[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Rushspirit
Dark forest
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Lizz
81
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Rushspirit
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 23:13

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 35a6stz

»GENERAL
»Name: Rushspirit
»Age: Died at the age of 28 moons
»Voice: Tigerstar's voice
»Theme: Don't mess with me
»Gender: Tom ♂
»Dark forest information: Toen Brokenstar & Raindrop stierven had hij de rang leader overgenomen en was naar de highstones gereisd desondanks hij wist dat hij zijn negen levens niet zal ontvangen en gaat daar niet naar binnen maar doet net alsof hij wel zijn levens heeft ontvangen. Later blijkt als hij vermoord wordt door Shrewleap aka Shrewstar dat hij gelijkt sterft en wordt het de Clan ook duidelijk dat hij nooit zijn levens heeft ontvangen. Ook trainde hij al kits van 3 moons waardoor ze vaak stierven terwijl dat helemaal niet nodig was geweest.


»APPEARANCE
»Body: Grote en zwaar gebouwde kater. Zijn spieren zijn duidelijk zichtbaar onder zijn vel vooral als hij loopt. Ook heeft hij een redelijk lange staart waardoor hij niet snel uit evenwicht raakt.
»Fur color: Donkergrijs
»Fur lenght: kort
»Eyes: Amber/Geel
»Pawpads: Zwart
»Nose: Zwart
»Whiskers: Licht grijs



»PERSONALITY
Rushspirit is een sluwe en arrogante kat die niet van zich laat afbijten. Toen der tijd zat hij vol machtzucht en was het liefst leader van alle vier de Clans in het woud plus de Bloodclan. Helaas voor hem was dit niet gelukt en werd hij naar het Dark forest gestuurd. Zelfs daar laat Rushspirit zich niet kennen en heeft het liefste nog steeds zoveel macht als hij maar kan krijgen waardoor hij het vertikt te verliezen in een gevecht tegen een andere Dark forest kat als dit eventueel zal gebeuren. Natuurlijk als hij het plan hoort om de Clans tegen elkaar op te stoken doet hij daar gelijk aan mee, als wraak op alle Clans maar vooral op Shrewstar. Want zij heeft hem van het leven berooft en stookte ook enkele katten tegen hem op toen hij 'leader' was van de ShadowClan.



»SKILLS
»Snelheid: ••••○
»Uithoudingsvermogen: ••••○
»Doorzettingsvermogen: •••••
»Behendigheid: •••○○
»Jacht: ••○○○
»Sterkte: ••••••
»Zicht: •••○○




»PERSONAL INFORMATION
»Real name: Lisanne
»Nickname(s): Lizle//Lizz
»Ervaring: Ongeveer rond de 3 jaar
»Bekendste accounts: Well Austin of Heartdestroyer maar ik ben het bereikbaarste op Austin.
»Motivatie: Het lijkt mij geweldig om Rushspirit weer eens boven water te halen een of meerdere apprentices te trainen in Dark forest.  Ik vind hem echt het typ om de Clans zoveel mogelijk kapot te maken omdat hij zijn arrogante zin niet heeft gekregen. Ook lijkt het me toepasselijk als Rushspirit een van e apprentices traint aangezien hij bekend staat als een kat die de Clans graag verwoest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 11:00

We gaan binnenkort de aanmeldingen sluiten. Als je je dus nog wilde aanmelden, of nog iets wilde wijzigen, moet je dat nu doen. Shadowclan is sowieso al gesloten voor aanmeldingen, omdat we daar al heel veel apprentices voor hebben.

Je hebt nog tot zaterdag de kans om je aan te melden! Daarna zullen we beginnen met de eerste trainingstopics.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabrefang
Dark forest
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Babs
67

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless
Gender:
Rank:
Sabrefang
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 11:17

https://www.warriorcatsnl.com/t17080-pod-topic-let-s-make-friends-on-the-other-side#399051
De Dark Forest katten mogen aangemaakt worden en móeten zich hier melden in dit topic! (:


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 2h80ai8
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 11:26

Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om Choppedpaw de Riverclan uit te doen, dus vervang ik hem voor Ladypaw.


 
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 14:13

Ik heb een vraag: Als je een Dark Forest kat aanmeld, ben je er dan van verzekerd dat je het account ook daadwerkelijk aan mag maken? Of moet ik dit topic meer zien als een soort "sollicitatie"?
En als dat eerste het geval is: mag je dan hier je aanmelding plaatsen en dan gelijk in het topic "Let's Make Friends..." posten of moet je eerst wachten op toestemming? ^^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 14:20

Het is eerder dat we weten wat voorn kat we in de kuip hebben dan dat we mensen afwijzen voor de Dark Forest katten. Wink Dus ja, plaats je aanmelding, dan mag je 'm aanmaken en gewoon meedoen.


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 T4W3e3N
Stamps
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 PS18GM0[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 W0qAlxR[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 EjrsROF[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 FWu1gsf[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 14:57

General
Name: Wolfhowl
Rang: Dark Forest Cat
Age: Ageless [Died at 29 Moons]
Clan: Dark Forest | Former Windclan
Parents: Ghoststep & Badgerscent
Siblings: Hauntedhowl, my sis!

Inside&Outside
Inside: Wolfhowl is een puur gemeen. Altijd al geweest. Hij leeft met het motto; het beste vermaak is leedvermaak en liet laat hij goed zien in zijn gedrag. Hij martelt voordat hij dood en hij heeft nooit een zachte aanpak gehad. Als apprentice vond hij het leuk om kittens te irriteren en licht te pijnigen, waardoor hij een zekere reputatie als pester kreeg. Toen hij warrior werd en zijn eerste apprentice trainde, heeft hij deze zo ver gepushed dat 'ie uiteindelijk met een zenuwinzinking in de Medicine Den terecht kwam. Zijn tweede apprentice heeft hij wel tot een volleerd warrior getraind.
Outside: Wolfhowl is een grote, stevige kater. Zijn vacht is halflang met een zwart/vuil bruine kleur en witte spots erin. Zijn ogen zijn helder blauw en zijn standaard een beetje samengeknepen in een vuile, sluwe, blik. Hij heeft een breed lichaam, een lange, pluizige staart, en scherpe lange klauwen. Hij heeft een afgebroken voortand en enkele diepe littekens verspreid over zijn volledige lichaam.

Geschiedenis: In grote lijnen
- Wolfkit & Hauntedkit werden geboren
- Ghoststep & Badgerscent worden vermoord vanwege beschuldiging van duistere zaken.
- Wolfkit en Hauntedkit beginnen een hekel aan de clans te krijgen.
- Wolfkit en Hauntedkit worden apprentice.
- Wolfpaw krijgt Lilyflower als mentor.
- Wolfpaw vind zijn mentor saai en begint met kittens te treiteren.
- Wolfpaw krijgt straf vanwege het ernstig verwonden van een kitten.
- Wolfpaw en Hauntedpaw worden warrior.
- Wolfhowl krijgt zijn eerste apprentice; Yewpaw
- Yewpaw raakt overspannen door Wolfhowl's trainingen en komt een zenuwinzinking in de Medicine Den.
- Wolfhowl verveeld zich zonder apprentice en sluipt het kamp uit.
- Een verdwaalde Thunderclan apprentice sterft onder de klauwen van Wolfhowl.
- Wolfhowl en Hauntedhowl bedenken een plan om de clans te verzwakken.
- Meer en meer apprentices binnen en buiten Windclan raken gewond of worden vermoord door de siblings.
- Wolfhowl vermoord een kitten binnen Windclan.
- Wolfhowl en Hauntedhowl worden verbannen uit Windclan.
- Nobody saw the siblings ever again. Untill... NOW.

Why me?
Name; Quinty
Age: 19 Jaar
Experience; 5/6 years
Role: Dark Forest Cat
Motivation: Ik kon de verleiding niet weerstaan en samen met Linn hebben we een heel plan uitgewerkt xD


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 LcrIgCQ [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 M9EKCDX [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 EjrsROF
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 RUq8TRk [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 16:24

Zou het trouwnes heel erg zijn moest goldenpaw zich niet aansluiten bij de groep die gevormd gaat worden door de verbannen dark forest apprentices? Of uiteindelijk de groep verlaat? :3


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustrise
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 17:47


Hauntedhowl
I don't feel the joy
I don't feel the pain
You were just a toy
I am just insane

Oh, so alone in love
so alone in love
I'm going to haunt you every day
haunt you every day

I am gonna kill
when I need a thrill
Eating at the heart
'till I've had my fill
When will stupid learn
fire's gonna burn
think of consequence
then you move when it's your turn













Name: Hauntedhowl
Former names: Hauntedkit, Hauntedpaw
Future names: None
Gender: Female
Age: Ageless now » Died at 29 moons
Clan: Dark Forest
Former clans: Windclan
Future clans: None


Personality
Traits: Manipulatief » Intelligent » Welbespraakt » Sadistisch » Verleidend
Description: Hauntedhowl is een erg manipulatieve poes, die graag haar zegje doet en anderen tot dingen zet die zij wil. Ze weet anderen gemakkelijk om haar poot te draaien, ze dingen te laten geloven die niet waar zijn of gewoon ze tot dingen te zetten waarvan zij wil dat ze doen. Haar welbespraaktheid helpt haar hier nog eens bij. Daarnaast is de poes erg intelligent en kan ze soms met grote intelligentie spreken, iets waar menig kat jaloers op kan zijn. Ze houdt ervan om haar gevechten om een intelligente wijze aan te pakken en dan niet door bruut terug te vechten, maar door de ander te verassen als het moet, precies op het juiste moment en op de juiste plek. Iets waar ze dan ook erg goed in is, is het inschatten van het moment waar ze in zit. Ze kan iemand's emoties goed aflezen van diens gezicht, als ze natuurlijk geen meester zijn in het verbergen hiervan. Door haar vele kennis en ook het vele streven naar meer kennis, vooral kennis die ze later tegen anderen kan gebruiken, heeft ze ook een vleugje arrogantie over zich heen gekregen en een dorst naar meer macht. Hierbij kun je haar ook wel erg sadistisch noemen, ze houdt ervan om andere te martelen, pijn te zien en het licht uit andermans ogen te zien verdwijnen. Ze kan dan ook gemakkelijk genieten om toe te kijken hoe iemand sterft, op wat voor manier dan ook. Daarbij heeft ze geen enkel gevoel voor liefde, zelfs niet voor kittens of apprentices; die bij de meeste poezen wel in de smaak vallen. Naast dit alles raakt Haunted ook erg snel verveeld met haar spelletjes en als ze ergens verveeld in raakt zal ze er snel een einde aan knopen; met vaak de dood van de ander eraan vast. Ze is een erge verleidster onder katers, iemand die de kater het liefst gewoon even voor haar wil laten vallen. Het boost haar ego enorm en het doet haar goed; ze wil gewoon de nodige aandacht en de nodige kennis hebben dat ze nóg steeds zo knap is als ze altijd al geweest is.

Appearance
Description: Hauntedhowl heeft veel van haar moorden eigenlijk te danken aan haar uiterlijk. Ze ziet er helemaal niet zo dreigend of gevaarlijk uit, in tegendeel zelfs, ze ziet er eerder zo uit dat je haar kan breken als je maar lang genoeg op haar drukt. Ze is klein en smal van bouw, met een prachtige - altijd verzorgde - tortie vacht. Haar smaragdgroene ogen vallen vrijwel meteen op door hij helderheid. Het lijkt alsof de poes duidelijk niet gebouwd is om te vechten en eigenlijk erg kwetsbaar is, maar schijn bedriegt natuurlijk. Hauntedhowl is een erg snelle, lenige kattin die haar krachten in haar snelheid legt om zo iemand uit te kunnen schakelen. Ze weet haar tactieken zo te gebruiken dat ze zelfs van een veel sterkere en grotere kat kan winnen. Daarbij zullen katers haar eerder als mooi beschrijven dan als gevaarlijk.

Coat: Kortharige tortie
Build: Klein en smal
Eyes: Smaragdgroen
Nose: Roze
Pawpads: Roze
Scars: Heeft onder haar buik een lelijk litteken zitten, die amper zichtbaar is als ze staat, en voor de rest vele littekens over haar lichaam lopen die niet goed te zien zijn doordat haar, haar erover heen is gegroeid.


Relationships
Mother: Ghoststep
Father: Badgerscent
Sisters: None
Brothers: Wolfhowl
Mentored by: Quietwish
Mentored: None yet
History
Die ga ik nog uitschrijven!


About me
Naam: Linn
Waarom? Ik vind dit echt een kans die ik niet mag missen en ik en Q hadden zo'n leuk idee gekregen dat ik er wel aan mee wilde doen <3


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 VyGVfLa
You may write me down in history with your bitter, twisted lies,
You may trod me in the very dirt, but still, like dust, I'll rise.

.:


Laatst aangepast door Dustkit op di 29 apr 2014 - 20:37; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowbird
Dark forest
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 19:53

Name: Snowbird
Rank: Apprentice qua leeftijd, officieel elder
Clan: WindClan
Gender: Female
Age: 6 Moons
Extra: Snowbird is in het echte leven blind

Toen ik dit zag kon ik aan niemand anders denken dan Snowbird! Ze mag dan wel blind zijn, maar in haar dromen ziet ze prima (: Daarbij komt nog dat ze ook tot zeker zicht gewoon kan zien in het dagelijks leven. Niet met ogen weliswaar. Ze is gewoon de perfect kandidaat voor dit. Ze is van binnen verbitterd en wil eigenlijk zo sterk mogelijk worden om wraak te nemen op .. alles wat haar maar dwarszit (:


Help me, if you can, It's just that this is not the way I'm wired.
So, could you please help me understand why.. You've given in to all these reckless dark desires?


::


Laatst aangepast door Snowbird op wo 30 apr 2014 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 40 manen
Gender:
Rank:
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 20:09

Basic information
Name: Berrypaw(-dust)
Gender: Tom-cat
Leeftijd: 8 moons
Rang: Apprentice
Clan: Windclan

Appearance
Pelt color: Cream tabby
Eye color: Blue
Hair length: Short
Size: Medium

Personality
Berrypaw is een erg onzeker katertje, maar wil daarnaast wel zijn best doen voor de clan, alleen doordat hij onzeker is wil dat niet altijd even goed lukken. Hij is ook pas net een apprentice geworden, doordat hij een tijdje ziek was geweest. Hij is dus bang dat het hem niet zal lukken om een goede warrior te worden en is dan ook makkelijk beïnvloedbaar door iemand die hem beloofd dat hij een goede warrior zal worden.

About me
Naam: Cynthia
Leeftijd: 18
Rpg-ervaring: Bijna 4 jaar
Welke rol?: Dark Forest apprentice
Motivatie: Ik heb er even over na zitten denken, maar ik heb toch ook besloten dat ik een Dark Forest apprentice wil gaan spelen.


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Z0IYPct

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 W0qAlxR[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 MKN7vHE[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 7iLZ7FI[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 PS18GM0

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Xs4

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 AAyQp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Demondance
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Lost in Time
Gender:
Rank:
Demondance
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 10:10

Één vraagje; Mag je zelf kiezen wie je bezoekt als dark forest kat of wordt je aan iemand gekoppeld?


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 K30mc6
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 246rh42[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 4hphkh[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 208vdwx
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 10:57



I am pain
I am real
I’m not a dream
I’m the chain around your neck as you scream


† ALGEMEEN †

Naam: Blackhole
Geslacht: Male ♂
Leeftijd: † 18 manen
Ex-clan: Riverclan
Clan: Dark Forest
Familie:
Vader: Onionfur (NPC)
Moeder: Goldenhair (NPC)
Broertje: Greyspot (NPC)
Zusje: Whiteclaw (NPC)
Geliefde: Sunspot (NPC)
Rivaal: Mephisto (NPC)

† CHARACTER †

Outside: Blackhole is een donkergestreepte kater met een langeharige, goedverzorgde vacht. Zijn basiskleur is grijsbruin met een wit befje, zijn strepen zijn donkerbruin, -grijs en zwart en zijn ogen hebben een doodringend groengele kleur.  Er lopen littekens over zijn lichaam die het gevolg zijn van het hevige gevecht dat tot zijn dood leidde.

Inside & skills: Blackhole heeft het nooit zo moeten hebben van zijn kracht en uithoudingsvermogen, maar van zijn vlotte babbel en zijn innemende glimlach. Hij is ijdel, geen uitstekende jager en laat het werk liever voor hem doen. Hij schept er genoegen in katten om te zetten naar zijn hand. Toen hij nog levend was deed hij dit af en toe op onschuldige wijze om zichzelf te bewijzen dat hij tenminste érgens goed in was, maar sinds zijn dood doet hij dit vooral uit pure haat en wanhopigheid.
Achter deze zo koel ogende kat zit een hart vol verdriet, pijn en zelfhaat.  

† HISTORY †

Blackhole werd geboren als de oudste in een nest van drie, in de nursery van de Riverclan. Toen zijn eerste lessen aanvingen, bleek al snel dat hij geen aanleg had voor de jacht. Natuurlijk, hij was in staat een muis te vangen, maar tegen de tijd dat hem dat eindelijk gelukt was, had zijn broertje al lang een konijn tussen zijn kaken geklemd. Ook zijn zusje jaagde beduidend beter dan de oudste van het stel en dat stelde Blackhole’s ouders teleur. Goldenhair  liet dit niet blijken, maar de arrogante Onionfur voelde zich gekrengt in zijn ego en kon het niet laten bij elke gelegenheid zijn zoon een kleinerende opmerking toe te werpen.

Blackhole trok zich in zichzelf terug en maakte weinig vrienden, ondanks dat hij door zijn vlotte, vriendelijke babbel eigenlijk door iedereen aardig gevonden werd. Zijn zelfvertrouwen keerde wat meer terug toen zijn vader verongelijkte en in de Elders Den terecht kwam. De stille hoop ontvouwde zich dat zijn vader nu misschien op zou houden met al die gemene opmerkingen, maar niets bleek minder waar. Blackhole had nu echter een manier om terug te slaan en haalde menig maal uit met de woorden dat Onionfur nu een kreupele was.

Het was tijdens één zo’n ruzie dat hij in aanraking kwam met Sunspot.

Sunspot was een lieflijke poes, ongeveer drie maanden jonger dan hij. En het was toen, dat moment dat ze zich in hun ruzie vermengde en hen beide vroeg om op te houden, dat hij besefte hoe mooi ze eigenlijk was. Toen ze glimlachend tegen hem zei dat ruzies nergens toe leidden, smolt zijn hart en wist hij er nog net een stamelende “J-ja” uit te persen. Voor het eerst van zijn leven had hij geen woorden paraat.

De dagen die volgenden probeerde hij haar te versieren. Sunspot leek wel gediend van zijn aanwezigheid en Blackhole kreeg goede hoop dat ze voor hem zou vallen. Per slot van rekening ben ik een aardige kat en ik zie er niet verkeerd uit, dacht hij menig maal, terwijl hij zijn spiegelbeeld in het water bekeek. Zijn hoop werd echter de grond in geboord toen hij met Sunspot op jacht was en ze Mephisto tegenkwamen.

Mephisto was een Rogue, een rode kater met een spottende lach om zijn lippen. In eerste instantie wilde Blackhole de kat negeren, maar toen hij zag dat Sunspot met bewondering naar het gezonde, gespierde en met littekens bezaaide lichaam van de grote Rogue keek, werd hij kwaad. Hij wilde de Rogue aanvallen, maar Sunspot hield hem tegen, wat een hoongelach bij Mephisto teweeg bracht. ‘Ja, luister maar naar het poesje,’ riep de wilde kat. ‘Je bent nog te jong om te sterven.’ Hoewel die woorden Blackhole nog woester maakten, luisterde hij wel naar Sunspot en getweeën keerden ze terug naar het Riverclan territorium.

Blackhole had gehoopt dat Sunspot de Rogue zou vergeten, maar niets bleek minder waar. Ze was enorm onder de indruk van Mephisto – het was de eerste wilde kat die ze was tegengekomen – en vertelde hem op een dag dat ze hem graag weer eens op zou zoeken, om te leren over de levens van de Rogues. Blackhole had het gevoel alsof zijn hart met twee klauwen werd vastgegrepen en losgekliefd werd. ‘Wil je een Wilde worden?!’ vroeg hij haar geschrokken. Hij had verwacht dat ze hier tegenin zou gaan, maar tot zijn grote schrik bleef ze stil en keek ze hem aarzelend aan. ‘Misschien...’antwoordde ze uiteindelijk zachtjes en een ruzie volgde, die pas eindigde toen Sunspot het op een rennen zetten – naar de borders van het territorium.

‘Maar ik hou van je!’ riep Blackhole haar na. Woorden die hij nooit eerder tegen haar had gesproken.

Een schaterende lach deed hem omdraaien. Zijn vader keek hem spottend aan. ‘Waardeloos schepsel!’ spuwde hij. ‘Wat had je gedacht, dat zo’n lief ding zou vallen voor een zwakkeling als jij!?’ Een waterval van scheldwoorden en beledigende zinnen volgden en Blackhole kromp gepijnigd ineen. Voor de tweede keer in zijn leven lukte het hem niet om de juiste woorden te vinden en wanhopig keek hij naar de van haat vervulde ogen van zijn vader. ‘Nee... nee...’ stamelde hij zachtjes, haast onhoorbaar.

En toen knapte er iets.

Een woede die al manen in hem rondzweefde, vocht zich naar het oppervlak. Pure haat vervulde zijn hart en hoofd. Hij slaakte een kreet en sprong op zijn kreupele vader af, die overrompeld was en geen reactie paraat had. Voordat hij wist waar hij mee bezig was, had hij de keel van Onionfur opengereten en was de lucht vervuld met angstige gillen. Blackhole stond er niet bij stil, dacht nergens meer aan, behalve aan Sunspot. Met een snelheid die hij op de jacht nooit had weten te behalen, vluchtte hij het Riverclankamp uit. Hij volgde verwoed de geur van Sunspot, die zich al snel vermengde met de geur van de Rogue.

Hij vond hen.

Nog altijd vervuld van woede en haat, nam hij nauwelijks de tijd om de situatie in zich op te nemen. In een oogwenk zag hij echter wel dat Sunspot en Mephisto akelig dicht bij elkaar lagen. Hij krijste woest en sprong op Mephisto af, die verrast werd door de onverwachtste aanval, maar zich niet zo makkelijk om het leven liet brengen als Onionfur. Een kort maar hevig gevecht volgde. Blackhole stortte zich met al zijn kracht op de Rogue, uithalend naar diens ogen en keel, maar het bleek allemaal voor niets. Een kort moment keek hij recht in de ogen van Mephisto, goud glanzend en vol waanzin. Het was het laatste dat hij zou zien, want een luttele tel later doorklieften Mephisto’s sterke klauwen zijn keel.

Het laatste wat hij hoorde was de doordringende gil van Sunspot, een gil die met hem meevoer naar Dark Forest en tot het einde der tijden door zijn hoofd zou zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 11:06

Demondance@ Dat wordt nog allemaal overlegd (Ook met jullie), no worries Wink


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 T4W3e3N
Stamps
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 PS18GM0[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 W0qAlxR[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 EjrsROF[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 FWu1gsf[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
.Sorrowkit
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ξ 6 Moons Ξ
Gender:
Rank:
.Sorrowkit
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 12:28

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 33nhq2b
»General
Name; Shadekit » Shadepaw » Shadehorse
Gender; She-Cat
Age; Ageless now, died at 21 Moons
Clan; Darkforest
Past Clans; Riverclan
Voice & Theme; Katy Perry » Dark Horse


»Appreance
Shadehorse is een slanke, mooie poes met een gestroomlijnd lichaam. Ze is niet erg groot, en ook niet sterk gebouwd, maar ze is wel erg snel en behendig. Ze heeft een korte, zwarte vacht en een paar ijsblauwe ogen. Haar neusje is zwart, net als haar pootkussentjes. Ze staat vrij hoog op haar poten, en is vrij mager.

»Inside
Shade was een erg manipulatieve, charmerende en sluwe kat. Ze wilde altijd haar zin krijgen, goedschiks of kwaadschiks. Ze zorgde er altijd voor dat alles in haar voordeel werkt, en dat lukte haar meestal ook goed. Ze had een hoge eigendunk en vond dat iedereen naar haar met luisteren. Toch deed ze in de clan erg schijnheilig; niemand behalve haar slachtoffers verdacht haar. Ze speelde altijd de lieve onschuld en niemand kende haar echt. Nu in het Darkforest is ze anders. Ze is nog steeds erg manipulatief en charmerend, maar ze verstopt het niet meer. Ze zit daar niet voor niets.

Wordt nog afgemaakt~


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 2cgiix3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 13:19

Ik heb mijn aanmelding aangepast. Normaal maak ik ze in één keer wel goed, maar omdat ik tóén gewoon geen tijd had, had ik een kort stukje geplaatst. Nu heb ik natuurlijk wel tijd gevonden, dus is die nu klaar (:


::"Bright's::

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Parrotkit.
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Parrotkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 15:41

Kun je je nog aanmelden?


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 A3dqv7
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 16:46

Ja, tot zaterdag. ^^ (Alleen geen SC dark apprentices)
Terug naar boven Ga naar beneden
Parrotkit.
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Parrotkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 17:05

Name: Wolfstep
Future names: Wolfstar?
Past names: Wolfkit~Wolfpaw
Gender: Female
Clan: Windclan
Siblings: x
Parents: Unknown.

Fur: Black
Eyes: yellow
Nose & Pawpads: pink.

Outside: Wolfstep is een sterke zwarte poes die toch best groot is. Wolf heeft nogal sterke klauwen en scherpe tanden,iets te ongewoon voor een clankat. Wolf is een brede poes met een korte zwarte vacht en mooie gele ogen die er goed bij passen.

Karakter ben ik nog niet uit,liefst wil ik dat toch ontdekken in de rpg.


Naam: Le AA
Rol: Dark apprentice.
Motivatie: De verhalenlijn is awesome en mooi uitgewerkt. Ik wou zowiezo al een duister karakter die in de naam Wolf droeg en zo kwam ik op Wolfstep. But,gewoon awesome verhalenlijn!


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 A3dqv7
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg   [Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 17:24

[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Ava212
Name; Ashpelt
Age; Ageless, died on 45 moons.
Cause of death; Giving birth {To much Blood lost}
Gender; Female
Living style; Dark Forest
Former style; ThunderClan Warrior

Hey, don't let them see,
Just give all your loyalty to me.
I won't hurt you,
I'll stand by your side.


Kitten

Ashkit, de naam die de poes ontving bij haar geboorte, oor haar grijzige vacht met stippen. Ashkit was vanaf jongs af aan erg vijandelijk naar andere kittens toe. Als ze gingen spelen, was Ashkit al zo 'gevormd' dat ze al helemaal ging bijten en krabben. Hierdoor raakte vele kittens gewond, terwijl Ashkit er erg van genoot. Haar moeder keek nooit naar haar om, alleen naar haar zusje, Whitekit. Dit haatte ze dan ook zeer erg, hoe trots ze ook was op haar daden, haar moeder keek nooit naar haar om. Ze begon wrok te koesteren richting Whitekit, zij was altijd de betere en de leukste. Haar vader? Die heeft Ashkit nooit leren kennen, maar ergens wist ze dat hij ook slecht zou zijn. Van wie zou ze het anders geërfd kunnen hebben? Niet van haar zachtaardige moeder. Vele queens klaagden over Ashkit, maar haar moeder trok er niets van aan, waardoor Ashkit het pijn doen van andere kittens veel leuker begon te worden...

Apprentice

Ashpaw, hier had ze zich verschrikkelijk op verheugd. En als ze dan ook nog eens een kater krijgt als mentor, die zelf ook niet zo vriendelijk was kon haar apprentice tijd niet meer stuk. De kater mocht haar ook, deels omdat ze hetzelfde in elkaar zaten. Hij leerde haar alles, en zij leerde met volle teugen. Toen, spoorde hij haar aan iets te doen, iets wat ze niet zelf had kunnen bedenken. Hij drong aan om haar zusje te vermoorden. Ze was zó gemotiveerd om dat te doen, dat ze dat ook echt heeft gedaan. Ze had haar zusje gelokt door te wandelen met haar mentor en haar, waarbij haar mentor haar goed zou vastpakken, en Ashpaw haar uiteindelijk mocht vermoorden. Het zien van haar zusje sterven, maakte haar bloedlustiger, precies wat haar mentor wou.

Warrior

Ashpelt, haar nieuwe naam. Ze was er {Redelijk} tevreden mee. Alhoewel ze liever een beetje... Engere naam had willen hebben. Ze is nog steeds op zoek naar bloed, en samen met haar ex-mentor, die tevens haar partner is geworden, zoeken ze graag slachtoffers. Ze gaan regelmatig samen naar ander Clan territoria, om daar hun slachtoffers te vinden. Ze hadden hun geur gemarkeerd met vossenpoep, waardoor ze nooit konden weten dat ze van ThunderClan waren.

Samen hebben ze vele slachtoffers gemaakt, en beide wouden ze meer. Ze wouden ThunderClan overnenmen, maar voor dat kon gebeuren... Ashpelt werd zwanger van de kater, en ze wisten allebei vrijwel zeker dat ze net zoals hun zouden worden.

Maar er gebeurde iets vreselijks, omdat Ashpelt niet meer kon vechten en in het kamp werd gehouden, ging haar mate zelf een slachtoffer zoeken. Hij verloor dat gevecht, en overleed aan zijn verwondingen. Ashpelt was gebroken, en ookal zou hij in de Dark Forest komen, dan zou ze hem niet meer willen zien... Hij ging verder zonder haar, en dat vond ze niet kunnen.

De kittens werden geboren, in totaal 3. Maar er gaat iets vreselijks mis bij de geboorte (Waarschijnlijk een straf van StarClan zodat er niet nog meer doden vallen?) waardoor ze teveel bloed verliest, en ze overlijd.

Manen zijn er voorbij gestreken. Ze leefde nog voor de tijd van Bluestar, wat al een wonder op zich is. Ze zit vol wrok, vooral tegen de andere Clans voor het vermoorden van haar partner. En als ze nog meer katten pijn kan doen, en misschien nog meer vermoorden via de Dark Forest, doet ze graag mee aan plannen. Ook had ze gezien dat haar kittens totaal niet zijn geworden van wat ze wou, ze waren 'normaal'. Zelfs het tegenovergestelde van wat zij en haar (ex-)mate waren! Ze zou ze ooit terugpakken... ooit...

Hey, don't let them see,
Just give all your loyalty to me.
I won't hurt you,
I'll stand by your side.


Fur length; Short
Fur color; Light gray with dark gray spots
Eye color; Green
Picture; Click~

Hey, don't let them see,
Just give all your loyalty to me.
I won't hurt you,
I'll stand by your side.


Ashpelt's karakter is een beetje duister, zoals je dus al hebt gezien in haar verleden. Ze houd van drama's veroorzaken en vooral voor het zorgen van moorden.

Hey, don't let them see,
Just give all your loyalty to me.
I won't hurt you,
I'll stand by your side.


Name; Bo
Age; 14 Jaar
RPG-experience; 2 Jaar +


[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg - Pagina 4 Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Prelude of Darkness] Aanmeldingen en overleg
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Prophecies-
Ga naar: