»They gave me a number; 24601«



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 »They gave me a number; 24601«

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
24601
Member
»They gave me a number; 24601« DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender:
Rank:
24601
BerichtOnderwerp: »They gave me a number; 24601«   »They gave me a number; 24601« Icon_minitimema 7 apr 2014 - 17:21

Algemeen
Current Name: 24601 [Two - Four - Six - O - One]
Meaning Name: This is the number the humans gave him, he can't remember his real name.
Past Name: Jean Valjean [Just Jean]
Age: 55 Moons [4,5 Jaar]
Gender: Male
Parents: They died long ago
Kits: No
Siblings: I saw them get killed, before my eyes, I was the one who killed them ...
Other Family: When I was little, my mother spoke about my aunt, who lived in the forest. I don't know her.
Bloodline: 75% Rogue | 25% Shadowclan
Lifestyle: Past; Kittypet | Current; Rogue | Future; Bloodclan(?)
Rank: Rogue

Innerlijk & Uiterlijk
Outside: 24601 is een grote gespierde kater. Hij heeft ijzig blauwe ogen die vaak branden als een blauw vuurtje. Je kan zijn geschiedenis van hem aflezen, door de vele littekens verspreid over zijn lichaam. Het belangrijkste kenmerk is het kleine brandmerkje op zijn rechterflank, waar het nummer op staat dat hij als naam draagt. Hij heeft een korte bruin gestreepte vacht waarvan enkele plukken missen. Zijn staart is langer dan gemiddeld, waardoor hij een heel goed evenwicht heeft. Zijn pootjes zijn bruin gestreept, met witte sokjes. Hij heeft lange nagels en mist aan zijn rechter achter poot twee nagels.
Inside: Deze kater heeft geen makkelijk leven gehad en heeft daarom een lastig karakter om mee om te gaan. Hij is heel erg angstig om weer gevonden te worden door de mensen, waardoor hij weer terug moet gaan naar de gevechten. Daar in tegen heeft hij een heel zacht karakter zodra hij zich op z'n gemak voelt. 24601 heeft een zwak voor kittens en door de kans die hem is gegeven probeert hij het goede te blijven doen. Echter door zijn geschiedenis heeft hij een heel kort lontje, dus als je hem kwaad maakt kan je een hels gevecht verwachten. 24601 vecht onbewust, dus zodra hij in een gevecht raakt, zal hij de controle over zijn bewustzijn verliezen en door vechten totdat zijn tegenstander dood is.

Geschiedenis
24601 werd geboren als zoon van Fiora en Hubert en werd Jean genoemd. Jean Valjean, om precies te zijn, was een pienter katertje. Hij was de oudste van het nest en vond daarom dat hij op zijn jongere zusjes, Vianna, Sophie & Dwayna, moest passen.
Toen het katertje net drie maanden oud was, gebeurde er een ramp. Het huis waarin ze woonde stond al een tijdje leeg, Fiora en Hubert hadden hun kittens nooit verteld dat hun baasjes hen had achtergelaten. Het huis werd geraakt door de bliksem en vatte vlam, waardoor het gezin moest vluchten. Jean werd gescheiden van zijn familie en werd opgevangen door een stel outcasts onder de mensen. Hij werd redelijk goed verzorgt en toen hij een half jaar oud was, werd hij voor het eerst in een kooi gezet. Het was inmiddels wel duidelijk dat hij goed gebouwd was, maar hij had nog nooit gevochten. Tegenover hem stond een gigantische kater met één blind oog, die zonder al te veel genade naar de jonge kater uithaalde. Jean vocht zijn weg naar de overwinning en wist de oudere kater aan beide ogen blind te krijgen en daarmee het gevecht te winnen. De mensen zagen potentieel in hem en brandmerkte hem met het nummer 24601.

Een flink aantal maanden verstreken en 24601 was inmiddels zijn jeugd uit het oog verloren, de gevechten bleef hij winnen, al was het af en toe op het nippertje. Toen hij drie jaar oud was, werd hij in de kooi gezet tegenover een poesje had hem vaag bekend voor kwam. Ze siste naar hem dat ze Dwayna heette en dat ze zijn zusje was, maar 24601 was te gedreven door de gevechten en de haat jegens de mensen, dat hij het poesje zonder verdere vragen vermoorden. En hetzelfde lot ondergingen zijn twee andere zusjes, Vianna en Sophie.
Uiteindelijk werd het bekend dat 24601 te oud werd voor de gevechten, hij werd minder vaak ingezet en steeds erger behandeld. Hij zat in een kleine kooi en kreeg nog maar net voldoende te eten. Inmiddels was de kater vier jaar oud en zat hij onder de littekens. Samen met een stel andere katten besloot hij te ontsnappen en toen zijn baasje het eten kwam brengen, vielen ze de mensen aan en vluchtte uit de schuur waar de gevechten werden gehouden.
Sinds die dag leeft 24601 alleen, zonder besef te hebben van zijn geschiedenis, zonder te weten wie hij voorheen was. Nog steeds is hij angstig dat zijn oude baasjes hem zouden vinden en weer terug in de kooi stopte, maar tot nu toe leeft hij in rust in het bos.

"They gave me a number and they murdered Valjean"


»They gave me a number; 24601« YySmuU8
That nothing remains but the cry of my hate, the cries in the dark that nobody hears,
Here where I stand at the turning of the years?


"They gave me a number and they murdered Valjean"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
»They gave me a number; 24601«
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Rogues-
Ga naar: