dustkit}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How are you doing? {Dustkit}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdrop
StarClan
How are you doing? {Dustkit} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: How are you doing? {Dustkit}   How are you doing? {Dustkit} Icon_minitimema 7 apr 2014 - 12:07



Snowdrop
Ze zette een behoedzame stap in de Nuresery. De kattin snoof eerst even alle geuren op, in de hoop die van Dogdance niet te hoeven ruiken. De vage geur van de kattin ging nog in de den. Ergens stelde het Snowdrop gerust en ze zette een voorzichtige stap in de den. Haar gouden ogen gleden even over de verschillende kits. Ze snorde even toen ze sommige van haar kits zag, maar daar was ze niet voor gekomen. In haar bek lag een kleine waterrat, die ze speciaal had meegebracht voor een dapper jong. Haar gouden blik gleed nogmaals langs de kits, waarna ze de blikken van de queens ontmoette. Ze knikte even naar hen en wandelde toen verder de den in. Nu kon ze zien waar hij zat. Ze snorde even, tevreden toen ze zag dat hij in orde was en ze stapte rustig op hem af. Eerst drukte ze haar neus tegen zijn rug, voordat ze de prooi liet vallen en ging zitten. "Ik heb wat voor je," zei ze met ontspannen ogen. "Hoe gaat het?"
Tag:: Dustkit | Words:: 177



How are you doing? {Dustkit} RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥


Laatst aangepast door Snowdrop op ma 21 apr 2014 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
How are you doing? {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: How are you doing? {Dustkit}   How are you doing? {Dustkit} Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 11:59



Speels schopte hij tegen het balletje aan, dat door bleef rollen tot het tegen de wand van de Nursery aankwam en daar bleef liggen. Niemand wilde op het moment met hem spelen, of hij had eigenlijk geen zin om te spelen. Hij wilde even rustig nadenken, over hoe hij zich niet meer zo machteloos kon voelen zoals bij Sycamorekit. De enige conclusie die hij had gekregen was, dat hij moest gaan trainen. En dat kon pas echt wanneer hij een apprentice was. Misschien dat hij stiekem al kon trainen, achter de nursery alleen. Maar hoe? Hoe kon hij beter worden zonder dat iemand hem vertelde wat hij moest kennen? Hij keek achter zich toen een koud neusje zijn vacht raakte en draaide zich vrolijk om toen hij een poes zag. Ze legde iets voor hem neer en even keek hij er verbaasd naar. Een prooi? "Ik heb wat voor je," Dustkit bekeek het ding en raakte het aan met zijn poot. Het lichaampje was hard en koud en dus trok hij zijn poot meteen weer terug, zijn helderblauwe ogen weer omhoog gericht. "Ik heb dat nog nooit gegeten.." Miauwde hij zachtjes. "Hoe gaat?" Hij haalde zijn schouders een beetje op. "Wel goed!" Zei hij vervolgens op de normale, vrolijke Dustkit-manier. "Ik heb nog eens nagedacht over Sycamorekit, ik wil me nóóit meer zo machteloos voelen als toen! De volgende keer als ik zo'n beest zie dan spring ik op zijn rug en bijt ik hem dood!" Hij duwde zijn borstje vooruit, maar ging vervolgens weer normaal zitten en keek naar zijn poten. "Maar dan moet ik eerst apprentice worden en sterk worden." Zei hij vervolgens wat zachter.



How are you doing? {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
How are you doing? {Dustkit} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: How are you doing? {Dustkit}   How are you doing? {Dustkit} Icon_minitimema 21 apr 2014 - 10:34



Snowdrop
"Ik heb dat nog nooit gegeten.." Snowdrop grinnikte zachtjes. Tuurlijk wist ze dat de kit nog geen prooi at. Ze wilde hem enkel eens tonen wat ze had gevonden. Waterrat zag je niet vaak in Leafbare en zeker niet in deze extreme variant. "Wel goed!" zei hij op zijn vrolijke toon. "Ik heb nog eens nagedacht over Sycamorekit, ik wil me nóóit meer zo machteloos voelen als toen! De volgende keer als ik zo'n beest zie dan spring ik op zijn rug en bijt ik hem dood!" Ze moeest zachtjes lachen toen ze zag hoe hij zijn borstje naar voren stak. Toen ging hij zitten en leek zijn stemming te zijn veranderd. "Maar dan moet ik eerst apprentice worden en sterk worden." Snowdrop tilde langzaam haar poot op en tikte zachtjes tegen hem. "Je hebt gedaan wat je kon, je was erg moedig. En ik ken geen apprentice die zo snel kan lopen als jouw," ze knipoogde. "Voor je het weet kun je aan je training beginnen, ik weet wel degelijk dat je het super zal doen," Ze zette haar poot terug naast de ander. Hopelijk had hij niet gemerkt dat haar poot in spinrag was gebonden. "Kijk eens," ze boog zich over de waterrat. "Weet je wat dit is?" Ze keek verwachtingsvol naar de jonge kater. "Het is een goed begin voor je training, niet?" Zei ze vervolgens.
Tag:: Dustkit | Words:: 229



How are you doing? {Dustkit} RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
How are you doing? {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: How are you doing? {Dustkit}   How are you doing? {Dustkit} Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 10:55



"Je hebt gedaan wat je kon, je was erg moedig. En ik ken geen apprentice die zo snel kan lopen als jouw," Dustkit grinnikte zachtjes. Ja, hij was wel erg snel, niet waar? "Dankje." Zei hij een beetje bescheiden, het complimentje gaf hem een goed gevoel van binnen. "Denk je dat ik een goede apprentice en warrior zal zijn later?" Hij wilde het zo graag weten of het hem ging lukken, of hij geschikt was voor die rangen. "Voor je het weet kun je aan je training beginnen, ik weet wel degelijk dat je het super zal doen," Hij knikte. "Dat duurt nog wel even hoor, nog vijf héle manen." Zei hij zeurend. "Ik leef pas één maan en het duurt nu al lang." Zachtjes grinnikte hij, ja, hij vond het kamp veel te saai vanbinnen. Helaas had hij zijn moeder beloofd niet meer weg te gaan, anders zou hij vast in de den moeten blijven en dat zou vast zijn dood betekenen. "Kijk eens," Zijn blik gleed weer naar de prooi. "Weet je wat dit is?" Even keek hij droog naar het diertje. Natuurlijk wist hij wat dat was! Wie wist dat nou niet? "Het is een goed begin voor je training, niet?" Hij knikte en zijn blik gleed weer naar haar toe. "Dat is een prooi." Sprak hij droogjes uit.


How are you doing? {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
How are you doing? {Dustkit} Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: How are you doing? {Dustkit}   How are you doing? {Dustkit} Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 21:28



Snowdrop
 "Denk je dat ik een goede apprentice en warrior zal zijn later?" Snowdrop knikte. "Denken? Dat weet ik gewoon," zei ze. De lach op haar lippen was zacht en liefelijk. Ze had altijd al een moederlijke kant gehad. Ze leek altijd wel open te bloeien bij die kleine katten, ze had er gewoon meer vertrouwen in dat ze haar niet zouden uitlachen. "Dat duurt nog wel even hoor, nog vijf héle manen." Ze knikte even. "Ik leef pas één maan en het duurt nu al lang." De kit grinnikte even en Snow knikte even. "Het kan lang duren, hé?" vroeg ze zachtjes. Toen ze de vraag van de prooi had gesteld knikte hij. Hij was niet zo'n kit die enkel geïnteresseerd was in wat er te zien viel. Althans, dat dacht ze toch. Ze kende Dustkit daar nog niet goed genoeg voor. "Dat is een prooi." De grijswitte kattin sloeg haar poot even in haar gezicht en kon een lachje niet onderdrukken. "Ja, dat is het zeker," zei ze half lachend. Ze liet haar poot zakken en keek hem terug aan. Ze kon haar rust terugvinden en staakte haar grinniken om plaats te maken voor een klein lachje, hij was best leuk. "Weet je welk dier dit is?" Vroeg ze, dit was preciezer.
Tag:: Dustkit | Words:: 213



How are you doing? {Dustkit} RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
How are you doing? {Dustkit} 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: How are you doing? {Dustkit}   How are you doing? {Dustkit} Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 1:29



Dustkit voelde zich vereerd bij haar woorden. "Denken? Dat weet ik gewoon," Als hij kon blozen dan zou hij dat nu duidelijk doen. Dan zou hij vuurrood worden van hoe vereerd hij zich voelde bij haar woorden. Dat ze zoveel vertrouwen in hem had, een normale kitten die nog niet eens twee manen oud was. Hij knikte vrolijk. "Dankjewel!" Sprak hij duidelijk en een brede grijns verscheen op zijn gezicht. "Het kan lang duren, hé?" Een duidelijk pff-geluid verliet zijn mond. "Echt wel! Ik kijk iedere dag toe hoe de mentoren de apprentices op komen halen en hoe ze weer terug komen, hoe de patrouilles weggaan en terugkeren en hoe sommige katten het 's nachts de wacht houden! Ik kan niet wachten tot ik oud genoeg ben. Ik mag nu helaas niet meer naar buiten, anders wordt mijn mama heel boos!" Zei hij luid en duidelijk, zijn ogen groot en onder de indruk. "Weet je welk dier dit is?" Zijn blik gleed nu weer naar de prooi voor haar. Het is een prooi, moest hij meer weten dan dat? Hij slikte zachtjes en sloot zijn ogen. Denk na, denk na. Hij opende zijn ogen weer. Wat was het meest voorkomende dier in Thunderclan? Muizen? Ja. Muizen. Dit was geen vogel dus dan was het wel een muis! Toch? "Muis!" Zei hij vrolijk. "Toch?" Vroeg hij er weer aarzelend achterna.


How are you doing? {Dustkit} VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
How are you doing? {Dustkit}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: