Ontmoeting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ontmoeting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nimblepaw
Member
Ontmoeting DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 17:16

Gister had Nimblepaw Vulture ontmoet; een dappere kater die de Shadowclan had verlaten omdat hij het niet eens was met hun leefregels. Ze had er meer dan respect voor gehad. Je clan verlaten, dacht ze, daar moest je wel heel dapper voor zijn. Zij zou het nooit durven om de Thunderclan te verlaten, daar was het veel te veel een thuis voor.
De dag daarvoor had ze de rogues Ace, Lola en Blacky ontmoet. Ze had het onwijs gezellig gehad, en hadden haar uitgelegd hoe zij leefden. Omdat Vulture op zoek was naar andere katten om me te leven, had ze het idee om ze aan elkaar voor te stellen.
Ze miauwde kort, hopend dat Vulture haar zou volgen en de drie kittens haar zouden horen.

[Ace, Lola, Blacky, Vulture]



Ontmoeting Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Ontmoeting FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Ontmoeting SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 19:26

Vulture trippelde voorzichtig achter Nimblepaw aan. Vandaag zou hij het eenlingen groepje ontmoeten waar ze het over had gehad bij hun eerste ontmoeting. Hij had zelfs nu nog zijn twijfels maar wist dat het voor zichzelf veiliger zou zijn om meer bekende gezichten te hebben nu hij, technisch gezien, zijn eigen clan was. Plus, misschien boden de eenlingen hem wel bescherming die hij niet altijd kon geven. Hij verscheen naast Nimblepaw met zijn kop en staart op even hoogte, allebei verlaagd. "Zijn ze aardig?" Checkte hij nerveus. Hij keek om zich heen of hij misschien iets zag bewegen. De plek was open met hier en daar een verwilderd bosje, kale takken. Vulture zakte door zijn poten en ging zitten. Hij rechtte zijn rug en haalde diep adem. De eerste indruk is het belangrijkst. Hield hij zichzelf voor.


Ontmoeting Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Ontmoeting 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 20:54

Lola huppelde vrolijk naar de plek waar Nimblepaw zou wachten met Vulture. Zou hij groot zijn? Hoe zou hij eruit zien? Zou hij aardig zijn? Daar zou ze vast snel achter, ze had geen zin meer om op Blacky en Ace te wachten, dus begon ze het laatste stukje te rennen. ze remde af toen ze de twee katten zag en hupte er vrolijk naartoe. Eenmaal dichtbij piepte ze vrolijk en aardig "Hoi" terwijl haar blauwe oogjes twinkelden van nieuwsgierigheid. "Ik ben lola" piepte ze nog steeds op dezelfde toon.


Ontmoeting Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Ontmoeting DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 1:13

Nimblepaw hoorde hoe Vulture naast haar verscheen. Toen ze opzij keek, kon ze aan zijn houding zien dat hij nerveus was. "Geen zorgen," zei ze. "De kittens zijn heel aardig. Het is de vader waar je zenuwachtig voor moet zijn, want hij schijnt wel een moeilijke te zijn."
Toen ze weer naar voren keek, zag ze hoe Lola al kwam aangerend. "Hee meisje," zei Nimblepaw vrolijk. Ze liep de kitten tegenmoet en gaf haar een dankbaar kopje. "Dank je dat je bent gekomen. Komen je broertje en zusje ook nog?"



Ontmoeting Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Ontmoeting FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Ontmoeting SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 8:07

Vulture's gezicht vertrok. Natuurlijk .. de vader. De kits mochten hem wel niet leuk vinden, maar zo'n volwassen rogue die je niet mocht was natuurlijk een stuk erger. Hij knikte met een brok in zijn keel naar Nimblepaw en haalde diep adem. Toen er in de verte een stipje verscheen dat hun kant op kwam, begon zijn hart wild te bonken in zijn keel. Laat dit alsjeblieft goed gaan .. Bad hij naar niemand in het bijzonder. Eenmaal dichtbij, stond er een zwart wit poesje voor zijn neus die Nimblepaw vrolijk terug begroette. Aan de twinkeling in haar ogen te zien vond zij het net zo spannend als hij. "Hallo Lola, ik ben Vulture" Stelde hij zichzelf beleefd voor met een knikje. Kits. Een van die dingen die hij niet goed wist te plaatsen. Hij liet zijn spieren rusten en krulde zijn uitzonderlijk lange staart om zijn voorpoten.


Ontmoeting Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Ontmoeting 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 21:04

"Ik weet niet of Blacky en Ace komen, ik ben vooruitgerend, ik had geen zin om te wachten. Maar ze komen vast wel." piepte ze. Eigenlijk had ze nu liever even alleen langs de grenzen aan het lopen, om even alleen te zijn en kunnen nadenken over dingen, maar ze had belooft dat ze hier zou komen, dus zou ze dat de volgende dag wel doen, of later misschien nog wel. "Leuk je te ontmoeten, ik weet niet of papa komt." Piepte ze.


Ontmoeting Lolasi13
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Ontmoeting DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimema 5 mei 2014 - 18:01

"Lola ben je hier?" riep Blacky. Ze kwam achter een bosje vandaan en zag de 3 katten staan. Het duurde een seconde voor ze zich weer herinnerde dat ze hadden afgesproken. "O, hoi Nimble en... Vulture? Dat was het toch?" Ze keek even twijfelachtig naar de kater en wachte op een bevestiging. Dus dit is Vulture dacht ze bij zichzelf, ze nam hem even op. Hij zag er wel aardig uit.



Ontmoeting 1rd9ww
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Ontmoeting DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimema 5 mei 2014 - 20:22


Niet veel zag Nimblepaw het kleine, zwarte pluisbolletje in de verte verschijnen. Aan het loopje herkende ze Blacky, en ze begon vrolijk op haar plaats te trappelen, blij dat ze allebei waren op komen dagen. "Hee Blacky," zei Nimblepaw opgewekt en gaf de kitten een lief likje over haar wang. "Dit is inderdaad Vulture, waar ik je over verteld heb." Ze liet haar blik van Blacky naar Vulture gaan. Ze hoopte dat de twee kittens Vulture net zo aardig zouden vinden als zijzelf deed, en dat ze een goed woordje voor hem zouden kunnen doen bij hun vader. 



Ontmoeting Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Ontmoeting FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Ontmoeting Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 22:15

De kits hadden hem al verteld dat er vandaag iemand kwam, vulture genaamd. Hij was argwanend geweest, en ook best slechtgezind. Weer we indringer? Wie weet een ver ader die al het eten voor zichzelf ging opeisen en mischien zelfs de kits iets aandoen, Cyber kende er zo genoeg..

Nu net waren Lola, Blacky en Ace heel enhousiast het territorium ingeren. Zelf ad Cyber die Vuture nog nooit gezien, dus had hij instinctievelijk een natuurlijke afkeer tegen de andere kater, maar de kits beken hem te mogen, en ook die Nimblepaw.. die hij overings ook nog nooit eerder had ontmoet, al mochten de kits hem nog zo aard eigen tof vinden. 

Nu volgde hij zijn kits vanaf een voorichtig afstandje. Staart hoog dominant opgeheven om te laten zien, hoe het ook zij,dat Hij hier de leider was.  Plan was als eerder lange komen bij die Vulture, en had erg enthousiast gereageerd. Eens mocht Cyber die kater wel, hij had inmiddels de moed gehad zich tegen zijn clan te keren en hem zelfs te verlaten!

Blacy was de tweede die de nieuwe kater  had bereikt, zei was neutraler..minder enthousiast. Maar de geur verade dat ze in het echt minstens zo nieuwsgierig was naar die Vulture. Zou Ace nog komen? Maar zijn zoontje was nog erg verweg. Ace bevond zich zelfs achter Cyber. Dan moest hij maar eerst. 

Cber stopt tot vlak voor de kater die blijkbaar Vulture moest heten. 'Vulture?' Vroeg hij, niet zeker wetend dat hij de juiste voor zich had. Hij liet even zon grijnslah van hem zich terwijl zijn lichtelijk afstandelije en kilgroene ogen over de mar leden. 'Cyber, de naam is Cyber, somigen komen me ook "The Wolf Of Territory."' Hij keek de kater nog licht argwend aan, wachtend op zijn reactie. Die was voor he. Belangrijk. De eerste reactie.

Met een gefronsd voorhoofd en die afstandelijk-kille ogen liep hij naar de andere rogue kater. Hij drukte het lichte laagje sneeuw onder zijn wit-zwarte poten weg en waade zich een weg richting de er katten. Hij draaide zich naar de meter die blijk bar Vulture moest heten. 'Vulture?, vroeg hij, niet zeker wetend dat hij de juiste voor zich had. Vervolgens draaide de stevige zwart-witte kater zich om naar de andere kat, thunderclan zo te ruikn, 'Nimblepaw?'. 
Cyber zette zijn vertrouwd grijslach op en liet zijn altijd afstandljk kilgroene ogen over Vulture dwalen. De kater zag er best sterk uit, moest hij dat positief of negatief vinden?

'Cyber, de naam is Cyber.' Stelde hij zichzelf voor. 'Sommige noemen me ook wel 
 "The wolf Of Teritory"' voegde de sevige kater eraan toe. hij keek Vulturenog steeds wat argwanend aan. 'Je hebt mijn drie kits zeker al ontmoet?' Vroeg hij terwijl hij we warme glimlach naar Lola en Blacky wierp. 'Buiten Ace dan, die komt' vulde hij aan.

Hij was nieuwsgierig naar de reactie van de kater voor hem, de eerste reactie was altijd heel belangrijk. Die zei amlijk veel over het karakter van we kat.


Ontmoeting AdnfjaOntmoeting 10pvxmwOntmoeting 2gxnp75Ontmoeting 10pvxmwOntmoeting Cyber_pixelOntmoeting 10pvxmwOntmoeting 34nodx3Ontmoeting 10pvxmwOntmoeting Teeth_dogs
Ontmoeting 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:


Laatst aangepast door Cyber op wo 21 mei 2014 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Ontmoeting DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:18

Het had even geduurd, maar Nimble zag een grote, dreigende kater op haar en Vulture aflopen. Ze duwde haar nagels in de grond om niet onzeker over te komen. Maar toen de kater eenmaal voor haar stond en zichzelf voorstelde - hij kende ook haar naam - liet ze haar kop laag zakken. Respect tonen leek haar het beste in deze situatie. "Aangenaam," sprak Nimble zachtjes. "Dank u dat u uw tijd hieraan wilde besteden." Nimble sloeg haar ogen neer en bad dat Cyber Vulture zou accepteren.



Ontmoeting Xoh5Z6o

Nimblekit / Nimblepaw - Thunderclan - 9 moons

Ontmoeting FROc2GQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Ontmoeting SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 19:21

Nog steeds mild nerveus sloeg Vulture zijn dunne staart om zijn voorpoten. Hij haalde diep adem en probeerde positief te reageren op Lola. Gemakkelijker gezegd dan gedaan. Hij bleef maar denken aan hun vader, de leider van het groepje die weldra zich zou openbaren. Nimblepaw leek al met al heel opgewonden en blij ze weer te zien. Na een niet te lange tijd verscheen een andere kit. Tevens zwart en net zo vriendelijk als Lola. Hij knikte stijfjes naar haar. Toen hij verscheen uit de bosjes leek Vulture's hart naar de kern van de aarde te zinken. Hij kneedde dood nerveus de aarde onder hem en hij slikte. De kater was groot en bij groot bedoelde hij dat hij Vulture zeker driedubbel overtrof in kracht. Als het niet meer was. Gereserveerd zat hij zo stijf als een plank te wachten tot hij dichterbij kwam. De kille blik in zijn ogen maakte hem nerveuzer en erg zelfbewust. Hij wierp zijn blik in eerste instantie af maar ontmoette hem weer, beseffend dat een eerste indruk álles deed! 'Vulture?' Hij knikte gehaast. Er kwam geen geluid over zijn lippen. Toen hij zichzelf voorstelde knikte Vulture enkel. Cyber dus? Gemakkelijk te onthouden. "Ja meneer, ik heb ze net ontmoet" Zei hij respectvol. Hij was niet zeker of zijn 'meneer' een goed teken was of een slecht teken dat hij zwak was. Hij besloot het er in het midden te houden. Meteen gooide hij er een schepje boven op. "Ik ben dus Vulture en opzoek naar een groep .." Terwijl hij sprak tolde zijn gedachte alle kanten op. Hoe moest hij dit aanpakken? Pakte hij het goed aan? Nimblepaw? Hij wierp een hulpvragende blik naar haar. "Ik weet hoe ik moet jagen en hoe ik moet vechten" Eindigde hij een stuk zelfverzekerder. "Vanwaar ik kom waren dat een van de dingen die je als kit al heel vroeg leerde"

(Sorry dat ik zo laat reageer! Er kwam van alles tussen en ik had de kans niet meer om in te loggen op Vulture!)


Ontmoeting Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Ontmoeting Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 13:00

Cyber knikte aandachtig luisterend, het was goed dat de jonge kater kon jagen en vechten. Dat was nodig om een Rogue-leven te overleven en de groep waardig te zijn. 'Goed zo jonge Vulture, je lijkt me een goede jager en venijnige vechter. Je ziet er wel nog niet de sterkste uit, maar daar brengen we zeker verandering in.' zei Cyber met een korte glimlach en onderzoekende kilgroene ogen. De kater liep traag een ronde rond Vulture waarbij hij af en toe is goed rook 'ik moet weten met wie ik te maken heb, naar mijn neus te zeggen ruik je nog te veel naar Shadowclan. Hopelijk neem je snel genoeg de geur van Roguer over.' Cyber zette een stap achteruit en knikte respectvol naar de kater die zijn clan de rug toegekeerd had. Hij keek nog eens naar kater 'Je zal het territorium en voedsel moeten delen met de eerdere inwoners van de groep. Ik en mijn 3 kits: Blacky,Lola en Ace. En Iggy.' Cyber knikte nadenkend.'Welkom in The wolf territory. Bewijs gedurende je tijd hier dat je de groep waardig en loyaal bent jonge Vulture.' Cyber keek de tabby kater aan met een kleine grijnslach en stapte nog wat achteruit en wees met zijn staart naar het wijdse territorium 'Binnekort zal je ,net zoals mijn kits, elk plekje, elk geurtje en elk grense bij naam kennen. Voorlopig krijg je vooral de taak als jager en grenzen nachecken. Tot we je kwaliteiten hebben kunnen testen en eventueel verbeteren. Akoord?' Vroeg Cyber met gefronsd voorhoofd en klakende tong.

--beetje lang en laat..mja


Ontmoeting AdnfjaOntmoeting 10pvxmwOntmoeting 2gxnp75Ontmoeting 10pvxmwOntmoeting Cyber_pixelOntmoeting 10pvxmwOntmoeting 34nodx3Ontmoeting 10pvxmwOntmoeting Teeth_dogs
Ontmoeting 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulture
Member
Ontmoeting SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Age: 55 ☾'s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 17:50

Vulture keek timide toe toen er een stilte viel. Bij het horen van Cyber zijn goedkeurende toon ontspande hij een beetje. Pfoe! Dat ging beter dan verwacht. Terwijl Cyber zo begon te praten begon de jonge kat te twijfelen. Het klonk enorm veel als het clan leven als hij er eens goed over nadacht. Even keek hij weifelend naar Nimblepaw en toen weer terug naar Cyber. "Ja, meneer" Miauwde hij opnieuw respectvol. Hij had het begrepen en ging akkoord. Maar hoe meer hij er mee instemde hoe twijfelender hij werd. "Als ik vragen mag, meneer?" Begon hij aarzelend. "Hoe is uw groep anders dan een clan? Gelden er strikte regels? Móeten we jagen voor iedereen of is het ieder voor zichzelf?" Besloot hij maar te vragen. Zijn bleek groene ogen gingen van Nimblepaw, naar de kits, terug naar Nimblepaw en toen weer naar de rogue leider. Als het hetzelfde zou zijn als een clan verband dan zou het nog wel moeilijk worden voor hem. Maar daarbij kwam wel dat deze katten niet van hem verwachtte te zijn zoals zij. Ze achtte van hem om te zijn wie hij was en niet iemand anders. Onzeker kneedde Vulture de grond met zijn nagels.


Ontmoeting Vultur12
My time is growing thinner, I'm just a tired old sinner .. No chips left on this shoulder, no pride in growing older
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Ontmoeting DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Ontmoeting   Ontmoeting Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 18:53

Beste Cyber,

Om een roguegroep te beginnen moet je eerst toestemming hebben van de admins. Gelieve dus eerst even contact met ons opnemen. Reacties of vragen hierop moeten ook via de pb.

M.v.g,
Littlewish.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ontmoeting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: